Citas ziņas

Rīgā sāk veloceliņa Centrs – Berģi būvniecību

, 12.11.2009

Jaunākais izdevums

Rīgā ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējumu sākusies veloceliņa Centrs – Berģi būvniecību.

Veloceliņš ir Eiropas nozīmes veloceliņu tīkla maršruta EuroVelo10 posms Rīgas pilsētas teritorijā un būs 14 kilometrus garš.

Veloceliņa maršruts sāksies Smilšu ielas un Zigfrīda Annas Meierovica bulvāra krustojumā un turpināsies maršurtā Bastejkalns – Reimersa iela – Esplanāde – Skolas iela – Bruņinieku iela – Krišjāņa Valdemāra iela – Zirņu iela – Senču iela – Brīvības iela – Brīvības gatve – Suitu iela līdz pilsētas administratīvajai robežai.

Veloceliņa būvprojektu izstrādāja SIA Projekts 3. Projektā paredzēts, ka veloceliņš tiks izbūvēts gan labiekārtojot ietves, gan izbūvējot pilnīgi jaunus veloceliņa posmus.

Pēc veloceliņa izbūves no Juglas līdz pilsētas centram ar velosipēdu būs iespējams nokļūt 30 minūtēs, bet no Teikas līdz centram – 20 minūtēs.

Veloceliņš tiks būvēts pēc Rīgas domes Satiksmes departamenta pasūtījuma. Atklāta konkursa rezultātā tiesības veikt būvdarbus ieguva A/s Ceļu pārvalde. Konkursa rezultātā veloceliņa būvniecības izmaksas ir noteiktas 458.8 tūkstoši latu (bez PVN). No tām 65 % paredzēts Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums. Veloceliņa izbūvi paredzēts pabeigt līdz 2010. jūlijam.

Šogad tika pabeigta veloceliņa izbūve no Mežaparka līdz Vecmīlgrāvim, veloceliņa izbūve Šmerļa ielā, kā arī uzsākta veloceliņa būvniecība Juglas ielā tās rekonstrukcijas ietvaros. Tāpat šogad ES līdzfinansēta projekta PRO.MOTION ietvaros tiks pabeigta arī veloceliņa priekšizpētes izstrāde maršrutā Centrs-Torņakalns-Ziepniekkalns.

Rīgas domes Satiksmes departamenta Velotransporta attīstības programmā ir paredzēti maģistrālie veloceliņi uz Imantu, Mežaparku, Vecmīlgrāvi, Vecāķiem, Berģiem un Dārziņiem, lai savienotu pilsētas centru ar mikrorajoniem.

Kopumā šobrīd Rīgā ir izbūvēti veloceliņi no centra uz Imantu, no centra līdz Mežaparkam, no Mežaparka līdz Vecmīlgrāvim, Šmerļa ielā, Augusta Deglava ielā no Andreja Saharova ielas līdz Lubānas ielai, kā arī gājēju un velosipēdu ceļš ierīkots Brīvības gatvē no Silciema ielas līdz tiltam pār Juglas ezera kanālu.

Kopējais izbūvēto veloceliņu garums šobrīd Rīgā ir 29 kilometri.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Vasarā pabeigs veloceliņu no Rīgas centra līdz Berģiem

Ingrīda Drazdovska, 27.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz šā gada jūlijam paredzēts pabeigt veloceliņa būvniecību no Rīgas centra līdz Berģiem.

Šobrīd tiek turpināta arī veloceliņa būvniecība Juglas ielas rekonstrukcijas ietvaros no Biķernieku ielas līdz Lubānas ielai. Projektu pasūtītājs ir Rīgas domes Satiksmes departaments.

Veloceliņa Centrs – Berģi būvniecība sākta 2009. gada nogalē. Tas būs 14 kilometrus garš un būs Eiropas nozīmes veloceliņu tīkla maršruta EuroVelo10 posms Rīgas teritorijā. Pēc veloceliņa izbūves no Juglas līdz pilsētas centram ar velosipēdu būs iespējams nokļūt 30 minūtēs, bet no Teikas līdz centram – 20 minūtēs. Būvdarbus veic a/s Ceļu pārvalde. Konkursa rezultātā veloceliņa Centrs – Berģi būvniecības izmaksas ir 458,8 tūkstoši latu (bez PVN). 65% no attiecināmām izmaksām paredzēts Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Jaunais veloceliņš - «traki» ir viens no maigākajiem raksturojumiem

Lelde Petrāne, 29.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tikai jūlijā atklātajā veloceliņā Berģi - Upesciems - Langstiņi jau ir bedres. «Traki» ir viens no maigākajiem raksturojumiem, ko tam velta riteņbraucēji.

Velosipēds uz gandrīz astoņus kilometrus garā bruģētā veloceliņa drebinās kā drudža slimnieks, ātrumu piebremzē izvairīšanās no koku zariem, kas tā vien cenšas iepļaukāt neuzmanīgāku braucēju, jākoncentrējas, lai neiebrauktu bedrēs vai vispār nepazaudētu pašu maršrutu, kā arī jāsaņem visa drosme, lai šķērsotu Rīgas apvedceļu, situāciju raksturo laikraksts Diena.

