Katrs otrais cepuru, šaļļu un cimdu darbnīcā Uniq izvēlas krāsainus un košus adījumus.
Tā saka Linda Breide, Uniq vadītāja. Kad pirms teju diviem gadiem viņa uzsāka piedāvāt cilvēkiem cepures pēc viņu gaumes un patikas, DB jau rakstīja par viņas pirmajiem soļiem uzņēmējdarbībā. Šobrīd L. Breide stāsta, ka pieprasījums pēc Uniq cepurēm ir augošs un lielāko daļu realizē Ziemassvētku laikā. Pērn uzņēmumam bijusi pirmā īstā sezona, un viņa nezināja, cik daudz cepuru nepieciešams uzadīt, lai nodrošinātu veikalus un spētu laikā izpildīt individuālos pasūtījumus. Rezultātā Ziemassvētku laikā uzņēmums netika galā ar lielo darbu apjomu, nespēja uzadīt tik, cik veikali pasūtīja, un divas nedēļas pirms svētkiem vairs netika pieņemti individuālie pasūtījumi. Savukārt šogad Uniq jau vasarā sāka gatavoties ziemai.
Pašlaik Uniq ir trīs noieta kanāli – veikali, korporatīvie pasūtījumi un individuālie pasūtījumi uzņēmuma mājaslapā, kur klients var saklikšķināt kādu vien cepuri vēlas, izvēloties konkrētu modeli un krāsas. Visbiežāk Uniq cepures izvēlas tirgot sporta preču veikali, bet korporatīvo klientu lokā ir visdažādākie uzņēmumi, kas vēlas cepuri vai šalli sava uzņēmuma tradicionālajās krāsās. Raksturojot klientus, kuri cepures izvēlas mājaslapā, L. Breide saka: «Viņi ir ļoti dažādi. Ir gan pusaudži, gan cilvēki uzvalkos un kostīmos – nevaru pat viņus ielikt nevienā kategorijā. Iespējams, viņus visus vieno kopīgs hobijs, piemēram, snovbords vai slēpošana.»
Lielāko daļu adījumu Uniq realizē veikalos. Tas tādēļ, ka individuāls pasūtījums prasa pilnīgu pārliecību par savu lēmumu, bet veikalā cilvēki ir impulsīvāki un nopērk garāmejot.
Iepriekš L. Breide ar ģimeni dzīvoja Cēsīs, pati kā kurjers nogādāja cepures uz Rīgu, bet attīstības meklējumu dēļ viņa ir pārvākusies uz galvaspilsētu. Vēl viena pārmaiņa ir tā, ka tagad uzņēmumā ir darbiniece, kura nodarbojas ar mārketingu. Viņa pievērsusies arī interneta mārketingam, jo zīmola attīstībā nozīmīgi ir sociālie tīkli, kas prasa lielu iedziļināšanos. Piemēram, rūpīgi jāizvērtē, kurā dienas laikā sūtīt ziņu savai auditorijai – ap 12 vai vieniem dienā to darīt nav jēgas, jo cilvēkiem ir pusdienu pārtraukums un šo ziņu izlasīs mazāk cilvēku nekā vakarā. Tāpat Facebook un draugiem.lv ir dažādas auditorijas, tāpēc katrā no šiem sociālajiem tīkliem atsevišķi jāizvērtē ziņas nozīmība. «Jāuzmanās no tā, lai nepublicētu pārāk daudz ziņu. Es pati esmu pārstājusi sekot diviem uzņēmumiem tikai tāpēc, ka tie runā pārāk daudz,» pieredzē dalās L. Breide.