Mazais bizness

Sākam biznesu: Stārķis atnes bērnu un biznesa ideju

Anda Asere, 15.03.2016

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vegānam uzturam Griguļu ģimene pievērsās meitas piena nepanesības dēļ un savam priekam sāka gatavot zemā temperatūrā žāvētus banānu našķus, ko tagad pārvērtuši produktā Monkey Pop

«Jau agrāk bijām domājuši, ka vajadzētu savu biznesiņu, lai darītu paši sev kaut ko, lai būtu paši sev priekšnieki, lai būtu kāda sirdslieta paralēli pamatdarbam. Gadiem ilgi domājām par to,» stāsta Nadīna Grigule, SIA Monkey Pop īpašniece. Ideja par saldumiem tikai no augļiem, ogām, riekstiem un sēklām radusies no tā, ka Nadīnai un viņas vīram Sandim piedzima meitiņa, kurai bija piena nepanesamība. «Man gandrīz vai pamats zem kājām pazuda, jo sākumā nevarēju saprast, ko lai tagad ēdu. Līdz tam piena produktus lietoju ļoti daudz – pārtiku teju vai no biezpiena un jogurta. Radās jautājumi – ko darīt, ko ēst? Sākums bija grūts, bija daudz jautājumu, kāpēc man tas tiek nodarīts, bet patiesībā es tagad saprotu, ka bērns mums ir atnesis labas pārmaiņas un biznesa ideju,» saka Nadīna.

Lai gan pēdējā laikā ir izveidoti vairāki uzņēmumi, kas piedāvā līdzīgus saldumus, viņa uzskata, ka Latvijā piedāvājums atpaliek no citām valstīm. Aptuveni pusotru gadu viņi šādus saldumus taisīja paši mājās, bet rudenī ar šo ideju iesaistīijās Latvijas Universitātes Studentu biznesa inkubatorā.

Visu rakstu Stārķis atnes bērnu un biznesa ideju lasiet 15. marta laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru