Tele2, investējot 2,2 miljonus eiro, ieviesis jaunu klientu attiecību vadības sistēmu Siebel CRM.
Siebel CRM nodrošinās to, ka klienti tūlītēji saņems pieteiktos pakalpojumus vai citu izmaiņu aktivizēšanu, skaidro Tele2 pārstāvji. Tāpat tiek solīta arī ātrāka palīdzība tehniskos jautājumos.
Siebel CRM lieto arī Tele2 Zviedrijā un Horvātijā.
Pērn Tele2 ieguldīja 750 tūkstošus eiro, atverot deviņus jaunus klientu apkalpošanas centrus Gulbenē, Jēkabpilī, Madonā, Liepājā, Ogrē, Rīgā, Tukumā. Pašlaik Latvijā darbojas 44 Tele2 klientu apkalpošanas centri 22 pilsētās.
Db.lv jau rakstīja, ka Tele2 pērn, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, sarucis gan apgrozījums, gan peļņa. Pērn mobilo sakaru operatora Tele2 peļņa no pamatdarbības jeb EBITDA bija 34 miljoni eiro, kas ir par 17% mazāk nekā iepriekšējā gadā, informē kompānijas pārstāve Egita Māliņa. Tele2 EBITDA rentabilitātes rādītājs bija 32% apmērā. Uzņēmuma apgrozījums 2013. gadā veidoja 106 miljonus eiro, kas ir par 10% mazāk nekā pirms gada.