Jaunākais izdevums

Rīgas starptautiskās autoostas attīstības koncepcijas metu konkursā par uzvarētāju neatzīst nevienu piedāvājumu, vienlaikus gan tika piešķirtas piecas veicināšanas balvas 1300 eiro apmērā.

Kā skaidro žūrijas komisijas priekšsēdētāja un Rīgas starptautiskās autoostas valdes priekšsēdētāja Vaira Gromule, patlaban realizēt tādā veidā, kādā ir iesniegti projekti, nevar nevienu. Visi iesniegtie pieteikumi pārkāpjot nolikuma prasību, kas paredzēja, ka autoostas rekonstrukcijas laikā tā tomēr var turpināt darbu. Tāpat esot jāgaida normatīvās izmaiņas likumdošanā, kas ierobežos autoostu darbību nākotnē. Satiksmes ministrija vēloties saņemt pēc iespējas lētāku pakalpojumu. Vienlaikus autoostas vadītāja atzina, ka katrā darbā bijis kas labs un interesants, tāpēc arī piešķirts tik daudz vecināšanas prēmiju. Tāpat viņa atzina, ka rekonstrukcijai ir būtiski ierobežojumi, jo teritorija ir maza.

Gromule uzsvēra, ka autoostas rekonstrukcija ir nepieciešama un šis bijis jau trešais mēģinājums to realizēt. Tagad esot jārisina jautājums par autoostas uz laiku pārvietošanu, un par to esot jāvienojas ar Rīgas domi un Satiksmes ministriju.

Tāpat tālākā nākotnē esot jādomā par daļas autoostas pārvietošanu, un pašreizējās autoostas vietā varētu apkalpot starptautiskos reisus, kuru plūsma pieaugot, ņemot vērā Igaunijas un Lietuvas iedzīvotāju vēlmi izmantot Rīgas lidostas pakalpojumus. Rīga esot izdevīgs pārsēšanās punkts, it īpaši ņemot vērā iespējamo pieaugošo dzelzceļa maršrutu attīstību.

Gromule arī informēja par ieceri nojaukt dzelzceļa uzbērumu, lai savienotu autoostu ar Vecrīgu. Esot sāktas sarunas arī ar Latvijas Dzelzceļu, un mērķis esot šo projektu realizēt, savstarpēji izdevīgi vienojoties. Patlaban jautājums esot par naudu, par tehniskām iespējām un finansēšanas avotiem.

Metu konkursa žūrijas sastāvā darbojās arī Rīgas pašvaldības aģentūras Rīgas pilsētas arhitekta birojs direktora vietniece Regīna Bula, Rīgas pilsētas būvvaldes Arhitektūras pārvaldes Rīgas pilsētas kultūras pieminekļu aizsardzības nodaļas vadītājs Viesturs Brūze, Rīgas Austrumu izpilddirekcijas projektu vadītājs arhitekts Jānis Lejnieks un Latvijas Arhitektu savienības (LAS) biedrs, Rīgas Tehniskās universitātes profesors Jānis Krastiņš.

Tāpat komisijas locekļu sastāvā bija LAS pārstāvis sertificēts arhitekts Uldis Bērziņš, LAS pārstāvis sertificēts arhitekts Artūrs Lapiņš, LAS sertificēts arhitekts Renārs Putniņš un Latvijas Būvinženieru savienības biedrs, Latvijas Būvnieku asociācijas revīzijas komisijas loceklis Uldis Šulcs.

Kā ziņots, marta otrajā pusē tika izsludināts AS Rīgas starptautiskā autoosta ēkas un laukuma rekonstrukcijas un attīstības koncepcijas projekta metu konkurss.

Konkursa balvu fonds ir 20 000 eiro. Saskaņā ar nolikumu darbi bija iesniedzami līdz 2014.gada 5.augustam.

