Mazumtirdzniecība

Notikušas izmaiņas SIA Oriflame valdē

Gunta Kursiša, 17.12.2012

Jaunākais izdevums

Reģistrētas izmaiņas SIA Oriflame Latvija valdē, to atstājot līdzšinējai valdes loceklei Kristinai Sālei (Kristina Sahle), informē Lursoft.

K. Sāles vietā stājies Birgers Ludvigs Fredriks Nilsons (Briger Ludvig Fredrik Nilsson).

Pārskata gadā uzņēmuma apgrozījums veidoja 3,458 milj. Ls - salīdzinot ar iepriekšējo pārskata gadu, vērojams 1,2% pieaugums. Finanšu gadu Oriflame Latvija noslēdza ar zaudējumiem 454,9 tūkst. Ls apmērā - salīdzinot ar 2010. gadu, ir vērojama neliela situācijas uzlabošanās, jo iepriekšējo pārskata gadu uzņēmums noslēdza ar zaudējumiem 607,6 tūkst. Ls apmērā.

Oriflame Latvija ir kosmētikas kompānija, kas darbojas tirdzniecības jomā.

Uzņēmuma pamatkapitāls ir 1,561 milj. Ls un uzņēmuma kapitālu daļu vienīgais īpašnieks ir Oriflame Holdings B.V.

Oriflame savu darbību Latvijā uzsāka 1992. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No kosmētikas tirgotāja SIA «Oriflame Latvija» valdes priekšsēdētāja amata atbrīvots Aleksandrs Mārtiņš Čakste-Štāls, kurš šo amatu ieņēma kopš 2015.gada, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Par uzņēmuma jauno valdes priekšsēdētāju apstiprināts Zviedrijas pilsonis Niklass Karls Einars Frisks.

Izmaiņas komercreģistrā ierakstītas 24.janvārī.

SIA «Oriflame Latvija» valdē turpina darboties valdes locekles Galina Kekštiene un Dorota Anna Steciuk-Godzieba.

SIA «Oriflame Latvija» dibināts 1992.gadā, un uzņēmums tiešajā tirdzniecībā pārdod kosmētiku. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētā kompānija «Oriflame Holdings B.V.», kurai pieder 100% SIA «Oriflame Latvija» pamatkapitāla daļu 2 220 880 eiro vērtībā.

SIA «Oriflame Latvija» 2016.gadā strādāja ar apgrozījumu 2,648 miljonu eiro apjomā, bet tā peļņa pēc nodokļu nomaksas bija 178 tūkstoši eiro. Uzņēmums nodarbināja 21 darbinieku un nodokļos Latvijas valsts budžeyā samaksāja 835 tūkstošus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

SIA Oriflame Latvija pērn strādājis ar 372 tūkstošu latu zaudējumiem

Žanete Hāka, 03.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas tirgotāja SIA Oriflame Latvija apgrozījums pērn samazinājies līdz 3,038 miljoniem latu, liecina uzņēmuma iesniegtā jaunākā gada pārskata dati.

Salīdzinājumā ar 2011.gadu pērn Oriflame Latvija apgrozījums sarucis par 12,12%. Tāpat kā 2011.gadā, arī pērn uzņēmums strādājis ar zaudējumiem, kas gan samazinājušies par 83,84 tūkstošiem latu un pārskata gadu kosmētikas tirgotājs noslēdzis ar 371,1 tūkstoša latu zaudējumiem. Ar zaudējumiem SIA Oriflame Latvija strādājis teju visus uzņēmuma pastāvēšanas gadus.

1992.gadā dibinātā SIA Oriflame Latvija vienīgais kapitāldaļu turētājs ir Nīderlandes Oriflame Holdings B.V.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Oriflame Latvija beidzot izdevies izkļūt no zaudējumiem

Žanete Hāka, 21.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā Oriflame Latvija ir izdevies izkļūt no zaudējumiem, ar kuriem uzņēmums strādājis jau vairāk nekā desmit gadus, liecina Lursoft dati.

Oriflame Latvija peļņa 2014. gadā bija 82,234 tūkstoši eiro pēc nodokļu nomaksas. Uzņēmuma apgrozījums aizvadītajā gadā piedzīvoja kritumu, sarūkot līdz 3,011 miljoniem eiro. 2013. gadā uzņēmums apgrozīja 3,644 miljonus eiro. Pozitīvas izmaiņas pērn piedzīvoja arī uzņēmuma rentabilitātes rādītājs, kas sasniedza jau 24,98.

Lursoft rīcībā eošā informācija norāda, ka 2014. gadā Oriflame Latvija veiktie nodokļu maksājumi valsts kopbudžetā sasniedza 911,38 tūkstošus eiro.

Oriflame Latvija vadība savā ziņojumā norāda, ka uzņēmums turpinās attīstīt savu darbību tiešās tirdzniecības jomā, neskatoties uz to, ka konkurence turpina pieaugt. Vadība arī norāda, ka ir pamats uzskatīt, ka 2015. gads uzņēmumam būs veiksmīgs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Tiešo tirdzniecību aizsāka Ieva paradīzē

Didzis Meļķis, 16.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nē, vecākā profesija nav tā, ko jūs iedomājāties! Šīs un citas savas nozares atziņas, dilemmas un pretrunas DB izklāsta Eiropas Tiešās tirdzniecības asociācijas (Seldia) izpilddirektors Mauritss Bruginks

Cik sena ir tiešā tirdzniecība?

Ļoti sena. Tās moderno versiju sāka amerikāņu Avon 1886. gadā, bet vispār jau tiešā tirdzniecība ir vissenākais tirdzniecības modelis.

Visai loģiski.

Pirmais zināmais gadījums ir, kad Ieva paradīzē Ādamam pārdeva zināmo augli.

Kā likumos atšķirt Hare Krišna grāmatu ieskapētāju no tiešās tirdzniecības aģenta?

Tas ir grūti. Tāpēc mēs šeit esam – lai paskaidrotu, kā attiecīgos likumus vajadzības gadījumā izmantot pret Hare Krišna, bet ne pret mūsu tirdzniecības pārstāvjiem.

Vai jūs varētu to paskaidrot mūsu vidējam aritmētiskajam lasītājam?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zīmols Oriflame uzsācis sadarbību ar sportisti Lauru Ikaunieci-Admidiņu, kura kļūs par zīmola vēstnesi.

Zīmola mārketinga direktors Baltijas valstīs Egmonts Gāliņš norāda, ka «sportiste ir skaista sieviete ar veselīgu dzīvesveidu un uzvarētājas attieksmi. Tādējādi viņa ideāli atbilst Oriflame vērtībām».

L. Ikauniece-Admidiņa citu aktivitāšu starpā piedalīsies kā modele Oriflame katalogos un virzīs noteiktus produktus un produktu līnijas Beauty un Wellness kategorijās. Sadarbība kopumā tiks pakāpeniski atklāta 2017. gada laikā.

2016. gadā Laura Ikauniece-Admidiņa tika atzīta par Latvijas labāko sportisti.

Oriflame ir 1967. gadā dibināta tiešās tirdzniecības skaistumkopšanas kompānija, kas šobrīd darbojas vairāk kā 60 pasaules valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iespējams, no Latvijas Tirgotāju asociācijas (LTA) izstāsies arī a/s Prisma, vēsta laikraksts Neatkarīgā.

«Pēc LTA maldīgā paziņojuma par cenu pieaugumu veikalos pēc PVN maiņas no 22 uz 21% ģimenes hiperveikali Prisma apsver iespēju izstāties no LTA, jo asociācijas paziņojums par cenu pieaugumu veikalos ir pretrunā ar Prisma nostāju. Mūsu veikalos cenu samazinājums ir jūtams no preces vērtības, kura pārsniedz 0,62 latus. Sekosim līdzi LTA tālākajiem paziņojumiem un mērķiem, lai varētu pieņemt izšķirošo lēmumu,» stāstījis a/s Prisma Latvija tirdzniecības tīkla direktors Henriks Harkonens.