Garkalnes dome pārmetumus par izpildījuma kvalitāti noraidot - katram esot tiesības izteikt savu viedokli, viņi, ja neskaita saņemtās divdesmit septiņas sūdzības, dzirdot tikai pozitīvas atsauksmes.

Taču velobraukšanas entuziasti, lai arī atzīst, ka veloceliņa ideja kā tāda ir vērtējama pozitīvi, par izpildījumu ir gana skeptiski, norāda laikraksts. Garkalnes veloceliņš kopumā par vairāk nekā 600 000 latu izbūvēts, cerot uz Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) finansējumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Veloceliņš izmaksās par miljonu mazāk

Lāsma Vaivare, 02.10.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veloceliņa Centrs – Berģi būvniecība Rīgā izmaksās 458.8 tūkst. Ls (bez PVN), kas ir ievērojami lētāk par iepriekš paredzēto.

Par to liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājas lapā. Sākotnējā novērtētā paredzētā līgumcena bija 1.4 milj. Ls (bez PVN). Arī Rīgas domes Satiksmes departaments, kas ir veloceliņa pasūtītājs, pagājušogad minējis, ka tā kopējās izmaksās varētu būt ap 1.7 milj. Ls. Projekts tiek īstenots ar Eiropas Reģionālā attīstības fonda līdzdalību.

Konkursā par veloceliņa būvi uzvarējusi daļēji pašvaldībai piederošā a/s Ceļu pārvalde.

Veloceliņš Centrs – Berģi būs 12.8 km garš un iekļausies Euro Velo 10 veloceliņu tīklā. Šajā tīklā ir arī veloceliņš Centrs – Imanta un Berģi – Ādaži.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Zaļā veloceliņa projekts pavirzījies uz priekšu

Gunta Kursiša, 19.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zaļā veloceliņa būvei no Krišjāņa Valdemāra ielas līdz Dauguļu ielai atrasts būvnieks, kā arī noskaidrotas veloceliņa būvdarbu izmaksas.

Rīgas domes Mājokļu un vides departaments noslēdzis attiecīgu iepirkumu konkursu, kurā par uzvarētāju noteikta SIA Jēkabpils PMK, kas piedāvāja līgumcenu 104,6 tūkstoši latu.

Jau rakstīts, ka saistībā ar Zaļā veloceliņa nepabeigto posmu Pārdaugavā, šā gada maija beigās aktīvisti pulcējās piketā, panākot vienošanos ar Rīgas domi, ka veloceliņš tiks pabeigts līdz šā gada 15. oktobrim.

Starp vicemēru Andri Ameriku un piketa līdzautoru Rihardu Frīdenbergu tika noslēgtas arī veloderības – gadījumā, ja posms līdz minētajam datumam pabeigts netiks, Ameriks piketa līdzautoram iegādāšoties jaunu riteni, uz ko Frīdenbergs atbildēja ar tādu pašu repliku – ja veloceliņš līdz 15. oktobrim tomēr tiks izbūvēts, viņš pats vicemēram nopirkšot jaunu spēkratu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā reģistrēti kopumā 16,36 tūkstoši jaunu uzņēmumu, liecina Lursoft dati.

Salīdzinot ar 2012.gadu, pagājušā gadā reģistrēto uzņēmumu skaits sarucis, taču jaunreģistrēto uzņēmumu skaita kritums nebūt nenozīmē, ka būtu samazinājusies arī jauno uzņēmēju radošā pieeja, izvēloties savu uzņēmumu nosaukumus. Veicot pētījumu par 2013.gadā reģistrēto uzņēmumu nosaukumiem, Lursoft secinājis, ka radoši ļaudis dzīvo visā Latvijas teritorijā, sākot ar Liepāju, beidzot ar Daugavpili.

Vairāki uzņēmēji saviem uzņēmumiem izvēlējušies nosaukumus, kuri liek uzreiz noprast par komersanta darbības jomu. Tādi ir, piemēram, Beķerfeja, Ātra Paka, Kārumu fabrika, Prieks Būvēt, Tortes fabrika. Lursoft novērojumi arī liecina, ka nezūdoša ir cilvēku vēlme uzņēmumu nosaukumos iepīt pozitīvisma pilnus vārdus, kas, pavisam iespējams, nākotnē varētu līdzēt veiksmīgi vairot klientu loku. Starp interesantākajiem pērn reģistrēto uzņēmumu nosaukumiem, kuri tā vien vairo ticību savām spējām un rada optimismu, noteikti jāmin Yes, we can, Laimīgie nami, Good Feeling, Labs dzēriens, Tīri un Skaisti, Patiesi ar Mīlestību, Pozitīvo emociju aģentūra, Happy Latvia, tomēr ir uzņēmēji, kuri uzskata, ka lietas ir jāsauc īstajos vārdos, tādēļ pagājušajā gadā arī reģistrēti uzņēmumi, kuriem ir tādi nosaukumi kā Cerība resnīšiem un Pēdējā aģentūra.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešdien vairāk nekā desmit studenti un vides aktīvisti pulcējās pie nepabeigtā Zaļā veloceliņa posma Pārdaugavā, ar plakātiem rokās aicinot Rīgas domes (RD) vadību pildīt pirms gada doto solījumu un pabeigt 800 metrus garā veloceliņa posma starp Kantora un Dauguļu ielām izbūvi.

