Mazais bizness

Mērķē kļūt par vadošo bezglutēna un bezlaktozes ražotāju Baltijā

Monta Šķupele, 11.06.2021

Jaunākais izdevums

"Dabas Dimanti " ir konditoreja, kuras mērķis ir kļūt par vadošo bezglutēna un bezlaktozes ražotāju Baltijas valstīs.

Suntažu pagasta, Ogres novada uzņēmums "DIAMONDS FOOD GROUP" šoruden svinēs savu piekto dzimšanas dienu.

Pirmais gads bija veltīts ražotnes iekārtošanai. "Paralēli tam mūsu kafejnīcas virtuve bija mūsu mazā laboratorija, kurā arī tapa pirmie produktu paraugi. Sākotnēji maksimāli centāmies visu izdarīt ar saviem spēkiem un resursiem. Pirmo ražošanas iekārtu iegādē mēs startējām LEADER projektu konkursā, un ieguvām LAD atbalstu. Lai realizētu projektu, uzrunājām investoru, kurš arī noticēja mūsu idejai un investēja uzņēmuma starta kapitālā," atceras uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Monika Ziemele.

Lēnām ražošanas telpas tika aprīkotas ar nepieciešamajām iekārtām, izstrādāti tehnoloģiskie ražošanas procesi, produktu iepakojums un uzsākta pirmā produktu ražošana. Otrajā uzņēmuma darbības gadā "DIAMONDS FOOD GROUP" sadarbībai uzrunāja veikalu tīklus. Tāpat tika iegūti uzņēmumam divi svarīgi Eiropas kvalitātes un pārtikas drošības sertifikāti: AOECS Gluten free un ISO 22 000.

"Trīs gadus smagi strādājam, lai kāpinātu ražošanas jaudu, slēgtu jaunus sadarbības līgumus ar veikalu tīkliem un veicinātu produktu atpazīstamību un šobrīd ar lepnumu varam atzīt, ka esam pirmais un vadošais bezglutēna un bezlaktozes konditorejas ražošanas uzņēmums Latvijā," stāsta M.Ziemele.

"Pārtikas ražošanā izmantojam tehnoloģisko procesu, kas ļauj maksimāli saglabāt dārzeņu un ogu uzturvērtību. Produkti nesatur glutēnu un laktozi. To sastāvā nav konservantu, mākslīgo krāsvielu un aromatizētāju. Produktos ir uz pusi mazāk kaloriju nekā līdzīgos konditorejas izstrādājumos. Arī pievienotais cukurs ir uz pusi mazāk nekā ierasts, izņemot medus kūku, kurā ir tīrs medus no Gaujas Nacionālā Parka. Gluži tāpat kā mēs izvirzām lielas prasības produktu kvalitātei, lielu uzmanību pievēršam produktu iepakojuma - to cenšamies veidot gaumīgu, pamanāmu un videi draudzīgu," stāsta M.Ziemele.

Ideja ražot tieši bezglutēna produktus savulaik, pirms 18 gadiem radās Monikas mammai, jo vairākiem ģimenes locekļiem pēc šādiem produktiem bija nepieciešamība. "Tolaik veikalu bezglutēna sortimenta piedāvājums bija diezgan niecīgs, kas arī uzaudzēja bezglutēna dzīvesveida izprašanas pieredzi mūsmājās," atceras M.Ziemele.

Nu jau uzņēmumam ir noslēgti vairāki eksporta līgumi, kas gan šobrīd nedaudz iepauzēti Covid-19 apstākļu dēļ.

