Prisma: mēs gribētu, lai atlaižu kampaņu produktu īpatsvars būtu mazāks

2017. gada 05. janvāris plkst. 8:50
Autors: Anda Asere
Dalies ar šo rakstu

Tirgus Baltijā ir piesātināts, tomēr lielās mazumtirdzniecības ķēdes ver vaļā jaunas iepirkšanās vietas, konkurenci saasinot vēl vairāk

Tā intervijā DB stāsta Janne Lihavainens (Janne Lihavainen), Igaunijas veikalu tīkla Prisma Peremarket AS vadītājs.

Prismai ir divas privātās preču zīmes – X-tra un Rainbow. «Privāto preču zīmju jomā esam diezgan aktīvi. Dažās kategorijās šādas preces veido līdz pat 40%, piemēram, sauso pārtikas produktu jomā, bet ir arī tādas, kur privātās preču zīmes tiek lietotas reti vai nemaz, piemēram, tādi ir mandarīni augļu kategorijā vai svaiga gaļa,» saka J. Lihavainens.

Kopumā Baltijas valstu vidū lielākā daļa atlaižu kampaņu produktu ir Lietuvā, bet vismazāk – Igaunijā.

«Mūsu stratēģija nav piedāvāt pircējiem tikai šādas preces. Mēs vēlamies katru dienu piedāvāt zemas cenas. Protams, akcijas ir svarīgas, piemēram, 2015. gadā ekonomiskajā situācija nebija spīdoša un cilvēki rūpīgi domāja, kā tērēt savu naudu, bet mēs gribētu, lai tirgus mainītos un kampaņu produktu īpatsvars būtu mazāks, nekā tas ir pašlaik,» viņš teic.

Vienlaikus dzirdēts ražotāju viedoklis, ka veikalnieki uzspiež zemo cenu politiku. J. Lihavainens norāda, ka šis jautājums nav tik vienkāršs un piegādātāji piedāvājot zemas cenas tikai kampaņām, bet tirgotājs vēlētos labas cenas ikdienā.

Visu rakstu Prisma kaļ paplašināšanās plānus lasiet 5. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.

Dalies ar šo rakstu
Atslēgvārdi