STOCKMANN klientiem piedāvās jaunus zīmolus 

Jaunā «STOCKMANN» grupas biznesa stratēģija, kura tika ieviesta 2016. un 2017.gadā, uzrādījusi sekmīgu rezultātu – 2018.gadā SIA «STOCKMANN» peļņa veidojusi 1,27 miljonus eiro.

Lelde Petrāne, 2019. gada 18. februāris plkst. 9:50

Foto: no uzņēmuma arhīva

Kā norāda uzņēmumā, iegūtie rezultāti uzrāda, ka tiek realizēts konkurētspējīgs biznesa modelis. Arī 2019.gadā plānots īstenot izvēlēto stratēģiju.

«STOCKMANN» Baltijas noliktavas procesu pārcelšana uz jauno distribūcijas centru Somijā 2017.gada beigās, kā arī koncesijas biznesa modeļa uzsākšana 2018.gada sākumā ir bijuši nepieciešamie biznesa stratēģijas soļi, kas 2018.gada rezultātos uzrāda SIA «STOCKMANN» kopējā neto apgrozījuma samazinājumu par 13,9%, bet ļauj strādāt ar lielāku peļņu, koncentrējoties uz pamatdarbības attīstību.

Kā teic Dace Goldmane, universālveikala «STOCKMANN» direktore Latvijā: «Gan pieredze, ko esam guvuši Latvijā darbojoties jau vairāk nekā 15 gadu garumā, gan jaunās stratēģijas realizēšana apliecinājusi, ka veiksmīga biznesa īstenošanā vienlīdz svarīgi ir kā ilgtspējīgi risinājumi, tā progresīvas inovācijas. 2018.gadā turpinājām attīstīt četrus galvenos darbības segmentus – modi, kosmētiku, mājas preces un pārtiku. Tāpat ieviesām jaunus digitālos risinājumus darbības efektivizācijai, kā arī īstenojam veiksmīgu sadarbību ar universālveikala nomniekiem. 2018.gadā arī investējām vides aizsardzības pasākumos un sadarbojāmies ar Pasaules Dabas fondu.»

Universālveikala direktore informē, ka arī 2019.gadā plānots sasniegt pozitīvus peļņas rādītājus, gan piedāvājot vēl plašāku preču klāstu (piemēram, no šā gada universālveikalā pieejamas arī sporta preces), gan attīstot digitālus projektus. Vairāk nekā 200 tūkstošus eiro plānots ieguldīt iepirkšanās vides uzlabošanā. 2019.gadā plānota «Salesforce» (klientu vadības sistēmas) ieviešana un mobilās maksājumu sistēmas «Alipay» uzsākšana, ko ērtuma un izdevīguma dēļ iecienījuši izmantot tūristi no Āzijas valstīm. «Alipay» ir pasaules lielākais mobilo maksājumu tīkls, kam ir vairāk nekā miljards aktīvo lietotāju un vairāk nekā 100 miljonu darījumu dienā.

Būtisks solis 2019.gadā tiks sperts arī pārtikas departamenta attīstībā – šogad Latvijas universālveikals kopā ar Igaunijas «STOCKMANN» plāno izstrādāt jaunu pārtikas stratēģiju, ko iecerēts ieviest 2020.gadā. Stratēģijas izveidē pieaicināts ārējais sadarbības partneris, kā arī tiks iesaistīti universālveikala darbinieki.

2019.gadā klientiem tiks piedāvāti jauni zīmoli:

- sporta preču segmentā: «Fila», «Casall», «Ellesse» , «Under Armour», «Tommy Sport», «Calvin Klein Performance»;

- sievietēm: «DKNY», «Gustav»;

- bērnu preču nodaļā: «Only Kids», «Jack & Jones Junior», «Hebe», «Geox», «Bundgaard»;

- vīriešiem: «Geox», «Icebug», «Sneaky Steve»;

- mājas preču nodaļā: «Aida», «Epiqurean».