Vaicāta, kāda ir konkurence šajā biznesā, M.Ziemele stāsta: "Visu šo gadu garumā esam novērojuši, ka ir bijuši uzņēmumi, kuri ir uzsākuši šajā segmentā darboties, bet, diemžēl, neveiksmīgi. Jāatzīst, ka šī ir īpaša produktu niša. Cilvēku daudzums Latvijā, kuriem ir nepieciešamība pēc šiem produktiem, nav skaitliski pievilcīgākais uzņēmējiem. Un radīt līdzvērtīgu, garšīgu un cenas ziņā pievilcīgu produktu šajā segmentā nav tas vieglākais darbs. Arī mums tas prasīja vairākus gadus, bet šī neiespējamā misija ir iespējama, ja vien tajā ieliek sirdi un dvēseli."

Šobrīd uzņēmuma izvirzītais mērķis ir kļūt par vadošo bezglutēna un bezlaktozes ražotāju Baltijas valstīs. "Mēs vēlamies paplašināt produktu segmentu, piedāvājot ne tikai konditorejas izstrādājumus, bet arī ikdienas patēriņa bezglutēna un bezlaktozes pārtikas produktu preces, un jau drīzumā nāksim klajā arī ar jaunu produktu līniju. Esam arī attīstījuši savu e-veikalu. Mēs vēlamies augt, attīstīties un būt sociāli atbildīgs uzņēmums. Šogad ieguvām Latvijas Labklājības sociāla uzņēmuma statusu un zinām, ka esam uz pareizā ceļa," atklāj M.Ziemele.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konditoreja ir neatņemama svētku sastāvdaļa! Saldi našķi iet pie sirds kā lieliem, tā maziem gardumu baudītājiem. Kādi konditorejas izstrādājumi iederēsies uz galda dažādās dzīves situācijās un kā zināt, kur atrodama pati labākā beķereja? Par to lasi un uzzini vairāk šajā rakstā!

Konditoreja – kad tai ir vieta uz galda?

Dzīvē ir visdažādākās situācijas, kad vairāku veidu konditorejas izstrādājumi ir nepieciešamība, ko likt uz galda. Ja ir atrastas piemērotas uzkodas un našķi, ar ko cienāt viesus vai ko vienkārši baudīt nesteidzīgā pēcpusdienā, tad diena ir izdevusies! Kādiem konditorejas izstrādājumiem vislabāk dot priekšroku šajās dzīves situācijās? Turpinājumā lasi ieteikumus svētku cienastam un ikdienas pauzēm, kā arī uzzini par vietni, kur atrast kāroto!

  1. Dzimšanas diena. Tajā lieliski iederēsies viena liela torte vai kūka. Mūsdienās aktuāli ir arī mazāki gardumi, piemēram, vairākas nelielas kūciņas, mafini, arī eklēri. Tāpat lieliski papildinājumi būs nelielas smalkmaizītes, ko katrs ciemiņš var notiesāt pēc sirds patikas.
  2. Bērnu ballīte. Mazajiem ķipariem saldi kārumi ir gluži kā nepieciešamība. Bez kārtīgas svētku tortes diena nebūs izdevusies, tāpēc to no kulinārijas pasaules nepieciešams izcelt īpaši, ņemot vērā bērna intereses un ballītes tematiku.
  3. Kolēģu jubileja. Šādās situācijās lieliska alternatīva būs kliņģeris – to ir viegli transportēt un ērti sadalīt, lai pasniegtu visiem darbiniekiem. Arī mazas kūkas vai mafini labi iederēsies kā uz kopējā svētku galda, tā uz katra kolēģa darba galda.
  4. Pēcpusdiena ar draugiem. Ja nesen atklāta kāda jauna beķereja, to noteikti jādodas novērtēt. Baudot atmosfēru un kafijas tasi, lieliski papildinājums ir tādi konditorejas izstrādājumi kā bulciņas, kūkas gabaliņš vai cita smalkmaizīte.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Jaunā grauzdētavā Jaunmārupē Kalve Coffee investē 200 000 eiro

Db.lv, 22.06.2021

SIA "Kalve Coffee" līdzdibinātāji Raimonds Selga (no kreisās) un Gatis Zēmanis.

