SM: Ķīnas kravu piesaistē būtiski, lai uzņēmēji paši meklētu kontaktus un slēgtu darījumus 

Patlaban transporta nozarē lielākais izaicinājums ir sauszemes koridoru attīstība un kravu piesaiste no Ķīnas uz Eiropas Savienības ziemeļu daļu caur Latviju un ir būtiski, lai uzņēmēji arī paši meklētu kontaktus un slēgtu darījumus, biznesa portālam Nozare.lv norāda Satiksmes ministrijā (SM).

NOZARE.LV, 23.10.2014

Sauszemes koridoru attīstība, «neapšaubāmi, ir perspektīvs sadarbības virziens», uzsver ministrijā. Tā attīstībai svarīga efektīva sadarbība starp visiem partneriem visās tranzīta valstīs - Ķīnā, Kazahstānā, Baltkrievijā un Latvijā. «Svarīgi atzīmēt, ka izpratne visās šajās valstīs ir, un tagad ļoti būtiski pārliecināt Ķīnas kravu īpašniekus par šī koridora iespējām. Tas ir ļoti ilgstošs process, un pie tā strādā daudzas iesaistītās puses,» skaidro ministrijā.

Vācijas virzienā jau tiekot organizēti divi regulāri konteinervilcieni, kur galvenie klienti ir DB Schenker un DHL. Arī Latvijas uzņēmēji 2008.gadā organizēja vienu izmēģinājuma vilcienu no Urumči pilsētas Ķīnas ziemeļrietumos, kas apliecināja pārvadājumu iespējamību un reālus piegādes termiņus.

Pēc SM organizētās vizītes Ķīnā šī gada septembra sākumā turpinās sarakste, pateicoties Ķīnā iegūtajiem jaunajiem kontaktiem. Šonedēļ notikusi Loģistikas nozares padomes sēde, kurā tās dalībnieki apsprieda vizītes rezultātus un pēdējā laika aktivitātes, kā arī turpmākos soļus.

SM uzskata, ka ir būtiski, lai uzņēmēji arī paši meklētu kontaktus un slēgtu darījumus. Tāpat SM vērš uzmanību, ka notiek arī pārrunas dzelzceļu uzņēmumu starpā par praktiskiem organizatoriskiem jautājumiem šādu vilcienu organizēšanai. Svarīgi arī esot meklēt iespējas mazināt pārvadājumu izmaksas un nodrošināt nepieciešamo kvalitāti. tāpat SM uzsver, ka LDz Cargo Loģistika ir nepārtrauktā kontaktā ar iespējamiem Ķīnas kravu īpašniekiem un gatavo piedāvājumus atkarībā no konkrētām vajadzībām.

Tevi varētu interesēt

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs pieņēmis lēmumu ierakstīt komercreģistrā komercsabiedrību...

Valsts galvenā autoceļa Rīga – Bauska – Lietuvas robeža (Grenctāle) Ķekavas apvedceļa...

No periodiskās tehniskās apskates veikšanas turpmāk būs atbrīvoti transportlīdzekļi,...

Valsts akciju sabiedrības Latvijas dzelzceļš (LDz) akcionārs Satiksmes ministrijas personā...

Krievu salas projekta neveiksmīgas īstenošanas dēļ Rīgas brīvosta var zaudēt pusi kravu...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Jaunajā loģistikas centrā Amber Logistics apkalpos gan alkohola tranzītu, gan vietējo klientu...

AS Pasažieru vilciens (PV) informē, ka no šā gada 1.novembra pasažieriem būs...

Izglītībai un satiksmei drīzumā gaidāmajos budžeta grozījumos Rīgas domes struktūras prasa vairākus...

Ja transportējot kravas uz Krievu salu, tiks konstatēts paaugstināts trokšņu līmenis, Pārdaugavā...

Prāmju operatora Stena Line maršruts Ventspils – Nīneshamna (Zviedrija) kļūstot arvien...

Autotransporta direkcijas (ATD) konkursā par sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu...

Pirmdien un otrdien atcelti vairāki plānotie aviokompānijas Lufthansa ielidojošie un izlidojošie...

Pēc panākumiem vēlēšanās līdzšinējais satiksmes ministrs Anrijs Matīss...

Kravu apjoma samazinājuma ātrums Latvijas ostu termināļos ir atkarīgs no kaimiņvalsts politiskajiem...

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs pieņēmis lēmumu ierakstīt komercreģistrā komercsabiedrību...