Autoostas ēka celta 1960.-1964.gadā, paredzot ēkas izmantošanu Rīgas pilsētas un starppilsētu autobusu apkalpošanas vajadzībām. Ēkas arhitekts ir Georgs Mincs. 1964.gada septembrī autoosta pirmo reizi atvērta apmeklētājiem.

Rīgas starptautiskā autoosta ir lielākā autoosta valstī un ieņem nozīmīgu vietu pilsētas transporta infrastruktūrā. Autoostas ēkas pastāvēšanas gadu laikā tā nav būtiski mainījusies, un tajā nav veikti būtiski pārbūves un rekonstrukcijas darbi. Ik gadu autoosta apkalpo vairāk nekā trīs miljonus cilvēku un 146 000 autobusu reisus.

Pašlaik autoosta ir fiziski novecojusi un grūti piemērojama moderna transporta mezgla vajadzībām.

Konkursa priekšmets ir arhitektūras projekta skice, kas atspoguļo apbūves ieceri Rīgas starptautiskās autoostas esošās teritorijas kompleksai attīstībai. Konkursa mērķis ir iegūt pilsētbūvnieciski un arhitektoniski augstvērtīgu metu UNESCO Pasaules kultūras mantojuma teritorijā esošajam objektam.

Metam bija jāatspoguļo pašreizējās autoostas ēkas rekonstrukcija un telpu paplašināšana, kas var tikt veidota kā piebūve. Metu konkursa rezultātā arhitektiem bija jārod risinājums autoostas funkcionēšanas vajadzībām nākotnē, jāatrisina telpu paplašināšana, veidā, kas organiski iekļaujas kultūrvēsturiskajā vidē un sniedz jaunu pievienoto vērtību.

Rīgas starptautiskās autoostas ēkas un laukuma rekonstrukcija un pārbūve esot nepieciešama, lai radītu mūsdienu prasībām atbilstošu multimodālu transporta mezglu, kas nodrošina visu pasažieru vajadzības un piekļuves iespējas.

Rekonstrukcijas un jauna būves apjoma izveides uzdevums ir saglabāt autoostu Rīgas vēsturiskajā centrā, saglabāt transporta mezglu pilsētas centrā un radīt tā uzturēšanai un izmantošanai labvēlīgu vidi un tehnoloģisko drošību, nodrošināt modernu transporta mezglu standartiem atbilstošus apstākļus, attīstīt komercplatības klientu pieprasītu pakalpojumu nodrošināšanai, veicināt autobusu transporta attīstību starptautiskā kontekstā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No decembra vidus Rīgas starptautiskā autoosta slēgs taksometriem pieeju laukumam pie galvenās ieejas autoostā, aģentūrai LETA pastāstīja AS «Rīgas starptautiskā autoosta» valdes loceklis Jānis Briedītis.

Viņš norādīja, ka tāds ir valdes lēmums, kas pieņemts pēc tam, kad oktobra vidū spēkā stājās Administratīvās apgabaltiesas lēmums par pagaidu noregulējumu, ar kuru autoostas vadībai bija uzdots divu mēnešu laikā sākt ievērot vienlīdzības principu attiecībā uz visu taksometru kompāniju iespēju lietot laukumu pie autoostas ieejas. Ņemot vērā, ka tiesas lēmums spēkā stājās 16.oktobrī, liegums iebraukt autoostas laukumā pie ieejas stāsies spēkā 16.decembrī.

Briedītis skaidroja, ka par šādu lēmumu uzņēmuma valde izšķīrusies, izvērtējot pie galvenās ieejas esošā laukuma iespējas. Saprotot, ka laukuma platība ir maza, uzņēmuma vadība izlēma, ka ievērot tiesas noteikto vienlīdzības principu autoostā attiecībā uz visiem taksometriem būtu iespējams vien tad, ja šajā laukumā netiktu ielaists neviens taksometrs, jo pretējā gadījumā pie autoostas ieejas izveidosies haoss.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Oļegs Burovs atstājis AS «Rīgas starptautiskā autoosta» padomes locekļa amatu, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

AS «Rīgas starptautiskā autoosta» sniedz autoostas pakalpojumu Rīgā un Jelgavā. Viens no lielākajiem autoostas akcionāriem ir pašvaldības sabiedriskā transporta uzņēmuma SIA «Rīgas satiksme» meitas uzņēmums SIA «Rīgas acs», kuram pieder 49,99% uzņēmuma akciju.

