Ražošana

TTS-Avio mainījis nosaukumu

Žanete Hāka, 01.04.2013

Jaunākais izdevums

Pārcelšanas un pārvietošanas iekārtu ražošanas uzņēmumam SIA TTS-Avio mainīts nosaukums, liecina Lursoft dati.

Uzņēmuma jaunais nosaukums ir SIA TTS LNK.

1993.gadā reģistrētā uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir SIA Zinātniskās ražošanas apvienība LNK, kura pieder Nataļjai, Aleksandram un Artjomam Miloviem.

2011.gadā SIA TTS LNK strādājis ar 3,917 miljonu latu apgrozījumu un guvis 48,59 tūkstošu latu peļņu. Savas darbības laikā SIA TTS LNK reģistrējis 13 komercķīlas, no kurām 4 dzēstas, bet 7 – pārjaunotas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Prasa ES līmeņa ierobežojumus rūpnieciskajām transtaukskābēm pārtikā

Žanete Hāka, 26.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Savienībai vajadzētu noteikt obligātus ierobežojumus rūpnieciski ražotajām transtaukskābēm (TTS), kas var palielināt sirds un asinsvadu slimību, neauglības, Alcheimera, diabēta un aptaukošanās risku cilvēkiem, teikts trešdien apstiprinātajā EP rezolūcijā.

TTS iedzīvotāji galvenokārt uzņem, lietojot rūpnieciski ražotas daļēji hidrogenētas augu eļļas.

EP deputāti norādīja, ka fakts, ka tikai 1 no 3 patērētajiem Eiropas Savienībā zina par transtaukskābēm (TTS), apliecina, ka ar informāciju marķējumā (ja tāda ir) vien nav pietiekami līdzēts. Tādēļ Eiropas Komisijai cik drīz vien iespējams būtu jāierosina ES līmeņa juridiski saistoši ierobežojumi rūpnieciski ražoto trans-taukskābju saturam visos pārtikas produktos - vēlams divu gadu laikā, norāda deputāti.

EP deputāti kā pierādījumu minēja Dāniju, kur 2003. gadā ar likumu nacionālā līmenī ierobežotais trans-taukskābju saturs eļļā un taukos līdz 2% ir ļāvis ievērojami samazināt mirstības gadījumus, ko izraisa sirds un asinsvadu slimības.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

LNK Industries piegādās un uzstādīs atkritumu šķirošanas stacijas tehnoloģiskās iekārtas EKO KURZEME

Dienas Bizness, 16.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akciju sabiedrība LNK Industries noslēdz līgumu par 1,43 miljoniem eiro ar atkritumu apsaimniekošanas uzņēmumu SIA EKO KURZEME par atkritumu šķirošanas stacijas tehnoloģisko iekārtu piegādi un uzstādīšanu.

AS LNK Industries ir uzvarējusi iepirkumu konkursā piegādāt un uzstādīt atkritumu šķirošanas stacijas tehnoloģiskās iekārtas jaunajam atkritumu šķirošanas centram, kas atradīsies sadzīves atkritumu poligonā Ķīvītes Grobiņas novadā, Liepājas reģionā.

«Atkritumu šķirošanas stacija būs pilnībā funkcionāls komplekss, kurā AS LNK Industries uzstādītās iekārtas veiks nešķirotu sadzīves un tiem pielīdzināmu atkritumu, primāro sadalīšanu to tālākai apstrādei, kā arī nodrošinās mehānisku bioloģiski noārdāmo atkritumu un pārstrādei derīgo atkritumu sašķirošanu un sagatavošanu tālākai pārvietošanai», par paredzamajiem darbiem stāsta AS LNK Industries valdes loceklis Jevgenijs Locovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Audi TT: Braukšanas prieka mazā laboratorija

Aldis Zelmenis, 17.10.2014

Audi jaunais kulta auto šā gada nogalē nonāks tirdzniecībā Eiropā, tostarp arī Latvijā.

Avots: netcarshow.com

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Audi TT apstiprina veco patiesību, ka pēc papīriem jaudīgākais motors ne vienmēr ir arī azartiskākais un jautrākais.