Foto: Ritvars Skuja/Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums SIA "Kalve Coffee", ieguldot aptuveni 200 000 eiro, pārcēlis tā kafijas grauzdētavu no VEF kvartāla uz Jaunmārupi Mazcenu alejā, informē uzņēmums.

Grauzdētava un noliktava kopumā 700 m2 platībā nodrošinās 7 darba vietas, izmantojot automatizētu iekārtu atbalstu. Jaunās grauzdētavas mājvieta nodrošina plašākas telpas, atvieglo loģistiku un līdz ar to stimulēs "KALVE" zīmola tālāko attīstību.

"Grauzdētavas pārcelšana ir stāsts par augstvērtīgas "speciality" kafijas padarīšanu pieejamāku ikvienam. Tā ir mūsu misija un mēs ejam uz to ar ambicioza mērķa sasniegšanu - ja iepriekš vienā maiņā spējām uzgrauzdēt 5 tonnas kafiju, tad šobrīd šo esam divpadsmitkārtojuši, grauzdējot 60 tonnas vienā maiņā," skaidro Gatis Zēmanis SIA "Kalve Coffee" līdzdibinātājs.

Latvijā attīstās kafijas grauzdēšanas bizness  

Latvijā turpina augt vietējo kafijas grauzdētāju skaits, tiek paplašinātas ražotnes, atvērtas...

"Lai gan mūsu pirmā grauzdētava Ūnijas ielā vienmēr paliks siltās atmiņās, tomēr, augot pieprasījumam pēc "KALVE" grauzdētās kafijas, nācās meklēt plašākas telpas. Jaunmārupē atradām vietu, kas gan atbilda mūsu komercdarbības kodam un vajadzībām, gan apmierināja finansiāli. Pie tam meža klātbūtne un labi kaimiņi ir lielisks bonuss! Kas ir ne mazāk būtiski, jaunās telpas palīdzēs mums sertificēt vairākus biznesa procesus. Piemēram, pat fakts, ka telpas nav caurstaigājamas ļauj mums iegūt starptautisku biznesa procesu sertifikāciju," atklāj Raimonds Selga, SIA "Kalve Coffee" līdzdibinātājs.

Jaunā kafejnīcā un konditorejā Kalve Coffee investē 50 000 eiro 

Investējot aptuveni 50 000 eiro, SIA “Kalve Coffee” Rīgā atklājusi jaunu kafejnīcu...

Ilgtspēja ir viena no uzņēmuma "Kalve Coffee" pamatvērtībām. Viens no veidiem kā tas tiek iedzīvināts ir, piemēram, grauzdētavas atkritumu samazināšana līdz absolūtam minimumam. Ja tie rodas, tos šķiro tālākai pārstrādei. Papildus tam ir ieviesti LEAN biznesa darbības principi, kas ļauj uzlabot darbību ritmu un ietaupīt laika un darba resursus un padarīt efektīvāku kolektīva darbību. Tāpat "Kalve Coffee" ir ieguvusi bioloģisko sertifikāciju, kas nozīmē, ka uzņēmumam dota oficiāla atļauja strādāt ar BIO/Organic marķētiem produktiem. Paralēli tam tiek strādāts arī pie vairāku sertifikāciju un standartu ieviešanas, kas nākotnē vēl vairāk atspoguļosies zaļās uzņēmējdarbības principos.

"Kalve" ir privātais kafijas zīmols ar mērķi attīstīt un nostiprināt kafijas ražošanas, sagatavošanas un garšas baudīšanas kultūru videi draudzīgā veidā. SIA "Kalve Coffee" ir pilnībā vietējais Latvijas uzņēmums, kura īpašumā ir kafijas grauzdētava Jaunmārupē un divi veikali-kafejnīcas Stabu ielā un Baznīcas ielā, Rīgā.