Oļegs Burovs AS «Rīgas starptautiskā autoosta» padomē darbojies kopš 2009.gada decembra līdz šī gada 21.janvārim, kad izmaiņas ierakstītas komercreģistrā.

Pārējie AS «Rīgas starptautiskā autoosta» padomes locekļi turpina darboties bez izmaiņām. Uzņēmuma padomes priekšsēdētāja ir Vita Jermoloviča, padomes priekšsēdētāja vietnieks Ivans Ivanovs, bet padomes locekļi - Igors Kuzmuks un Sergejs Serdjukovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Rīgas starptautiskā autoosta dienā apkalpo vidēji 420 reisus

Žanete Hāka, 27.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā AS Rīgas starptautiskā autoosta neto apgrozījums pērn samazinājās līdz 2,481 miljonam eiro, liecina Lursoft dati.

Tāpat pērn saruka arī Rīgas starptautiskās autoostas peļņa, kas pēc nodokļu nomaksas sasniedza vien 163,054 tūkstošus eiro. Uzņēmuma veiktie nodokļu maksājumi valsts kopbudžetā pērn sasniedza teju vienu miljonu eiro.

AS Rīgas starptautiskā autoosta dienā apkalpoja vidēji 420 reisus, no kuriem 350 bija iekšzemes un atlikušie 70 - starptautiskie reisi, savukārt Jelgavas autoosta pērn nodrošināja 165 reisus dienā. 2014. gadā kopējais pārvadāto pasažieru skaits sasniedza 2,24 miljonus. Salīdzinot ar 2013. gadu, pērn uzņēmuma apkalpoto pasažieru skaits saruka par 5,07%.

Uzņēmums sniedz pakalpojumus divās Latvijas autoostās - Rīgas starptautiskajā autoostā un Jelgavas autoostā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai modernizētu reisu pārvaldību, Rīgas starptautiskajā autoostā (RSA) uzstādīta inovatīva reisu vadības sistēma, kas turpmāk ļaus lielāko daļu ar pasažieru pārvadājumiem saistītās informācijas apstrādāt digitālajā vidē.

Jaunajā reisu pārvaldības sistēmā investēti 300 000 eiro, no kuriem lielāko daļu veido "Attīstības finanšu institūcijas "Altum"" ("Altum") aizdevums.

Sistēmu izstrādājis tehnoloģiju uzņēmums LMT. Plānots, ka jau tuvākajā nākotnē sistēmu transporta plūsmas plānošanai un pārvaldībai varētu izmantot arī citu Latvijas pilsētu autoostas, piemēram, Jelgavas autoosta.

Rīgas starptautiskā autoosta (RSA) ir viens no centrālajiem pasažierpārvadājumu mezgliem Latvijā. Aizvadītā gada sākumā no tās diennaktī izbrauca 750 pasažieru autobusu, bet viena platforma apkalpoja pat 55 autobusus dienā. Līdz šim RSA reisu vadību nodrošināja dispečeru dienests, izmantojot 2003. gadā ieviesto sistēmu “Baltic Lines”, kurā liela daļa aktivitāšu jāveic manuāli, palielinot izpildes laiku un cilvēcisko kļūdu risku informācijas apmaiņas procesos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzelzceļa projekta "Rail Baltica" būvdarbos Rīgas Starptautiskās autoostas teritorijā šonedēļ tiks sākta autoostas nojumes nojaukšana, bet februārī tiks sākta dzelzceļa uzbēruma norakšana, otrdien būvlaukuma atklāšanā sacīja būvnieka "BeReRix" iesaistīto pušu attiecību vadītājs Andis Linde.

Posmā no Prāgas ielas līdz Daugavai dzelzceļa uzbērums pilnībā tiks norakts līdz 2026.gadam, kad dzelzceļa sliedes atradīsies uz estakādes, bet zem tās atradīsies paplašinātā autoostas teritorija un publiskā telpa.

"Rail Baltica" projekta īstenotāja Latvijā SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" Projektu ieviešanas departamenta direktors Einārs Jaunzems sacīja, ka, īstenojot "Rail Baltica" projektu, Rīgā tiks savienotas divas pilsētas daļas - Vecrīga un Maskavas forštate. Turklāt Rīgas Starptautiskās autoostas teritorija tiks modernizēta un pilsētā uzlabosies pieejamība sabiedriskajam transportam.

Tāpat uzlabosies gājēju un velosipēdistu satiksmes savienojamība posmā no jaunā tilta pār Daugavu līdz Centrālajai dzelzceļa stacijai, teica Jaunzems.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas starptautiskā autoosta ir atsākusi darbu, informē Autotransporta direkcija.

Pasažieriem, kuri autoostas evakuācijas laikā nokavējuši savu reisu, ir iespēja atgūt naudu par iegādāto biļeti Rīgas starptautiskās autoostas biļešu kasēs.

Db.lv jau rakstīja, ka šopēcpusdien slēgta Rīgas starptautiskā autoosta un visi apmeklētāji ir evakuēti no autoostas teritorijas. Tāpat attiecīgajā teritorijā netika ielaisti autobusi. Pasažieri tika izlaisti no autobusiem ārpus autoostas teritorijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rail Baltica Rīgas Centrālā mezgla būvniecības ietvaros pabeigti dzelzceļa estakādes izbūves darbi ielas līmenī projekta dienvidu pusē – Prāgas ielas un Rīgas starptautiskās autoostas zonā. Teritorija, kas iepriekš bija atvēlēta Rail Baltica būvdarbiem, nodota autoostas lietošanā un atsākta autobusu apkalpošana, nodrošinot pasažieru izkāpšanu.

Šis ir būtisks brīdis Rail Baltica izbūvē, jo sabiedrība var izmantot kaut nelielo, bet pirmo no daudzajiem jaunuzbūvētās infrastruktūras pilsētvides uzlabojumiem un mazinās neērtības, kas izbūves laikā bija autoostas lietotājiem.

“Līdz ar Rail Baltica izbūvi Latvijā estakādes ieņems būtisku vietu mūsu pilsētvidē, veidojot kvalitatīvas, estētiski pievilcīgas zemestakādes teritorijas, kuras tiek izmantotas dažādu transporta veidu pasažieru, pilsētas viesu un rīdzinieku ērtībām,” uzsver Eiropas Dzelzceļa līnijas valdes priekšsēdētājs Kaspars Vingris.

Tā būs gan autoostas teritorijā, kur norokot uzbērumu, tiks savienotas divas Rīgas daļas, gan Centrālās stacijas zonā zemestakādē plānots Pierīgas autobusu galapunkts un citi pakalpojumi. Savukārt lidostas teritorijā Rail Baltica stacija būs uz estakādēm, ielas līmenī nodrošinot piekļūstamību un papildu mobilitāti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Rīgas autoosta iecerējusi blakus savai ēkai būvēt viesnīcu

LETA, 05.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas starptautiskā autoosta iecerējusi blakus savai ēkai būvēt viesnīcu, pastāstīja autoostas valdes priekšsēdētāja Vaira Gromule.

