Sākam biznesu: Piedāvā dabīgas sejas un ķermeņa krāsas 

Secinot, ka Latvijā ir ierobežotas iespējas iegādāties dabīgas krāsas bērnu seju apgleznošanai, SIA Creative Cosmetics īpašnieces Dace Apse un Antra Rubene nolēmušas apvienot spēkus, izgatavojot dabīgas sejas un ķermeņa krāsas.

Elīza Grīnberga, speciāli DB, 2019. gada 08. janvāris plkst. 6:43

Uzņēmums dibināts 2017. gadā, bet aktīvu darbību sācis pavisam nesen – 2018. gada otrajā pusē. Katra no tā īpašniecēm pārstāv savu profesionālo jomu, taču, apvienojot spēkus, izveidojušas zīmolu BioKidd, piedāvājot dabīgas sejas un ķermeņa krāsas. D. Apse līdz šim bijusi saistīta ar uzņēmējdarbību un strādājusi IT sektorā, bet studējusi pavisam citu jomu, iegūstot bakalaura grādu mākslā, zināšanas pēc tam papildinot IT jomā. Savukārt A. Rubene ieguvusi bakalaura grādu ķīmijā RTU Materiālzinātnes un lietišķās ķīmijas fakultātē, un viņa ir strādājusi organiskās ķīmijas nozarē, kā arī analītiskās ķīmijas jomā farmācijas uzņēmumā kvalitātes kontroles daļā.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Šobrīd sejas un ķermeņa krāsas ir vienīgais BioKidd zīmola produkts, taču tā radītājas neplāno apstāties pie sasniegtā un jau patlaban paralēli izstrādā nākamos produktus. «Šobrīd piedāvājam dabīgās sejas krāsas, bet faktiski pozicionējam sevi kā dabīgās krāsu kosmētikas zīmolu, kas nākotnē sevī ietvers dabīgu dekoratīvo kosmētiku. Mūsu pirmais un galvenais produkts šobrīd ir dabīgas sejas un ķermeņa krāsas, kas radītas no bišu vaska, māla un minerāliežu krāsvielām. Sākām procesu ar desmit pamatkrāsām, kuras izkārtojām dažādu izmēru krāsu komplektos. Paralēli šobrīd strādājam pie jauniem produktiem, kas pamatā ir dekoratīvā krāsu kosmētika bērniem un pusaudžiem,» stāsta D. Apse.

Tieši pirms Ziemassvētkiem sākta dabīgo kamuflāžas krāsu pārdošana, un pieprasījums pēc tām jau ir vērojams – tās noder gan zēniem, kas spēlē kariņus, gan īstiem karavīriem, piemērus min D. Apse. BioKidd sejas un ķermeņa krāsu pamatā ir bišu vasks, māls un minerāliežu krāsvielas – formulu izstrādājušas SIA Creative Cosmetics īpašnieces, un produkts pirms laišanas tirgū ilgstoši testēts.

Visu rakstu Izveido, meklējot dabīgo lasiet otrdienas, 8.janvāra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Dalies ar šo rakstu!
Nepalaid garām

Biznesa portāls Db.lv bija liecinieks situācijai, kad kāda sieviete SIA «Ilgezeem» tirdzniecības...

Jaunlaicenē ražotās cementēto koka ēveļskaidu plātnes tiek realizētas ne tikai Eiropā, bet...

Asociācija LANĪDA turpina publicēt ikmēneša nekustamā īpašuma tirgus cenu indikatoru....

Jau 22.sezonu Saulkrastos strādā Velosipēdu muzejs, kas ļauj ielūkoties Latvijas velosipēdu ražošanas...

Aktīvā atpūta dabā ir jaunzēlandiešu filozofija un reliģija, ja gribat to izbaudīt...

Vivid Tech rada interaktīvas cenu zīmes, kas rāda ne tikai produkta cenu,...

No šīs sadaļas
2019. gada 10. janvāris plkst. 15:35

Porcelāns ir pats kaprīzākais un vienlaikus cēlākais materiāls ar visilgāko mūžu, lepojas...

2019. gada 07. janvāris plkst. 7:15

Keramikas ražotājs MiniClayBricks bērnu rotaļlietu tirgū ienācis ar jauna veida produktu...

2019. gada 03. janvāris plkst. 7:28

Poliete Kinga Pavlovska (Kinga Pawlowska) ir pārcēlusies uz dzīvi Latvijā, pasniedz jogu...

2019. gada 02. janvāris plkst. 6:29

Vienlaikus jāattīsta gan Latvijas, gan ārzemju noieta kanāli, uzskata funkcionālo batoniņu ražotājas...

2018. gada 21. decembris plkst. 14:36

Starptautiskajā jauno uzņēmēju konkursā Creative Business Cup, kura fināls norisinājās Dānijas...

2018. gada 20. decembris plkst. 7:55

Ziemassvētku sajūtu pilsētvidē palīdz raisīt svētku egles, kā arī dažādas gaismu instalācijas...

2018. gada 19. decembris plkst. 15:45

Ienākošo un izejošo zvanu pakalpojumu sniedzējs jeb klientu servisa vēstniecība «Sonido» izveido...

2018. gada 19. decembris plkst. 6:23

Pēc 20 gadu pieredzes preses un radio reklāmas jomā Līga Freimane izlēmusi...

2018. gada 18. decembris plkst. 6:14

Apģērbu aizsargmaisu ražotājs SIA Simple+ paplašina sortimentu un pievēršas arī uzvalku un...

2018. gada 17. decembris plkst. 6:32

Šie Ziemassvētki ir ugunskristības zīmola Drink 4U radītājiem; pieprasījums pēc koka termotraukiem...