Pikets noslēdzās ar RD solījumu veloceliņu pabeigt līdz šā gada 15. oktobrim, informēja piketa organizatori.

Starp vicemēru Andri Ameriku un piketa līdzautoru Rihardu Frīdenbergu tika noslēgtas arī veloderības – gadījumā, ja posms līdz minētajam datumam pabeigts netiks, Ameriks piketa līdzautoram iegādāšoties jaunu riteni, uz ko Frīdenbergs atbildēja ar tādu pašu repliku – ja veloceliņš līdz 15. oktobrim tomēr tiks izbūvēts, viņš pats vicemēram nopirkšot jaunu spēkratu.

Pagājušajā gadā noritēja līdzīga akcija, kuras laikā aptuveni 20 veloaktīvisti pulcējās Bieriņos pie Mārupītes Zaļā veloceliņa un aicināja Rīgas domes deputātus atbalstīt finansējuma piešķiršanu veloceliņa izbūves pabeigšanai. Lai gan Rīgas vicemērs deva solījumu veloceliņu šogad pabeigt, pagājis gandrīz gads, sākusies aktīva velosezona, tomēr veloceliņš vēl aizvien nav pabeigts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas domes Pilsētas attīstības komiteja pirmdien atbalstīja ieceri būvēt veloceliņu no Vecāķiem līdz Lilastei.

Veloceliņa būvniecība plānota maršrutā Vecāķi – Kalngale – Garciems – Garupe – Carnikava – Lilaste no Saulgriežu ielas Rīgas teritorijā līdz atpūtas kompleksam “Medzābaki” Lilastē, Carnikavas novadā.

Jaunais celiņš iecerēts 20 kilometru garumā. Lai nodrošinātu tā sasaisti ar Rīgas ielu tīklu, nepieciešams veikt veloceliņa turpinājuma projektēšanu un izbūvi Rīgas teritorijā no pilsētas robežas līdz Kāpu prospektam un/vai Saulgriežu ielai aptuveni 420 metru garumā Rīgas pašvaldībai piederošā zemes gabalā, kas ietilpst dabas parkā „Piejūra”.

Veloceliņu plānots izbūvēt ar cieto segumu 2,5-3 metru platumā, ar apgaismojumu, ceļazīmēm un atpūtas laukumiņiem. Veloceliņu aptuveni 18,5 kilometru garumā paredzēts virzīt pa esošiem ceļiem un takām. Kopumā veloceliņa izbūvei nepieciešamā zemes platība ir aptuveni 8,5 hektāri, t.sk., Rīgas pašvaldības teritorijā – 0,12 hektāri, un pārējā daļa – Carnikavas novadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Siguldas pašvaldība noslēdz 95 tūkstošu latu konkursu par veloceliņa izbūvi

Gunta Kursiša, 13.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Siguldas novada dome noslēgusi vairāk nekā 95 tūkstošus latu vērtu iepirkumu konkursu par veloceliņa Kalna ielā būvniecību un korekciju veikšanu, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājas lapā.

Konkursā uzvarējis Mārupes novada uzņēmums Kvinta BCL, kas bija arī vienīgais komersants, kas iesniedza savu piedāvājumu.

Šis iepirkumu konkurss noslēgts ārpus Eiropas Kopienas fondu atbalsta, taču jau iepriekš rakstīts, ka 2011. gada vasarā ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalstu uzsākta desmit kilometru gara, izgaismota veloceliņa būve. Veloceliņa maršrutā ietilpst Dārza un Nītaures ielas krustojums, Televīzijas iela līdz Līvkalna un Pēteralas ielas krustojumam, Pēteralas iela, Līvkalna iela līdz Skolas ielas krustojumam, Miera iela līdz pilsētas kapiem, Līvkalnu iela līdz Kr. Barona piemineklim, Pils iela līdz Jaunās pils vārtu ieejai, Cēsu iela, Ainas iela līdz Gaisa trošu vagoniņam un Svētku laukumam. Tālāk no Svētku laukuma līdz Lāčplēša un Ziedu ielas krustojumam, Ziedu iela, Lakstīgalas iela līdz Pils ielas krustojumam, Šveices iela līdz Kr. Valdemāra ielas krustojumam, Kr. Valdemāra iela, Šveices iela, Kalna iela līdz atpūtas kompleksam Mežakaķis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien atklāts Zaļā veloceliņa posms, kas savieno Kantora un Imulas ielu un vijas caur Mārupītes ieleju.

