Jaunākais izdevums

Savu rotu zīmolu Rozenthal ceramics Madara Rozentāle izveido jau studiju laikā Latvijas Mākslas akadēmijā

«Esmu dizainere, kas darbojas ar keramiskajiem materiāliem – strādāju ar porcelānu, akmens masu un mālu,» stāsta Madara. Viņas rotas veidotas no porcelāna, un tām ir keramiskā apzeltījuma un platīna pārklājums. Lai gan latviešiem tuvs ir arī sudrabs, pircējiem patīk arī rotas ar platīna pārklājumu, vislabāk pērk auskarus ar keramisko apzeltījumu.

«Katrs gabaliņš ir roku darbs,» uzsver Madara. Tuvākais mērķis ir izveidot savu darbnīcu. Keramiķiem tas nav viegli, jo aprīkojums, piemēram, speciālā krāsns ir dārga. «Redzu, ka, aktīvi darbojoties, tas varētu piepildīties,» viņa saka.

«Darbs pie zīmola ir pamatīgs, pagaidām darbojos kā pašnodarbinātā. Pati veidoju zīmola identitāti, fotografēju, izveidoju vizītkarti, mājaslapu, attīstīju divus internetveikalus – manā mājaslapā uz Mozello bāzes un Etsy,» stāsta Madara.

Viņa uzsver, ka jauniem un maziem uzņēmējiem ārkārtīgi svarīgi to produktu popularizēšanā ir sociālie tīkli.

Visu rakstu Uzbur porcelāna rotu daili lasiet 10. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Mākslas akadēmijas absolvente Marta Prēdele kā savu materiālu jūt porcelānu, no tā rada funkcionālus dizaina traukus, kas attēlo ainavu.

M. Prēdeles bakalaura darba pamatdoma ir vērst uzmanību uz ainavas estētiskajām vērtībām. "Es atradu veidu, kā varu savu iedvesmu – ainavu – izpaust telpiskā funkcionālā objektā caur radošu un arī glezniecisku procesu – radot porcelāna glāzes. Katras glāzes ainavas attēls ir unikāls un, grozot glāzi uz riņķi, var redzēt pilnu ainavas loku. Īpašais dizaina moments šajā darbā ir tas, ka, saliekot visas 12 glāzes joslā, tās veido vienu kopīgu ainavas attēlu, jo glāzes savā starpā ir saistītas ar ainavas attēlu, kas attīstās no vienas glāzes otrā. Glāzes var sadalīt arī mazākās grupās un radīt mazākas gleznas. Rezultātā šis darbs ir gan kā konceptuāla kolekcija un eksponējams izstāžu darbs, gan ikdienā kalpojoša māksla, no kuras baudīt dzērienus un padarīt savu vidi estētiskāku," viņa teic.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Baltic.space atver pop-up veikalu Helsinkos

Rūta Lapiņa, 20.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašmāju dizaina veikals baltic.space sadarbībā ar Somijas konpectveikalu AWAKE Collective atver pop-up Baltijas dizaina veikalu Helsinku centrā, informē «baltic.space» radītāja Elīna Stelcere.

«baltic.space Helsinku veikals būs laba vieta, kurā redzēt somu un Helsinku viesu attieksmi un reakciju par Baltijas dizainu, tā pieejamību un pievienoto vērtību. Plānots, ka sortiments tiks papildinātas, meklējot īstākos veiksmes stāstus Latvijas pieejamajā dizainā, kas spēj konkurēt ar Somijas vietējo dizainu kvalitātē, cenā, kā arī faktā, ka ir ražots Latvijā,» stāsta E. Stelcere.

Uz Helsinkiem kopā ar AWAKE Collective pārstāvjiem tika izvēlēti tādi zīmoli kā Baiba Ladiga, Yuta un Be-with. Tāpat, Helsinkos varēs atrast Vaidava Ceramics māla traukus, Volfwood aksesuārus no pulksteņu mehāniskiem, porcelāna aksesuārus no Rozenthal Ceramics un traukus no Piebalgas Porcelāna Fabrika, kā arī sudrablietas no VERBA, un koka aksesuāri no BUG Wooden Accessories, ādas aksesuārus no Daiļrade dizains un Pastel ģeometiskos augus. Tāpat, AWAKE Collective ir atrodami veikala līdzdibinātājas Baibas Ripas adījumi, Elīnas Dobeles kurpes un mēbeļu zīmols ar latviskām saknēm uijui.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Paziņoti septiņi grantu programmas Atspēriens konkursa uzvarētāji

Lelde Petrāne, 28.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien paziņoti septiņi Rīgas domes un Swedbank kopīgi rīkotās grantu programmas Atspēriens 2016.gada rudens konkursa uzvarētāji, kuriem piešķirts finansējums kopumā 81 342,20 eiro apmērā biznesa ideju īstenošanai un attīstībai.

Jaunākās grantu programmas Atspēriens atbalstītās uzņēmēju idejas un tām piešķirtā granta izlietojuma mērķi:

SIA Grafomap – personalizētu kartes plakātu dizaina izstrāde un pasūtīšana. Granta mērķis - mārketinga materiālu sagatavošana, preču zīmes reģistrēšana, grāmatvedības pakalpojumi, telpu īre;

SIA Focusd – TRACE – treniņu analīzes sistēma. Granta mērķis - speciālas programmatūras, licences un datora iegāde, grāmatvedības pakalpojumi, telpu īre;

Boont boards – veikborda, longborda, snovborda un ziemas slēpju ražošana. Granta mērķis - specifisku ražošanas iekārtu iegāde, grāmatvedības pakalpojumi, juridiskie pakalpojumi, telpu īre, interneta mājaslapas izveide, mārketinga izdevumi;

Komentāri

Pievienot komentāru