"Kalve Coffee" ir sudraba godalgas īpašnieki "Roast Masters 2019" sacensībās, "Alliance for Coffee Excellence" un daļa uzņēmuma komandas ir "Specialty Coffee Association" biedri, kā arī iepērk zaļo kafiju pēc tiešās tirdzniecības ("Direct Trade") principiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmumam Malevss SIA, kurš nodarbojas ar siera ražošanu un ēdināšanas pakalpojumiem, banka Luminor piešķīrusi 590 000 eiro aizdevumu siera ražotnes būvniecībai Ogres novada Tīnūžu pagastā netālu no Ikšķiles.

Uzņēmums ražo un tirgo zīmola SierŠtelle sieru.

Malevss SIA sabiedriskās ēdināšanas jomā darbojas jau vairāk nekā 25 gadus, un šobrīd uzņēmumam ir kafejnīca–konditoreja un restorāns - Siera Studija Ogrē. 2009. gadā uzņēmums uzsāka ar dažu svaigo sieru ražošanu un tirdzniecību, apjomi bija nelieli un lokāli. Šobrīd svaigā SierŠtelle siera ražošana sastāda vairāk nekā 60% no kopējā uzņēmuma apgrozījuma.

“Pateicoties bankas un LAD atbalstam, mums ir iespēja spert nākamo soli - uzsākt jaunas siera ražotnes būvniecību pie Ikšķiles. Jaunajā SierŠtelle ražotnē turpināsim ražot SierŠtelle svaigo sieru un plānojam izstrādāt jaunus sieru veidus. Primārais mērķis ir palielināt ražošanas telpas, paralēli uzlabojot efektivitāti un produktivitāti. Plašākas telpas un jaunas iekārtas atvieglos darbinieku ikdienu un dos iespēju uzlabot ražošanas, iepakošanas, komplektēšanas un uzglabāšanas procesus. Jaunajā ražotnē attīstīsim SierŠtelle sierus un siera saldumu produktus. Azotē jau ir vairāki šādi produkti, un, lai tos varētu baudīt visā Latvijā un ārzemēs, esam ieplānojuši radošo produktu telpu meistariem, kuri ieguldīs idejas un enerģiju šo produktu tapšanā. Mēs redzam virzienus SierŠtelle sieru piedāvājuma paplašināšanai,” uzsver Māris Legzdiņš, Malevss vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Restorāns Lido Alus sēta durvis vēris jaunās telpās Vecrīgā, no Tirgoņu ielas pārceļoties uz plašākām telpām Krāmu ielā, kur iepriekš atradās restorāns Tokyo City.

Jauno telpu iekārtošanā ieguldīti 200 000 eiro, izmantojot ilgtspējīgus un dabai draudzīgus risinājumus un maksimāli saglabājot autentiskās Alus sētas interjera elementus.

Jaunās telpas iekārtotas divstāvu ēkā ar terasi un vienlaikus var uzņemt ap 170 viesu. Jaunajās telpās strādā 20 darbinieku – gan līdzšinējie darbinieki, gan papildu personāls, kas nepieciešams, lai apkalpotu lielāku klientu skaitu.

“Līdz ar pārcelšanos piedāvāsim gan klasisko sortimentu, gan dažādus jaunumus. Kā īpašu pārsteigumu saviem klientiem piedāvāsim arī izlejamos vīnus,” stāsta AS “Lido” valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.

Uzņēmums “Lido” dibināts 1987. gadā un specializējas sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu tīkla izveidē un apkalpošanā. AS “Lido” ir lielākais ēdināšanas uzņēmums Latvijā, kas aptaujā “TOP darba devējs 2021” atzīts par labāko darba devēju sabiedriskās ēdināšanas sektorā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau tuvāko divu nedēļu laikā, no 4. līdz 10. maijam, pasaules iepakošanas industrijas pārstāvji tiksies Diseldorfā savas nozares vadošajā biznesa forumā.

