Jaunākais izdevums

Sākot no šā gada oktobra, ikvienam, kurš iepirksies lidostas “Rīga” izlidošanas zonas “ATU Duty Free” veikalos, būs pieejams inovatīvs pakalpojums - nosūtīt pirkumu uz jebkuru sevis izvēlēto “Omniva” pakomātu kādā no Baltijas valstīm, informēja tirdzniecības uzņēmuma vadītājs Latvijā Tamers Džigeroglu (Mr. Tamer Cigeroglu).

Pakalpojums būs pieejams tiem ceļotājiem, kas dodas uz kādu no galamērķiem Eiropas Savienībā (ES).

Džigeroglu uzsvēra, ka par labu šādam pakalpojumam lemts, analizējot jaunos iepirkšanās paradumus, ko ietekmēja gan pandēmija, gan arī paaudžu atšķirīgās pieejas.

“Mūsdienās iepirkšanās neattiecas tikai uz preci, kuru iegūstam. Jaunajā laikmetā klienti pērk iepirkšanās pieredzi, un personalizēti pakalpojumi izceļas ar savu kvalitāti. Šajā jomā mēs piedāvājam saviem klientiem priviliģētu pakalpojumu ar daļējas piegādes iespēju, kas ietilpst mūsu pakalpojumā “Shop & Collect” jeb “Iepirkties & saņemt”. Pēc iepirkšanās mūsu beznodokļu veikalos viņu iegādātie produkti tiek nosūtīti uz saņemšanas punktiem, kas atrodas vistuvāk viņu dzīvesvietai, lai ceļojuma laikā viņiem nebūtu jānēsā produkti līdzi,” saka Džigeroglu.

Viņš arī paskaidroja, ka turklāt produktus piegādes punktos iespējams droši uzglabāt līdz pat nedēļai. Tas pasažieriem sniedz arī ievērojamu komfortu attiecībā uz ierobežojumiem, kas iegādātajai produkcijai noteikti saskaņā ar muitas noteikumiem, un viņi var iepirkties lidostā un lidot uz valsti, uz kuru viņi ceļo, netiekot pakļauti noteiktiem ierobežojumiem. Iegādātie produkti tiek nogādāti uz saņemšanas punktiem.

"Esam gandarīti, ka varam īstenot šo sadarbību ar “Omniva”, lai padarītu mūsu klientu iepirkšanās pieredzi vērtīgāku," viņš piebilst.

Šis piegādes pakalpojums uz jebkuru izvēlēto pakomātu Latvijā, Lietuvā vai Igaunijā būs pieejams jebkurai “ATU Duty Free” iegādātai precei. Piegāde Latvijā maksās 2,99 eiro, bet uz citām Baltijas valstīm - 5,34 eiro. “Omniva” pakomātā preci glabās septiņas dienas, sākot no piegādes brīža.

Lidosta “Rīga” ir pirmā lidosta Baltijā, kas saviem klientiem piedāvās šādu pakalpojumu.

“Daudzveidīgi un moderni pakalpojumi ir neatņemama laba lidostu klientu servisa sastāvdaļa, ko pasažieri novērtē un ņem vērā, izvēloties lidostu saviem ceļojumiem. Esam gandarīti, ka lidosta “Rīga” kopā ar saviem partneriem atkal rada jaunas un inovatīvas iespējas pakalpojumu veidošanā, apvienojot tradicionālo iepirkšanos lidostas veikalos ar mūsdienu e-komercijas iespējām. Īpaši ērts šis pakalpojums būs Baltijas valstu ceļotājiem, kuri varēs izmantot plašo lidostas “Rīga” veikalu piedāvājumu, pirkumus nosūtot uz izvēlēto pakomātu,” saka lidostas “Rīga” valdes loceklis Artūrs Saveļjevs.

Viens no iemesliem, kas ļauj šādu servisu attīstīt mūsu reģionā, ir Baltijas iedzīvotāju augstā gatavība izmantot pakomātus. Kamēr citviet Eiropā šis vēl ir salīdzinoši jauns pakalpojums, tikmēr Latvijā, Lietuvā un Igaunijā ir attīstīti tīkli un vērojama tendence, ka sūtījumu apjoms turpina pieaugt arī pēc pandēmijas.

