STOCKMANN klientiem piedāvās jaunus zīmolus 

Jaunā «STOCKMANN» grupas biznesa stratēģija, kura tika ieviesta 2016. un 2017.gadā, uzrādījusi sekmīgu rezultātu – 2018.gadā SIA «STOCKMANN» peļņa veidojusi 1,27 miljonus eiro.

Lelde Petrāne, 18.2.2019

Foto: no uzņēmuma arhīva

Kā norāda uzņēmumā, iegūtie rezultāti uzrāda, ka tiek realizēts konkurētspējīgs biznesa modelis. Arī 2019.gadā plānots īstenot izvēlēto stratēģiju.

«STOCKMANN» Baltijas noliktavas procesu pārcelšana uz jauno distribūcijas centru Somijā 2017.gada beigās, kā arī koncesijas biznesa modeļa uzsākšana 2018.gada sākumā ir bijuši nepieciešamie biznesa stratēģijas soļi, kas 2018.gada rezultātos uzrāda SIA «STOCKMANN» kopējā neto apgrozījuma samazinājumu par 13,9%, bet ļauj strādāt ar lielāku peļņu, koncentrējoties uz pamatdarbības attīstību.

Kā teic Dace Goldmane, universālveikala «STOCKMANN» direktore Latvijā: «Gan pieredze, ko esam guvuši Latvijā darbojoties jau vairāk nekā 15 gadu garumā, gan jaunās stratēģijas realizēšana apliecinājusi, ka veiksmīga biznesa īstenošanā vienlīdz svarīgi ir kā ilgtspējīgi risinājumi, tā progresīvas inovācijas. 2018.gadā turpinājām attīstīt četrus galvenos darbības segmentus – modi, kosmētiku, mājas preces un pārtiku. Tāpat ieviesām jaunus digitālos risinājumus darbības efektivizācijai, kā arī īstenojam veiksmīgu sadarbību ar universālveikala nomniekiem. 2018.gadā arī investējām vides aizsardzības pasākumos un sadarbojāmies ar Pasaules Dabas fondu.»

Jau pirms Saeimas vēlēšanām Jaunā Konservatīvā partija solīja, ka visas trīs Latvijas lielās ostas ir jāpaliek zem valsts jumta, tādēļ ASV sankcijas pret Aivaru Lembergu un vairākām juridiskajām personām ir uzlūkojamas kā politisko solījumu pildīšana un vienlaikus politiskās varas pārvēršana ekonomiskajā.

Universālveikala direktore informē, ka arī 2019.gadā plānots sasniegt pozitīvus peļņas rādītājus, gan piedāvājot vēl plašāku preču klāstu (piemēram, no šā gada universālveikalā pieejamas arī sporta preces), gan attīstot digitālus projektus. Vairāk nekā 200 tūkstošus eiro plānots ieguldīt iepirkšanās vides uzlabošanā. 2019.gadā plānota «Salesforce» (klientu vadības sistēmas) ieviešana un mobilās maksājumu sistēmas «Alipay» uzsākšana, ko ērtuma un izdevīguma dēļ iecienījuši izmantot tūristi no Āzijas valstīm. «Alipay» ir pasaules lielākais mobilo maksājumu tīkls, kam ir vairāk nekā miljards aktīvo lietotāju un vairāk nekā 100 miljonu darījumu dienā.

Būtisks solis 2019.gadā tiks sperts arī pārtikas departamenta attīstībā – šogad Latvijas universālveikals kopā ar Igaunijas «STOCKMANN» plāno izstrādāt jaunu pārtikas stratēģiju, ko iecerēts ieviest 2020.gadā. Stratēģijas izveidē pieaicināts ārējais sadarbības partneris, kā arī tiks iesaistīti universālveikala darbinieki.

