Jaunākais izdevums

Orange Cash&Carry (Rīgā, Kārļa Ulmaņa gatvē 140) ir līdz šim lielākā maksā un ņem formāta tirdzniecības vieta Latvijā, kur vienuviet pieejams plašs pārtikas produktu un citu preču sortiments par vairumtirdzniecības cenām, turklāt ar iespēju uzņēmumiem maksāt uz vietas skaidrā naudā.

Orange Cash&Carry precīzi atbilst ASV dzimušajam vairumtirdzniecības formātam cash&carry, kas ir noliktavas tipa veikals – bāze, kur preces fasētas lielos iepakojumos, un norēķinus iespējams veikt turpat uz vietas skaidrā naudā vai arī ar bankas norēķinu karti, uzreiz saņemot visus uzņēmumam nepieciešamos grāmatvedības dokumentus.

Pārtikas produkti un citas preces par vairumtirdzniecības cenām, kas citādi būtu pieejamas norēķinoties ar pēcapmaksu, uzņēmumam uzkavējoties debitora statusā, tagad ir pieejamas, izmantojot skaidru naudu. Nav jārēķinās ne ar piegāžu grafikiem, ne apjoma ierobežojumiem. Ierodoties pēc precēm pašam, ir iespēja operatīvi tās izvēlies un norēķinies tūlīt! Tas tiešām ir ērtāk un izdevīgāk. Turklāt pārsteigts jutīsieties ne tikai jūs, bet arī grāmatvede – par šāda risinājuma izdevīgumu!

Jaunais Orange Cash&Carry iepirkšanās centrs piedāvā Rietumeiropas tirgum ražotos pārtikas produktus, kas atšķiras no plaši pieejamās ar stingrākiem kvalitātes kritērijiem: to ražošanā izmantotas augstvērtīgākas izejvielas un mazāk konservantu, e- vielu, neveselīgu piedevu, u.tml.

Šobrīd veikalā pieejama iepakotā pārtika, alkoholiskie un bezalkoholiskie dzērieni, saldētās un atdzesētās fasētās preces, dažādas sadzīves preces un dzīvnieku pārtika. Tuvākajā nākotnē preču klāstu plānots papildināt ar augļiem un dārzeņiem, svaigu gaļu un zivīm, kā arī tabakas izstrādājumiem.

Veikala galvenā mērķauditorija ir mazie un vidējie komersanti, īpaši HoReCa sektorā strādājošie uzņēmumi, kuri vienuviet var iepirkt ļoti dažāda sortimenta preces vairumā par zemākām cenām nekā klasiskajās tirdzniecības vietās. Tajā pašā laikā, veikalā drīkst iepirkties arī juridisko personu darbinieki, iegādājoties preces pašu patēriņam.

Kļūstot par Orange Cash&Carry klientu, jūs saņemsiet īpašu klienta karti. Tikai tā nodrošina jums ekskluzīvu iespēju iepirkties Orange Cash&Carry labiekārtotajās tirdzniecības zālēs un citas klientu priekšrocības. Iepērkoties Orange Cash&Carry, varat izvēlēties preces gan lielajos iepakojumos, gan arī iepazīties ar jaunajām precēm un produktiem, pieņemt lēmumus spontāni un norēķināties tūlīt.

Orange Cash&Carry katram uzņēmumam piedāvā līdz piecām klientu kartēm. Tā ir arī laba iespēja motivēt darbiniekus, piešķirot viņiem iespēju iepirkties par vairumtirdzniecības cenām savām vajadzībām. Viņi būs patīkami pārsteigti par jūsu rūpēm!

Par ORANGE Cash&Carry klientu kļūt ir ļoti vienkārši – personīgi ierodoties ir jāsaņem klienta karte, kuru mēs izsniedzam ikvienas juridiskās personas pārstāvim. Kartes izsniegšana ir bez maksas un notiek dažu minūšu laikā. Klienta reģistrācijai ir nepieciešama reģistrācijas apliecība un atbildīgās personas parakstīta pieteikuma veidlapa.

ORANGE Cash&Carry piedāvā saviem klientiem pavisam jaunu iepirkšanās pieredzi un sekojošas priekšrocības:

  • Viss nepieciešamais Jūsu uzņēmumam un pašpatēriņam;
  • Kvalitātes un svaiguma garantija;
  • Plašs vietējo un ārzemju piegādātāju loks;
  • Vairumtirdzniecības cenas, kas atstāj labu rezervi Jūsu mazumtirdzniecības cenas veidošanai;
  • Plašs sortiments, kas šobrīd ietver vairāk nekā 5000 preču pozīcijas, ieskaitot svaigus un saldētus produktus, bakalejas preces, alkoholiskus un bezalkoholiskus dzērienus, saimniecības preces;
  • Sekojot līdzi tirgus tendencēm, regulāri paplašinām aktuālo sortimentu;
  • Plašas telpas un bezmaksas autostāvvieta;
  • Profesionāla apkalpošana, specpasūtījumi, piegāde;
  • Iepirkšanās, norēķinoties skaidrā naudā vai arī ar bankas norēķinu karti, uzreiz saņemotvisus uzņēmumam nepieciešamos grāmatvedības dokumentus;
  • Labāka cenas un kvalitātes attiecība, kas nodrošinās Jūsu biznesa izaugsmi.

