Uzņēmējdarbības īstenošanā iedvesmo māsas dēls 

"WolliMolli" biznesa nišu saskata termoregulējošā, hipoalerģiskā un ergonomiskā apģērbā bērniem no karaliskās alpakas dzijas

Anda Asere, 16.12.2019
1/3

Foto: no personīgā arhīva

Sandrai Artai Kanaškai ideja par "WolliMolli" radās pirms trim gadiem, kad viņa kļuva par tanti vecākās māsas dēliņam. "Šajā laikā pamanīju vecāku raizes par mazuļa pašsajūtu sezonas mainīgajos laikapstākļos. Vecāku vidū populārākie uzdotie jautājumi saistās ar to, vai mazulis jūtas labi, vai bērns nejūtas nosalis vai pārkarsis, vai ir optimāla termoregulācija," viņa teic. Tāpēc radās doma par termoregulējošu, hipoalerģisku un ergonomisku apģērbu bērniem no karaliskās alpakas dzijas.

Šā gada laikā "WolliMolli" ir krietni attīstījies un tagad produkcija ir pieejama ne tikai interneta veikalā, bet arī Latvijas, Austrijas un Vācijas bērnu apģērbu veikalos. "Šogad kā liels atskaites punkts "WolliMolli" komandai bija dalība starptautiskajā izstādē "Bazaar Berlin" Berlīnē, kur ieguvām atzinību un daudz komplimentu no izstādes apmeklētājiem, klientiem un dalībniekiem par kolekcijas dizainu, stilu un kvalitāti," stāsta S. A. Kanaška.

Nākamgad uzņēmums plāno iegūt sociālā uzņēmuma statusu. Viņa cer, ka "WolliMolli" zīmols ar savu darbību kalpos kā iedvesmas platforma dažāda vecuma un sociālā statusa amatniecēm, ļaujot darīt to, kas viņām patīk, vienlaikus radot kvalitatīvus izstrādājumus bērniem un viņu ģimenēm.

Tāpat nākamgad iecerēts palielināt ražošanas apjomus un virzīt produkciju ne vien Austrijas un Vācijas tirgū, bet arī Ziemeļeiropā. "Arī no tehnoloģiskās puses esam pieņēmuši jaunus izaicinājumus un šobrīd strādājam ar jaunās sezonas kolekcijas radīšanu, produktiem esot pieejamiem bērniem vecumā līdz pieciem gadiem. Tāpat šobrīd aktīvi pētām materiālu attiecībā uz mašīnadījumiem un dizaina ergonomiskumu. Jau pavisam drīz ceram prezentēt jauno produkciju plašākai auditorijai," teic S. A. Kanaška.

Šobrīd uzņēmums darbojas Latvijas Universitātes studentu biznesa inkubatorā, kā arī ir saņēmis atbalstu no Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras programmas, kas atbalsta pirmsinkubāciju. Pirms diviem gadiem S. A. Kanaška bija iesaistīta inkubācijas programmā "Social Impact Award".

Uzņēmumu S. A. Kanaška izveidojusi kopā ar biznesa partneri Zani Beiteri-Šeļegovsku un šobrīd komandā ir pieci cilvēki.

"WolliMolli" amatnieki ir no Jelgavas un Rīgas, un šobrīd produkcija ir 100% roku darbs. Sortimentā ir 11 apģērba modeļi. Ziemas kolekcija ir no 100% alpakas vilnas, savukārt vasaras kolekcija ir veidota no alpakas vilnas un zīda sajaukuma. S. A. Kanaška uzsver, ka visi modeļi ir ergonomiska dizaina, adīti bezvīļu tehnoloģijā, nodrošinot, ka apģērba valkātājs vienmēr jūtas ērti un labi. Modeļi veidoti "unisex" dizainā un stilistikā ir minimālistiski, tādējādi izceļot dzijas augstvērtību.

No šīs sadaļas

Eiropas kafijas grauzdētāju sacensībās "Roast Master", kas pagājušās nedēļās nogalē risinājās...

Biznesa ideju konkursā "Ideju kauss 2019" šogad uzvarētāju vidū ir idejas ar potenciālu...

Dziedātāja Aija Andrejeva radījusi savu pirmo aksesuāru un apģērbu kolekciju "bum bum",...

Sociālais projekts "Parunāsim" mēnesī saņem 400 līdz 480 zvanus....

Aproces medniekiem, videi draudzīgs putekļu sūcējs, mēslojums kapsulās augiem - šīs un...

Šogad konkursā "Ideju kauss" saņemts ievērojami lielāks pieteikumu skaits; finālā iekļuvuši...

Nākamgad varētu sarukt Latvijā dzīvojošo starptautiskās pastkaršu sūtīšanas un kolekcionēšanas...

Šonedēļ rubrikā "Kā top?" portāls Db.lv piedāvā aplūkot, kā uzņēmumā "Sveet Memory"...

Ventspils Augstskolā norisinājies projekta "CREAzone 2.0." otrais apmācību posms "PITCH IN", kur...

Igaunijas lielākās salas Sāremā galvenie apskates objekti - Kāli meteorīta krāteris apriņķa...