Sastrēgumi vēl pāris gadus jāpiecieš 

Šobrīd noris Skultes satiksmes pārvada projektēšanas darbi; ja viss ritēs raiti, tad gada beigās vai 2019. gada sākumā sāksies projekta realizācija, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Elīna Pankovska, Egons Mudulis, 2018. gada 07. februāris plkst. 8:47

Jau vairāk nekā desmit gadus tiek runāts par tā dēvētā Sarkandaugavas pārvada būvniecību pār Rīgas - Skultes dzelzceļa sliežu ceļiem. Tas nodrošinātu raitu satiksmes plūsmu, novērstu sastrēgumu veidošanos pie dzelzceļa un paaugstinātu satiksmes drošību, norāda Rīgas domes Satiksmes departaments. Ideju par pārvada izbūvi Rīgas pašvaldība atbalstīja jau 2006. gadā, paziņojot, ka 2008. gadā sāks būvniecības darbus, kurus bija plānots pabeigt 2010. gadā. Lai šo un vēl citas ieceres realizētu, 2007. gadā tika dibināta Rīgas SIA Transporta infrastruktūras attīstība (TIA). Tomēr divus gadus vēlāk Rīgas dome lēma par TIA likvidāciju. Kā viens no iemesliem tika minēta pašvaldības nevēlēšanās turpināt Sarkandaugavas pārvada projektu saistībā ar sarežģīto ekonomisko stāvokli. Toreiz projekta izmaksas tika lēstas 47 līdz 50 milj. latu apmērā.

Trīs projekti

Patlaban satiksmes pārvadam pāri dzelzceļa sliežu ceļiem Rīga – Skulte ar pievedceļiem pie Viestura prospekta un Tvaika ielas norit projektēšanas darbi. Ja projektēšanas procesā neradīsies neparedzēti sarežģījumi, tad jau gada beigās – nākamā gada sākumā tiks uzsākta projekta īstenošana, bet pēc diviem gadiem Vecmīlgrāvja, Jaunciema, Mangaļu un Mežaparka iedzīvotāji varēs aizmirst par sastrēgumiem pie dzelzceļa pārbrauktuves Sarkandaugavā, Tilta ielā, DB norāda Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Una Ahuna–Ozola.

Lai veidotu maģistrālo ceļu tīklu ostas teritorijai, ir paredzēta kopumā trīs projektu realizācija. Pirmais paredz satiksmes pārvada pār dzelzceļa sliežu ceļiem būvniecību, otrs – Tvaika ielas pārbūvi no Sliežu ielas līdz Ganību dambim, bet trešais – tilta uz Sarkandaugavu un Ganību dambja posma pārbūvi. Šobrīd projektēšana norisinās pirmajiem diviem objektiem.

Visu rakstu Sastrēgumi vēl pāris gadus jāpiecieš lasiet 7. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

Dalies ar šo rakstu!
Nepalaid garām

Alus pasaule ir daudz plašāka, nekā varētu iedomāties, stāsta šī dzēriena someljē...

SIA Rešetilovs aizvirzās no krīzes, ko uzņēmums savā 28 gadu pastāvēšanas laikā...

Nepilniem 40 000 mikrouzņēmuma nodokļa maksātājiem var nākties domāt par savu nākotni,...

Šefpavārs Maksims Cekots, atverot restorānu Max Cekot Kitchen Rīgā, Torņkalnā, kurā piedāvā...

Lai gan konkurence elektronikas mūzikas instrumentu ražošanas segmentā ik gadu saasinās, SIA...

No šīs sadaļas
2018. gada 06. februāris plkst. 15:41

Valdības sēdē, 6. februārī, Ministru kabinets atbalstīja noteikumu projektu, kas paredz noteikt...

2018. gada 06. februāris plkst. 11:22

Singapūrā iespējams apskatīt jaunākos avio sasniegumus pasaulē.

2018. gada 06. februāris plkst. 8:26

Modernākā teju 152 milj. eiro vērtā Rīgas ostas infrastruktūras objekta Krievu salā ar maksimālo pārkraušanas jaudu 20 milj. t gadā izveide tuvojas finišam

2018. gada 05. februāris plkst. 14:09

YASA eksportē 80% produkcijas un piegādā produktus vadošajiem automobiļu ražotājiem.

2018. gada 05. februāris plkst. 10:41

Tranzīta sūtījumu projekta ietvaros no Āzijas uz trešajām valstīm Latvijas Pasts saņēmis...

2018. gada 05. februāris plkst. 9:37

Atsevišķos laika periodos pirms pārbaudes kabīnēm veidojas līdz pat 100 pasažieru garas rindas.

2018. gada 05. februāris plkst. 9:29

Latvijas lidsabiedrība airBaltic 3. februārī Rīgā sagaidījusi astoto Bombardier CS300 lidmašīnu...

2018. gada 02. februāris plkst. 13:22

Man ir bijis liels gods, galvenokārt, prieks un pavisam noteikti – intensīva...

2018. gada 02. februāris plkst. 11:42

«Tak sen jau visi trīs akcionāri ir vienojušies, ka jebkurš cits būs labāks kā B. Rubesa,» norāda kāds Db.lv avots.

2018. gada 02. februāris plkst. 10:35

Twitter izteiktajos viedokļos netrūkst neapmierinātības ar šādu lēmumu un atturēšanos balsojumā.