Ražošana

Paulig investē 45 miljonus eiro jaunas tortilju rūpnīcas izveidē Beļģijā

Db.lv, 23.09.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai nostiprinātu "Tex Mex" tirgus līdera pozīcijas Latvijā un Eiropā, "Paulig" investējis 45 miljonus eiro jaunas tortilju rūpnīcas izveidē Beļģijā, informē uzņēmumā.

Uzņēmums jauno tortilju rūpnīcu atklājis blakus "Paulig" esošajām ražotnēm Rūselarē, Beļģijā, un tādējādi "Paulig" veicis lielākās investīcijas ārpus Somijas. Rūpnīca ražo tortiljas zīmoliem "Santa Maria", "Poco Loco", kā arī privātajām preču zīmēm.

Paredzēts, ka jaunā ražotne palielinās uzņēmuma ražošanas jaudu par 27 000 tonnām tortilju gadā.

“Šīs 45 miljonu eiro investīcijas veicina turpmāko izaugsmi un nostiprina mūsu kā Tex Mex kategorijas tirgus līdera pozīcijas Eiropā. Šī kategorija Eiropā strauji aug, un mūsu jaunā tortilju rūpnīca Rūselarē ļauj mums plaši izmantot tās sniegtās iespējas. Mūsu mērķis ir dubultot uzņēmuma Tex Mex biznesu Eiropā, un jaunajai rūpnīcai ir izšķiroša nozīme, lai tas būtu iespējams,” saka Rolfs Ladau, Paulig izpilddirektors.

Kā skaidro "Paulig" pārstāvji, viena no "Paulig" visstraujāk augošajām produktu kategorijām Latvijā ir "Tex Mex", un jaunās tortilju rūpnīcas atklāšana Beļģijā ir nozīmīga, lai nodrošinātu pieaugošo pieprasījumu pēc "Tex Mex" produktiem Eiropā.

Pēc uzņēmumā paustām, "Tex Mex" ir "Paulig" lielākā produktu kategorija un katru dienu tiek saražots vairāk nekā viens miljons tortilju.

Tāpat "Pasaules virtuve" ir viena no visstraujāk augošajām plaša patēriņa preču kategorijām Baltijā. "Santa Maria" "Tex Mex" Baltijas valstīs tiek pārdots kopš 1998.gada. Turklāt 2021.gadā "Tex Mex" pārdošanas apjoms palielinājies par 13% sasniedzot 22 miljonus eiro.

"Paulig" mārketinga aktivitāšu vadītāja mazumtirdzniecībā Latvijā Inga Auziņa norāda, ka ""Paulig" ar zīmolu "Santa Maria" vienīgais Latvijā piedāvā "Tex Mex" konceptu kopumā - tortiljas, tako groziņus, garšvielu maisījumus, mērces, salsas un citus, un līdz ar to ir tirgus līderis šīs kategorijas produktu tirdzniecībā. Tādējādi esam izveidojuši veiksmīgu sadarbību gan ar starptautiskām tirdzniecības ķēdēm, gan ar mazajiem Latvijas veikaliem."

2021. gadā Paulig ieņēmumi bija 966 miljoni eiro, vairāk nekā pusi no tiem veidoja ieņēmumi no Tex Mex biznesa. Vēl bez "Tex Mex" ražošanas "Paulig" ir pazīstama ar kafiju, garšvielām un uzkodām. "Paulig" produkti tiek pārdoti vairāk nekā 70 tirgos visā pasaulē.

"Paulig" ir ģimenes uzņēmums, kas tirgo pārtiku un dzērienus, veido jaunu, ilgtspējīgu pārtikas kultūru. Uzņēmuma zīmoli ir "Paulig", "Santa Maria", "Risenta", "Poco Loco" un "Liven".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskais pārtikas un dzērienu uzņēmums Paulig ir pārdevis savu biznesu Krievijā, kas ir kā turpinājums iepriekš pieņemtajam lēmumam par izstāšanos no Krievijas tirgus, informē uzņēmums.

Darījums ietver Paulig Rus LLC akciju pārdošanu privātajam investoram Vikas Soi kungam. Tādējādi Paulig darbībai Krievijā, tostarp kafijas grauzdētavai Tverā, kura atrodas aptuveni 170 km no Maskavas būs jauns īpašnieks. Paulig 200 darbiniekiem tiks sniegta iespēja turpināt darbu jaunā īpašnieka uzņēmumā. Paulig zīmoli un receptes nav iekļautas šajā darījumā. Darījuma vērtība netiek atklāta.

"Sakarā ar Krievijas uzbrukumu Ukrainai un ģeopolitiskās situācijas izmaiņām secinājām, ka biznesa turpināšana Krievijā vairs nav ne atbildīga, ne dzīvotspējīga, un uzsākām izstāšanās procesu. Ņemot vērā mūsu darbiniekus, klientus un vietējos tiesību aktus, uzņēmuma pārdošana bija labākais risinājums aiziešanai," saka Rolf Ladau, Paulig izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru