Jaunākais izdevums

Atjauninātajam Hyundai Tucson izmaiņu nav daudz, vizuāli to ir maz. Nozīmīgākie jaunumi meklējami gaismas tehnikas un dīzeļmotoru klāsta pilnveidošanā.

Šobrīd Hyundai Tucson ir pieskaitāms Eiropas kompakto krosoveru saimes smagsvariem. To pazīst un novērtē pircēji. Ar Eiropas dizaina un inženiertehniskā centra, kā arī Čehijas ražotnes veiksmīgu mijiedarbību Hyundai spēj precīzāk uztaustīt Eiropas pircēju vajadzības un vēlmes. Tieši tādēļ uzlabotais Tucson ir tikai nedaudz pārzīmējis sejas kontūras, bet vairāk uzmanības pievērsis tam, kas atrodas «lācītim vēderā». Lielākās izmaiņas skar gaismas tehniku un ar to saistīto priekšējo un aizmugurējo lukturu dizaina maiņu. Savukārt pamanāmākais jaunums Tucson kabīnē ir 8 collu navigācijas ekrāns, kas joprojām atrodas uz vadības paneļa augšējās malas un tādējādi maksimāli atvieglo pilota darbu brauciena laikā, jo ekrāna novietojums ir pietuvināts acu augstumam. Lielāks izmērs, nedaudz labāka izšķirtspēja un 360 grādu apkārtskata kameras funkcija. Patiesības labad gan jāmin, ka ekrāns ir tikai augstāko Style un Premium aprīkojuma līmeņu standartaprīkojums. Toties apsildāmi priekšējie sēdekļi ir standarta aprīkojums visiem Tucson modeļiem.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Kāpēc tas būtu jāpērk

Omulīgs un mājīgs auto. Turpmāk ar vēl plašāku autovadītāja atbalsta sistēmu klāstu, kā arī spožāku un gudrāku gaismas tehniku. Daudziem noteikti patiks, ka Tucson ir uzvilcis iepriekšējās paaudzes Santa Fe masku, kas izceļ šī modeļa tuvību klasi augstākstāvošajai sabiedrībai. To, ka Hyundai šodien vairs nav lēts produkts, zina daudzi, un uzlabotais Tucson arī nebūs lēts. Joprojām daudzveidīga motorizācijas programma, dažāda veida transmisijas, tostarp izvēle starp priekšpiedziņas un pilnpiedziņas modifikācijām atļauj manevrēt ar auto cenu. Liesākajā aprīkojumā Fresh ar priekšējiem velkošajiem riteņiem un 132 ZS jaudīgu atmosfērisko bāzes benzīnmotoru Hyundai Tucson šobrīd maksā, sākot no 19 990 eiro, bet ar 177 ZS jaudīgo 1,6 litru T-GDI tiešās iesmidzināšanas benzīna turbomotoru - 23 990 eiro. Izvēloties nākamo aprīkojuma līmeni Comfort, nāksies pieskaitīt klāt trīs tūkst. eiro. Par Style versiju vēl vajadzēs piemaksāt divus tūkst., bet par šikāko Premium versiju atrast vēl liekus četrus tūkst. eiro. Attiecīgi lēciens no bāzes modeļa Fresh līdz greznāk aprīkotajam Premium versijas Tucson ir vismaz 9 tūkst. eiro. Zīmīgi, ka šīs nosauktās cenu kāpnes attiecas uz priekšpiedziņas Tucson, savukārt ar visiem četriem velkošajiem riteņiem lētākais Tucson būs nopērkams par 28 990 eiro. Tiesa – tad jau ar 177 ZS jaudīgo turbomotoru un Comfort aprīkojumā. Pats par sevi saprotams, ka tālāk Tucson cenas strauji kāpj uz augšu un lepnākās kombinācijās sasniegs un pat pārsniegs 40 tūkst. eiro robežu.

Visu auto apskatu Skaistam rāmim vajag labu saturu lasiet piektdienas, 9.novembra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Soli pa solim no vienkārša un neuzkrītoša krosovera Hyundai Santa Fe turpina augt par pašpietiekamu un greznu auto

Atzīšos, ka neesmu jaunā Hyundai Santa Fe «kukaiņa» dizaina kaislīgs fans, taču jāatzīst, ka auto kopējā stāja vieš respektu. Autentiskais purngals gana labi sadzīvo ar pārējo dizainu, kura idejas korejiešu ražotājs ir smēlies no citu ražotāju produktiem. Liels, ērts, septiņvietīgs – tā dažos vārdos var raksturot ceturtās paaudzes Hyundai Santa Fe.

Pēc būtības, Hyundai Santa Fe pircēji varētu neminstinoties atļauties nopirkt BMW, Mercedes, Porsche vai kādu citu šīs kategorijas SUV automobili. Tomēr šie indivīdi nesirgst ar zīmolu mānīju, bet vēlas kvalitatīvu un bagātīgi nopakotu produktu. Junajam Hyundai Santa Fe, ja ņem to kādā no greznākajiem izpildījumiem, ir viss, ko vien var vēlēties: pilns aktīvās un pasīvās drošības asistentu atbalsts, atpakaļskata un apkārtskata kameras, sēdekļu apsilde un priekšējo sēdekļu ventilācija, stūres apsilde, head–up displejs ar attēla projekciju uz priekšējā vējstikla, ērti un plašā diapazonā regulējami krēsli. Priekšējā pasažiera krēslu no aizmugurējā dīvāna var elektriski pabīdīt uz priekšu vai arī mainīt atzveltnes sagāzuma leņķi. Trešās rindas pasažieriem ir pat savs klimata regulēšanas bloks. Citiem vārdiem sakot, Santa Fe rīcībā ir viss labākais, kas šodien ir Hyundai rīcībā. Jāpiebilst, ka jaunākais Santa Fe būs standartā septiņvietīgs auto, un tā rīcībā būs tikai viens 2,2 litru četru cilindru dīzelis ar 200 ZS lielu jaudu, kas strādās kopā ar īstu astoņpakāpju automātu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzlabotā KIA Sportage pamatmotīvs ir vienkāršs – turpināt iesākto, lai joprojām būtu viens no Eiropas krosoveru saimes pamanāmākajiem modeļiem

Neapšaubāmi, KIA Sportage Eiropā, tostarp Latvijā, ir radījis paliekošu nospiedumu starp savas klases modeļiem. Tas ir atpazīts un novērtēts produkts, un tas nav gatavs atdot ne kripatiņas grūtā cīņā izkarotās pircēju auditorijas. Mājīgs un ģimenisks auto. Salonā vietas ir tikpat cik iepriekš, pietiekami daudz gan priekšā, gan aizmugurē sēdošajiem, vienīgi ar bagāžnieka izmēru Sportage starp sev līdzīgiem modeļiem nebūs līderos. Brauciena laikā nekas nekaitina un nekā nepietrūkst. Vadības panelis ar liela izmēra pogām un kloķīšiem. Tas patiks daudziem. Auto ir perfekti pielāgots dažādiem gadalaikiem un labi jutīsies gan lielpilsētas sastrēgumos, gan uz ātrgaitas šosejas. Sava veida Šveices nazis ar universālā kareivja funkcijām un ļoti plašu pielietojumu. Garš standartaprīkojuma un arī papildaprīkojuma saraksts, kā arī rūpnīcas septiņu gadu garantija joprojām ir efektīgi labumi, lai KIA Sportage rindas turpinātu augt.

Komentāri

Pievienot komentāru