«STOCKMANN», dibināts 1862.gadā, ir Somijas biržas sarakstā iekļauts uzņēmums, kas nodarbojas ar mazumtirdzniecību. Tajā ir gandrīz 44 000 akcionāru un aptuveni 7000 darbinieku. «STOCKMANN» grupas ieņēmumi 2018.gadā bija vairāk nekā 1 miljards eiro. «STOCKMANN» ir trīs nodaļas – «STOCKMANN» mazumtirdzniecība, tajā skaitā 8 universālveikali Somijā, Igaunijā un Latvijā, kā arī tiešsaistes veikals Somijā, nekustamā īpašuma pārvaldīšana, kas pārvalda «STOCKMANN» pašu un nomāto nekustamo īpašumu, kā arī modes ķēde «Lindex», kas darbojas 474 veikalos 18 valstīs un tiešsaistes veikals 30 valstīs.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2018. gada 18. maijs plkst. 10:19

2018. gads ir universālveikala «Stockmann» jubilejas gads. «Stockmann» Rīgā atvērts 2003.gada...

2017. gada 27. septembris plkst. 13:25

Tirdzniecības uzņēmums Stockmann centralizējis loģistiku vienā centrā Somijas pilsēta Juslā,...

2017. gada 08. maijs plkst. 17:54

Mazumtirdzniecības uzņēmums SIA Stockmann pagājušajā gadā cietis zaudējumus 653 671 eiro apmērā,...

2017. gada 11. janvāris plkst. 9:37

«Esam pieņēmuši lēmumu, ka arī Stockmann klientiem Latvijā būs iespēja iepirkties...

2016. gada 27. oktobris plkst. 13:22

Oktobra vidū universālveikala Stockmann otrajā stāvā atvērti četri jauni veikali. Starp jaunajiem...

Nepalaid garām

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

Izdevniecība Dienas bizness ar 12.novembri izdod iknedēļas biznesa žurnālu, kas aizstās laikrakstu...

«Man šķiet, ka šobrīd Baltija ir pats caurspīdīgākais finanšu tirgus dalībnieks visā...

Savu eko māju no salmu paneļiem Raiskuma pagastā būvē arī latviešu modele...

100 straujāk augošie uzņēmumi Latvijā pagājušajā gadā apgrozījuši 335,92 milj. eiro, un...

Viena kleita Andele Mandele kustības piekritēju rokās mēdz nomainīt pat piecas saimnieces...

No šīs sadaļas
2019. gada 15. februāris plkst. 15:29

Gaļas pārstrādes uzņēmums «Forevers» tuvākajos divos gados sava veikalu tīkla attīstībā plāno...

2019. gada 15. februāris plkst. 7:29

Mēbeļu veikals–noliktava Likvy LV Jūrkalnes tehnoloģiskajā parkā ir atvērts tikai izpārdošanas...

2019. gada 14. februāris plkst. 16:06

Ēnu dienā Valsts policijas Kurzemes reģiona pārvaldes ēnām bija iespēja piedalīties kontrolpirkumu...

2019. gada 13. februāris plkst. 13:12

Par spīti tirgotāju iebildumiem Saeimas Sociālo un darba lietu komisija šodien otrajā...

2019. gada 11. februāris plkst. 10:26

Sestdien Centrāltirgū oficiāli atklāts gastronomijas tirgus «Centrālais Gastro Tirgus»....

2019. gada 07. februāris plkst. 15:37

Gadu desmitiem Eiropas Savienības valdības dīzeļdegvielai ir piemērojušas mazāku akcīzes nodokli...

2019. gada 07. februāris plkst. 9:05

Pārtikas tirgotāja un konditorejas izstrādājumu ražotāja AS «LPB» valdē 5.februārī reģistrētas...

2019. gada 06. februāris plkst. 17:42

Veikalu tīkla «Maxima Latvija» darbību pārvaldošais uzņēmums «Maxima Grupe», kam pieder mazumtirdzniecības...

2019. gada 06. februāris plkst. 16:02

Atvērts Rimi Super veikals Rīgā, Dzelzavas ielā. Tā labiekārtošanā un attīstībā investēti...

2019. gada 04. februāris plkst. 17:04

Paplašinot savu degvielas uzpildes staciju (DUS) un iepirkšanās veikalu tīklu, «KOOL Latvija»...