Oriflame Latvija, kas arī ir LTA biedrs, negrasās pamest šo asociāciju, Neatkarīgajai atzinis Oriflame Latvija Mārketinga daļas vadītājs Egmonts Gāliņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Noteikti laba servisa uzņēmumi 2013

Žanete Hāka, 15.04.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēgusies klientu servisa kvalitātes uzlabošanas kampaņa Uzslavē labu servisu!, un apbalvoti uzslavētākie uzņēmumi dažādās nominācijās trīs kategorijās – «Bizness patērētājam», «Bizness biznesam» un «Valsts un pašvaldību iestādes».

Martā sabiedrība vērtēja labo klientu servisu un uzslavēja uzņēmumus un valsts, pašvaldību iestādes portālā uzslave.lv. Paralēli uzslavām norisinājās ekspertu vērtējumi, ko veica Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera un Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija. Savukārt Labsserviss.lv sadarbībā ar Dive Latvija visu martu veica klientu servisa kvalitātes pētījumu Slepenais pircējs.

Kā uzslavētākais uzņēmums B2B kategorijā apbalvots SIA Officeday Latvia.

Par sabiedrībai un vienlaikus arī uzņēmējiem draudzīgāko pašvaldību vai tās iestādi tika atzīta Siguldas pilsētas dome, savukārt nominācijā «Sabiedrībai draudzīgākā padotības/pārraudzības valsts pārvaldes iestāde» apbalvojumu saņēma Latvijas Patentu valde. Tāpat kā «Uzņēmumiem draudzīgākā padotības/pārraudzības valsts pārvaldes iestāde» nosaukta Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Latvijā tiešā tirdzniecība augusi vislēnāk

Jānis Rancāns, 08.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tiešās tirdzniecības pārdošanas apjomi Latvijā aizvadītā gada laikā pieauguši par 11%, liecina Baltijas tiešās tirdzniecības asociācijas (BTTA) un Latvijas Tiešās tirdzniecības asociācijas apkopotie dati.

Kopš 2011. gada Lietuvā tiešās tirdzniecības apjoms audzis no 23,4 miljoniem eiro (bez PNV) uz 36,45 miljoniem, Latvijā no 23,4 miljoniem uz 26 miljoniem, bet Igaunijā – no 24,9 miljoniem uz 29,7 miljoniem. Vislielākā izaugsme vērojama Igaunijas tiešās tirdzniecības nozarē (+19%) un Lietuvā (+16%). Latvijas tiešās tirdzniecības industrija pērn augusi vislēnāk – par 11%.

Baltijas valstīs audzis arī tiešās tirdzniecības reģistrēto pārstāvju skaits. Kopš 2011. gada Latvjā tas palielinājies par 4% (no 26,5 tūkstošiem konsultantu uz 27,6 tūkstošiem 2012. gadā), Igaunijā par 5% (no 20,5 tūkstošiem uz 21,5 tūkstošiem), bet Lietuvā – par 1% (no 30,3 tūkstošiem uz 30,6 tūkstošiem).

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Amway iegādājas XS Energy zīmolu

Lelde Petrāne, 15.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tiešās pārdošanas uzņēmums Amway ir iegādājies XS® Energy zīmolu, ko līdzfinansē bijušais Amway īpašnieks Deivids Vandervēns. Šis darījums ļauj palielināt zīmola ģeogrāfisko izplatību, liecina medijiem sniegtā informācija.

Amway ir ieguvis tirgus daļu strauji augošajā enerģijas dzērienu nozarē, kuras ieņēmumi no 3,8 miljardiem ASV dolāru 1999. gadā ir pieauguši līdz 27,5 miljardiem 2013. gadā. Saskaņā ar Euromonitor un Research and Markets datiem paredzams, ka līdz 2018. gadam tie ik gadu palielināsies par 13%.

Kopš 2003. gada Amway ir vienīgais XS izplatītājs. Šajā laikā zīmola noiets ir palielinājies līdz 150 miljoniem ASV dolāru gadā. Produkcija ir pieejama 38 pasaules valstīs.

Darījuma ietvaros Vandervērs pievienosies Amway kā XS zīmola viceprezidents un galvenais vadītājs.