Interpack ir svarīga pasaules iepakojuma nozares pilna ražošanas un pārstrādes procesa inovāciju un biznesa platforma. Pēc sešu gadu pārtraukuma izstādē tiks prezentēta virkne inovāciju visām saistītajām produktu grupām: pārtika, dzērieni, konditoreja un konditorejas izstrādājumi, farmācija, kosmētika, nepārtikas un rūpniecības preces. Tā kā iepakojuma industrijas prasības un pamatnosacījumi pastāvīgi mainās, šogad uzmanības centrā būs digitālās tehnoloģijas, inovatīvi produkti un ilgtspējīgi procesu risinājumi.

Uzņēmumi no visas pasaules

No Eiropas līdz Āzijai, no Āfrikas līdz Amerikai un Austrālijai: interpack 2023 izstādes dalībnieki ir no visiem pieciem kontinentiem. Kopumā būs pārstāvētas vairāk nekā 60 valstis. Tas padara interpack par labāko vietu, kur satikt potenciālos sadarbības partnerus un klientus un paplašināt starptautisko uzņēmējdarbību. Vadošās iekārtu ražotājvalstis un attiecīgi arī visplašāk pārstāvētās dalībvalstis ir Vācija, Itālija, Ķīna, Turcija, Indija, Nīderlande, ASV, Francija, Spānija, Šveice un Apvienotā Karaliste. Lielākās ekspozīcijas aizņems tādi nozīmīgi tirgus spēlētāji kā IMA Industria Macchine, Coesia Group, Syntegon Technology, Marchesini Group, Sollich, Duravant, Aasted ApS, MULTIVAC, OPTIMA packaging group un Ishida Europe Limited. Kopumā izstādē piedalīsies vairāk nekā 2700 dalībnieku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Latvijas pārtikas ražotāju konkurētspēja samazinās nodokļu nesamērības dēļ

LETA, 12.09.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Galvenais faktors, kas apgrūtina pārtikas ražošanu Latvijā, ir nodokļu nesamērīgums starp Baltijas valstīm, intervijā norādīja Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijas (LPUF) padomes priekšsēdētāja Ināra Šure.

Kā skaidroja Šure, Latvijas ražotāji nodokļos samaksā vairāk nekā tādi paši ražotāji Lietuvā un Igaunijā, tādēļ "konkurētspēja ir, kāda ir, - jeb tādas nav".

Vienlaikus viņa pieminēja, ka, lai gan izejvielu cenu krīze ir apstājusies un pierimusi, karš Ukrainā turpinās un ir daudz neskaidrību graudu un pārtikas cenās.

"Mūsu gadījumā svārstības pret šodienu izejvielām ir 10-20% atkarībā no reģiona, sausuma un klimatiskajām pārmaiņām. Labā ziņa ir tā, ka izejvielu cenas nav dubultā, kā tas bija pagājušajā gadā," teica LPUF pārstāve. Pēc viņas teiktā, patlaban visvairāk izejvielu dārdzību izjūt saldumu ražošana, konditoreja un kakao produkti.

Šure skaidroja, ka inflācijas rādītāji Latvijā un kaimiņvalstīs bija vieni no visaugstākajiem Eiropā, jo valstu atkarība visās jomās, tostarp enerģētikā, no Krievijas bija vislielākā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Kā “Bite” tīkls palīdz ikdienas darbā vairumtirgotājam SIA “Leversa”?

Sadarbības materiāls, 26.11.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kvalitatīvi sakari un mobilais internets ir būtisks priekšnosacījums biznesa veiksmīgai darbībai. Savā pieredzē dalās pārtikas vairumtirdzniecības uzņēmums SIA “Leversa”, kas ikdienas darbā paļaujas uz stabilu tīkla pārklājumu un ātru internetu, jau vairāk nekā sešus gadus cieši sadarbojoties ar IKT pakalpojumu sniedzēju “Bite”.

