Papildināts ar foto: Atklāts Paviljona pop-up veikals Berlīnē 

Berlīnē atvērts Latvijas modes un dizaina konceptveikala Paviljons pop-up veikals Po Berlin, lai izprastu modes patērētāja paradumus un konkurenci

Anda Asere, 2016. gada 04. jūlijs plkst. 17:01

«Plāns atvērt veikalu Berlīnē jau labu laiku ir mūsu «jāizdara» sarakstā. Pie mums atgriezās kolēģis, kurš bija uzkrājis pieredzi darbā Berlīnē ar iniciatīvu par Po Berlin atvēršanu. Apspriežoties un izskatot iespējas, sapratām, ka ir īstais brīdis projektu realizēt un nonācām līdz oficiālam paziņojumam par atklāšanas pasākumu 1. jūlijā, kas sakrīt ar brīdi, kad Berlīnē ir daudz izstādes un modes skates un tāpēc tur koncentrējas daudz modes industrijas pārstāvju,» stāsta Elīza Ceske-Feldmane, Paviljons līdzīpašniece. Po Berlin projekta autors un veikala vadītājs Rūdolfs A. Packēvičs teic, ka, strādājot Berlīnē un iepazīstot Berlīnes modes tirgu, kurā ir daudz patērētāju ar spilgtām personībām un kreatīvu ārieni, šķita, ka Latvijas dizaineriem ir liels potenciāls būt ievērotiem. «Po Berlin mērķis ir izvirzīt alternatīvu Berlīnē jau pieejamajām dizaina precēm, piedāvāt līdzvērtīgu kvalitāti, tomēr atšķiroties ar savu pozicionējumu – atšķirīgu produktu selekciju kā arī demokrātiskāku cenu segmentu,» viņš teic.

«Mūsu zīmoli tieši šobrīd ir sasnieguši jau tādu starptautiski atpazīstamu līmeni, kad šķita īstais brīdis organizēt pirmo tirdzniecības vietu starptautiskā vidē un Berlīne ar savu vibrējošo enerģiju un izteiksmīgo stilu šķita īstā vieta, kur sākt stāstīt šo stāstu par Latvijas dizaina identitāti,» saka E. Ceske-Feldmane. Vaicāta, ko šāds īstermiņa veikals dos uzņēmumam, viņa norāda, ka vietējā tirgū tas ir mārketinga rīks, bet Berlīnē tā ir tirgus izpēte. Sākotnējā iecere ir, ka veikals jūlijā būs eksperiments, lai izprastu modes patērētāja paradumus un izprastu konkurenci. «Ja viss noritēs, kā plānots vai labāk, tad noteikti tāda tipa projektu atkārtosim vai labākajā gadījumā atvērsim Paviljonu kā patstāvīgu pārstāvniecību Berlīnē,» saka E. Ceske-Feldmane.

Zīmoli, kurus Po Berlin izvēlējies prezentēt Berlīnē, ir Keta Gūtmane, Mareunrols, Elīna Dobele, OneWolf, Baiba Ladiga, Miesai, Deeply Personal, QooQoo, kā arī Victoria/Tomas, kuri bāzējās Parīzē, un Fyodor Golan, kas ir bāzēts Londonā. Būs pieejams arī Agneses Kleinas veidotais grāmatžurnāls Benji Knewman un Latvijas Mākslas akadēmijas absolventu, tostarp studentu darbi – Sigita Sniegs, Sanda Feldberga un Dita Enikova. «Šie zīmoli tika izvēlēti, balstoties uz Berlīnes tirgus un estētikas izpēti, kā arī ar mūsu koncepciju – tie ir zīmoli, kurus pārstāvam ir tie, ar kuriem vēlamies sevi asociēt,» saka E. Ceske-Feldmane.

Vērtējot, kā klājas veikalam Paviljons, E. Ceske-Feldmane norāda, ka situācija ir stabila un ar lēnu izaugsmi. «Tirgus situācija mainās strauji un labākais veids, kā sevi turēt tirgū kā aktuālu veikalu, ir sekot, paredzēt un reaģēt uz dažādiem notikumiem, sākot ar laika apstākļiem nākamajā nedēļā un beidzot ar selekciju veidošanu nākamajai sezonai,» viņa stāsta.

Šis ir pirmais veikals ārpus Latvijas, kurš fokusējas uz latviešu dizaineru darbiem. Po Berlin atrodas Torstrasse 161, vietējo modes un mākslas sekotāju iecienītajā Mittes rajonā. Veikals sākotnēji darbosies pēc pop-up principa, tas būs atvērts visu jūliju – no pirmdienas līdz sestdienai.

 

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2013. gada 17. maijs plkst. 10:23

Vecākiem ir daudz dažādu cerību un gaidu saistībā ar saviem bērniem. Un...

2013. gada 29. marts plkst. 13:44

Pēc Lieldienām (3. aprīlī) latviešu modes un dzīvesveida veikals Paviljons atklās savu...

2013. gada 16. janvāris plkst. 11:45

Pēdējo gadu tendence ir specializēti Latvijas ražojumu veikali – radot piedāvājumu, cer...

Nepalaid garām

Šodien Ventspilī tika prezentēta jaunā koncertzāle «Latvija»....

Biznesa portāls Db.lv bija liecinieks situācijai, kad kāda sieviete SIA «Ilgezeem» tirdzniecības...

Jaunlaicenē ražotās cementēto koka ēveļskaidu plātnes tiek realizētas ne tikai Eiropā, bet...

Asociācija LANĪDA turpina publicēt ikmēneša nekustamā īpašuma tirgus cenu indikatoru....

Jau 22.sezonu Saulkrastos strādā Velosipēdu muzejs, kas ļauj ielūkoties Latvijas velosipēdu ražošanas...

No šīs sadaļas
2016. gada 30. jūnijs plkst. 15:58

Mazumtirdzniecībai maijā bijis straujākais pieaugums šogad, norāda eksperti....

2016. gada 30. jūnijs plkst. 13:16

Šā gada maijā, salīdzinot ar 2015. gada maiju, mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums...

2016. gada 29. jūnijs plkst. 15:53

30. maijā Konkurences padome (KP) pieņēma lēmumu atļaut SIA Proks vienoties par...

2016. gada 02. jūnijs plkst. 13:05

Trešdien, 8.jūnijā notiks Dormeo Home veikala atvēršana Rīgā, Lielirbes ielā 29,...

2016. gada 01. jūnijs plkst. 13:52

Gadatirgus laikā Berģos varēs novietot automašīnas uz Brīvības gatves, liecina Rīgas domes...

2016. gada 31. maijs plkst. 13:13

Valsts policijas Zemgales reģiona pārvalde (ZRP) informē, ka VP ZRP Jelgavas iecirkņa...

2016. gada 27. maijs plkst. 12:17

Smuko lietu bodīte ir vieta, kur meklēt dāvanas un suvenīrus. Atrašanās vietu...

2016. gada 27. maijs plkst. 10:50

Latvijā un Igaunijā strādājošais e-komercijas uzņēmums Cherry Media no piektdienas izbeidz...

2016. gada 26. maijs plkst. 12:01

Pēc krīzes, fokusējot darbību uz biznesa klientiem, nosakot skaidru attīstības stratēģiju, SIA...

2016. gada 25. maijs plkst. 15:37

Tuvojoties vasaras brīvlaikam, Rīgas pašvaldības policija (RPP) veic plašus profilaktiskos...