Piemēram, “Omniva” grupa šā gada pirmajā pusgadā piegādājusi vairāk nekā 15 miljonus sūtījumu, kas ir par 10 % vairāk nekā tādā pašā periodā pērn. Kopumā “Omniva” tīklā visā Baltijā ir vairāk nekā 1150 pakomātu ar 150 000 skapīšu, kas ir plašākais pakomātu tīkls Baltijas valstīs, tādējādi nodrošinot operatīvas piegādes ne tikai lielās pilsētās dzīvojošajiem, bet arī uz mazāk apdzīvotām vietām.

“Nemitīgi domājam un strādājam pie jaunu pakalpojumu ieviešanas, lai nodrošinātu maksimāli ērtus piegādes risinājumus mūsu klientiem ne tikai Baltijas valstīs. Tieši tādēļ turpinām meklēt un veidot mūsu klientiem saistošas sadarbības formas un veidus. Atšķirībā no daudzām citām valstīm tieši pakomāti Baltijas valstīs ir pārliecinoši populārākais sūtījumu piegādes veids, un varam prognozēt, ka tā tas saglabāsies arī nākotnē, jo vietējie iedzīvotāji novērtē pakomātu sniegtās priekšrocības, piemēram, iespēju saņemt, kad pašam ērti, samērīgas izmaksas, blīvo pakomātu tīklu un citas īpašības,” skaidro “Omniva” Pārdošanas nodaļas vadītājs Latvijā Māris Kuļikovskis.

Kā norāda Džigeroglu, uzņēmums ir pārliecināts, ka ceļojumu mazumtirdzniecības tirgus reģionā un lidostā “Rīga” turpinās strauji attīstīties arī turpmākajos gados. Neraugoties uz globālo notikumu radītajiem izaicinājumiem, vēlme doties starptautiskajos ceļojumos nemazinās. Tā kā aizvien vairāk cilvēku izvēlas ceļot ar lidmašīnām, beznodokļu iepirkšanās kļūst aizvien neatņemamāka ceļojuma sastāvdaļa.

“ATU Duty Free” drīzumā plāno ieviest arī pašapkalpošanās kases. “Pieaugot pasažieru plūsmām, mēs domājam par to, kā vēl vairāk uzlabot iepirkšanās pieredzi, un pašapkalpošanās kases ir viens no šādiem instrumentiem. Tās paātrina darījumu veikšanu un samazina gaidīšanas laiku, to sniegtā priekšrocība cilvēkresursu plānošanas pareizā pārvaldībā ļauj sniegt klientiem plašākas konsultācijas par produktiem vai citām vajadzībām. Uzskatu, ka ar pašapkalpošanās pakalpojumu mēs palielināsim klientu apmierinātību un padarīsim klientu pieredzi priviliģētāku,” saka Džigeroglu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Omniva grupas valdes locekļa un komercdarbības vadītāja amatā ir stājies Gusts Muzikants. Viņš turpmāk uzņemsies arī Omniva Latvija valdes locekļa pienākumus, informē uzņēmums.

"Gustam ir plaša un vērtīga pieredze dažādās nozarēs un lielās organizācijās. Esmu ļoti gandarīts, ka mums pievienojies tik spēcīgs līderis un lielisks komandas spēlētājs ar daudzveidīgu starptautisku pieredzi komercdarbības jomā," uzsver Marts Magi (Mart Mägi), Omniva grupas valdes priekšsēdētājs. “Priecājamies sveikt Gustu jaunajā amatā un esam pateicīgi, ka viņš ar savu pieredzi un zināšanām palīdzēs uzņēmumam Latvijā pārmaiņu periodā.”

Gustam ir liela pieredze reģionālo pārdošanas komandu vadīšanā un darbā ar starptautiskajiem tirgiem. No šā gada sākuma līdz šim viņš bija Latvijas Pasta komercdirektors. Pirms tam viņš ieņēma dažādus vadošus amatus TET (Lattelecom), kā arī uzņēmumā Kimberly-Clark.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot vairāk nekā pusmiljonu eiro jaunā šķirošanas infrastruktūrā – papildus šķirošanas līnijas uzstādīšanā Rīgas terminālī – Omniva Latvija par 30% ir kāpinājusi savu sūtījumu šķirošanas kapacitāti.

Jaunā šķirošanas līnija ļaus sūtījumus apstrādāt vēl ātrāk un efektīvāk, dodot iespēju sašķirot līdz pat 6 tūkstošiem sūtījumu stundā.