810 metrus garais posms bija pēdējais posms «zaļā koridora» izveidē. Celiņa posms stiepjas Mārupītes ielejā, vienā no Rīgas kultūrvēsturiski un bioloģiski vērtīgajām daļām. Nosaukums Zaļais veloceliņš dots tāpēc, ka veloceliņš pamatā vijas cauri pilsētas zaļajai zonai (Uzvaras un Arkādijas parks, Māras dīķis un Mārupītes ieleja).

Atšķirībā no citiem Rīgas veloceliņiem, kas kalpo galvenokārt kā infrastruktūra, Zaļais veloceliņš ir vairāk piemērots atpūtai un ģimenes izbraucieniem, norāda Rīgas dome. Veloceliņa izbūve tika sākta, lai nodrošinātu iedzīvotājiem un tūristiem iespēju aktīvi pavadīt brīvo laiku, izbaudot Rīgas parkus un Mārupītes dabas ainavu, kā arī sniegt drošas pārvietošanās iespējas ikdienas velobraucējiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Ieguldot 127 655 eiro, pagarinās Ķengaraga promenādi

Dienas Bizness, 10.02.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas domes Pilsētas attīstības komiteja trešdien nolēma piešķirt 127 655 eiro no infrastruktūras fonda iedzīvotāju iecienītās Ķengaraga promenādes - gājēju/veloceliņa Centrs-Dārziņi turpinājuma izbūvei gar Daugavu, informē Rīgas dome.

Šogad plānots izbūvēt 500 metru garu promenādes posmu virzienā uz Dārziņiem. Darbu gaitā plānots veikt veikta gājēju un veloceliņa izbūvi, gājēju aizsargbarjeru, ceļa zīmju, brauktuvi norobežojošo elementu, ceļa zīmju uzstādīšanu, kā arī nodrošināt teritorijas labiekārtošana, nostiprinot esošās nogāzes un izvietojot papildus atpūtas soliņus, atkritumu urnas, veloturētājus.

Labiekārtošanas darbus Ķengaraga promenādē Rīgas Austrumu izpilddirekcija veic jau vairākus gadus. Gar Daugavu vairāku kilometru garumā izveidots gājēju un veloceliņš, kas papildināts ar atpūtas soliņiem, vides objektiem, rotaļu laukumu, putnu novērošanas torni, gājēju tiltiņiem, labiekārtoto Mazjumpravas muižas teritoriju. Ķengaraga promenādē kopā labiekārtota teritorija 4,7 kilometru garumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Pabeigts jauns gājēju un veloceliņa posms Ķengaraga promenādē

Dienas Bizness, 08.12.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot Ķengaraga promenādes labiekārtošanu, novembrī pabeigts jauns gājēju un veloceliņa turpinājums 630 metru garumā posmā no Mazjumpravas muižas uz Dārziņu apkaimes pusi, informē Rīgas dome.

Darbu gaitā veikta gājēju un veloceliņa izbūve, gājēju aizsargbarjeru, ceļa zīmju, brauktuvi norobežojošo elementu, ceļa zīmju uzstādīšana, kā arī nodrošināta teritorijas labiekārtošana, nostiprinot esošās nogāzes un izvietojot papildus atpūtas soliņus, atkritumu urnas, veloturētājus.

Gājēju un veloceliņa Rīgas centrs-Dārziņi turpinājuma izbūvi pēc Rīgas Austrumu izpilddirekcijas pasūtījuma projektēja AS Ceļu projekts, bet darbus veica SIA Ribetons ceļi. Projekta kopējās izmaksas bija 160 000 eiro. Nepieciešamos līdzekļus piešķīra Rīgas domes Pilsētas attīstības komiteja no infrastruktūras fonda.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Liepājā ieviesīs velopatruļas

Vēsma Lēvalde, 03.06.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas Pašvaldības policija tuvākajā laikā plāno iegādāties sešus velosipēdus, lai sabiedriskās kārtības nodrošināšanā uz pilsētas veloceliņa, parkā un pludmalē varētu iesaistīt arī velopatruļas.

Velosipēdu iegādei domes deputāti Finanšu komitejā no rezerves fonda nolēma piešķirt 1200 latus.

Paredzams, ka jau nākamās nedēļas beigās pašvaldības policijas darbinieki varētu sākt patrulēt ar velosipēdiem arī pa jauno veloceliņu. Tā kā veloceliņš pilsētā ir jaunums un daudzi iedzīvotāji vēl nezina tā lietošanas noteikumus, nepieciešams veikt izskaidrojošo darbu. Uz celiņiem pagaidām nav brīdinājuma zīmju, jo to nodošana ekspluatācijā plānota tikai jūlijā.

Projekts Veloceliņa izbūve Liepājā tiek realizēts ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda ( ERAF) atbalstu kā nacionālas nozīmes tūrisma produkts. Veloceliņš 7,6 km garumā savienojas ar vairākiem esošajiem veloceliņa posmiem, kopumā veidojot maršrutu 11,9 km garumā. Tas ved no pilsētas dienvidu robežas - Klaipēdas šosejas līdz Grīzupes ielai, kas ved uz Ventspils šoseju, galvenokārt gar jūras piekrasti un tai piegulošajiem pilsētas kvartāliem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Bimbuļi rimbuļi, Palikt LV, Sēdnīca un citas asprātības uzņēmumu nosaukumos

Dienas Bizness, 23.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot iepriekšējos gados aizsāktās tradīcijas, Lursoft apkopojis arī 2014.gadā reģistrēto uzņēmumu interesantākos nosaukumus.

Lursoft skatījumā radošie prāti nav koncentrēti tikai kādā noteiktā reģionā, jo pērn reģistrēti uzņēmumi ar interesantiem nosaukumiem gan Latvijas lielākajās pilsētās, gan novados, informē Lursoft pārstāve Indra Jansone.

Tā, piemēram, no pērn janvārī reģistrētajiem uzņēmumiem, interesantākie nosaukumi Lursoft skatījumā ir Sudraba Laikmets (Rīga), Miera pērle (Rīga), Laika Eksperti (Rīga), Māra kumoss (Rīga), Rituālie Pakalpojumi (Valmiera), Labs Remonts (Rīga), Zirga Spēks (Ozolnieku nov), Flying Dogs (Ventspils), Digipalīgs (Rīga), BRIKU-BRAKU (Grobiņas nov), Viss Labi (Rīga), ZUMZUM (Rēzekne), Elpo Brīvi (Lielvārdes nov), Lec un minies (Ogres nov), 7.vārti (Ogres nov), Irracionāli risinājumi (Rīga), VĀRNU IELAS REPUBLIKA (Rīga).

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Apkopoti 2017. gada radošākie uzņēmumu nosaukumi

Laura Mazbērziņa, 28.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā kopumā reģistrēti 10,21 tūkstoši jaunu uzņēmumu, kas ir zemākais rādītājs kopš 2009.gada, liecina Lursoft dati.

Salīdzinot ar 2016.gadu, Lursoft aprēķini rāda, ka gada laikā reģistrēto jauno uzņēmumu skaits sarucis par 8,89%. Tas gan nav mazinājis uzņēmēju vēlmi saviem uzņēmumiem izvēlēties nosaukumus, kuri būs pamanāmi starp pārējiem.

Ņemot vērā, ka nosaukums ir viens no pirmajiem, ko pamana patērētājs, tā izvēlei jābūt tālredzīgai. Iespējams, tieši tāpēc daļa uzņēmēju izvēlējušies nosaukumus, kas jau vedina domāt par tā darbības jomu. Tāds, piemēram, ir pērn janvārī Jaunpils novadā reģistrētais SIA «Traktordakteris», SIA «Latvijas alus paradīze», kas savu mājvietu radusi Rīgā, SIA «Aizvest paku», SIA «Žogu valstība» vai arī SIA «Labakais Tehnologiju Sakartotajs» Daugavpils novadā. Tomēr jāteic, ka šādi uzņēmumi ir mazākumā un vairumā gadījumu pēc nosaukuma izlasīšanas tā darbības joma tā arī paliek miglā tīta. Jūsuprāt, ar ko ikdienā nodarbojas aizvadītajā gadā reģistrētie SIA «Pupsiks», SIA «Jaukie cilvēki», SIA «Ko gribu, to daru», SIA «Turpinājums sekos» vai arī SIA «Čau Tēti»?

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

30. septembrī – lielākais “Atvērto durvju dienu maratons” jaunajos projektos

Sadarbības materiāls, 26.09.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rudens sezonai pamazām iezogoties gan sirdīs, gan prātos, ir īstais laiks pievērsties nopietnākiem plāniem, piemēram, noskatīt ilgi meklēto īpašumu, ko saukt par īstajām mājām. Jauno projektu tirgus šobrīd ir piesātināts ar piedāvājumiem un pietiekami aktīvs arī pircēju pusē, tāpēc lielākais nekustamo īpašumu sludinājumu portāls “City24.lv” 30. septembrī piedāvā “Atvērto durvju dienu maratonu”, kur klātienē būs iespējams apskatīt vairāk nekā 20 jaunos projektus.

Iepazīsties ar dalībniekiem!

Dainas (Centrs), Merks Magnolijas (Centrs), Matīsa iela 29 (Centrs), Silvas Nami (Purvciems), Ošu 2 (Jūrmala), Kvartāls B91 2. kārta (Centrs), Ezerjugla (Jugla), Saliena Park Apartments (Piņķi), Mežciema mājas (Mežciems), Ludviķa iela 2 (Torņakalns), Ezera Solo (Mežaparks), Āpšu 4 (Torņakalns), Elijas Nami (Centrs), Mežaparka lofti (Mežaparks), Zeļļu iela 13 (Āgenskalns), Mārupes iela 6 (Āgenskalns), Lieplejas (Čiekurkalns), Amālijas iela 5A (Āgenskalns), Brīvības gatve 217 (Teika), Merks Viesturdārzs (Centrs), Jelgavas iela 65 (Torņakalns), Green Space (Piņķi), Raņķa dambis 31 (Āgenskalns).