Amway ir tiešās pārdošanas uzņēmums, kura galvenā mītne atrodas Adā, Mičiganā, ASV. Pārdotākā Amway produkcija ir Nutrilite™ vitamīni, minerālvielas un uztura bagātinātāji, Artistry™ sejas kopšanas un kosmētikas līdzekļi, kā arī eSpring™ ūdens attīrīšanas sistēmas — to visu tirgo tikai Amway komersanti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Latvijas tiešās tirdzniecības tirgus pērn audzis par 2%

Lelde Petrāne, 09.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā Latvijas tiešās tirdzniecības asociācijas biedru kopējais pārdošanas apjoms pieaudzis lēnāk nekā 2013. gadā. Tas palielinājies par 2%, sasniedzot 29,7 miljonus eiro (bez PVN). Patlaban Latvijā tiešajā tirdzniecībā iesaistīti vairāk nekā 43 tūkstoši cilvēku.

Latvijas Tiešās tirdzniecības asociācijas (LTTA) valdes priekšsēdētājs Aleksandrs Čakste uzskata, ka tiešā pārdošana nav zaudējusi savu pievilcību kā iepirkšanās veids. Pārdošanas apjoma lēnāku izaugsmi galvenokārt noteica iepriekšējā gada pirmais ceturksnis, kuru ietekmēja eiro ieviešana un nepieciešamība patērētājiem pielāgoties jaunās valūtas vērtībai. Arī iespējamu ārēju draudu un ģeopolitiskās spriedzes radītās svārstības patērētāju vēlmēs un izmaiņas tēriņos liegušas uzņēmumiem palielināt savus pārdošanas apjomus ar lielāku ātrumu.

Cilvēku skaits, kas iesaistīti tiešajā tirdzniecībā, pēdējo pāris gadu laikā vienmērīgi pieaudzis. Pagājušajā gadā LTTA un Aptauju Centra veiktā sabiedriskā aptauja liecina, ka 6% respondentu personīgi vai kāds no viņu ģimenes locekļiem ir iesaistīti tiešajā tirdzniecībā, savukārt 5% respondentu pauda gatavību sākt sadarboties ar kādu no tiešās tirdzniecības uzņēmumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Eksperts: Tie, kas lieto Madara Cosmetics produkciju, kas nav lēta, var atļauties ieguldīt arī ne pārāk lētās akcijās

Žanete Hāka, 27.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Madara Cosmetics ieiešana akciju tirgū ir īpašs gadījums, ko nav nemaz tik viegli novērtēt un salīdzināt, jo līdzīgi kosmētikas ražotāji ir vai nu privāti un netirgojas biržā vai nu ir lieli starptautiskie daudznozaru uzņēmumi, komentējot noteikto akcijas cenu un potenciālo investoru interesi, portālam db.lv sacīja INVL INDEX DIRECT vadītājs Andrejs Martinovs.

Vadoties pēc 2017. gada darbības prognozēm, prognozētais P/E varētu būt ap 16, kas Baltijas mērogiem nav lēti, jo, piemēram, AS Olainfarm šīs radītājs ir 12, bet AS Grindeks 7. Protams, šie uzņēmumi nav pilnībā salīdzināmi ar Madara Cosmetics, piebilst eksperts. Savukārt, vērtējot pasaules mērogā, piemēram, L’Oreal P/E rādītājs ir 26, savukārt Oriflame - ap 18. Tādējādi salīdzinājumā ar industrijas spēlētajiem Madara akcijas ir lētākas vai nedaudz lētākas.

Kopumā Madara Cosmetics bilance izskatās labi, uzņēmumam parādu ir salīdzinoši maz, apgrozījums un prognozes arī uzlabojas. Tāpat emitenta, akcionāru un menedžmenta reputācija ir pozitīva, vērtē eksperts.Pēc A. Martinova teiktā, Madara Cosmetics darbojas perspektīvā un augošā ekokosmētikas nišā, un kompānijai ir pārdomāts un labi īstenots mārketings.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas kosmētikas kompānijas Oriflame Cosmetics pārdošanas apjomi šā gada trešajā ceturksnī sasniedza 274,5 miljonus eiro, kas ir mazāk nekā pērnā gada attiecīgajā periodā, kad tie bija 294,6 miljoni eiro, raksta MarketWatch.