Viņa teica, ka noticis metu konkurss par Rīgas starptautiskās autoostas tālāko attīstību, jo tai ir 56 gadi, un visi loģistikas principi, kuri autoostā tika iestrādāti tajā laikā, šodien ir jau mainījušies. Pašreiz ir noslēgts līgums ar arhitektu uzņēmumu "Outofbox" par autoostas tālāko attīstību.

Gromule uzsvēra, ka tajā būtiska ir arī biznesa komponente. "Ņemot vērā, ka līdz ar dzelzceļa projekta "Rail Baltica" izbūvi un jauno starppilsētu autobusu satiksmes konkursu vēl ir ļoti daudz neskaidrību, piemēram, par to, kā tiks organizēta satiksme pilsētā, mums ir svarīgi attīstīt arī papildu biznesa veidus. Tādēļ blakus autoostas ēkai esam iecerējuši izbūvēt viesnīcu," teica Gromule, skaidrojot, ka viesnīca potenciāli atrastos blakus autoostas ēkai Prāgas ielas pusē, kur pašreiz atrodas piebraukšanas vieta vieglajām automašīnām. Daļēji viesnīca varētu atrasties arī tagadējā autoostas ēkā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Labāk, lai mani noņem no amata, nekā es piekritīšu prettiesiskiem risinājumiem. Tas ir bijis mans princips visu manu pilnvaru laiku un savā ziņā spēka avots gan man, gan FKTK padomei,» saka Finanšu un kapitāla tirgus uzraudzības komisijas (FKTK) priekšsēdētājs Pēters Putniņš

Laikā, kad tika lemts par ABLV Bank pašlikvidāciju, jūs paziņojāt, ka labāk, lai jūs noņem no amata, nekā jūs piekritīsiet prettiesiskiem risinājumiem. Vai šī jūsu nostāja ir aktuāla arī tagad – vai jūs izjūtat politisku spiedienu?

Varu to atkārtot arī tagad. Tas ir bijis mans princips visu manu pilnvaru laiku un savā ziņā spēka avots gan man, gan FKTK padomei. Jo mēs savu darbību un visus savus lēmumus vienmēr esam balstījuši likumā. Man pašlaik nav pamata veikt kādus soļus, kas izrietētu no šī principa neievērošanas, tāpēc ka joprojām pie tā turamies un tikai šādā veidā pieņemam savus lēmumus. Protams, ja neņem vērā dažus rakstus masu saziņā, bet tas ir īpašs gadījums. Jo ne es jūtos kādu kļūdu pieļāvis, nedz arī kaut ko nelikumīgu izdarījis. FKTK padomē visu darām likuma ietvaros un desmitkārt pārdomājam katru savu soli. Man liekas, ka tā ir augstākā jebkuras valsts iestādes sūtība – strādāt likuma ietvaros.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs Galerija Centrs saņēmis informāciju par iespējamiem drošības riskiem, tādēļ uzsākta tirdzniecības centra evakuācija un atbilstoša Valsts policijas pārbaude, Twitter informē uzņēmums.

Šopēcpusdien tika evakuēta arī Rīgas Starptautiskā autoosta, taču nesen tās darbība atkal atjaunota, Galerijā Centrs pārbaudes turpinās.

Db.lv jau rakstīja, ka aizvadītajā nedēļā arī autoostā un Galerijā Centrs bija ārkārtas situācija, un tika evakuēti cilvēki.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Rīgas Centrālā stacija ir kā transporta plūsmas artērija, ko nepieciešams attīstīt ar vislielāko rūpību, sekojot iedzīvotāju gaidām un ilgtspējīgai satiksmes attīstībai".

Tā tiešsaistes diskusijā par Rail Baltica būvniecību Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā, veidojot multimodālu mobilitātes centru, teica satiksmes ministrs Tālis Linkaits.

