Skaistam rāmim vajag labu saturu 

Atjauninātajam Hyundai Tucson izmaiņu nav daudz, vizuāli to ir maz. Nozīmīgākie jaunumi meklējami gaismas tehnikas un dīzeļmotoru klāsta pilnveidošanā.

Aldis Zelmenis, 09.11.2018
1/12

Foto: Aldis Zelmenis

Šobrīd Hyundai Tucson ir pieskaitāms Eiropas kompakto krosoveru saimes smagsvariem. To pazīst un novērtē pircēji. Ar Eiropas dizaina un inženiertehniskā centra, kā arī Čehijas ražotnes veiksmīgu mijiedarbību Hyundai spēj precīzāk uztaustīt Eiropas pircēju vajadzības un vēlmes. Tieši tādēļ uzlabotais Tucson ir tikai nedaudz pārzīmējis sejas kontūras, bet vairāk uzmanības pievērsis tam, kas atrodas «lācītim vēderā». Lielākās izmaiņas skar gaismas tehniku un ar to saistīto priekšējo un aizmugurējo lukturu dizaina maiņu. Savukārt pamanāmākais jaunums Tucson kabīnē ir 8 collu navigācijas ekrāns, kas joprojām atrodas uz vadības paneļa augšējās malas un tādējādi maksimāli atvieglo pilota darbu brauciena laikā, jo ekrāna novietojums ir pietuvināts acu augstumam. Lielāks izmērs, nedaudz labāka izšķirtspēja un 360 grādu apkārtskata kameras funkcija. Patiesības labad gan jāmin, ka ekrāns ir tikai augstāko Style un Premium aprīkojuma līmeņu standartaprīkojums. Toties apsildāmi priekšējie sēdekļi ir standarta aprīkojums visiem Tucson modeļiem.

Raksts turpinās pēc reklāmas

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Kāpēc tas būtu jāpērk

Omulīgs un mājīgs auto. Turpmāk ar vēl plašāku autovadītāja atbalsta sistēmu klāstu, kā arī spožāku un gudrāku gaismas tehniku. Daudziem noteikti patiks, ka Tucson ir uzvilcis iepriekšējās paaudzes Santa Fe masku, kas izceļ šī modeļa tuvību klasi augstākstāvošajai sabiedrībai. To, ka Hyundai šodien vairs nav lēts produkts, zina daudzi, un uzlabotais Tucson arī nebūs lēts. Joprojām daudzveidīga motorizācijas programma, dažāda veida transmisijas, tostarp izvēle starp priekšpiedziņas un pilnpiedziņas modifikācijām atļauj manevrēt ar auto cenu. Liesākajā aprīkojumā Fresh ar priekšējiem velkošajiem riteņiem un 132 ZS jaudīgu atmosfērisko bāzes benzīnmotoru Hyundai Tucson šobrīd maksā, sākot no 19 990 eiro, bet ar 177 ZS jaudīgo 1,6 litru T-GDI tiešās iesmidzināšanas benzīna turbomotoru - 23 990 eiro. Izvēloties nākamo aprīkojuma līmeni Comfort, nāksies pieskaitīt klāt trīs tūkst. eiro. Par Style versiju vēl vajadzēs piemaksāt divus tūkst., bet par šikāko Premium versiju atrast vēl liekus četrus tūkst. eiro. Attiecīgi lēciens no bāzes modeļa Fresh līdz greznāk aprīkotajam Premium versijas Tucson ir vismaz 9 tūkst. eiro. Zīmīgi, ka šīs nosauktās cenu kāpnes attiecas uz priekšpiedziņas Tucson, savukārt ar visiem četriem velkošajiem riteņiem lētākais Tucson būs nopērkams par 28 990 eiro. Tiesa – tad jau ar 177 ZS jaudīgo turbomotoru un Comfort aprīkojumā. Pats par sevi saprotams, ka tālāk Tucson cenas strauji kāpj uz augšu un lepnākās kombinācijās sasniegs un pat pārsniegs 40 tūkst. eiro robežu.

Visu auto apskatu Skaistam rāmim vajag labu saturu lasiet piektdienas, 9.novembra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Tevi varētu interesēt

Atjaunojot ix 35 vietā veco un labskanīgāko Tucson nosaukumu, korejiešu ražotāja Hyundai...

Nepalaid garām

Nākamajā gadā uzņēmējiem gaidāms ne viens vien izaicinājums, taču tajā pašā laikā...

Par čeku loterijas devumu ēnu ekonomikas apkarošanā un nodokļu ieņēmumu palielināšanā varēs...

Ekonomikas izaugsmes bremzēšanās ir vērojama, taču vismaz tuvāko gadu laikā tik dziļa...

Latvijas tehnoloģiju uzņēmumi saredz iespēju darbiniekiem strādāt attālināti, taču ļaut strādāt...

Novembra sākumā Rīgā, Ģertrūdes ielā atklāts salons BG Suits, kas piedāvā gan...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

No šīs sadaļas

Auto, sevišķi ilgāk lietoti auto, krājoties kilometriem, neizbēgami sevī “uzsūc” dažādas...

Atkal sinoptiķi ir ieminējušies par sniega iespējamību tuvākajās nedēļās un atkal aktuāls...

Šonedēļ, no 6.līdz 11.novembrim Milānā notiek 76. Starptautiskā motociklu un aksesuāru izstāde...

Vācijas autobūves kompānija BMW šā gada trešajā ceturksnī strādājusi ar 1,4 miljardu...

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) apkopotā statistika liecina, ka vien...

Itālijas luksusa klases automašīnu ražotāja «Ferrari» tīrā peļņa šā gada trešajā ceturksnī...

Audi Q8 quattro ir krosoverkupeja, ko ieraugot, aizraujas elpa. Diemžēl to nevar...

Ar 1. novembri Latvijā atļauts reģistrēt vieglos automobiļus ar stūri labajā pusē...

Pēc modernizācijas Mazda 6 modelis beidzot ir sasniedzis tādu akustisko komfortu, lai...

Lielbritānijas autobūves kompānija Jaguar Land Rover Slovākijā atvērusi jaunu 1,6 miljardu dolāru...