Pārtika

Staburadze par maizcepumiem: ir brīži, kad ražotne sasniedz ražošanas kapacitātes griestus

Lelde Petrāne, 18.08.2015

Foto: Publicitātes

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konditorejas izstrādājumu ražotājs Staburadze zīmolam Selga pievienojis trešo produktu maizcepumu līnijā – Selga Nature maizcepumus ar jūras sāli un sēkliņām. Produkta izstrādē un palaišanā tirgū investēti 20 tūkstoši eiro, informēja uzņēmumā.

Maizcepumi esot Skandināvijā ļoti iecienīts ikdienas pārtikas produkts, kuru lieto kā veselīgāku alternatīvu maizei. Staburadze eksportē Selga Nature produkciju uz Krieviju, Izraēlu, kur produkcijas noiets esot pat ļoti labs. Pamazām tiek apgūts arī Ziemeļamerikas tirgus (ASV, Kanāda).

Latvijas tirgū pārdošanas apjomi pārsniedz cerētos, ir brīži, kad ražotne sasniedz ražošanas kapacitātes griestus.

Kā norādīja uzņēmumā: «Maizcepumu kategorijā mums nav tiešu konkurentu. Šo kategoriju Latvijā radīja AS Staburadze un mūsu produktam nav līdzīgu.»

Maizcepumu ražošana tika uzsākta 2013.gada nogalē, kad uzņēmums investēja vairāk nekā 500 tūkstošus eiro ražošanas iekārtās.

SIA Nordic Partners Food (NP Foods) ir vadības un attīstības uzņēmums, kas nodrošina administratīvo, pārdošanas un mārketinga funkciju NP Foods grupas uzņēmumiem Baltijas valstīs. NP Foods grupu veido AS Laima, AS Gutta, SIA NP Foods, AS Staburadze, SIA Staburadze konditoreja, SIA Saldumu tirdzniecība, SIA NP Logistics, UAB Margiris un SIA Detente. Šā gada martā noslēdzās darījums, kurā NP Food 100% iegādājās Norvēģijas koncerns Orkla.

Komentāri

Pievienot komentāru