Bankas

Swedbank piekāpsies klientiem - atteiksies no komisijas maksas par bilances apskati

Ieva Mārtiņa, 25.04.2010

REUTERS/SCANPIX

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

Pievienot komentāru

Reaģējot uz klientu vēlmēm, tuvākajā laikā Swedbank atcels pērn ieviesto un daudz apspriesto komisijas maksu par konta apskati bankomātā, šodien vēsta Dienas Bizness.

«Mēs identificējām vienu komisiju, ko vajag tuvākajā laikā atcelt, kurai alternatīva – iespēja apskatīt konta atlikumu internetbankā, telefonbankā bez maksas – nav tik ērta klientam, kā to darīt bankomātā,» intervijā laikrakstam atklāj Swedbank valdes locekle, Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītāja Oksana Sivokobiļska.

«Mēs sapratām, ka mūsu pieņēmumi nesakrita ar reālām klientu sajūtām. Saņēmām daudz viedokļu, ka komisija nav izprotama, un ieklausāmies klientu viedoklī. Ja nav, tad jāatzīst – netrāpīgs risinājums,» saka O. Sivokobiļska. Datus par lielo sūdzību skaitu par banku viņa vērtē tāpat kā vairākus datus par lieliem uzņēmumiem. «Absolūtos ciparos ir daudz, taču svarīgi ir runāt arī par to, cik tas veido no kopējā klientu skaita. Tie ir izņēmumi, jo tā ir simttūkstošā daļa no gadījumiem,» uzsver bankas valdes locekle.