“Stacija tiks pārveidota par galvaspilsētas centrālo satiksmes mezglu ar modernu un pieejamu infrastruktūru. Rail Baltica būvniecība stacijā dod iespējas veidot jaunus maršrutus starptautiskiem, reģionāliem un piepilsētas vilcieniem, kā arī tiešo savienojumu ar lidostu “Rīga”. Stacija ietvers multimodālās satiksmes punkta priekšrocības ar ērtām mikromobilitātes iespējām, piemēram, atstāt savu velosipēdu, izīrēt skrejriteni un tamlīdzīgi, tāpat stacijas pirmajā stāvā tiks izveidota stacija autobusiem un mikroautobusiem,” sacīja satiksmes ministrs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būvniekus stacijām Rīgas centrā un lidostā un to savienojumam izvēlēsies šogad un nākamgad, otrdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

To sarunā ar DB norāda valsts SIA Eiropas dzelzceļa līnijas (EDzL) Projektu ieviešanas departamenta direktors Kaspars Vingris. Patlaban gan vēl notiek darba uzdevumu precizēšana, kuru Rail Baltica (RB) posmu būvprojektu pasūtītājs būs Baltijas valstu kopuzņēmums AS RB Rail un kuru EDzL, kā atbildībā ir tā saucamo punktveida objektu, piemēram, staciju, izbūve Latvijā. Patlaban EDzL un Igaunijas un Lietuvas nacionālo ieviesējuzņēmumu darbinieki ir iesaistīti vienotu līgumu sagatavju izstrādes procesā. Proti, RB Rail tiek informēts, kādi līgumi un kad būs nepieciešami, un RB Rail attiecīgo līgumu paraugus patlaban izstrādā. Ar RB jeb Eiropas platuma sliežu (1435 mm) projektu saistītie iepirkumi Latvijā patlaban ir dažādās stadijās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas domes Pilsētas attīstības komiteja atbalstījusi finansējuma piešķiršanu 290 000 eiro apmērā būvprojekta izstrādei multimodālā transporta mezgla izveidei Torņakalna apkaimē, kas ietver reģionālo autoostu, stāvvparku, piebraucamo ceļu izveidi un savienojumu ar Torņakalna dzelzceļa staciju.

Multimodāla transporta mezgla izbūve paredzēta Torņakalna apkaimē, teritorijā starp Vilkaines ielu, Vienības gatvi un Jelgavas ielu.

Ideja paredz izveidot jaunu ielu 680 metru garumā, savienojot Jelgavas un T.Hermanovska ielas un radot priekšnoteikumus arī Latvijas Universitātes attīstības plānu nodrošināšanai. Projekts paredz arī reģionālās autoostas laukuma un ēkas būvniecību. Plānots izveidot stāvparku ar aptuveni 300 vietām vieglo automašīnu novietošanai. Tāpat tiks izskatītas iespējas izbūvēt T.Hermanovska ielas tuneli zem dzelzceļa līnijas Rīga – Jelgava.

Projekts tiek attīstīts sadarbībā ar Satiksmes ministriju, AS Latvijas dzelzceļš, AS Rīgas starptautiskā autoosta, SIA Eiropas dzelzceļa Līnijas u.c. partneriem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada novembrī jaunajā A klases biznesa centrā “Origo One”, ievērojot valstī noteiktās epidemioloģiskās drošības prasības, tika atvērts Rail Baltica Baltijas valstu kopuzņēmuma RB Rail AS galvenais birojs.

Jaunajā birojā paredzētas darba vietas 191 kopuzņēmuma darbiniekam. RB Rail AS ir Rail Baltica projekta centrālais koordinators.