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Pētījums: Velojoslas trūkst uz Brīvības ielas un Rīgas tiltiem

Zane Atlāce - Bistere, 15.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Brīvības iela Centrā, tilti pāri Daugavai, kas savieno Rīgas centrālo daļu, Krastmala, kā arī maršruts, kas ved no Purvciema uz Rīgas centru pa A. Deglava un Avotu ielu ir noslogotākie ikdienas velomaršruti, kuros trūkst pienācīgu velojoslu, secināts projekta Velodati rezultātā.

Izmantotākie maršruti ar speciāli velobraucējiem paredzētu vietu ir Brīvības iela no Teikas līdz VEF tiltam un Lāčplēša iela. Arī velobraucēju kritizēto rekomendējošo velojoslu Barona ielā izmanto daudzi. Pārdaugavā izmantotākais ir Vecrīga - Imanta posms līdz Botāniskajam dārzam.

Mazāk tiek izmantotas velojoslas Dzirnavu un Elizabetes ielā. Pa Brīvības ielu bieži apbraukts tiek arī veloceļa Centrs - Berģi posms, kas iestiepjas vēsturiskajā centrā, novirzoties uz Valdemāra un vēlāk Skolas ielu.

Pētījuma rezultāti skaidri parāda, ka visvairāk velobraucēji ir iecienījuši Brīvības ielu, kas Vecrīgā pārtop Kaļķu ielā un tālāk virza velobraucējus pāri Akmens tiltam visbiežāk Agenskalna, bet arī Torņkalna virzienā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Veloceļus Rīgā pagarinās vēl par 27 kilometriem

Dienas Bizness, 31.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunā veloinfrastruktūras attīstības koncepcija paredz Rīgas mikrorajonus savienot ar pilsētas centru un K. Barona ielā samazināt autosatiksmi, pirmdien raksta laikraksts Diena.

Rīgas kā pilsētas infrastruktūru izmanto ne tikai aptuveni 641 tūkstotis tās iedzīvotāju. Aplēses liecina, ka regulāri uz galvaspilsētu strādāt, mācīties, atpūsties brauc aptuveni miljons 200 tūkstošu Latvijas iedzīvotāju. «Pilsētas attīstību iespējams veicināt, uzlabojot ne tikai ekonomiskos apstākļus, bet nodrošinot labus sociālos un vides apstākļus. Lai risinātu autotransporta plūsmas intensitātes, kā arī auto radītā gaisa piesārņojuma problēmas Rīgas centrā, būtiski ir attīstīt maģistrālo apvedceļu tīklu. Veloinfrastruktūras attīstīšana vien neatrisinās visas problēmas,» uzskata Rīgas domes Satiksmes departamenta Projektēšanas dokumentācijas nodaļas vadītāja vietnieks Jānis Andiņš, kurš ir strādājis pie Rīgas pilsētas velosatiksmes attīstības koncepcijas 2015.–2030. gadam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Piešķir līdzekļus ielu remontiem un velojoslu ieviešanai

Lelde Petrāne, 26.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja šodien atbalstījusi 316 000 latu piešķiršanu ielu remontiem un velojoslu attīstības koncepcijai šī gada pašvaldības budžeta ietvaros, informē dome.

Par 283,5 tūkstošiem latu tiks līdzināti asfalta vaļņi uz brauktuvēm, «lāpītas» ielu bedres, greiderētas grants seguma ieliņas, kā arī izveidots savienojums starp Spīķeru promenādi ar Krasta ielu līdz veloceliņa Centrs - Dārziņi izbūvei.

Papildu 35 600 lati šogad nepieciešami Rīgas un tās apkaimju veloattīstības koncepcijas papildināšanai un pārstrādāšanai saistībā ar velojoslu ieviešanu Rīgas vēsturiskā centra ielās. Vēl 30 000 latu paredzēti veloceliņa posmā no dzelzceļa līdz Dzirciema ielai pa veco Jūrmalas gatvi asfaltbetona seguma remontam, apmaļu uzstādīšanai un jauna seguma ieklāšanai atsevišķās vietās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vēl nebijis notikums: pirmo reizi Latvijā notiks Atvērto durvju dienas maratons, kad vienā dienā un laikā vairāki jaunie projekti Rīgā un Pierīgā vērs vaļā durvis potenciālajiem īpašumu pircējiem. Atvērto durvju dienas maratons, ko sadarbībā ar projektu attīstītājiem organizē vadošais nekustamo īpašumu sludinājumu portāls City24.lv, norisināsies sestdien, 25.novembrī no plkst. 11.00 līdz 16.00.