Nelielai atkāpei atgādināsim, ka trešās paaudzes TT kupeja ir kļuvusi nedaudz kompaktāka un vieglāka, proti, tā ir par 18 mm īsāka un 10 mm šaurāka, bet, liekot lietā augstas izturības tērauda un alumīnija šasiju, kas Audi valodā tiek saukta par Audi Space Frame TT, kupeja ir kļuvusi par 50 kg vieglāka. Ko tur slēpt, trešās paaudzes Audi TT viss ir jauns, tostarp uzlabota pilnpiedziņas sistēma. Tās elektroniskās smadzenes turpmāk strādāšot vēl ātrāk un precīzāk, īpaši ekstremālās situācijās, zibenīgi sadalot vajadzīgo vilkmi starp asīm.

Vadāmība

Lai to noskaidrotu, šo rindu autoram bija iespēja ar jauno Audi TT tikties Spānijas dienvidos, kur Audi bija sarīkojis pamatīgu testu programmu ar iespēju ļaut jaunajam TT nedaudz izlocīt kājas slavenajā Ascari trasē. Iesildīšanās nolūkos vispirms bija kārta izmēģināt jauno TT uz koplietošanas ceļiem, turklāt vēl ar šā brīža dusmīgāko TT modifikāciju – Audi TTS quattro. 310 ZS jaudīgs divu litru TFSI turbomotors, kas sapārots ar sešpakāpju S-Tronic robotizēto mehāniku, izklausās vilinoši. Atliek piebilst, ka braukšanas garšas uzlabošanai Audi drive select balstiekārta ar Magnetic ride adaptīvajiem amortizatoriem, vieglākām un efektīvākām bremzēm uz priekšējās ass ir aprīkojuma elementi, kas TTS modelim tiek piedāvāti standartā. Brauc un stūrējas TTS gana pieklājīgi, taču visa brauciena laikā nav pilnīgas pārliecības, ka motortelpā patiešām ir 310 ZS jaudīgs motors. Pavisam cita izjūtu buķete nāk gaismā, kad pārsēžamies Audi TT ar 230 ZS jaudīgo divu litru motoru. Tas tiesa, ka šis motors jaudas ziņā atpaliek par 80 ZS, taču griezes moments mazākajam turbomotoram atpaliks tikai par nieka 10 ņūtonmetriem, proti, 370 pret 380 Nm. Toties sajūtu līmenī 230 ZS versija brauc enerģiskāk, jo maksimālo griezes momentu sasniedz ar 1700 motora apgriezieniem. Turklāt, apauts ar 18 collu ripuļiem, civilais TT ir neapšaubāmi daudzpusīgāks auto, jo ar prieku brauks tur, kur būs nelīdzenāks ceļš. Katru reizi, pārslēdzoties uz augstāku pārnesumu, ir kaifs klausīties dobjos motora būkšķus. Lai šo skaņas simfoniju izbaudītu vēl pamatīgāt, ieteicams biežāk paspēlēties ar ātruma pārslēgšanās lāpstiņām pie stūres rata. Apsolu, ka šai nodarbei piemīt maģisks spēks, jo to būs vēlēšanās darīt visa brauciena laikā, gan atrodoties uz ātrgaitas maģistrāles vai mīcoties pilsētas burzmā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

90% darbu uz Salu tilta ir pabeigti un, sākot ar novembri, satiksmei tiks atvērtas visas joslas, aģentūra LETA uzzināja Rīgas domes Satiksmes departamentā.

Pašreiz jau ir pilnībā pabeigti brauktuves asfaltēšanas darbi. Salu tilta remontdarbu veikšanas termiņš ir 1.decembris. Līdz šim laikam tiks pabeigti atlikušie darbi - tiks saskrūvētas uz brauktuves izvietotās barjeras, tiks pielabotas tilta laiduma daļas un kosmētiski sakārtoti tuneļi.

Pašreiz gan vēl nav sākti papilddarbi, jo pārsūdzību dēļ Satiksmes departaments vēl nav noslēdzis līgumu ar būvdarbu veicējiem.

