Sekojot idejai: Pamatus stiprina digitālā pasaule 

Šogad personalizētu ceļošanas koferu uzņēmums Raibum plāno divas reizes lielāku apgrozījumu nekā pērn,sasniedzot 40 tūkstošu eiro atzīmi

Anda Asere, 2018. gada 17. septembris plkst. 7:20

«Skaidrs, ka pēc nepilniem diviem darbības gadiem joprojām esam mazā uzņēmuma kategorijā, bet attīstāmies, un ir plāns turpināt kāpt pa šāda veida trepītēm,» saka Ritvars Straume, SIA Raibum valdes priekšsēdētājs.

Nākotnē iecerēts papildināt produktu klāstu, jo Ritvars apzinās, ka koferi ir vajadzīga lieta, bet tā nav prece, ko pēc brīža pirks atkārtoti. Tāpēc, lai interese turpinātos, jāpievieno vēl citi produkti. «Tuvākās nākotnes mērķis ir iekļūt Baltijas valstu e-komercijas milzu ķēdēs. Globāli arvien vairāk cilvēki izvēlas iegādāties kaut ko, sēžot mājās dīvānā, ievadot kartes datus un saņemot pasūtījumus mājās. Arī mūsu gadījumā lielākā daļa cilvēku pasūtījumu veic patstāvīgi. Ir arī tādi pircēji, kuri vēlas pirms pasūtīšanas koferi apskatīt, taču lielākā daļa pasūta attālināti,» viņš saka.

Lielāko daļu klientu uzņēmumam «atnes» internets un atsauksmes. «Digitālā vide ir biznesa pamats. Daudzi klienti iedvesmu smeļas no līdz šim realizētajiem darbiem, ko rādām mūsu Facebook un Instagram profilā, un daļa cilvēku raksta, atsaucoties uz internetā redzēto. Mūsu vienīgie reklāmas avoti ir paši koferi un Google reklāmas, kur orientējamies uz tiem, kuri jau izrāda interesi un meklē koferi – tad «izlec» mūsējā. Tāpat ir svarīgi sociālie tīkli. Savienojot šo visu, veidojas mūsu uzņēmējdarbības pamats,» stāsta Ritvars.

Vairāk juridiskie

Noiets Latvijā šobrīd veido lielāko daļu biznesa, taču sava loma ir arī Igaunijai un Lietuvai. Piemēram, viens no klientiem ir Igaunijas Valsts mārketinga departaments, kas pasūtījis koferus atkārtoti. Šobrīd uzņēmumam ir klienti ne tikai Baltijas līmenī, bet arī Skandināvijā, Rietumeiropā un ASV.

2017. gadā 70% uzņēmuma pircēju bija privātpersonas un 30% – korporatīvie klienti. Šogad šī proporcija ir būtiski mainījusies un juridisko klientu skaits ir pieaudzis līdz 60%. «Sākumā bijām vairāk vērsti uz privātpersonām, bet katrs strādā kādā uzņēmumā vai organizācijā, un tagad informācija par mums ir nonākusi arī līdz kompānijām. Uzņēmumiem šis koferis ir kā divi zaķi ar vienu šāvienu – tā ir dāvana partnerim, klientam vai darbiniekam un tajā pašā laikā kalpo kā ceļojošā reklāma, ko ceļā redz tūkstošiem cilvēku. Tas ir galvenais, kas uzrunā juridiskos klientus, jo tādējādi var ne tikai pasniegt balvu vai dāvanu, bet arī reklamēt uzņēmumu,» teic Ritvars.

Visu rakstu Pamatus stiprina digitālā pasaule lasiet 17. septembra laikrakstā Dienas Bizness.

LASI ARĪ:

Mana pieredze: Palīdz izcelties ceļotājiem

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2018. gada 06. septembris plkst. 13:09

ASV sociālās komunikācijas gigants «Facebook» ceturtdien paziņoja, ka investēs vairāk nekā vienu...

2018. gada 06. septembris plkst. 8:03

Līdzīgi kā rentgens, SIA Graphdo ataino finanšu iestāžu klientu maksājumus vizuālā veidā,...

2018. gada 05. septembris plkst. 13:08

ASV sociālo tīklu uzņēmumu «Google», «Facebook» un «Twitter» vadītāji trešdien sniegs liecības...

2018. gada 05. septembris plkst. 7:20

SIA Aguz pieteikusi sevi Latvijas tirgū ar dažādu riekstu sviestiem, kurus pagaidām...

2018. gada 04. septembris plkst. 13:09

Eiropas lielākās ziņu aģentūras otrdien pārmetušas uzņēmumiem «Google» un «Facebook» ziņu...

Nepalaid garām

Restorānu biznesā pamatlietas ir skaidras – garšīgs ēdiens, lieliska apkalpošana un labs...

2019. gada desmit mēnešos likvidēti 21 157 uzņēmumi, kas ir par 412...

Latvijas pašvaldības desmitgades garumā cēlušas peldbaseinus, stadionus, kultūras centrus bez...

Restorānu nedēļas projekts lielu peļņu nenes, toties izvelk cilvēkus no mājām iepazīt...

Šodien Dienas Bizness rīkotajā preses konferencē par jaunāko izdevumu Miljonārs tika atklāti Latvijas...

Vecie dēļi iegūst otro dzīvi SIA AW Latvia ražotajās mēbelēs un sienu...

No šīs sadaļas
2018. gada 12. septembris plkst. 7:36

Rūdis Rubenis izveidojis albumu Saruna ar mērķi saglabāt senču dzīvesstāstus pierakstītā formā...

2018. gada 11. septembris plkst. 6:21

Četras māsas Talsos apvieno saldumu kāri un saimnieko savā konditorejā Māsas....

2018. gada 10. septembris plkst. 7:57

Jānis Joksts un Gintars Petrovs, kuri iepriekš vadīja Rīgas restorānu Eksports, tagad Ragaciemā...

2018. gada 10. septembris plkst. 7:00

Telemedicīnas platformas DoctorOnline interneta vietne un mobilā lietotne dod iespēju pacientiem piekļūt...

2018. gada 06. septembris plkst. 12:31

Grantu programmā «(ie)dvesma» šogad jaunajiem uzņēmējiem plānots izsniegt vismaz sešus grantus,...

2018. gada 06. septembris plkst. 8:03

Līdzīgi kā rentgens, SIA Graphdo ataino finanšu iestāžu klientu maksājumus vizuālā veidā,...

2018. gada 05. septembris plkst. 7:20

SIA Aguz pieteikusi sevi Latvijas tirgū ar dažādu riekstu sviestiem, kurus pagaidām...

2018. gada 04. septembris plkst. 6:49

Bērnu kopšanas atvaļinājuma laikā Ilze Kalāce-Bērziņa un Ieva Biķe radījušas smalka maluma...

2018. gada 03. septembris plkst. 10:55

Maijas Tabakas, Džemmas Skulmes un citu Latvijā populāro mākslinieku jaundarbus rīdzinieki nereti...

2018. gada 03. septembris plkst. 7:08

IK Smuk’ dāvan’ īpašniece Sanija Ciekale par savu galveno darbu uzskata mammas...