Tomēr par spīti apgrozījuma kritumam peļņa šā gada trešajā ceturksnī pieaugusi līdz 11,8 miljoniem eiro, salīdzinot ar 5,7 miljoniem eiro iepriekš.

Uzņēmums paziņojis, ka, neskatoties uz iepriekš izteikto priekšlikumu maksāt ceturkšņa dividendi 0,25 eiro par akciju, tā prioritāte tomēr būs parāda samazināšana tuvāko ceturkšņu laikā, līdz ar to nākamā gada pirmajā ceturksnī dividendes netiks maksātas.

Tirgus situācija Ukrainas Austrumu daļā saglabājas izaicinājumu pilna, savukārt Centrālajā un Rietumu daļā situācija uzlabojas. Krievijā pārdošanas apjomi palielinājās par 1%, bet kopumā NVS valstīs pārdošanas apjomi saruka no 181,1 miljona eiro līdz 112,7 miljoniem eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Skudras Metropole triumfē pasaules labāko pasākumu konkursā

Zane Atlāce - Bistere, 02.12.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas pārstāvji - radošā apvienība "Skudras Metropole" - uzvarējuši vērienīgākajā un prestižākajā pasākumu rīkotāju konkursā "BEA World Festival", kurā tiek apbalvoti labākie izklaides un kultūras pasākumi no visas pasaules, informē R/A "Skudras Metropole" projektu vadītāja Nora Kancīte.

"Skudras Metropole" 1. vietu ieguva par pērnā gada nogales "Citādām Ziemassvētku vakariņām", kuras starptautiskā žūrija atzina par labāko nominācijā "Privātais pasākums".

BEA (best event award) festivāls un konkurss notika jau 14. gadu, šogad tajā piedalījās rekordliels dalībnieku skaits no visas pasaules, sākot ar Eiropas lielvalstīm - Itāliju, Vāciju, Lielbritāniju - un beidzot ar Indiju, Austrāliju, Ķīnu, Izraēlu, ASV u. c. Pasākumu rīkotājiem šī balva ir līdzvērtīga kā Grammy balva mūziķiem vai Oskars kino nozares speciālistiem, tāpēc pat iekļūšana tā dēvētajā šortlistē ir cienījams panākums. Dienu pirms apbalvošanas ceremonijas Milānā, kur šogad risinājās "BEA World Festival", nominētais pasākums bija jāprezentē starptautiskai žūrijai, kurā bija gan daudzu ietekmīgu kooperāciju un zīmolu mārketinga nodaļu vadītāji (Ferrari, Lavazza, Red Bull, Oriflame, Airbus u. c.), gan pasaules prestižāko pasākumu aģentūru pārstāvji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

EM parlamentārā sekretāra pienākumus sāk pildīt Jānis Upenieks

Dienas Bizness, 17.07.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ekonomikas ministrijas (EM) parlamentārā sekretāra pienākumus pirmdien sāk pildīt ekonomists un Saeimas deputāts Jānis Upenieks, informē EM Sabiedrisko attiecību nodaļā.

Ministrijā skaidro, ka Upenieks šim amatam izvēlēts ņemot vērā viņa iepriekšējo darba pieredzi gan valsts pārvaldes, gan arī privātajā sektorā, it īpaši finanšu jomā.

Viņam ir Rīgas Ekonomikas augstskolā iegūts bakalaura grāds ekonomikā un uzņēmējdarbībā, bet patlaban viņš studē Vidzemes Augstskolas maģistrantūrā politikas un pārvaldības specialitātē.

Kopš 2016.gada Upenieks ieņēma parlamentārā sekretāra amatu Izglītības un zinātnes ministrijā, kā arī 11. un 12.Saeimā strādājis dažādās Saeimas komisijās, tai skaitā, Budžeta un finanšu komisijā. Upenieks ir ieņēmis finanšu analītiķa amatu SIA Stenders Ziepju Fabrika, Oriflame Kazkhstan un GE Money Latvia. Tāpat Upeniekam ir pieredze darbā Latvijas Olimpiskajā komitejā un Latvijas Sporta federāciju padomē.

Komentāri

Pievienot komentāru