Jaunākais izdevums

Pēdējo ziemu ietekmē bezradžu ziemas riepas ir dominējošā pircēju izvēle, turklāt aizvien vairāk popularitāti gūst t.s. Eiropas tipa ziemas riepas.

Pēc riepu tirgotāju novērojumiem, radžoto riepu pieprasījums ar katru gadu strauji samazinās. Pēdējie mohikāņi, kas joprojām tās uzticīgi izmanto, ir tie autovadītāji, kuri dzīvo Ziemeļlatvijā vai kuriem darbs vai hobijs saistās ar agru celšanos un attiecīgi agru braukšanu, proti, tad, kad specializētie dienesti vēl nav tikuši līdz ceļu attīrīšanai vai kaisīšanai. Tāpat daži tēvi savu meitu pirmajam auto un pirmajam ziemas pārbaudījumam izvēlas riepas ar radzēm. Visbeidzot vīri, kas nav droši par savu laulāto draudzeņu braukšanas meistarību, arī bieži vien raugās radžoto riepu virzienā. Pārējos gadījumos bezradžu riepas ir galvenā izvēle. Pagaidām mīkstā sastāva ziemas riepas ir līderpozīcijās, taču plāno ziemu un piedāvājuma pilnveidošanās ietekmē Eiropas ziemas riepu īpatsvars strauji palielinās.

Aug pieprasījums, aug piedāvājums

Eiropas ziemas riepu augošais pieprasījums ir likumsakarīgs. Pirmkārt, jaunāko modeļu veiktspēja ir jau ļoti tuvu tam sniegumam, ko demonstrē t.s. Skandināvijas mīkstās ziemas riepas. Eiropai paredzētie modeļi ir jau ar salīdzinoši mīkstu un efektīvu protektoru, kas ļoti labi tiek galā ar Latvijas laika un ceļa apstākļiem ziemā. Otrkārt, augot pieprasījumam, strauji aug arī šo riepu piedāvājums. Tā, piemēram, šai sezonai tieši Eiropas bezradžu piedāvājums ir jaudīgākais. No augsto plauktu piedāvājuma īpaši jāizceļ Nokian WR Snowproof, Bridgestone Blizzak LM 005 vai Good Year Ultra Grip 9 +. Jāpiemin, ka Good Year šai sezonai Ultra Grip sēriju ir papildinājis ar uzlaboto UltraGrip Performance+, kas paredzēta jaudīgiem automobiļiem, kā arī ar vieglajam komerctransportam mērķēto UltraGrip Cargo ziemas riepu. Joprojām aktuāls ir Eiropas ziemas riepas modelis Continental WinterContact TS 850 P. Moderna un daudzpusīga ir ziemas riepa, kas paredzēta gan klasiskajiem pasažieru auto, gan SUV klases modeļiem. Bruņota ar unikālo S-Grip protektora rakstu un PrecisionPlus lameļu koncepciju, WinterContact TS 850 P ir piemērota sarežģītiem ziemas apstākļiem. Svarīgi piebilst, ka riepa izcelsies ar augstu stūrēšanas precizitāti un prognozējamību gan paātrinoties, gan braucot sarežģītās līkumu sasaistēs. Tāpat no Continental krājumiem šai sezonai ir jāatzīmē jaunā mīkstā sastāva Continental VikingContact 7, kurai imunitāte pret sarežģītiem braukšanas apstākļiem ziemā ir vēl dzelžaināka. Tajā pašā laikā uz sausa vai slapja asfalta tā noteikti piekāpsies WinterContact TS 850 P. No radžoto riepu jaunumiem šoreiz ir jāpiemin Michelin X Ice North 4, kā arī Pirelli Ice Zero 2.

Visu rakstu lasiet 2. oktobra laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šķiet, nav nozares, kuru tiešā vai netiešā veidā nav skāris COVID-19 – vīruss, par kuru nu jau vairāk nekā mēnesi katru dienu iespējams dzirdēt, redzēt un lasīt ziņu portālos, radio, televīzijā un visur citur. Kā šis vīruss ir ietekmējis auto nozari, un kādi ir iespējamie scenāriji nākotnē? Uz šiem un citiem jautājumiem atbildes tiek meklētas šī raksta turpinājumā!

Auto nozari COVID-19 ietekmē īpaši spēcīgi

To, cik lielu triecienu šajā krīzes laikā saņēmusi transporta nozare, marta beigās intervijā aģentūrai LETA minēja satiksmes ministrs Tālis Linkaitis – tik lielu krīzi attiecīgā nozare neesot piedzīvojusi kopš Otrā pasaules kara. Savukārt, prognozējot scenārijus tuvākai un tālākai nākotnei, pastāv daudz nezināmie – kā no krīzes atkopsies gan uzņēmumi, gan pasažieri un pakalpojumu izmantotāji, kad un kādā apjomā ierobežojumi un ārkārtas stāvoklis beigsies, utt.

Lai labāk izprastu, kā COVID-19 ietekmē šo nozari, uz nelielu interviju (attālināti, protams), aicinājām Alvi Pētersonu, Riepas1 mazumtirdzniecības tīkla vadītāju.

Komentāri

Pievienot komentāru