Kompānijas Xerox un 7guru sadarbībā veiktā pētījuma rezultāti liecina, ka tiešā mārketinga aktivitātes (TM) Latvijā par efektīvām uzskata vien 26,7% aptaujāto uzņēmumu mārketinga un reklāmas nodaļu vadītāji. Eksperti uzskata, ka Latvijā TM realizēšanā bieži tiek izmantotas morāli novecojušas un tirgum neatbilstošas metodes, nekvalitatīvi un bezpersoniski materiāli, kā arī novecojušas, realitātei neatbilstošas datubāzes.
Xerox pārstāvji pētījuma rezultātus vērtē kā likumsakarīgu iznākumu līdz šim izmantotajām TM tehnoloģijām, kuras nereti ir saraustītas, modificētas un vienveidīgas. Uzņēmuma pārstāvji prognozē, ka nākotnē personalizētajam mārketingam Latvijā būs ievērojama nozīme mārketinga un reklāmas telpā.
Lai arī lielākā daļa respondentu (66%) atzina, ka TM ļauj uzrunāt patērētāju daudz personiskākā līmenī, aptuveni 40% aptaujāto speciālistu atzina, ka TM izvēlas reti vai neizmanto vispār. Uz jautājumu par mūsdienu tehnoloģiju iespējām TM aktivitāšu nodrošināšanai, 36,7% respondentu atbildēja, ka pieejamā informācija nav pietiekama.