“Esam gandarīti, ka mūsu jaunais sadarbības partneris RB Rail AS ir augstu novērtējis gan “Origo One” stratēģiski ļoti izdevīgo atrašanās vietu, gan arī ēkas augstvērtīgās funkcionālās īpašības, veidojot videi un darbiniekiem draudzīgus un energoefektīvus risinājumus. Īpaša uzmanība projektā veltīta vides pieejamībai, tostarp cilvēkiem ar kustību, redzes, dzirdes traucējumiem, velosipēdistiem, kā arī cilvēkiem, kas pārvietojas ar sabiedrisko transportu, auto vai elektroauto. Esam pārliecināti, ka šī sadarbība dos lielisku iespēju mums kopīgi turpināt veidot Rīgas Dzelzceļa stacijas apkārtni par vienu no modernākajām un dinamiskākajām apkaimēm Rīgā,” komentē “Linstow Baltic” un t/c “Origo” komercdirektore Evija Majevska.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Globālā ātrās ēdināšanas ķēde Burger King Rīgas centrā, Merķeļa ielā atvērs savu jauno restorānu.

Jaunākajā, 295 m2 lielajā restorānā ir 70 vietas. Komentējot jaunā restorāna atvēršanu Rīgā, Laura Maaranda, Burger King komercdirektore Baltijas valstīs, sacīja:

"Esam patiesi priecīgi sniegt vēl vienu iespēju nobaudīt mūsu burgerus Rīgas iedzīvotājiem un viesiem, tagad Merķeļa ielā, kas ir lieliska atrašanās vieta, jo atrodas tuvu daudzām galvenajām galvaspilsētas vietām, piemēram, centrālā dzelzceļa stacija, starptautiskā autoosta un daudzas viesnīcas, tostarp, Tallink Hotel Riga, rosīgajā Rīgas centrā. Šis ir mūsu septītais atvērtais Burger King restorāns Latvijā un 20. restorāns Baltijas valstīs."

Tallink Grupp 2019.gada nogalē iegādājās Burger Kingi Baltics franšīzi, un pirmie restorāni reģionā tika atvērti 2020.gada pavasarī. Šobrīd reģionā kopumā ir atvērti 20 Burger King restorāni Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas starptautiskā autoosta, visticamāk, varēs saglabāt savu pašreizējo ēku projekta Rail Baltica realizācijas ietvaros

To DB apstiprina gan SIA Eiropas Dzelzceļa līnijas (EDzL) Projekta ieviešanas departamenta direktors Kaspars Vingris, gan arī Rīgas starptautiskās autoostas (RSA) valdes priekšsēdētāja Vaira Gromule.

Tomēr joprojām ir virkne neatbildētu jautājumu, piemēram, kā tiks organizēta autobusu satiksme Rail Baltica (RB) izveides laikā un cik liela ietekme būvdarbiem būs uz autoostu. Tas vēl tiks pētīts, norāda K. Vingris. DB jau rakstīja – iepriekš pieļauts, ka, īstenojot RB projektu, RSA zaudēs šauru zemes joslu, kuras apjoms konkrēti nav zināms, un, ļoti ticams, arī ēku. Autoostu bija iecerēts daļēji pārcelt uz ieplānoto multimodālo sabiedriskā transporta mezglu (MMTM) Torņakalnā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā par 33% augusi Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) vadītājas Daces Gailes alga, liecina viņas iesniegtā valsts amatpersonas deklarācija par 2017.gadu.

Ja 2016.gadā IUB vadītāja algā saņēma 45 822 eiro, tad pērn tā sasniedza 61 055 eiro.

Pērn Gaile guvusi arī 9760 eiro ieņēmumus kā honorāru no Valsts administrācijas skolas. Kā vieslektore SIA Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola RISEBA Gaile honorārā saņēmusi 568 eiro.

Nedaudz sarukušas IUB vadītājas parādsaistības - no 127 725 eiro 2016.gadā līdz 124 246 eiro pagājušajā gadā.

Gailes īpašumā ir dzīvoklis Rīgā un kopīpašumā zeme Rīgā. Bezskaidrā nauda IUB vadītāja uzkrājusi 9500 eiro.

Tāpat viņai pieder 1707 akcijas uzņēmumā AS Rīgas starptautiskā autoosta, kura pērn Gailei dividendēs izmaksājusi 102 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru