Portāls Fab.com divu gadu laikā no neizdevušās sociālās platformas kļuvis par inovatīvu sociālās komercijas vietni, kuras lietotāju skaits sasniedzis desmit miljonus, raksta businessinsider.com.
Pagājušajā gadā kompānijas vērtība sasniedza 600 miljonus ASV dolāru, un tādējādi laika posmā no 2011. līdz 2012. gadam kompānijas vērtība pieaugusi par 600%.
Pašlaik Fab.com produkti tiek pārdoti 26 dažādās valstīs, un līdz pērnā gada beigām kopumā pārdoti 4,3 miljoni produktu. Kompānija Fab pārdod dizaina preces dažādā cenu amplitūdā – sākot no nedārgiem juvelierizstrādājumiem, beidzot ar mākslas darbiem un mēbelēm, kas maksā vairākus tūkstošus ASV dolāru. 90% no Fab produktiem nav nopērkami citās e-komercijas vietnēs, piemēram Amazon.
Fab veiksmes stāsts nav apstākļu sakritība, jo divas trešdaļas no pārdošanas apjomiem veido pircēji, kas preču iegādes portālā veic atkārtoti, raksta medijs.
«Laba dizaina tirgus ir simts miljardus ASV dolāru liela industrija, kuru veido dažādas produktu kategorijas,» iepriekš pauda kompānijas līdzdibinātājs Jansons Goldbergs (Janson Goldberg). Otrs sociālās e-komercijas vietnes izveidotājs ir Bredfords Šelhammers (Bradford Shellhammer).
Kompānijas Fab vadītāji šogad sanākuši kopā, lai definētu, kas ir viņu panākumu atslēga un pamatprincipi, saskaņā ar kuriem kompānija darbojas. Fab prezentāciju varat aplūkot galerijā.
#2/30
2013. gada sākumā Fab vadītāji organizēja vairākas tikšanās ārpus biroja, kā rezultātā tapa «The Fab Way» - apkopojums par to, kā uzņēmums strādā un kādas ir tā vērtības.
#3/30
«Fab ir pasaulē pirmais ikdienā lietojamā dizaina mazumtirgotājs. Mēs fokusējamies uz globālā tiešsaistes dizaina tirgus iekarošanu.»
#5/30
«Mēs vienmēr tiecamies pēc labākiem rezultātiem. Nekad nav «diezgan labi» - tam ir jābūt Fab.»
#6/30
«The Fab Way (vīzija un principi) ir WOW! Mēs neesam tikai labi vai lieliski, mēs tiecamies pēc WOW! Visā, ko darām.»
#7/30
«Mēs izvirzām lielus, agresīvus mērķus un tad fokusējamies uz to sasniegšanu.»
#8/30
«Mēs svinam savus pasākumus. Lai tos sasniegtu, ir ieguldīts smags darbs, un mēs vēlamies nesteidzīgi izbaudīt mirkļus, kad mūsu komanda sasniedz nozīmīgus mērķus.»
#9/30
«Bet, mēs «svinam» mūsu izaicinājumus vairāk nekā panākumus. Mēs vairāk fokusējamies uz tām lietām, kurās esam neprašas, nevis uz tām, kurās esam lieliski. Izaicinājumu pieņemšana padara mūs stiprākus.»
#11/30
«Mēs esam emocionāli. Tas ir labi. Tā ir daļa no mūsu būtības. Fab ir personība, kas ir galvenais komponents, lai sasniegtu mūsu pircējus.»
#15/30
«Mēs pieņem darbā talantīgus un piemērotus cilvēkus. Ja vēlies būt Fab komandā, tev jāatbilst abām šīm prasībām.»
#16/30
«Fab cilvēki – mūsdienīgi, spilgti, neatkārtojami, kaislīgi, gudri, pārņemti ar realizējamo ideju, jautri.»
#18/30
«Lai kļūtu veiksmīgs Fab, tev jādzīvo ar Fab. Tev jābūt spēcīgai atbildei uz jautājumu – Kādēļ Fab? Kāpēc šobrīd tu esi gatavs ieguldīt visas savas pūles Fab labā?»
#19/30
«Ēzeļiem te nav vietas. Neviens netiks paciests tikai tādēļ, ka viņš ir gudrs vai agresīvs.»
#20/30
«Arī terorizētājiem te nav vietas. Neviens nekliedz uz citiem un nedominē diskusijā. Mēs klausāmies.»
#21/30
«Mēs izaicinām cits citu. Ne tāpēc, lai būtu pārāki, bet tāpēc, lai stiprinātu mūsu pārliecību veselīgu debašu un dzīvelīgu diskusiju laikā.»
#22/30
«Mēs strādājam tikai ar cilvēkiem, ar kuriem mums patīk strādāt un atrasties līdzās.»
#23/30
«Kultūru veido darbības, nevis sanāksmes vai komitejas. Tā ir mūsu kultūra. Izdzīvo to.»
#25/30
«Mēs esam tieši tik labi, cik labi ir mūsu produkti, ko pārdodam. Viss sākas ar tirdzniecību, un no tās izriet pārējais.»
#26/30
«Bet, godīgi sakot, pārdošana ir vieglākā daļa. Lielisks produkts pārdod pats sevi, tad mēs fokusējamies uz lielisku apkalpošanu.»
#27/30
«The Fab Way liek cilvēkiem smaidīt. Ikvienam mūsu komandā ir pircējs. Pajautā sev: «vai tas liks manam pircējam smaidīt?» Ja atbilde ir apstiprinošam dari to, ja noraidoša – nedari.»
#28/30
«Fab formulā ir apvienota liela vīzija, skaidrs virziens, vadība, kas nodrošina izaicinājumus, neticami gudri cilvēki, kas velta visas pūles darbam Fab, un labākā vieta pasaulē, kur strādāt.»