Mazais bizness

Sekojot idejai: Tuvojas Ziemassvētku laiks - aktīvākā sezona visā gadā

Anda Asere, 02.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rotu dizainere Rasma Pušpure turpina attīstīt savu zīmolu

DB par Rasmu un viņas rotām rakstīja pirms diviem gadiem, kad viņa nesen bija sākusi tās ne vien izgatavot, bet arī pārdot.

Viņa uz rotām skatās kā biznesa iespēju, apvienojot mākslu un dizaina risinājumus. Rasma uzskata, ka mākslinieks vienmēr var būt paēdis, bet rotu bizness ir pilnīgi kaut kas cits. «Tieši tāpēc mani interesē uzņēmumu stāsti. Piemēram, izrādās, ka Latvijā daudzi rotu uzņēmumu dibinātāji nemaz nav ar mākslas izglītību. Ir interesanti pētīt, kā tas viss ietekmē uzņēmumu, kas palīdz un kas ne, kāpēc daudzi mākslinieki nespēj izvērst veiksmīgu uzņēmējdarbību,» stāsta Rasma. Vaicāta, kas rotas ir viņas gadījumā – māksla vai bizness, Rasma teic, ka pagaidām tas vēl nav bizness. Taču viņa strādā pie tā, lai viņas rotu zīmola attīstība būtu uzņēmējdarbība. Tomēr tad nepietiks tikai ar Latviju. Lai savu darbību paplašinātu, jābrauc uz izstādēm, jāpiedalās dažādos pasākumos, popularizējot savu zīmolu.

Rasma sadarbojas ar Galerija Istaba un konceptveikalu Paviljons, tur nopērkamas viņas rotas. Par tikšanās vietu kalpo arī viņas darbnīca, kur ierodas cilvēki, kas vēlas veikt individuālu pasūtījumu. «Iespējams, vajadzētu sadarboties ar vēl kādu veikalu, bet šobrīd man ir gana daudz darba, turklāt nāk Ziemassvētku laiks, kas ir aktīvākā sezona visā gadā,» viņa saka.

Visu rakstu Ar plašāku redzesloku lasiet 2. novembra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru