Uzņēmējiem jādomā, kā eksportā vairāk preču pārdot ar savu zīmolu 

Liels apjoms saražoto preču eksportā mums tiek pārdots ar privātajiem zīmoliem, kur idejas nāk no citu valstu uzņēmējiem un Latvijas ražotāji ir tikai izpildītāji, PwC veiktās Baltijas uzņēmumu vadītāju (CEO) aptaujas rezultātu prezentācijā uzsvēra Jānis Endziņš, LTRK valdes priekšsēdētājs.

Žanete Hāka, 12.04.2019

Foto: LETA

«Tā rezultātā mēs par gala klientu domājam mazāk, un no produktivitātes viedokļa tas ir izaicinājums, jo cik ir zīmoli, kas eksportā tiek virzīti zem sava vārda? Nākotnē Latvijas ražotāju izaicinājums būs tas, kā pārdot preci eksportā ar saviem zīmoliem, jo ar private label mēs ražojam un pārdodam daudz, taču tā rezultātā lielākais naudas apjoms paliek citās valstīs. Nezinu, kāda ir labākā recepte - kooperēties vairākiem ražotājiem vai zīmološana, taču par to ir jādomā,» norādīja J. Endziņš.

Runājot par pakalpojumu sektora perspektīvām, viņš uzskata ka tajā ir liels potenciāls – īpaši medicīnai, jo Eiropā šī nozare noveco, kā arī augstākajai izglītībai.

Jaunākais izdevums