Orange Cash&Carry biznesa filozofija ir piedāvāt klientiem augstvērtīgu produkciju, galveno uzmanību pievēršot tieši pastāvīgā sortimenta nodrošināšanai, lai pircēji varētu savus iepirkumus plānot un būt pārliecināti par produktu kvalitāti. Uzņēmuma attīstības pamatā ir elastīga pieeja biznesam – proti, pieaugot klientu plūsmai, veikals proporcionāli palielinās un dažādos sortimentu, tādējādi pielāgojoties pircēju dinamikai”, atzīmē Antra Sietiņa, SIA RSkorpions valdes locekle.

Jaunā veikala darba laiks ir īpaši piemērots tam, lai uzņēmuma pārstāvji varētu iegādāties visu nepieciešamo jau agri no rīta – pirms iestāžu darba laika sākuma: sākot no 8.00 līdz 20.00.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šovasar Orange Cash & Carry ieviesīs interneta tirdzniecības platformu,veikala tīkla paplašināšana gan netiek plānota.

Internetveikalā juridiskās personas varēs iegādāties aptuveni 6000 dažādas preces. SIA Rskorpions, kas veic Orange Cash & Carry saimniecisko darbību, pamatdarbība ir pārtikas un nepārtikas preču vairumtirdzniecība, lielākais uzņēmuma klients ir lielveikals Sky. Tirdzniecība Orange Cash & Carry veikalā veido 15–20% no uzņēmuma apgrozījuma. SIA Rskorpions īpašnieki ir Lielbritānijas uzņēmums Interstyle RS. Orange Cash & Carry ir vienīgais tam piederošais veikals, kas darbojas šajā segmentā.mJāpiebilst – internetveikals ir arī SIA Sanitex, nākamajā gadā tādu plāno izveidot SIA Gemoss.

SIA Rskorpions valdes locekle Antra Kalniņa stāsta, ka šobrīd netiek apsvērta iespēja Latvijā atvērt vēl kādu t.s. cash & carry veikalu. «Tā kā esam nišas produktu tirgotāji, šādu nepieciešamību Latvijas tirgū pašlaik nejūtam. Ja notiks paplašināšanās, tad tā būs citās Baltijas valstīs vai Krievijā,» viņa spriež.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā Kārļa Ulmaņa gatvē izveidota līdz šim lielākā cash&carry (maksā un ņem) formāta tirdzniecības vieta Latvijā – Orange Cash&Carry.

Veikala radīšanā vairumtirdzniecības kompānija SIA RSKORPIONS līdz šim investējusi divus miljonus eiro.

Orange Cash&Carry precīzi atbilstot ASV dzimušajam vairumtirdzniecības formātam cash&carry, kas ir noliktavas tipa veikals – bāze, kur preces fasētas lielos iepakojumos un norēķinus iespējams veikt turpat uz vietas skaidrā naudā. Veikala kopējā platība ir ap pieciem tūkstošiem kvadrātmetru. Veikala izveides investīcijas sasniegušas divus miljonus eiro, taču tirdzniecības vietas pilnveidošanā plānots ieguldīt vēl ap 400 tūkstošiem eiro. Šobrīd veikalā pieejama iepakotā pārtika, alkoholiskie un bezalkoholiskie dzērieni, saldētās un atdzesētās fasētās preces, dažādas sadzīves preces un dzīvnieku pārtika. Tuvākajā nākotnē preču klāstu plānots papildināt ar augļiem un dārzeņiem, svaigu gaļu un zivīm, kā arī tabakas izstrādājumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Orange Cash & Carry apgrozījums pērn pieaudzis par 40%

Sandra Dieziņa, 23.04.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairumtirdzniecības veikala Orange Cash & Carry apgrozījums ir pieaudzis par 40 %, salīdzinot ar 2011. gadu, un sasniedzis 10,94 miljonus Ls.

Situācija tirgū ļauj prognozēt, ka šogad tiks sasniegts vēl 30-40 % liels apgrozījuma kāpums, salīdzinot ar 2012. gadu.

«Veikala finanšu rādītāju straujais pieaugums galvenokārt skaidrojums ar tā īpašnieka – SIA Rskorpions – veiksmīgi paplašināto savu iepirkumu portfeli un dažādoto preču sortimentu, uzsākot sadarbību arī ar vietējiem izplatītājiem. Tādā veidā ir uzrunāta arvien lielāka pircēju auditorija, kas atspoguļojas pieaugošos finanšu rādītājos – Rskorpions pagājušajā gadā dubultoja savu apgrozījumu un peļņu, salīdzinot ar 2011. gadu: uzņēmuma neto apgrozījums pērn bija 10,94 miljoni latu, pārskata gada peļņa – 157 tūkstoši latu. Savu artavu uzņēmuma kopējā rezultātā deva arī vairumtirdzniecības veikals Orange Cash & Carry, kur vienuviet pieejams plašs pārtikas produktu un citu preču sortiments par vairumtirdzniecības cenām, turklāt ar iespēju uzņēmumiem maksāt uz vietas skaidrā naudā,» skaidro Orange Cash & Carry koncepta attīstītāja, SIA Rskorpions valdes priekšsēdētāja Antra Sietiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Papildināta - Investēs 3,3 miljonus eiro PROMO Cash&Carry veikala izveidē Liepājā

Zane Atlāce - Bistere, 03.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Distribūcijas un vairumtirdzniecības uzņēmums Sanitex šonedēļ uzsāk specializētā veikala PROMO Cash&Carry būvniecību Liepājā, Parka ielā 11. Šis būs jau piektais šāda tipa veikals PROMO Cash&Carry tirdzniecības tīklā un vienīgais Kurzemes reģionā.

Līdz ar veikala atklāšanu, kas paredzēta 2017. gada pavasarī, Liepājas pilsētā tiks nodrošinātas aptuveni 35 jaunas darba vietas, stāsta SIA Sanitex valdes loceklis Kārlis Ābele. Veikala izveidē plānots ieguldīt 3.3milj. eiro, piebilst PROMO Cash&Carry mārketinga vadītāja Irina Cvetkova.

Vairāk nekā 3000 kvadrātmetru lielajā tirdzniecības zālē tiks izvietotas aptuveni 12 000 dažādas preces – pārtikas preces, atdzesēti un saldēti produkti, augļi, dārzeņi, dzērieni, profesionālā ķīmija, trauki, dzīvnieku barība, plašs vīna un stipro alkoholisko dzērienu klāsts, kā arī Premium klases produkti, kā piemēram, dažādu valstu garšvielas, eksotisko dzīvnieku gaļas produkti, saldēti konditorejas izstrādājumi, arī bezglutēna, vairāk kā 100 craft alus veidi no visas pasaulēs un daudzas citas preces pilnam biznesa nodrošinājumam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 15. jūnijā Liepājā tiks atvērts PROMO Cash&Carry specializētais veikals Kurzemē. Šis būs piektais PROMO Cash&Carry Latvijā.

PROMO Cash&Carry ir specializēto veikalu tīkls Baltijā ar 16 šāda veida veikaliem. Lēmumu atvērt tirdzniecības vietu Liepājā distribūcijas un vairumtirdzniecības uzņēmuma SANITEX vadība pieņēmusi, jo «Liepāja ir ekonomikas, biznesa un tūrisma centrs, kas veiksmīgi attīstās». Šā gada laikā SANITEX plāno uzsākt būvniecības darbus, lai Rīgā atvērtu trešo PROMO Cash&Carry, tādējādi paplašinot tīklu Latvijā.

Cash&Carry ir veikalu formāts, kurā dažādu nozaru pārstāvji: tirgotāji, mazie ražotāji, biroji, ēdināšanas un izmitināšanas uzņēmumi var vienuviet izvēlēties produkciju savam biznesam un tā nodrošinājumam par vairumtirdzniecības cenām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

“Ja kompānija spēj piesaistīt apzinīgus aizņēmējus, līdz ar viņiem atnāks arī investori,” uzskata P2P platformas Robo.cash dibinātājs Sergejs Sedovs

, 27.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017. gada 22. februārī Latvijā darbību uzsākusi vienlīdzīgās kreditēšanas platforma Robo.cash. Par mūsdienīgo P2P instrumentu specifiku un aizņēmēju un kreditoru sadarbību dažādās valstīs stāsta kompānijas Robo.cash dibinātājs Sergejs Sedovs.

FOTO Sergejs Sedovs, kompānijas Robo.cash dibinātājs

Vispirms jājautā – ko nozīmē jaunās P2P platformas izveidošana Latvijas iedzīvotājiem?

Latvijas iedzīvotāji jau ir iepazinušies ar vienlīdzīgo kreditēšanu. Lai gan P2P platformu vēsture nav garāka par desmit gadiem, Latvijas kompānijas TWINO un Mintos ieņem nozīmīgu vietu ES tirgū. Domāju, ir svarīgi, ka valstī ieplūst ārvalstu kapitāls. Nav noslēpums, ka mūsu grupas kompānijas darbojas dažādās valstīs un ir cieši saistītas. Labvēlīgais investīciju klimats nospēlēja lomu Robo.cash jurisdikcijas izvēlē. Interese par P2P kreditēšanu pašlaik pieaug, mēs sagaidām, ka platforma veiksmīgi attīstīsies.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Sanitex attīsta vairākus biznesa virzienus, audzē apgrozījumus un turpina investēt loģistikas pakalpojumos un tehnoloģijās.

2018. gadā SIA Sanitex atvērusi sesto Promo Cash&Carry vairumtirdzniecības bāzi, ieguldot tajā aptuveni 4,5 miljonus eiro. Šogad jaunas vairumtirdzniecības bāzes atvērtas netiks.

Veiksmīga sinerģija

Kopš 2011. gada uzņēmums ir atvēris sešas Promo Cash&Carry vairumtirdzniecības bāzes juridiskām personām – trīs Rīgā, pa vienai Valmierā, Liepājā un Daugavpilī; kopumā ieguldīti 15 milj. eiro; Rāmavā uzbūvēts loģistikas komplekss 41 tūkst. m2 platībā, kurā atrodas arī kompānijas birojs. Kopējās investīcijas šajā projektā sasniedz 25 milj. eiro, loģistikas centru pārvalda Sanitex grupas uzņēmums Baltic Logistic Solutions. «Turpmākās investīcijas tiek plānotas jaunu produktu, pakalpojumu izstrādē, kā arī tehnoloģijās, kas ļaus klientiem daudz ērtāk sazināties un iegādāties preces no uzņēmuma. Sagaidāmas investīcijas loģistikā, lai uzlabotu kvalitāti, darba ražīgumu un nodrošinātu vēl augstāku preču piegādes kvalitāti un izsekojamību,» stāsta SIA Sanitex valdes loceklis Kārlis Ābele.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Jauna, novatoriska Sennebogen kokapstrādes mašīna patērē par trešdaļu mazāk degvielas

Sadarbības materiāls, 14.09.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mašīnbūves uzņēmums Sennebogen Maschinenfabrik GmbH tirgū ieved ekonomiskākus Green Efficiency Drive (GED) modeļus, kas palīdz ietaupīt gandrīz 30 % degvielas.

Vācijas mašīnbūves uzņēmums Sennebogen Maschinenfabrik GmbH ražo īpaši zāģētavām un citiem baļķu apstrādātājiem paredzētas pick and carry kokapstrādes mašīnas, kurām ir īpaša pamatnes platforma un augšējā platforma jeb tornis, kas rotē 360 grādu leņķī. Sennebogen pārstāvis Matiass Ibelakers [Matthias Übelacker] stāsta, ka pēdējo divu gadu laikā tirgū ievestā modernā Green Efficiency Drive (GED) modeļa pamats ir novatoriska, elektriska pamatnes platforma, ar kuras palīdzību degvielas patēriņu izdevās samazināt par gandrīz 30 %. Tas bija iespējams, pateicoties viedajai ritošās daļas elektropiedziņas enerģijas pārvaldes sistēmai, kas iejaucas, ja tiek konstatēta neizmantota enerģija – piedziņa darbam izmanto enerģiju, kas rodas bremzējot. Rezultāts ir labāk vadāma mašīna ar mazāku motoru, kas izmanto mazāk enerģijas un mazāk piesārņo vidi – tomēr ar tādu pašu efektivitāti un efektivitāti kā iepriekšējie modeļi. Elektriskās piedziņas enerģiju dīzeļmotoram ražo ģenerators.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šā gada septembra PROMO Cash&Carry vairs netiek izsniegtas vienreizējās klientu kartes, kas ļāva šajos veikalos iepirkties arī privātpersonām. Turpmāk tirdzniecības vietu varēs apmeklēt tikai pastāvīgo klienta karšu īpašnieki - uzņēmēji un pašnodarbinātās personas.

PROMO Cash&Carry mārketinga speciāliste Natālija Ulmane skaidro, ka šāds lēmums pieņemts, ņemot vērā uzņēmuma fokusu un galveno mērķauditoriju. «Mēs pats par sevi esam tīkls vairumtirdzniecībai. Bijām ieviesuši pagaidu viesu kartes, taču principā mēs fokusējamies uz biznesa klientiem,» stāsta N.Ulmane, piebilstot, ka, līdz ar veikala atpazīstamību, tāda funkcija kā viesu karte, kas principā kalpoja kā iespēja iepazīties ar piedāvātajām precēm, vairs nav nepieciešama.

N.Ulmane atzīmē, ka noteikt to, cik bieži tirdzniecības vietu cilvēki apmeklējuši, lai iegādātos preces privātām vajadzībām, ir sarežģīti. «Pastāvīgā klienta kartei ir divas funkcijas - preci iespējams iegādāties ar pavadzīmi vai čeku. Līdz ar to karti var izmantot gan uzņēmuma, gan privātām vajadzībām. Grūti izsekot, kuri čeki izsniegti cilvēkiem, kas iepirkušies ar vienreizējām kartiņām, bet kuri - cilvēkiem ar pastāvīgajām klienta kartēm,» skaidro PROMO Cash&Carry pārstāve. Viņa atzīst, ka, liedzot veikalā iepirkties privātpersonām, uzņēmuma ieņēmumi varētu mazināties, taču šāds lēmums balstīts arī uz biznesa klientu ērtībām. «Viņiem būs ērtāk iepirkties, un tas aizņems mazāk laika,» paredz N.Ulmane.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Reģionālā investīciju banka (RIB) un SIA RSkorpions ir parakstījušas līgumu par aizdevuma piešķiršanu 4,7 miljonu eiro apmērā Orange Cash&Carry veikala, noliktavas un biroja ēkas iegādei, kā arī uzņēmuma apgrozāmo līdzekļu finansēšanai.

“Mūsu nozarē telpām, to specifikai un atrašanās vietai ir būtiska nozīme. Atrast analogas telpas ir grūti, jo īres tirgus ar specifiskiem objektiem ir ierobežots. Tāpēc mēs rūpīgi izsvērām un izvērtējām sadarbības iespējas un nekustamā īpašuma tirgus tendences. Kļūstot par objekta īpašnieku, tas mums palīdz samazināt ikmēneša izdevumus, kā arī nodrošina iespēju precīzi plānot budžetu un tā turpmāko attīstību. Esam sabalansējuši faktiskos īres izdevumus, nofiksējot tos ar ilgtermiņa kredīta maksājumu. Redzam šo kā iespēju laiku, lai investētu tālākajā uzņēmuma attīstībā,” komentē SIA RSkorpions valdes locekle Antra Kalniņa.

“Pandēmija daudzās nozarēs ir ienesusi neparedzētas korekcijas un neskaidrību par izaugsmes iespējām tuvākajā nākotnē. Uzņēmumi ir kļuvuši piesardzīgāki un daudz nopietnāk izvērtē savus attīstības plānus un finansējuma piesaistes iespējas. Arī banka finansējuma piešķiršanai nepieiet formāli, bet ar izpratni par individuālu risinājumu atrašanu dažādu nozaru uzņēmumiem. Pie tam šobrīd uzņēmumi, kas domā par attīstību un kaļ tālākos izaugsmes plānus, var izmantot izdevīgas aizņemšanās likmes, lai saņemtu salīdzinoši lētu finansējumu. Šoreiz mūsu atbalsts klientam sniedzis iespēju iegādāties ēku, kurā notiek Orange Cash&Carry galvenā darbība un attīstība. Tādejādi uzņēmums no ēkas īrnieka kļūs par tās īpašnieku,” saka AS Reģionālā investīciju banka Uzņēmumu apkalpošanas pārvaldes vadītājs Armands Kokainis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Maxima Latvija ievieš pašapkalpošanās kases arī veikalos ārpus Rīgas

Dienas Bizness, 03.08.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No ceturtdienas pašapkalpošanās kases pieejamas Maxima X veikalā Ādažos, Rīgas gatvē 21, kas ir pirmais mazā formāta veikals ārpus Rīgas. Šo pašapkalpošanās kasu ierīkošanā uzņēmums investējis 54 tūkstošus eiro, informē SIA Maxima Latvija Komunikācijas speciāliste Zane Udrase.

