Pārāk daudz apspīlēto bikšu negatīvi ietekmē pārdošanas rādītājus 

Mazumtirgotājs "M&S" atzinis, ka, gatavojoties Ziemassvētkiem, tas ir pārvērtējis pieprasījumu pēc cieši pieguļošām vīriešu biksēm, ziņo BBC.

Lelde Petrāne, 09.1.2020

Foto: marksandspencer.com

Mazumtirgotājs, mierinot klientus, paziņojis, ka pavasarim pasūtījis lielāku daudzumu "parastā" un "brīvāka" apģērba.

"M&S" boss Stīvs Rouzs sacījis, ka neapmierinošie rādītāji, piemēram, apspīlēta vīriešu apģērba pārpalikumi, ir negatīvi ietekmējuši mazumtirgotāja darbības rezultātus Ziemassvētku laikā.

Vājos apģērba un mājas piederumu pārdošanas apjomus kompensējuši labāki pārtikas preču tirdzniecības apjomi.

Vienlaikus S. Rouzs atzinis, ka Ziemassvētku laikā "M&S" saskāries arī ar "pārpalikumu un piegādes ķēdes" problēmām savā pārtikas nodaļā. Mazumtirgotājs pārāk daudz pārtikas pasūtījis pēdējās divās nedēļās pirms svētkiem.

Pārāk sarežģītā piegādes ķēde rezultējusies tajā, ka pārtika vairāk laika bijusi piegādes sistēmā nekā veikalu plauktos.

Mazumtirgotājs arī secinājis, ka klienti, gādājot dāvanas Ziemassvētkiem, šogad bijuši konservatīvāki. Tā, piemēram, mazāk klientu iegādājās preces no sarūpētā dāvanu klāsta, kurā ietilpst lietas, kuras varētu uzskatīt par simboliskām dāvanām, piemēram, aromātu komplekti.

Neveiksmes pārdošanā ietekmējušas arī investoru noskaņojumu un pēc šī paziņojuma "M&S" akciju vērtība samazinājusies par 11,2%.