Pēdējā gada laikā uzņēmums arī par 70 vienībām paplašinājis savu pakomātu tīklu. “Pēdējos gados esam mērķtiecīgi strādājuši, lai attīstītu uzņēmuma infrastruktūru, kā arī, lai nodrošinātu augstākās kvalitātes piegādes un klientu servisu. Ieguldījums šķirošanas kapacitātes palielināšanā ir loģisks turpmākais solis, lai arī pie augstiem sūtījumu apjomiem mēs varētu izpildīt savu solījumu klientiem un nodrošināt pēc iespējas ātrāku un efektīvāku sūtījumu apstrādi un nogādāšanu saņēmējiem,” skaidro Gusts Muzikants, Omniva vadītājs Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Omniva grupas pārdošanas ieņēmumi un sūtījumu apjomi pieaug

Db.lv, 31.08.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Omniva” grupas pārdošanas ieņēmumi pirmajā pusgadā auguši par 5%, bet sūtījumu ieņēmumi - par 11%. “Omniva” grupa kopumā piegādājusi vairāk nekā 15 miljonus sūtījumu, kas ir par 10% vairāk nekā šajā pašā periodā pērn.

Grupas ieņēmumi pirmajā pusgadā sasniedza 63,3 miljonus eiro (2022. gadā - 60,2 miljoni eiro). No pārdošanas ieņēmumiem 59% veidoja ieņēmumi no darbības Igaunijā, 15% - Lietuvā, 10% - Latvijā un 15% - no starptautiskā tranzīta. Universālā pasta pakalpojumi veidoja 9% no apgrozījuma. Grupas pamatdarbības peļņa sasniedz 1,0 miljonu eiro (2022. gadā - 0,7 miljoni eiro).

Latvijas Pastu turpmāk vadīs Beāte Krauze-Čebotare 

Stiprinot uzņēmuma vadības komandu, saskaņā ar Latvijas Pasta padomes lēmumu vadības komandai...

"Mūsu pārdošanas ieņēmumi pieauga galvenokārt pateicoties pieaugošajam sūtījumu apjomam. Neraugoties uz patērētāju optimisma samazināšanos, preču iegāde e-veikalos ir kļuvusi pastāvīgu cilvēku iepirkšanās paradumu. Ņemot vērā plašo e-komercijas piedāvāto pakalpojumu klāstu, tās apjomi turpinās pieaugt visos mūsu vietējos tirgos. Pateicoties kvalitatīvajam pakomātu tīklam un augstajai klientu apmierinātībai, esam spējuši uzlabot savas pozīcijas tirgū," uzsvēra “Omniva” vadītājs Latvijā Gusts Muzikants.

"Pieaugošie sūtījumu apjomi liecina, ka vajadzība pēc ātras un kvalitatīvas sūtījumu piegādes turpina pieaugt. Mums, kā Baltijas valstīs lielākā pakomātu tīkla operatoram, ir nenoliedzams izaugsmes potenciāls, un tas arī ir iemesls mūsu rekordlielajām investīcijām - gan reģionā lielākajā un modernākajā paku šķirošanas terminālī Lietuvā, gan mūsu loģistikas centra paplašināšanā Igaunijā," norādīja “Omniva” grupas valdes priekšsēdētājs Marts Magi (Mart Mägi).

Turpinot būt vienam no inovatīvākajiem loģistikas uzņēmumiem Baltijā, Igaunijā uzsākta gandrīz 40 jaunu pakomātu uzstādīšana. Tāpat plānota arī desmitiem novecojušu pakomātu nomaiņa. Līdz ar “Parcelsea” viedo pastkastīšu tīkla iegādi, “Omniva” grupa piedāvās ar personalizētu pakomātu / viedo pastkastīšu pakalpojumus. Uzsākta sadarbība ar AS “Paxster”, lai izmēģinātu videi draudzīgu elektromobiļu piemērotību pasta sūtījumu piegādei.

Šogad Latvijā uzsākts pilotprojekts, kura ietvaros uz pakomātiem uzstādīti saules paneļi. Tāpat arī sadarbībā ar tehnoloģiju pārstrādes uzņēmumu “GreenDice” nodrošinām, ka grupas labi uzturētās IT iekārtas tiek lietderīgi izmantotas labdarības nolūkos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

E-komercijas gada balvas “E-komercijas zvaigzne 2023” apbalvošanas ceremonijā paziņoti Latvijas labākie un inovatīvākie interneta veikali desmit dažādās kategorijās.