Ikdienā jaudīgais “Bite” tīkls nodrošina ne tikai kvalitatīvus mobilos sakarus un zibenīgu internetu, bet arī virkni IKT risinājumu uzņēmumiem un valsts sektoram, piemēram, augstas kvalitātes telefonsarunas ar VoLTE tehnoloģiju, “Viedo zvanu pārvaldnieku” liela ienākošo zvanu skaita administrēšanai, aizsargātu e-pasts un drošu datu uzglabāšanu mākoņpakalpojumos, “Bite” drošības pakalpojumu “Antivīruss+” u.c. pakalpojumus. Tāpēc nemitīga tīkla infrastruktūras attīstība ir viena no “Bite” svarīgākajām prioritātēm, nodrošinot augstas kvalitātes mobilo sakaru pakalpojumus klientiem visā Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ēdināšanas uzņēmums Lido ieviesis jauninājumu klientu apkalpošanā – turpmāk savākt traukus palīdzēs roboti ar integrētām mākslīgā intelekta tehnoloģijām.

Ar jauno tehnoloģiju palīdzību plānots atvieglot darbinieku ikdienu, paaugstināt veiktspēju, kā arī uzlabot klientu apkalpošanas rādītājus. Investīcijas projektā uzņēmums neatklāj.

Roboti ir vidēja izmēra ierīces ar iebūvētiem plauktiem paplātēm. Pateicoties autonomajai pārvietošanās funkcijai, navigācijas iestatījumiem un inteliģentajai spējai izvairīties no šķēršļiem, roboti pārvietojas pa zāli, aicinot novietot uz tā plauktiem paplātes ar netīrajiem traukiem. Iestatījumi ļauj atpazīt dažādas situācijas un darbības, un likt robotam reaģēt ar atbilstošu balss vadību, nodrošinot interaktīvu komunikāciju ar klientiem.

Iespējams, nākotnē veicamo darbību daudzums tiks paplašināts, jo ierīču funkcionalitāte ietver arī ēdiena piegādi, sveicināšanu, balss mijiedarbību un vairāku robotu sadarbību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot aptuveni 50 000 eiro, SIA “Kalve Coffee” Rīgā atklājusi jaunu kafejnīcu un konditoreju Kalve Espresso Room Nr. 2, informē uzņēmumā.

Jaunākā SIA “Kalve Coffee” kafejnīca Baznīcas ielā ir ar kopējo platību 35 m2 un tikpat lielu labiekārtotu pagrabstāvu, kur nākotnē notiks īpašas kafijas meistarklases. Kafejnīca nodrošinās 5 jaunas darbavietas.

"Kalve Espresso Room Nr. 2 pieejamas astoņas dažādas augstas pievienotās vērtības kafijas, kas grauzdētas pēc augstākajiem starptautiskiem standartiem. Kafijas pupiņas piedāvājam arī iegādāties bez iepakojuma vai uzpildīt svaigi maltu kafiju “Kalve” atkārtoti lietojamajās bundžās,” uzsver Gatis Zēmanis, SIA “Kalve Coffee” līdzdibinātājs.

FOTO, VIDEO: Kā top?Kalve coffee kafija 

Šajā piektdienā biznesa portāls Db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju vērot, kā tiek...

"Augot pieprasījumam pēc dažādiem našķiem, izveidota sava konditoreja, kurā visu produkciju – našķus, sviestmaizes un kūkas – gatavojam paši,” papildina SIA “Kalve Coffee” līdzdibinātājs Raimonds Selga.

Kalves produktu un interjera dizainu veido viens no uzņēmuma partneriem Jānis Andersons (field.lv). "Domājot par ciemiņu drošību šajos pandēmijas laikos, Kalve Espresso Room Nr. 2 orientējas uz līdzi ņemamu produkciju," piebilst G.Zēmanis.

FOTO,VIDEO: Kalve coffee atver Espresso room 

Investējot aptuveni 50 tūkstošus eiro, kafijas grauzdētava Kalve coffee atvērusi Espresso room....