Veikalā pieejamas četras pašapkalpošanās kases, no kurām divās kasēs par pirkumiem var norēķināties gan ar skaidru naudu, gan maksājumu kartēm, bet divās kasēs - tikai ar maksājumu kartēm, tai skaitā, ar bezkontakta maksājumu kartēm.

Līdz šim šajā veikalā bija izvietotas piecas kases, kurās klientus apkalpoja kasieres. Taču no šodienas klientu ērtībām pieejamas sešas kases - četras pašapkalpošanās un divas ierastās kases, kurās iedzīvotājus apkalpo kasieres.

«Šis ir pirmais mazā formāta veikals ārpus galvaspilsētas, kurā ieviesām pašapkalpošanās kases. Pašapkalpošanās kasu tīklu plānojam vēl vairāk paplašināt, jo tas ir viens no soļiem, lai samazinātu darbinieku slodzi, kā arī rindas pie kasēm. Vidēji dienā viens kasieris apkalpo aptuveni 400-600 klientus. Savukārt vienas dienas laikā Maxima Latvija visos veikalos iepērkas aptuveni 300 tūkstoši iedzīvotāju,» stāsta Maxima Latvija operacionālā vadītāja Kristīne Āboltiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Pandēmija un iepirkšanās: Kādi ir pieprasītākie tehnoloģiju risinājumi mazumtirdzniecībā?

Uģis Začs, “StrongPoint” klientu servisa vadītājs, 28.05.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pandēmijas iespaidā pašapkalpošanās kases ir piedzīvojušas līdz šim lielāko uzplaukumu.

Pēc mazumtirdzniecības tehnoloģiju risinājumu piegādātāja “StrongPoint” veiktās aptaujas datiem, 38% Latvijas iedzīvotāji atzīst, ka gandrīz katru reizi izmanto pašapkalpošanās kases, bet ceturtdaļa jeb 25% – vienmēr.

Pēdējais gads ir radījis vēlmi pārtikas produktu iegādi padarīt ātrāku, ērtāku un arī drošāku, lai pasargātu sevi un citus no iespējamiem inficēšanās riskiem. Taču mazumtirdzniecības tehnoloģiju sektoram attīstoties, arī pašapkalpošanās kases gaida interesanti jaunumi, kas atvieglos līdzšinējās grūtības.

Jaunumi pašapkalpošanās kasu sektorā

Kaimiņvalstī Lietuvā ir ieviests jauns pašapkalpošanās kases veids, kas atpazīst produktus bez svītrkoda vai manuālas ievades. Šāds risinājums nozīmē mazāku cilvēku kontaktu ar skārienjutīgā ekrāna virsmu, tādējādi veicinot drošāku iepirkšanās procesu no pandēmijas skatupunkta, un ātrāku iepirkšanos kopumā. Produktu manuāla meklēšana ekrānā trešdaļai Latvijas aptaujāto iedzīvotāju ir sagādājusi grūtības, tāpēc šāds risinājums būtu tieši laikā arī Latvijas pārtikas mazumtirdzniecības veikalos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Kesko Senukai Latvia" ir pirmais būvmateriālu, dārza un mājsaimniecības preču tirgotājs Latvijā, kas savos veikalos turpina attīstīt pašapkalpošanās kasu sistēmu.

Investējot 140 000 eiro, tās ieviestas veikalos Lucavsalā un Kārļa Ulmaņa gatvē Rīgā, kā arī Loka maģistrālē Jelgavā. Pirkumus varēs apmaksāt ne tikai ar maksājumu karti, bet arī ar digitālajiem maksāšanas līdzekļiem - viedtālruni, viedpulksteni, viedo gredzenu.

2019.gada novembrī pirmā pašapkalpošanās kasu zona tika ieviesta "K Senukai" veikalā "Ozols" un kļuva par veiksmīgu pilotprojektu, lai attīstītu un ieviestu šo jauninājumu arī citos veikalos. Praksē pierādījies, ka pašapkalpošanās kases ir ērts risinājums norēķiniem gan par nelieliem, gan izmēros vai svarā lielākiem pirkumiem, piemēram, cementa maisiem, lamināta iepakojumiem, flīzēm kastēs, jo svītrkodus var nolasīt, nepaceļot iepakojumu, bet gan pietuvinot tam svītrkoda skeneri.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 pandēmija veicinājusi moderno tehnoloģiju attīstību mazumtirdzniecības nozarē, tiek prognozēts, ka nākamo septiņu gadu laikā pašapkalpošanās bizness piedzīvos divkāršu izaugsmi.

To DB organizētajā konferencē Future Retail 2021: Tehnoloģijas un to inovācijas tirdzniecībā norāda SIA StrongPoint pašapkalpošanās risinājumu direktors Darius Lapienis (Darius Lapienis). Viņš uzsver, ka e-komercija pandēmijas laikā pasaulē piedzīvojusi aptuveni 50% lielu pieaugumu, Baltijā – pat vēl vairāk, ievērojami palielinājies arī to cilvēku skaits, kuri labprātāk tirdzniecības vietās izmanto pašapkalpošanās iespējas. Būtisks tehnoloģiskais lēciens vērojams arī tirdzniecības analītikas jomā.