Žūrijas vērtējumā par kopvērtējuma līderi un Grand prix ieguvēju tika kronēts jaunuzņēmums “Selfnamed”, kas klientiem sniedz iespēju izveidot savu sertificētu kosmētikas produktu līniju vai pasūtīt produktus ar sava zīmola logotipu un personalizētu dizainu.

Konkurss “E-komercijas zvaigzne” norisinās jau trešo reizi un šogad tajā saņemti 274 pieteikumi, kā arī gada balvas ietvaros jo īpaši tika runāts par eksportu un tā sniegtajām iespējām. Starptautiska profesionāļu žūrija kā galvenos kritērijus dalībnieku pieteikumos vērtēja dizainu un lietojamību. Šogad konkursa stratēģiskais partneris ir loģistikas uzņēmums “Omniva” un konkursa kopējā balvu fondu vērtība ir 20 000 eiro. Labākie e-komercijas veikali visās kategorijās saņēma Arta Nīmaņa speciāli dizainētas balvas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Latvijas pasts apsver ieiešanu kaimiņvalstu tirgos

LETA, 19.09.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

VAS "Latvijas pasts" apsver ieiešanu kaimiņvalstu tirgos komercsūtījumu segmentā, kā arī kompānijas mērķis ir palielināt komercsūtījumu tirgus daļu Latvijā, intervijā sacīja "Latvijas pasta" jaunā vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Viņa uzsvēra, ka stratēģija izvērst darbību Baltijā "Latvijas pastam" ir tapusi vēl pirms viņas pievienošanās uzņēmumam. Pašlaik tiek vērtēts, vai "Latvijas pasts" kaimiņvalstīs sadarbosies ar kādu no turienes spēlētājiem vai ieies patstāvīgi. Ja "Latvijas pasts" ieies kā patstāvīgs spēlētājs, tiks dibināti arī meitasuzņēmumi kaimiņvalstīs.

"Viennozīmīgi "Latvijas pasta" pakomātiem būtu jābūt visā Baltijā," sacīja jaunā "Latvijas pasta" vadītāja.

Jautāta, vai "Latvijas pasts" jau nav nokavējis ar ieiešanu citu valstu tirgos, viņa atzina, ka īstākais mirklis būtu bijis pirms Covid-19, bet to neviens nevarēja paredzēt.

"Taču, ja skatāmies globāli uz e-komercijas attīstību, tad tas ir augošs segments, paradumi iepirkties internetā ar katru gadu kļūst arvien spēcīgāki un izaugsme noteikti turpināsies. Jautājums ir, kas ir svarīgāk klientam un ar ko būsim labāki par "Omniva" un pārējiem tirgus spēlētājiem. Tās ir lietas, pie kurām mums ir jāstrādā," sacīja Krauze-Čebotare.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stiprinot uzņēmuma vadības komandu, saskaņā ar Latvijas Pasta padomes lēmumu vadības komandai pievienojušies Beāte Krauze-Čebotare un Jānis Kūliņš, informē uzņēmums.

Beāte Krauze-Čebotare turpmāk vadīs Latvijas Pastu, bet Jānis Kūliņš veiks valdes locekļa un biznesa attīstības pārvaldes direktora (CCO) pienākumus.

“Jaunā Latvijas Pasta nākotnes attīstības stratēģija ir ļoti ambicioza. Tā paredz ievērojamu sūtījumu piegādes, tranzīta un finanšu pakalpojumu biznesa jomu transformāciju un strauju attīstību, nodrošinot klientu vajadzībām vispiemērotākos risinājumus. Tāpēc padome tika lēmusi būtiski stiprināt uzņēmuma vadības komandas kapacitāti un kompetences. Gan Beāte, gan Jānis ir ar ievērojamu pieredzi uzņēmumu un komandu vadībā, kā arī ir atzīti savu jomu profesionāļi. Tādēļ nav šaubu, ka viņu pievienošanās Latvijas Pasta vadības komandai stiprinās uzņēmuma vadības komandas profesionālās kompetences un veicinās sekmīgu un efektīvu uzņēmuma stratēģisko mērķu sasniegšanu,” komentē Latvijas Pasta padomes priekšsēdētājs Raimonds Dūda.

Komentāri

Pievienot komentāru