Lai nebūtu jāapzvana desmit kurjerdienesti, skaidrojot, cik izmaksās nosūtīt paciņu, izveido interneta vietni ipaka.lv, kur salīdzināt cenas, izvēlēties atbilstošo piedāvājumu
«Ipaka.lv paredzēta, lai klients, ievadot sūtījuma parametrus, ātri un vienkārši varētu ieraudzīt izcenojumus un piegāžu laikus, nosacījumus, kā arī turpat uz vietas izvēlētos sev piemērotāko pakalpojumu un veiktu apmaksu,» skaidro Roberts Mazkalniņš, SIA Ipaka īpašnieks. Viņš četrarpus gadus strādā loģistikā un no pieredzes zina, ka klienti galvenokārt uzdod divus jautājumus – cik ilgā laikā piegādās viņa sūtījumu un cik tas izmaksās. Par pakalpojumu ideja bija radusies jau agrāk, bet savulaik nebija skaidrs, kā to realizēt. «Sapratu, ka man vajadzīgs mazliet vairāk laika un kontaktu, lai varētu ar to nodarboties. Ideju noliku «plauktiņā» un lēnām vācu informāciju. Esmu pietiekami ilgi strādājis šajā nozarē, ieguvis visu informāciju, lai tagad īstenotu savu ideju. Ir pēdējais laiks to darīt,» uzskata R. Mazkalniņš.
Sākotnēji viņam šķita, ka viņa ideja ir pilnīgs jaunums, bet izrādījās, ka tā vis neesot – šāda veida pakalpojumi ir samērā populāri Lielbritānijā un ASV. «Kad atradu informāciju, ka ir šādi uzņēmumi, vienā brīdī likās, ka nav vērts turpināt, tomēr sapratu, ka tas ir pierādījums tam, ka šī lieta strādā. Man bija, no kā pasmelties idejas, paskatīties, kā citiem šāds pakalpojums darbojas,» stāsta R. Mazkalniņš. Interneta vietne darbojas kopš oktobra sākuma, pagaidām klientu skaits nav liels, bet viņš vēlētos, lai mēnesī būtu vismaz 200 sūtījumu.
«Šis ir risinājums gan privātpersonām, gan juridiskām personām,» saka R. Mazkalniņš. Līdz šim lielākā daļa klientu ir bijušas privātpersonas. Viņš uzskata, ka cilvēki, kas zvana piecām firmām pēc kārtas un interesējas par cenu, varētu būt ipaka.lv potenciālais klients, bet nav drošs, ka tiem, kas sūta 50 paciņas mēnesī un ir līgums ar kurjerdienestu par īpašu cenu, interesētu šāds piedāvājums. Mērķauditorija ir tie, kam mēnesī ir līdz 20 sūtījumiem, viņš prāto.