Pakalpojumi

Uzņēmums: Nav tiešas saistības starp Turkebab un saslimšanas gadījumiem Positivus festivālā

LETA, 24.07.2012

Jaunākais izdevums

Pagaidām nevar atrast tiešu saistību starp kebabu tirgotāju SIA Turkebab un saslimšanas gadījumiem Positivus festivālā, apgalvoja TurKebab direktore Liene Uresina.

Slimību profilakses un kontroles centrs (SPKC) sācis epidemioloģisko izmeklēšanu saistībā ar desmit toksikoinfekcijas gadījumiem festivāla Positivus apmeklētāju vidū 20.jūlijā. Arī Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) uzņēmuma tirdzniecības vietā konstatēja pārkāpumus, tomēr pēc to novēršanas 21.jūlijā atļāva uzņēmumam atsākt sniegt ēdināšanas pakalpojumus.

Uresina stāstīja, ka uzņēmums ir veicis iekšēju izpēti un noskaidrojis, ka, pēc izdotajiem čekiem, Turkebab ēdienus Positivus festivālā lietojuši gandrīz 4000 apmeklētāju.

Turkebab sazinājies ar Valsts epidemioloģijas centru. «Pēc sākotnējās informācijas aptaujājot cilvēkus ar saslimšanas simptomiem, vairāki bija ēduši Turkebab. Diemžēl vairākos gadījumos hospitalizētie intoksicējušies cilvēki nespēja atcerēties, kur ēduši. Vairāki hospitalizētie ēduši maltītes, tostarp šašlikus, citās vietās, bet pasākuma laikā ne reizi nav ēduši Turkebab,» norādīja ēdināšanas uzņēmuma vadītāja.

Tāpat viņa darīja zināmu, ka gan pasākuma laikā, gan šo trīs dienu laikā visi Turkebab darbinieki, kuri lietoja tikai Turkebab pārtiku, ne ar kādām veselības problēmām nav saskārušies.

«Patlaban sadarbojamies ar visām institūcijām, lai sekmētu cēloņu noskaidrošanu. Ir skaidrs, ka Turkebab kā lielākais festivāla ēdinātājs ir piesaistījis uzraugošo institūciju uzmanību. Ceram, ka turpmāka izmeklēšana un analīžu rezultāti ļaus PVD noskaidrot intoksikācijas iemeslus gan visas sabiedrības, gan Turkebab interesēs,» teica Uresina.

Saistībā ar kebabu tirgotāja SIA TurKebab pārkāpumiem Salacgrīvas festivālā Positivus PVD turpmāk pastiprināti uzraudzīs uzņēmuma brīvdabas tirdzniecību, atzina PVD Pārtikas izplatīšanas uzraudzības daļas vadītāja Tatjana Marčenkova.

Firmas.lv informācija liecina, ka SIA TurKebab reģistrēta 2009.gadā. Uzņēmuma kapitāldaļas pieder SIA UrbanHouse, Jeļenai Uresinai, kā arī diviem Turcijas iedzīvotājiem - Osmanam Uresinam un Suatam Jurtseveram.

Turkebab apgrozījums pērn bija 323 075 lati, bet zaudējumi - 53 914 lati. 2010.gadā uzņēmums strādāja ar 247 487 latu apgrozījumu un 4540 latu zaudējumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Turkebab apgrozījums Positivus skandāla dēļ jūlija pēdējā nedēļā krities par 10-20%

NOZARE.LV, 13.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kebabu tirgotāja SIA Turkebab apgrozījums šā gada 30.nedēļā, salīdzinot ar iepriekšējām divām nedēļām, samazinājies par aptuveni 10-20%, apgalvoja Turkebab direktore Jeļena Uresina.

Viņa norādīja, ka tas ir saistīts gan ar informāciju medijos par saindēšanās gadījumiem festivālā Positivus, gan arī karsto laiku, kas bija vērojams jūlija pēdējā nedēļā, no 23. līdz 29.jūlijam.

Uresina precizēja, ka saistībā ar Positivus un informāciju, kas sekoja pēc tā, apmeklētāju kritums bija vērojams jau pēc 22.jūlija. Savukārt dienās, kad bija īpaši karsts laiks, tika novērots lielāks apgrozījuma kritums.

«Iespējams, daudzi cilvēki izbrauca ārpus Rīgas,» sacīja Uresina.

Apgrozījuma krituma svārstības 10-20% robežās Uresina skaidroja ar to, ka uzņēmuma apgrozījumam nav raksturīga sezonalitāte. Apgrozījums ir vienmērīgs visu gadu. Turklāt līdz atgadījumam ar Positivus festivāla apmeklētājiem Turkebab nebija novērotas izteiktas svārstības apmeklētāju skaitā. Tendence bija kāpjoša.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

TurKebab līdzīpašnieks: krīzes komunikācijā atspēriena punkts sociālajos tīklos ir iepriekš veiktie «mājasdarbi»

LETA, 02.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krīzes komunikācijā atspēriena punkts sociālajos tīklos ir «mājasdarbi», kas padarīti iepriekš, strādājot ar auditoriju un audzējot to, norādīja kebabnīcu TurKebab līdzīpašnieks un komunikācijas vadītājs Andis Zusts.