Ieguvums visiem

Liela daļa pircēju jau šobrīd labprāt veikalos izvēlas pašapkalpošanās kases, tiek prognozēts, ka šādu cilvēku skaits katru gadu palielināsies par aptuveni 10 līdz 13%, teic D. Lapienis. “Arī StrongPoint veiktais pētījums Latvijā apliecina – šis pirkumu apmaksas veids kļuvis par daļu no mūsu sabiedrības ikdienas. Aptaujājot 1000 respondentu, noskaidrots, ka jau pašlaik 60% cilvēku pašapkalpošanās iespējas izmanto bieži vai vienmēr. Pieprasījuma pieauguma ietekmē attīstās arī tehnoloģijas. Datora redzes funkcija pašapkalpošanās kases kā norēķinu veidu padara drošāku no tirgotāju un ērtāku no pircēju skatupunkta. Tā ir viena no novitātēm, kas pašlaik pieejama gan pasaulē, gan tepat kaimiņos, Lietuvā, un drīzumā varētu tikt ieviesta arī Latvijas tirgū. Ar datora redzes palīdzību iespējams preci atpazīt bez svītru koda, tas nozīmē, ka pircējam vairs nebūs nepieciešams iedziļināties sarežģītās izvēlnēs, mēģinot saprast, tieši kuru preci viņš ir izvēlējies. Savukārt no pārdevēju aspekta tas nozīmē, ka vizuāli līdzīgas preces vairs nevarēs tikt sajauktas un dārgākas preces nebūs iespējams iegādāties par zemāku cenu. Šis risinājums palīdzēs izvairīties arī no apzinātas krāpšanas. Reāls piemērs – kāds pircējs veikalā uz svariem bija uzlicis dārgu alkohola pudeli, bet atzīmējis, ka tie ir kartupeļi. Ar datora redzes funkciju šāda krāpniecība nebūs iespējama,” pauž D. Lapienis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājs «Rimi Latvia» līdz gada beigām tirdzniecības parkā «Alfa» ieviesīs otro pašapkalpošanās skeneru sistēmu, pastāstīja «Rimi Latvia» valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

Viņš norādīja, ka pašapkalpošanās skeneriem, kas patlaban atrodas tikai «Rimi» veikalā Krišjāņa Valdemāra ielā, ir «adekvāts pieprasījums». Valdemāra ielas veikalā ap 10% pirkumu tiek veikti ar pašapkalpošanās skeneriem, kas liecinot, ka cilvēki šīm pārmaiņām ir gatavi.

«Redzama vispārēja tendence, ka pieaug tā pircēju daļa, kas izvēlas norēķināties, izmantojot pašapkalpošanās risinājumus. Šobrīd vidēji 34% pircēju izvēlas pirkumus apmaksāt pašapkalpošanās kasēs, kas, salīdzinot ar pagājušo gadu, ir pieaugums par 5%,» skaidroja Turlais.

Jautāts, kāda ir vēlamā proporcija, cik pirkumu varētu tikt veikts caur šiem skeneriem, Turlais atbildēja, ka šādi mērķi nav izvirzīti. Viņš skaidroja, ka ir veikali, kuros pieprasījums pēc pašapkalpošanās risinājumiem ir tik liels, ka mazumtirgotājam nākas palielināt pašapkalpošanās kasu skaitu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Francijas Orange mazinājis slepenības plīvuru saistībā ar iPhone 5

Lelde Petrāne, 16.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas mobilo sakaru operators Orange, publicējot darba sludinājumu, mazinājis slepenību ap kompānijas Apple jauno iPhone 5. ASV kompānija gan esot liegusi saviem partneriem atsaukties uz šo produktu pirms tā septembrī paredzētās laišanas tirgū, vēsta thelocal.fr.

Orange, kas pieder France Telecom, ir Apple oficiālais partneris Francijā.

Ar šī īpašā darba sludinājuma palīdzību Orange meklē inženieri, kura darbs būtu saistīts ar piektās paaudzes tālruni.

Sludinājums pieejams internetā, France Telecom Orange cilvēkresursu mājas lapā kopš ceturtdienas. Tajā teikts, ka viens no galvenajiem jautājumiem ir definīcija - cik vien precīza iespējama - kāda ietekme tādam tālrunim kā iPhone 5 būs uz interneta lietošanu klientu vidū.

Piektās paaudzes iPhone, kura oficiālais nosaukums vēl nav paziņots, saskaņā ar baumām tiks laists klajā septembrī, un neilgi pēc tam būs pieejams veikalos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Baltijas biržai pievienosies Rietumu Asset Management

Žanete Hāka, 28.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1.septembra AS Rietumu Asset Management IPS Rietumu Asset Management Cash Reserve Fund apakšfondi - Rietumu Asset Management Cash Reserve Fund-USD un Rietumu Asset Management Cash Reserve Fund-EUR tiks iekļauti NASDAQ OMX Riga Baltijas regulētā tirgus Ieguldījumu fondu sarakstā.

Kā informē birža, AS Rietumu Asset Management IPS atvērtais ieguldījumu fonds Rietumu Asset Management Cash Reserve Fund ir reģistrēts Latvijā un dibināts kā fonds ar diviem apakšfondiem - Rietumu Asset Management Cash Reserve Fund-USD un Rietumu Asset Management Cash Reserve Fund-EUR. Katram apakšfondam ir sava ieguldījumu politika un sava pamata valūta. Abi apakšfondi tiks iekļauti regulētā tirgū, un to līdzekļi tiks ieguldīti īstermiņa un vidēja termiņa finanšu instrumentos.

Rietumu Bankas valdes loceklis Rolfs Fulss norāda, ka jaundibinātais fonds optimāli papildināja bankas piedāvāto ieguldījumu produktu klāstu, ierindojoties tādu produktu vidū kā, piemēram, depozīti un subordinētie aizdevumi. Šis fonds būs interesants tiem ieguldītājiem, kas ir orientēti uz investīcijām ar augstu stabilitātes līmeni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Koronvīrusa Covid-19 izplatība Latvijā un pasaulē negatīvi ietekmējusi arī ziedu biznesu.

Ziedu tirgotāja "J van Vliet Cash&Carry Riga" darbību vīruss ir ietekmējis vistiešākajā veidā - saīsināts ziedu bāzes darba laiks, samazinājies klientu skaits, pārskatīts uz vietas esošo darbinieku skaits, kā arī aizsarglīdzekļi un dezinfekcija ir kļuvusi par ikdienas sastāvdaļu.

Ziedu bāzes galvenie klienti ir ziedu veikali, floristi, dekoratori utt., taču saistībā ar to, ka atcelti visi sabiedriskie pasākumi, ierobežota cilvēku pulcēšanās, cilvēki aicināti lieku reizi nepamest mājas un ziedi nav pirmās nepieciešamības prece, pieprasījums būtiski sarucis. Ziedu bāzes pārdošanas apjomi kritušies līdz pat 80%.

"Lielāko daļu savu pasūtījumu mūsu klienti veic 3-4 dienas iepriekš, jo mūsu piedāvātie ziedi tiek sūtīti no Ekvadoras un Holandes. Šobrīd pasūtījumi tiek veikti ļoti piesardzīgi, jo situācija mainās ļoti strauji un jebkurā brīdi valdība var pieņemt lēmumu slēgt mazumtirdzniecības veikalus, kā tas jau ir izdarīts daudzās citās Eiropas valstīs. Saskaramies arī ar transporta problēmām. Pat esošos pasūtījumus reizēm nevaram nodrošināt, jo kravas auto plūsma pār robežu ir ļoti lēna un transporta kompānijas atsaka mūsu pasūtījumu, jo tas ir neliels," stāsta "J van Vliet Cash&Carry Riga" direktore Baiba Loce.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sūtījumu piegādes loģistikas uzņēmums Omniva Grupa nācis klajā ar būtiskiem pašapkalpošanās vides Mana Omniva uzlabojumiem.

Tas ir viens no pirmajiem soļiem investīciju plānā, kura ietvaros paredzēts izstrādāt jaunas klientu pašapkalpošanās platformas un citus digitālos risinājumus. Kopējais investīciju apjoms digitālās infrastruktūras attīstībā sasniegs 3 miljonus eiro.

Omniva pašapkalpošanās vide un arī uzņēmuma mājas lapas pakāpeniski tiek atjauninātas un šobrīd pabeigts pirmais uzlabojumu posms.

"Tā kā esošā pašapkalpošanās vides programmatūra neatbilda mūsu nākotnes pakalpojumu vajadzībām un nebūtu ļāvusi nodrošināt vislabāko lietotāju pieredzi, nolēmām atjaunināt pašapkalpošanos un pakāpeniski pievienot jaunajai platformai jaunas funkcijas. Līdz šī gada beigām tiks atjaunināta visa pašapkalpošanās vide," atzīmē Omniva Grupas Inovāciju un tehnoloģiju direktors Marti Kuldma (Martti Kuldma).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot attīstīt ātrākas un ērtākas iepirkšanās iespējas, "Rimi" paplašina pašapkalpošanās skeneru sistēmas pieejamību - tagad pašapkalpošanās skeneri pieejami arī veikalā tirdzniecības centrā "Spice".

"Rimi" hipermārkets "Spicē" ir jau trešais Rimi veikals, kurā ieviesti pašapkalpošanās skeneri - līdz šim tādi pieejami veikalos "Rimi Valdemārs" un "Rimi Alfa". Pircējiem pieejami 90 jaunākās paaudzes pašapkalpošanās skeneri, četri maksājumu termināļi un astoņi pašapkalpošanās svari sveramajām precēm. Skeneri izvietoti pie ieejas veikalā. Sistēmas izveidē investēti 130 000 eiro.

Sistēmas galvenā priekšrocība ir iespēja "Mans Rimi" kartes īpašniekiem būtiski paātrināt iepirkšanās procesu. Noskenējot pirkumus jau brīdī, kad pircējs tos pievieno savam grozam, preces iespējams uzreiz ievietot iepirkumu maisiņā. Karte identificē pircēju un savieno informāciju par noskenētajām precēm ar maksājumu termināli; tādējādi, norēķinoties pie specializētās kases, tie nav atkārtoti jāskenē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vietējā pašapkalpošanās risinājumu izstrādātāja "Tapbox" skatījumā pašapkalpošanās risinājumi pēckrīzes laikā palīdzēs uzņēmumiem uzlabot savu konkurētspēju.

"Šobrīd uzņēmējdarbībā ļoti svarīgi neapstādināt biznesu, bet pārorientēties savus klientus apkalpot attālināti, kā arī sagatavoties pēckrīzes periodam. Jau šobrīd skaidrs, ka ārkārtas stāvoklis gan Latvijā, gan ārvalstīs mainīs tirgus situāciju. Būtiski, kurš būs vislabāk sagatavojies laikam pēc ierobežojumu atcelšanas.

Pašapkalpošanās risinājumi ir viens no variantiem, kas palīdzēs uzņēmumiem uzlabot savu konkurētspēju. Pārdošanas procesa digitālās inovācijas palīdzēs piesaistīt jaunus klientus un ātrāk apkalpot esošos," spriež Toms Piliksers, "Tapbox" (SIA "Self Service Terminals") valdes loceklis.