LETA ziņoja, ka Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja maija beigās akceptēja papildu līdzekļu 1,6 miljonu eiro apmērā piešķiršanu iepriekš neparedzētiem darbiem Salu tilta rekonstrukcijā. No tiem 655 000 eiro nepieciešami ietvju norobežojošo bloku nomaiņai tiltā pār Daugavu un tiltā pār Mazo Daugavu. Tilta būvdarbu laikā, pieaicinot neatkarīgu ekspertu, ticis konstatēts, ka esošo ietvi norobežojošo betona bloku stāvoklis ir neapmierinošs. Saglabājot esošos betona blokus un veicot projektā paredzēto lokālo bloku remontu, to kalpošanas ilgums būšot līdz desmit gadiem, savukārt veikt betona bloku kapitālo remontu būšot dārgāk vismaz par 30%, nekā izgatavot un uzstādīt jaunus blokus, darbu nepieciešamību pamatoja Satiksmes departamentā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Lielāko komercķīlu reģistrē SIA Jaunā Teika

Žanete Hāka, 16.12.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā nedēļā lielāko komercķīlu devis nekustamā īpašuma uzņēmums SIA Jaunā Teika, liecina Uzņēmumu reģistra dati.

Komercķīlas maksimālā prasījuma nodrošinājuma summa ir 25,3 miljoni latu, un kā parādnieks reģistrēts nekustamā īpašuma pārvaldītājs SIA Europe Biznesa centrs. Ķīlu ņēmusi ABLV Bank.

Komercķīlu 23,75 miljonu latu vērtībā devusi būvniecības kompānija SIA Enfort kopā ar iekārtu un metāla konstrukciju ražotāju SIA TTS (Transport Technology Systems) un ceļu būvnieku AS Latvijas Tilti, kā parādnieku norādot dažādās nozarēs strādājošo AS LNK Industries. Ķīlu ņēmusi AS Danske Bank.

Aizvadītajā nedēļā komercķīlu 8,65 miljonu latu vērtībā devis koka taras ražotājs SIA Plantos, kā parādnieku norādot koka taras ražotāju SIA Landos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā sākti Salu tilta rekonstrukcijas darbi.

Salu tilts ir galvaspilsētas maģistrālais tilts, kuru izmanto līdz 74 000 autovadītāju diennaktī, tādēļ satiksme ierobežota, bet slēgta netiks.

Salu tiltu pēc Rīgas domes pasūtījuma par 8,74 miljoniem eiro, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN), rekonstruē pilnsabiedrība LNK industries, kuras sastāvā ir trīs būvniecības un ražošanas uzņēmumi - Latvijas tilti, Enfort un TTS.

Tilts pār Daugavu un pār Mazo Daugavu būvēts no 1968. līdz 1976.gadam. Tilta atsevišķām konstruktīvajām daļām un elementiem konstatēti defekti un nolietojums, kurus nelikvidējot turpmākajā ekspluatācijas gaitā var pazemināties tilta nestspēja un ilgizturība.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neparedzēti remontdarbi uz Salu tilta nekavēs būvniekus līdz novembra beigām pabeigt Salu tilta rekonstrukciju.

Kā paskaidroja Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Ilze Dišlere, Salu tilta renovācijas projektā sākotnēji nebija paredzēts veikt tilta pārejas plātņu nomaiņu vai remontu. Veicot aku remontu netālu no pārejas plātnēm, tika konstatēts, ka zem vienas no pārejas plātnēm ir izskalojumi. Veicot objekta apsekošanu, tika atklāts, ka zem visām pārejas plātnēm ir nosēdusies grunts. Pilnīgai situācijas izzināšanai tika veikta videoinspekcija, kas parādīja, ka tukšumi zem pārejas plātnēm ir visa tilta platumā.

Pašlaik visas šīs nepilnības ir novērstas un darbi uz tilta turpinās pēc grafika, taču ir nelielas laika nobīdes no darbu grafika, norāda Dišlere. Būvnieki paredz, ka līdz būvsezonas beigām visi darbi tiks pabeigti, kā plānots, un renovētais Salu tilts kā autovadītājiem, tā gājējiem tiks pilnībā atklāts, informēja Dišlere.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Gada lielākie nekustamā īpašuma darījumi Rīgā TOP 25

Lato Lapsa, Kristīne Bormane, pietiek.com, speciāli Db, 19.02.2019

Pērnā gada iespaidīgākais un dārgākais darījums slēgts februārī, kad SIA Losmerta par gandrīz 25 miljoniem eiro nopirka 7188939/8471990 daļas no 11 305 kvadrātmetrus liela zemesgabala ar ēku īpašumam, kura adrese ir Krišjāņa Valdemāra iela 62; Krišjāņa Valdemāra iela 62A. To pārdeva SIA Alojas Biznesa Centrs, kas to pats pēdējo 12 gadu laikā iegādājies pa daļām, kā arī atsevišķas daļas saņēmis dāvinājumā. Darījumā hipotekārie kredītlīdzekļi nav izmantoti.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dienas Bizness sāk publicēt ekskluzīvus datus – informāciju par pagājušā gada lielākajiem nekustamā īpašuma darījumiem Latvijā, Rīgā un Jūrmalā. Šoreiz kārta gada 25 lielākajiem nekustamā īpašuma darījumiem Rīgā.

Ja 2016. gada lielākā darījuma summa galvaspilsētā bija Latvijas apstākļiem fantastiska - 91 miljons eiro, tad 2017. gada rekords ir bijis pieticīgāks –36,6 miljoni eiro, bet pērn, kā rāda detalizētie dati par 100 lielākajiem darījumiem Rīgā, vairs «tikai» nepilni 25 miljoni eiro.

Pērnā gada iespaidīgākais un dārgākais darījums slēgts februārī, kad SIA Losmerta par gandrīz 25 miljoniem eiro nopirka 7188939/8471990 daļas no 11 305 kvadrātmetrus liela zemesgabala ar ēku īpašumam, kura adrese ir Krišjāņa Valdemāra iela 62; Krišjāņa Valdemāra iela 62A. To pārdeva SIA Alojas Biznesa Centrs, kas to pats pēdējo 12 gadu laikā iegādājies pa daļām, kā arī atsevišķas daļas saņēmis dāvinājumā. Darījumā hipotekārie kredītlīdzekļi nav izmantoti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešās paaudzes Audi TT nav tikai jaunākā vācu ražotāja stila ikona, bet arī Audi nākotnes dizaina koncepcijas pirmā bezdelīga.

Kopš 1998. gada Audi TT ir sava veida stila grāmata, pēc kura līdzības daudzi eksterjera un interjera dizaina elementi pēcāk pārkāpj uz citiem četrriņķu markas modeļiem. Jaunākās paaudzes kupeja ir kļuvusi nedaudz kompaktāka un vieglāka, proti, tā ir par 18 milimetriem īsāka un 10 milimetriem šaurāka, bet, liekot lietā augstas izturības tērauda un alumīnija šasiju, kas Audi valodā tiek saukta par Audi Space Frame, jaunā TT kupeja ir kļuvusi par 50 kilogramiem vieglāka. Trešās paaudzes Audi TT viss ir jauns, tostarp uzlabota pilnpiedziņas sistēma. Tās elektroniskās smadzenes turpmāk strādāšot vēl ātrāk un precīzāk, īpaši ekstremālās situācijās, zibenīgi sadalot vajadzīgo vilkmi starp asīm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mežsaimniecība

Latvijai būs kopstends starptautiskajā kokrūpniecības izstādē Ligna

Zane Atlāce - Bistere, 24.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmo reizi pasaulē vadošajā starptautiskajā mežrūpniecības un kokrūpniecības izstādē Ligna Latvijai būs savs kopstends, informē Vācijas-Baltijas Tirdzniecības kameras pārstāvis Andrejs Mēters.

Kopstendā būs pārstāvēti tādi Latvijas uzņēmumi kā Balt Brand, Inos un Larmet WSM, iepazīstinot ar dažādiem kokapstrādes aprīkojumiem. Kopstendu organizē Mašīnbūves un metālapstrādes rūpniecības asociācija, kuras biedri nodarbojas arī ar kokrūpniecības aprīkojuma, instrumentu un tehnoloģiju ražošanu.

Inovācijas un tehnoloģijas, kas tiks prezentētas izstādē LIGNA 2019, ir drošas, uzticamas, prezentējot Latvijas kokapstrādes tradīcijas un zināšanas, kas iegūtas daudzu gadu garumā. Kopā iesaistītie uzņēmumi piedāvā visu tehnoloģiju ciklu kokzāģētavām, sākot no kokmateriālu zāģēšanu, kam seko žāvēšana un pārstrāde, beidzot ar novatoriskiem risinājumiem, lai izmantotu visus koka produktus.

Komentāri

Pievienot komentāru