Mazais bizness

Nordea bankas personāla vadītājs izlēmis pievērsties savam biznesam

Anda Asere, 10.03.2016

Jaunākais izdevums

Modulāro prezentāciju sistēmas nime.ga radītāji Kristaps Pētersons un Zigmārs Valtmanis vēlētos mainīt PowerPoint prezentāciju veidošanas kultūru uzņēmumos

Nime.ga ir prezentāciju vadības rīks, kas šobrīd ir prototipa stadijā. Vēl jāstrādā pie dizaina un jāuzprogrammē pati sistēma.

Paralēli sava produkta izstrādei uzņēmums nodarbojas ar konsultēšanu prezentāciju veidošanā. «Mēs palīdzam izstāstīt un vizualizēt stāstu, trenēt cilvēku prezentācijas prasmes. Negribam būt pakalpojumu kompānija, vēlamies piedāvāt produktu, kas mainīs prezentāciju ieradumus, veidojot korporatīvo stāstu banku,» saka Kristaps. Ideja par nime.ga radās pagājušā gada vasarā, bet reāls darbs sācies vien šogad.

Šo ideju viņš realizē kopā ar Zigmāru Valtmani, kurš vēl nesen bija Nordea bankas personāla vadītājs, bet tagad ir izlēmis pievērsties savam biznesam. Zigmārs ir uzņēmuma īpašnieks.

Visu rakstu Pretim labākām prezentācijām lasiet 10. marta laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zīmols Gutta laiž klajā animācijas filmu Lupatiņi tēliem veltītu produktu līniju.

Latviešu animācijas filmu tēliem – Lupatiņiem – veltītu nektāru ražošana uzsākta 5. maijā. Lupatiņi ir Latvijā veidotas animācijas īsfilmas, kas novērtētas un ieguvušas atzinību starptautiskos bērnu filmu festivālos un saņēmušas balvu Lielais Kristaps Latvijā.

Šogad zīmols Gutta ir uzsācis sadarbību ar Lupatiņiem, kopš marta atbalstot animācijas filmu programmas Lupatiņi un draugi demonstrēšanu Latvijā. Bet tagad zīmola tehnologi ir pagatavojuši Lupatiņu nektārus, kuru iepakojumu rotā animācijas filmu tēli – Lupatiņi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Prezentācijas kvalitāte var samazināt uzņēmēju ieguvumu no dalības strarptautiskās izstādēs, konferencēs un semināros.

Lielākas problēmas vērojamas uzņēmējiem, kuri darbojas transporta un loģistikas, enerģētikas, metālapstrādes un mašīnbūves nozarē. Labāks sniegums ir tajās nozarēs, kurās ir augsta konkurence, piemēram, finanšu sektorā un telekomunikāciju biznesā, kā arī jaunuzņēmumiem, kuriem nākas savas idejas prezentēt investoriem.

Pēdējos gados uzņēmēju prezentāciju līmenis ir uzlabojies, taču tas nav tik ļoti jūtams, jo klausītājs ir kļuvis prasīgāks, ieguvis pieredzi dažādos pasākumos gan klātienē, gan neklātienē, uzskata uzņēmuma Win Partners vadītājs, biznesa konsultants Valters Gražulis. «Latvijā joprojām notiek daudz eksperimentu, tostarp arī uz skatuves, kopējot stilu no skandināviem, slāviem vai amerikāņiem, un bieži vien šāds stils nav atbilstošs mūsu klausītājam,» viņš pauž. Lielā mērā atbildība par uzņēmēju uzstāšanos semināros un konferencēs, viņu prezentāciju atbilstību auditorijas velmēm ir jāuzņemas to organizatoriem.

Komentāri

Pievienot komentāru