Izcels pārvadājumu ātrumu un straujāku kapitāla apriti piegādēs starp Āziju un Eiropu; barjeras vēl jānovērš
Galvenokārt koncentrēsimies uz dzelzceļa transporta konkurētspēju salīdzinājumā ar citiem transporta veidiem, jo īpaši jūras transportu, par poļu loģistikas kompānijas PKP Cargo vēstījumu 3. ASEM (Āzijas un Eiropas) transporta ministru sanāksmē «Multimodālu transporta savienojumu attīstība Eirāzijā – status quo un ieskats nākotnē» norāda uzņēmuma izpilddirektors Adams Purvins (Adam Purwin).
Šobrīd kravu transportēšana pa jūru no Ķīnas uz Ziemeļjūras ostām prasa 30 līdz 40 dienas, bet pa dzelzceļu preču piegādes aizņem vien 14 dienas. Apzinoties šo milzīgo atšķirību un atsaucoties uz klientu vajadzībām, PKP Cargo piedāvā kompleksu loģistikas pakalpojumu, transportējot preces no Polijas–Baltkrievijas robežas. Tas ietver dzelzceļa transportu, konteineru pārkraušanu un gan muitas, gan ekspeditora pakalpojumus. Balstoties savā pieredzē, tostarp loģistikas pakalpojumu sniegšanā starp Ķīnu un Eiropas pilsētām, PKP Cargo saskata vietu tālākai dzelzceļa kravu pārvadājumu attīstībai, atzīmē A. Purvins.
Atbildot uz jautājumu par galvenajiem kompānijas darbības principiem Eiropas un Āzijas savienošanā, viņš skaidro, ka līdz šim kravu pārvadājumi šajā maršrutā galvenokārt tika veikti pa jūru. Taču dzelzceļam neapšaubāmi esot liels potenciāls.
Plašāk lasiet rakstā PKP Cargo uzsvērs dzelzceļa transporta priekšrocības ceturtdienas, 30. aprīļa, laikrakstā Dienas Bizness (8. lpp.)!