Jaunās kafejnīcas atrašanās vieta Baznīcas ielā reizē ir arī “Kalve Coffee” biroja mājvieta, jo pati kafijas grauzdētava ir pārcelta no “VEF” teritorijas uz Jaunmārupi.

SIA “Kalve Coffee” ir pilnībā vietējais Latvijas uzņēmums, kura īpašumā ir kafijas grauzdētava Jaunmārupē un divi veikali-kafejnīcas.

Latvijas kafijas grauzdētava Kalve Coffee atzīta par otro labāko Eiropā 

Eiropas kafijas grauzdētāju sacensībās "Roast Master", kas pagājušās nedēļās nogalē risinājās...

“Kalve Coffee” ir sudraba godalgas īpašnieki “Roast Masters 2019” sacensībās, “Alliance for Coffee Excellence” un “Specialty Coffee Association” biedri, kā arī “Direct Trade” kafijas pupiņu iepircēji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Latvijā attīstās kafijas grauzdēšanas bizness

Monta Šķupele, 31.05.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā turpina augt vietējo kafijas grauzdētāju skaits, tiek paplašinātas ražotnes, atvērtas kafejnīcas un stiprinātas pozīcijas arī ārvalstu tirgū. Visiem ir viens kopīgs mērķis – parādīt un pierādīt, ka Latvijā grauzdēta kafija var būt tikpat kvalitatīva un pat vēl kvalitatīvāka par importēto.

SIA Kalve Coffee nupat pārcēluši ražotni no VEF teritorijas Rīgā uz Jaunmārupi un plāno ar Latvijā grauzdētu kafiju turpināt iepazīstināt ne vien Latvijas, bet arī pasaules iedzīvotājus. Arī Kalve Coffee šis laiks ir izaicinošs, bet uzņēmums attīstās, neskatoties uz to, ka pārstāv nozari, kas ir būtiski cietusi. Iepriekš uzņēmums darbojās 250 kvadrātmetru plašās telpās VEF teritorijā, kur atradās Kalve Coffee ražošana, kafejnīca un treniņu centrs kafijas profesionāļiem, taču tur kļuva par šauru. Ja līdz šim Kalve Coffee lielākais kafijas grauzdētājs bija 15 kilogramu ietilpīgs, tad jaunajā grauzdētājā satilpst 120 kilogrami kafijas pupiņu, kas uzņēmumam ļauj sagrauzdēt 60 tonnas kafijas pupiņu mēnesī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamo īpašumu attīstītāja Baltijā Linstow Baltic (LB) grupas uzņēmums iegādājies Sporta 2 kvartālu, kuru plāno attīstīt kā modernu, augstvērtīgu un daudzfunkcionālu pilsētvidi.

Projekts koncentrēsies uz ilgtspējīgu risinājumu biroju segmenta attīstību, bet ietvers arī tirdzniecības, pakalpojumu un mājokļu funkcijas, kā arī telpas publiskiem un korporatīviem pasākumiem, restorāniem un kafejnīcām. Linstow Baltic vēlas turpināt arī jau šajā kvartālā iesākto attīstību, kas orientējas uz dažādiem rekreācijas un kultūras pasākumiem.

Sporta 2 kvartālu, kurš atrodas starp Rīgas kluso centru un Skanstes apkaimi, LB iegādājies no SIA Sporta 2 (NP Properties grupai piederošs uzņēmums) par 10,5 miljoniem eiro, neskaitot PVN. Darījums spilgti iezīmē Linstow Baltic jauno biznesa stratēģiju un ambīcijas Baltijas valstīs, kas paredz nekustamā īpašuma projektu attīstīšanu vairākos segmentos, tostarp biroju ēkas, tirdzniecības centri, autostāvvietas, viesnīcas, atpūtas objekti un citi.

Komentāri

Pievienot komentāru