Jauno projektu Atvērto durvju dienas maratons ir unikāla iespēja vienā dienā apskatīt vairākus jaunos projektus un uzzināt par dzīvošanas priekšrocībām tajos, lai atrastu un izvēlētos tieši savām prasībām, iespējām un vēlmēm piemērotāko jauno mājokli.

Kopumā Atvērto durvju dienas maratonā piedalās 16 jaunie projekti: Quadrus (Centrs, Rīga), Sun Terraces (Dzintari, Jūrmala), Skanstes Parks (Centrs, Rīga), Prūšu 4 (Ķengarags, Rīga), Midtown Apartments (Centrs, Rīga), Zirņusala (Salaspils), Garden Apartments (Mežaparks, Rīga), Rīgas 51 (Dzintari, Jūrmala), Alfreda Apartments (Centrs, Rīga), Jasmine Garden (Bulduri, Jūrmala), Brīvības 161 (Centrs, Rīga), Doles mājas (Ķengarags, Rīga), Riverstone Residence (Ķīpsala, Rīga), Liepziedi (Mīlgrāvis, Rīga), 2 Ezeri (Baltezers), Brīvdabas nams (Berģi), kā arī var uzzināt plašāku informāciju par vairākiem projektiem celtniecības stadijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar silto laiku Rīgas ielās pieaug velobraucēju skaits, aktualizējot jautājumu par pieejamo infrastruktūru. Aprēķināts, ka galvaspilsētā ik gadu riteņbraucēju skaits palielinās par 10-20%, tāpēc būtu jāpalielina arī vismaz pieejamo velonovietņu skaits, raksta laikraksts Diena.

Rīgas dome solot pilnveidot infrastruktūru, veidojot veloceliņus, kā arī velojoslas atsevišļās ielās un ierīkojot jaunas velonovietnes. Riteņbraucēji norādījuši, ka visvairāk šīs problēmas jūtamas tieši pilsētas centrā.

Kā vēsta laikraksts, jau drīzumā pilsētā paredzēts izvietot 18 jaunu velostatīvu 200 velosipēdu novietošanai. Līdz 2018. gadam ir plānots savienot visus mikrorajonus ar centru, par iecerēm stāstījusi Rīgas domes pārstāve Una Ahuna-Ozola. Šogad iecerēts pabeigt arī Zaļo veloceliņu no Krišjāņa Valdemāra ielas gar Mārupīti līdz Dauguļu ielai, šo darbu plānotās izmaksas ir 123 000 latu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Papildināts ar foto - Nākamgad taps Rīgas Zaļā veloceliņa turpinājums

Lelde Petrāne, 02.07.2012

Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Andris Ameriks (no labās) un RD Mājokļu un vides departamenta direktors Anatolijs Aļeksejenko demonstrācijas laikā sarunājas ar veloaktīvistiem, kuri aicina Rīgas domes deputātus atbalstīt Mārupītes "Zaļā veloceliņa" izbūves pabeigšanu Bieriņos.

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Jau šomēnes tiks uzsākta nepabeigtā Zaļā veloceliņa posma gar Māras dīķi izbūve, savukārt nākamgad pavasarī taps arī tā turpinājums posmā starp Dauguļu un Kantora ielām Mārupītes ielejā 1080 m garumā,» šodien, tiekoties ar veloaktīvistiem un apkārtnes iedzīvotājiem, informēja Rīgas vicemērs Andris Ameriks.

Tāpat šogad plānots atjaunot arī veloceliņa horizontālo marķējumu un uzstādīt informatīvās norādes gar to.

Zaļais veloceliņš ved maršrutā no Vanšu tilta, pa Āgenskalna līci, Uzvaras parku, Arkādijas parku, gar Māras dīķi līdz Bieriņiem, pamatā izmantojot zaļo zonu – parkus, kā arī Mārupītes krastu.

Tas izveidots, lai dotu iespēju Rīgas iedzīvotājiem un tūristiem aktīvi pavadīt brīvo laiku, izbaudot Rīgas parkus un Mārupītes dabas ainavu, kā arī sniegtu drošas pārvietošanās iespējas ikdienas velobraucējiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pārrobežu projektā leiši tiek pie veloceliņa

Vēsma Lēvalde, 20.06.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas – Lietuvas pārrobežu sadarbības projekts noslēdzies ar jaunu veloceliņu Palangā un konferenci Nīcā.

Projekta ietvaros 17.jūnijā Palangā tika rīkota jauna veloceliņa atklāšana, kurā piedalījās Latvijas un Lietuvas veloprofesionāļi, veloentuziasti, žurnālisti, pašvaldību darbinieki. Veloceliņš izbūvēts 12km distancē ar jauna asfalta segumu divās joslās. Tas savieno Palangu ar Sventāju un ļauj tūristiem droši pārvietoties pa piekrastes priežu mežiem gandrīz līdz Latvijas robežai. Līdz ar to veloceliņu tīkls pārklāj gandrīz visu Lietuvu.

Savukārt Latvijas pašvaldības projekta ietvaros izbūvēja jaunu Nīcas tūrisma informācijas centru ar telpām zīdaiņu pārtīšanai, tualetēm, ārpusē ir velonovietne un strūklaka. Projekta ietvaros jau notikusi pierobežas velotūrisma attīstības pētījuma izstrāde. Pēc tā ieteikumiem tika noteiktas vietas velotūristu atpūtas laukumiem Nīcā un Rucavā, kas tiks aprīkoti ar soliņiem, nojumēm, velostatīviem, atkritumu urnām un tml. Pēc pētījuma norādēm tiks izvietotas maršrutu marķējuma zīmes (Nīcā pavisam 20 zīmes) un četri lielformāta informācijas stendi. Šobrīd tiek veikts saskaņošanas process darbībām, kas varētu tikt atbalstītas par projektā ietaupīto finansējumu – kopumā projektā tie ir 450 tūkstošiem eiro. Gadatirgū Balttour jau tika prezentēts jauns - visiem projekta partneriem (Nīcas un Rucavas novadi, Palangas pilsēta un Klaipēdas reģions) - kopīgs informācijas buklets.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Papildināta - Asfalts pie Ogres domes pārrauts plīsuša ūdensvada dēļ

Žanete Hāka, 19.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vakar pēcpusdienā pie Ogres novada domes ēkas plīsa ūdensvads, kurš ar milzīgu spiedienu ūdens pacēla veloceliņa asfaltu Brīvības un Zvaigžņu ielas stūrī, izskalojot smiltis uz Brīvības ielas braucamās daļas, skaidro Ogres domes pārstāvis Nikolajs Sapožņikovs.

Viņš stāsta, ka šajā posmā izvietots vecais ūdensvads, kas nav izturējis spiedienu un pārplīsis. Spiediena svārstības ūdensvadā saistītas ar traucējumiem elektroapgādē.

Pašvaldības aģentūras Mālkalne komunālais dienests ūdensvada bojājumus jau ir novērsis.

Veloceliņa iegruvums neietekmē satiksmi Brīvības un Tīnūžu ielā, arī ūdensvada avārijas un tās seku novēršanas laikā autotransporta kustība netiks slēgta, skaidro domes pārstāvji.

Ūdensvada avārija nav saistīta ar SIA Binders veikto Brīvības ielas rekonstrukciju pagājušajā gadā, un ceļu būves firmai nav jāveic iegruvušā asfalta labošana, norāda N. Sapožņikovs, piebilstot, ka avārija nav saistīta arī ar SIA BMGS ūdenssaimniecības projektā veiktajiem darbiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministram Naudiņam iecere veidot unikālu projektu

LETA, 11.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Romāns Naudiņš (VL-TB/LNNK) cer īstenot ieceri par unikāla veloceliņa izveidi gar jūru, izveidojot vienotu velomaršrutu visās trīs Baltijas valstīs.

Viens no veidiem, kā pievērst cilvēkus zaļākam, videi draudzīgākam dzīvesveidam, būtu velotransporta popularizēšana, sacīja Naudiņš. Ja Latvijā būs sakārtota, droša infrastruktūra velotransportam, iedzīvotāji šo pārvietošanās līdzekli izmantos arvien vairāk.

Kā vienu no lielajiem investīciju projektiem ministrs redz veloceliņa izveidi gar Baltijas jūru, savienojot visas trīs Baltijas valstis vienā velomaršrutā. «Tas būtu pasaulē unikāls projekts - gar visu Baltijas jūras piekrasti no Lietuvas, caur Latviju uz Igauniju būtu veloceliņš ar attīstītu infrastruktūru. Tas būtu ne tikai ieguvums tūristiem, bet arī uzņēmējiem, kas iegūtu no milzīgā tūristu pieplūduma,» teica ministrs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“EfTEN Real Estate Fund 4” no “Hanner Group” par 131 miljonu eiro Rīgā iegādājies biroju kvartālu “Jaunā Teika”.

Tas ir “EfTEN” līdz šim lielākais darījums un otrs lielākais nekustamo īpašumu darījums Latvijas vēsturē.

“Līdz ar šī īpašuma iegādi EfTEN portfelim pievienosies Rīgas biroju tirgus ainavā nozīmīgais objekts “Jaunā Teika”. Mēs augstu vērtējam “Hanner Group” profesionalitāti, attīstot šo īpašumu un noslēdzot ar mums šo tik nozīmīgo darījumu, ”sacīja “EfTEN Capital” izpilddirektors Viljar Arakas.

Biznesa centru “Jaunā Teika” veido četras biroja ēkas, no kurām trīs – Ausma, Teodors un Henrihs tika uzbūvētas 2016.gadā, bet viena – Valters jau 2009. gadā. Biroja ēku kompleksa nomājamā platība ir aptuveni 59 000 kvadrātmetru, un tajā kopumā ir 1102 autostāvvietas, no kurām 973 atrodas divās daudzlīmeņa stāvvietu ēkās.

Komentāri

Pievienot komentāru