2019.gadā klientiem tiks piedāvāti jauni zīmoli:

- sporta preču segmentā: «Fila», «Casall», «Ellesse» , «Under Armour», «Tommy Sport», «Calvin Klein Performance»;

- sievietēm: «DKNY», «Gustav»;

- bērnu preču nodaļā: «Only Kids», «Jack & Jones Junior», «Hebe», «Geox», «Bundgaard»;

- vīriešiem: «Geox», «Icebug», «Sneaky Steve»;

- mājas preču nodaļā: «Aida», «Epiqurean».

«STOCKMANN», dibināts 1862.gadā, ir Somijas biržas sarakstā iekļauts uzņēmums, kas nodarbojas ar mazumtirdzniecību. Tajā ir gandrīz 44 000 akcionāru un aptuveni 7000 darbinieku. «STOCKMANN» grupas ieņēmumi 2018.gadā bija vairāk nekā 1 miljards eiro. «STOCKMANN» ir trīs nodaļas – «STOCKMANN» mazumtirdzniecība, tajā skaitā 8 universālveikali Somijā, Igaunijā un Latvijā, kā arī tiešsaistes veikals Somijā, nekustamā īpašuma pārvaldīšana, kas pārvalda «STOCKMANN» pašu un nomāto nekustamo īpašumu, kā arī modes ķēde «Lindex», kas darbojas 474 veikalos 18 valstīs un tiešsaistes veikals 30 valstīs.

Tevi varētu interesēt

Somijas mazumtirdzniecības kompānija «Stockmann» ir parakstījusi līgumu, kas paredz pārdot pēdējo...

Atteikšanās no sprostos dētām olām un dzīvnieku labturības politikas publicēšana ir jau...

Rīgas universālveikals Stockmann pagājušo gadu pabeidzis ar peļņu un apgrozījuma pieaugumu par...

2018. gads ir universālveikala «Stockmann» jubilejas gads. «Stockmann» Rīgā atvērts 2003.gada...

Tirdzniecības uzņēmums Stockmann centralizējis loģistiku vienā centrā Somijas pilsēta Juslā,...

Nepalaid garām

Dzelzceļa līnijas "Rail Baltica" projekta īstenotāji atklājuši pirmās nākotnes infrastruktūras...

Nākamajā gadā uzņēmējiem gaidāms ne viens vien izaicinājums, taču tajā pašā laikā...

Par čeku loterijas devumu ēnu ekonomikas apkarošanā un nodokļu ieņēmumu palielināšanā varēs...

Ekonomikas izaugsmes bremzēšanās ir vērojama, taču vismaz tuvāko gadu laikā tik dziļa...

Latvijas tehnoloģiju uzņēmumi saredz iespēju darbiniekiem strādāt attālināti, taču ļaut strādāt...

Novembra sākumā Rīgā, Ģertrūdes ielā atklāts salons BG Suits, kas piedāvā gan...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

No šīs sadaļas

Gaļas pārstrādes uzņēmums «Forevers» tuvākajos divos gados sava veikalu tīkla attīstībā plāno...

Mēbeļu veikals–noliktava Likvy LV Jūrkalnes tehnoloģiskajā parkā ir atvērts tikai izpārdošanas...

Ēnu dienā Valsts policijas Kurzemes reģiona pārvaldes ēnām bija iespēja piedalīties kontrolpirkumu...

Par spīti tirgotāju iebildumiem Saeimas Sociālo un darba lietu komisija šodien otrajā...

Sestdien Centrāltirgū oficiāli atklāts gastronomijas tirgus «Centrālais Gastro Tirgus»....

Gadu desmitiem Eiropas Savienības valdības dīzeļdegvielai ir piemērojušas mazāku akcīzes nodokli...

Pārtikas tirgotāja un konditorejas izstrādājumu ražotāja AS «LPB» valdē 5.februārī reģistrētas...

Veikalu tīkla «Maxima Latvija» darbību pārvaldošais uzņēmums «Maxima Grupe», kam pieder mazumtirdzniecības...

Atvērts Rimi Super veikals Rīgā, Dzelzavas ielā. Tā labiekārtošanā un attīstībā investēti...

Paplašinot savu degvielas uzpildes staciju (DUS) un iepirkšanās veikalu tīklu, «KOOL Latvija»...