Viņš uzskata, ka pašapkalpošanās risinājumi ļauj uzņēmumiem un valsts iestādēm ieviest modernu un mūsdienīgu apkalpošanas procesu, vienlaicīgi ietaupot resursus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Reģistrē atvērto ieguldījumu fondu Rietumu Asset Management Cash Reserve Fund

Žanete Hāka, 23.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) padome nolēma reģistrēt IPS AS Rietumu Asset Management nodibināto atvērto ieguldījumu fondu Rietumu Asset Management Cash Reserve Fund, informē FKTK.

Tas ir dibināts kā fonds ar diviem apakšfondiem - Rietumu Asset Management Cash Reserve Fund-USD un Rietumu Asset Management Cash Reserve Fund-EUR.

Izskatot iesniegtos dokumentus, FKTK konstatēja, ka fonda pamatdokumenti ir sagatavoti ievērojot normatīvos aktos noteiktās prasības, kā arī fonda ieguldījumu pārvaldīšanā iesaistītām amatpersonām ir nepieciešamā pieredze un kvalifikācija, lai tiktu nodrošināta kvalificēta pienākumu izpilde. Līdz ar to nav šķēršļu atvērtā ieguldījumu fonda Rietumu Asset Management Cash Reserve Fund reģistrācijai.

Fonda Rietumu Asset Management Cash Reserve Fund turētājbankas funkcijas nodrošina АS Rietumu Banka.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

MTG Baltija: TV3 un LNT interesēs ir palikt bezmaksas apraidē

Sanita Igaune, 23.02.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bezmaksas apraide un must carry principa atcelšana, ko atbalsta TV3 un LNT, ir savstarpēji nesaistāmas lietas, jo lēmums par must carry tiešā veidā neietekmē TV3 un LNT atrašanos bezmaksas apraidē.

Tā norāda MTG vadītājs Baltijas valstīs Kaspars Ozoliņš, komentējot Latvijas Elektronisko komunikāciju asociācijas (LEKA) pausto, ka, pieņemot grozījumus Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likumā, kas paredz atcelt must carry principu, TV3 un LNT sešu līdz 12 mēnešu laikā atstās bezmaksas ētera apraidi.

Bezmaksas apraidi skatītājam visā Latvijā finansē pats televīzijas kanāls no reklāmdevēju naudas. Maksas televīziju, uz kuru attiecas must carry princips, finansē skatītājs ar savu ikmēneša abonēšanas maksu, skaidro K. Ozoliņš. Vienlaikus norādot, ka jautājums ir par to, vai nacionālās komerctelevīzijas spēj būt rentabli uzņēmumi ilgtermiņā, ražojot nacionālo saturu, un tas ir atkarīgs, nevis no viena must carry principa saglabāšanas vai atcelšanas, bet virknes faktoru, tai skaitā no valsts politikas elektronisko mediju attīstības jomā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Paredz lielāku konsolidāciju

Sandra Dieziņa, 21.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konsolidācija vairumtirdzniecības nozarē ir neizbēgama.

Tā, komentējot ziņu, ka viens no lielākajiem pārtikas produktu vairumtirgotājiem SIA Voldemārs izlikts pārdošanai, norāda PROMO Cash&Carry valdes loceklis Aigars Ģērmanis.

Skaidrojot situāciju, PROMO Cash&Carry valdes loceklis atzīst, ka Latvijā, salīdzinot ar Lietuvu un Igauniju, ir vairāk mazu vairumtirdzniecības uzņēmumu, kas liecina – konsolidācija nozarē nav bijusi pietiekami spēcīga. Viņš salīdzina – ja Igaunijā no lielākajiem vairumtirgotājiem ap 80 % pērn bijuši rentabli, tad Latvijā ap 60 % strādājuši ar zaudējumiem un peļņa bijusi nelielai daļai. Tieši sadrumstalotība un zemā rentabilitāte esot saistīta ar to, ka joprojām liels spēks ir mazumtirgotājiem. A. Ģērmanis saredz, ka nozare turpinās konsolidēties.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Rimi investējis 130 000 eiro pašapkalpošanās skeneru ieviešanā Alfā

Zane Atlāce - Bistere, 03.12.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājs Rimi paplašina pašapkalpošanās skeneru sistēmas pieejamību - investējot 130 tūkstošus eiro, 90 jaunākās paaudzes pašapkalpošanās skeneri un 4 kasu termināļi ieviesti arī tirdzniecības parka "Alfa" Rimi hipermārketā.

Sistēmas galvenā priekšrocība ir iespēja Mans Rimi kartes īpašniekiem paātrināt iepirkšanās procesu, iegādājoties lielāku preču daudzumu. Noskenējot pirkumus jau brīdī, kad pircējs tos pievieno savam grozam, preces iespējams uzreiz ievietot iepirkumu maisiņā. Mans Rimi karte identificē pircēju un savieno informāciju par noskenētajām precēm ar maksājumu termināli, tādējādi, norēķinoties pie specializētās kases, tie nav atkārtoti jāskenē.

Pilotprojekta ietvaros veikalā "Rimi Valdemārs" novērots, ka pašapkalpošanās skenerus lielākoties izvēlas pircēji, kuri veic lielākus pirkumus; tos aktīvi lieto jaunieši, bet īpaši aktīvi - 67% gadījumu - šo iespēju izmanto 26-45 gadus veci pircēji.

Komentāri

Pievienot komentāru