Tirdzniecība un pakalpojumi

Škoda automašīnu tirgotāja pārdošanas apjomi auguši par 20,4%

Žanete Hāka, 27.04.2015

Foto: Reuters/Scanpix

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

Pievienot komentāru

Škoda automašīnu tirgotājs SIA Karlo Motors pērn uzsācis savas darbības otro desmitgadi, kas uzņēmumam bijis veiksmīgāks nekā 2013.gadā, jo gan Latvijā, gan Eiropas Savienībā kopumā automobiļu pārdošanas apjomi palielinājušies, tostarp SIA Karlo Motors pārdošanas apjomi kāpuši par 20,4%.

Kā liecina Lursoft dati, 2013.gadā SIA Karlo Motors apgrozījis 20,583 miljonus eiro, bet pērn apgrozījums palielinājies līdz 24,773 miljoniem eiro, savukārt peļņa augusi vairāk nekā septiņas reizes, sasniedzot 463,5 tūkstošus eiro. Nodokļu maksājumos valsts budžetā uzņēmums pērn samaksājis 2,76 miljonus eiro.

2014.gadā SIA Karlo Motors pārdevis 1285 jaunas Škoda automašīnas, kas ir par 236 vienībām vairāk nekā gadu iepriekš. Pārdošanas apjomu pieaugumu uzņēmuma vadība skaidro ar iedzīvotāju pirktspējas palielināšanos, līzinga kompāniju aktīvāku kreditēšanas atsākšanu, kā arī veiksmīgu dalību vairāku pašvaldību un privātā sektora izsludināto automobiļu iepirkumu konkursos. Mazlietotu automobiļu pārdošanas apjomi palielinājušies par 204 vienībām, savukārt autoservisa un rezerves daļu tirdzniecības apjomi pērn saglabājušies iepriekšējā gada līmenī.

Šogad uzņēmums izvirzījis mērķi palielināt neto apgrozījumu par 15%, tai skaitā automobiļu realizāciju līdz 1450 vienībām.

Uzņēmums iekļauts Lursoft un laikraksta Dienas Bizness veidotajā lielāko uzņēmumu TOP 500, pēc 2013. gada apgrozījuma ieņemot 361. vietu.