Reklāma pastkastītē joprojām strādā 

Lai arī daudzi sūdzas, ka pastkastītes ir pilnas ar reklāmas materiāliem, daļa cilvēku ar interesi tos apskata un ar bukletu rokās dodas uz veikalu pēc nolūkotās preces.

Anda Asere, 2013. gada 24. septembris plkst. 8:30

«Esam novērojuši, ka šāds sūtījums veicina saņēmējus uz konkrētu darbību,» teic Ronalds Feldmanis, Elkor valdes loceklis.

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Mediji

Atšķirībā no e-pastiem, kur dažādas reklāmas vēstules tiek dzēstas, tās pat neatverot, bet uz telefona zvaniem daudzi nereaģē vispār, tiešais pasts ir veids, kā uzrunāt cilvēku brīdī, kad viņš tam ir devis atļauju. Taču tiem, kuri izvēlas šo pakalpojumu, jārēķinās, ka tiešā pasta nosūtīšanai nepieciešama potenciālo interesentu datu bāze un šādi sūtījumi ir dārgāki par elektroniskajiem mārketinga līdzekļiem.

«Tiešā pasta sūtījumi ir efektīvs mārketinga rīks: personisks, precīzs un ar viegli aprēķināmu atdevi,» teic Gundega Vārpa, valsts a/s Latvijas pasts Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja. Tam raksturīga arī precīza auditorijas segmentēšana, izmantojot pat vairākus segmentēšanas kritērijus, nodrošina ziņojuma piegādi tieši tiem, kuri šajā piedāvājumā ir ieinteresēti, un tieši tajā brīdī, kad tas ir visefektīvāk.

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.

Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2013. gada 23. septembris plkst. 15:17

Ministru prezidents Valdis Dombrovskis (V) šodien izdevis rezolūciju, kurā uzdod izglītības...

2013. gada 18. septembris plkst. 11:55

Viens no lielākajiem izaicinājumiem, ar kuriem saskaras reklāmdevēji interneta vidē, ir saistīts...

2013. gada 10. septembris plkst. 17:04

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM), iespējams, kļūdījusies aprēķinos...

2013. gada 04. septembris plkst. 12:43

Valdības iecerētā dabas resursu nodoļa (DRN) likme ir nesamērīga un sekas poligrāfijas...

2013. gada 29. augusts plkst. 17:01

Šā gada pirmajos sešos mēnešos reklamētākā nozare bijusi mazumtirdzniecība,...

Nepalaid garām

Šajā piektdienā biznesa portāls Db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties Lietuvas...

Anda Šmitmane ēdināšanas biznesā Tukumā darbojas jau 20 gadus. Viņa atzīst, ka...

Mazumtirdzniecības tīkls Rimi pirmdien prezentēja pirmo veikalu Latvijā ar pašapkalpošanās skeneriem....

Pēdējā laikā būtiski pieaudzis elektrisko skrejriteņu vandālisma gadījumu skaits, stāsta koplietošanas...

Vai bērnam ir jābūt algas grāmatiņā, lai saņemtu IIN atvieglojumus jeb -...

«Pastāvēs, kas pārmainīsies - šis ir par mums un tieši tamdēļ mēs...

No šīs sadaļas
2013. gada 23. septembris plkst. 14:38

Konkurences padome (KP) atļāvusi SIA Neste Latvija iegūt piecas SIA Eskāda un...

2013. gada 23. septembris plkst. 8:38

Sestdien Rīgā, Kalnciema kvartālā norisinājās kartupeļu festivāls ar devīzi - lai dzīvo...

2013. gada 20. septembris plkst. 16:01

Pamatojoties uz līguma saistību nepildīšanu, vairākos mazumtirdzniecības uzņēmuma SIA...

2013. gada 19. septembris plkst. 17:03

Izbeigts uzņēmuma SIA Cafe Popular maksātnespējas process, liecina Lursoft dati....

2013. gada 18. septembris plkst. 16:23

Kancelejas un saimniecības preču tirgotājs Tiimari iesniedzis tiesā bankrota pieteikumu, un patlaban...

2013. gada 16. septembris plkst. 15:58

Cenu noapaļošanas gadījumi novērojami precēm un pakalpojumiem, kas nav visbiežāk pirkto...

2013. gada 13. septembris plkst. 18:13

Hennes and Mauritz (H&M) atvēris savu pirmo veikalu Igaunijā, kā arī sola...

2013. gada 13. septembris plkst. 12:18

Optikas preču un ar to saistīto pakalpojumu mazumtirgotāja SIA Briļļu Nams apgrozījums...

2013. gada 12. septembris plkst. 19:09

Jaunākie cenu monitoringa rezultāti liecina, ka lielākajai daļai apsekoto preču un pakalpojumu...

2013. gada 12. septembris plkst. 17:57

12. septembrī Rīgā atvērtais veikals Mazais Elvi ir devītais šāda formāta Elvi...