TurKebab 2012.gada vasarā aktīvi izmantoja sociālos medijus, skaidrojot situāciju pēc saindēšanās gadījumiem festivālā Positivus.

Zusts aģentūras LETA sociālo mediju vortāla Webradar.lv rīkotajā diskusijā par sociālajiem medijiem norādīja, ka vasarā "TurKebab" nācies iet cauri «savai mazai cīņai» un kebabnīcai bija auditorija, kurai kā pirmavotam varēja nodot savu ziņu. Pretējā gadījumā var veidoties situācija, kad pretī ir valsts institūcija, kas izplata informāciju tai interesējošā veidā, bet uzņēmumam nav sava rupora, skaidroja Zusts.

«Kāpēc Swedbank vienmēr iziet sausi no situācijas? Tas ir milzīgais darbs, kas ikdienā tiek izdarīts, lai banka būtu uzticama un šī uzticamība būtu liela. Tajā brīdī, kad ir krīze, izej cauri sausāks,» sprieda TurKebab līdzīpašnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Turkebab par vēdergraižu skandālu: SPKC nezina, ar ko saslimuši cietušie, bet zina, kurš vainīgs

Gunta Kursiša, 27.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kebabu tirgotava Turkebab paudusi neizpratni par Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) starpziņojumu, kurā norādīts, ka festivāla Positivus laikā notikušie saslimušanas gadījumi saistīti ar Turkebab, un uzsver, ka pierādījumu - analīžu rezultātu - par ēdināšanas iestādes vainu vēl aizvien nav.

«Mēs vēlētos, lai vispirms būtu skaidrība un tad vainīgā publiska pasludināšana, nevis otrādi. Tāda attieksme piestāvētu atbildīgām valsts institūcijām,» savā paziņojumā pauda Turkebab pārstāvji, norādot, ka vēl aizvien no SPKC nav saņēmuši analīžu rezultātus. «SPKC būtībā saka, kas nezina, ar ko saslimuši cietušie, bet zina, kurš vainīgs,» norāda ēstuves pārstāvji.

«Joprojām esam satraukušies, kas īsti izraisīja saslimšanas festivālā Salacgrīvā. 21. jūlijā festivālā paņemto analīžu rezultāti mums tika solīti jau otrdien, bet kādēļ to sniegšana aizkavējas – nezinām,» savā Facebook lapā norāda Turkebab pārstāvji. «Ja esi publiski pasludināts par vainīgu, tad jāsaprot par ko, jāatrisina problēmas un jādzīvo tālāk,» norādīts kebabu ēstuves paziņojumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Turkebab pārsūdzēs PVD lēmumu par noteikto 250 latu sodu

NOZARE.LV, 17.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kebabu tirgotājs Turkebab Express pārsūdzēs Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) lēmumu noteikt 250 latu naudas sodu par pārkāpumiem izbraukuma tirdzniecībā Salacgrīvā šā gada 21.jūlijā, informēja Turkebab direktore Jeļena Uresina.

Detalizēta vēstule ar sūdzības pamatojumu pēc piekritības iesniegta PVD Ziemeļrīgas pārvaldē. Turkebab Express uzskata, ka soda pārsūdzēšanai ir pietiekams pamats.

Līdz sūdzības izskatīšanai uzņēmums nesniegs sīkāku informāciju par sūdzības saturu, sacīja Uresina.

Jau ziņots, 3.augustā par izbraukuma tirdzniecības pārkāpumiem festivālā Positivus, kā arī pārkāpumiem citos ražošanas cehos SIA TurKebab tiks piemērots 450 latu liels naudas sods.

«Par pārkāpumiem festivāla laikā uzņēmumam piemērots 250 latu sods. Maksimālais sods - 350 lati - nav piemērots, jo uzņēmums gan festivāla laikā, gan arī pēc tam darīja visu, lai konstatētos pārkāpumus novērstu un nepieļautu turpmākus draudus patērētāju veselībai. Papildu šim administratīvajam sodam PVD par SIA TurKebab Doner Production ražošanas cehā konstatētajiem pārkāpumiem ir piemērojis vēl 200 latu naudas sodu. Tas nozīmē, ka kopējā uzņēmumam piemērotā soda nauda ir 450 lati,» sacīja PVD pārstāve.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) Positivus festivāla laikā ņemtajos SIA TurKebab liellopu gaļas kebaba paraugos - gan pusfabrikātā, gan gatavajā produktā ir laboratoriski konstatēta nepieļaujami liels stafilokoka (S.aureus) daudzums, kā arī stafilokoka enterotoksīns, informē PVD.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas un veterinārais dienests uzņēmumam Turkebab Express par festivāla Positivus laikā konstatētajiem pārkāpumiem ir piemērojis 250 latu naudas sodu. Maksimālais sods – 350 lati nav piemērots, jo uzņēmums gan festivāla laikā, gan arī pēc tam darīja visu, lai konstatētos pārkāpumus novērstu un nepieļautu turpmākus draudus patērētāju veselībai.

Papildus šim administratīvajam sodam PVD par SIA TurKebab Doner Production ražošanas cehā konstatētajiem pārkāpumiem ir piemērojis vēl 200 latu naudas sodu. Tas nozīmē, ka kopējā uzņēmumam piemērotā soda nauda ir 450 lati.

PVD veica ārpuskārtas pārbaudi SIA TurKebab tirdzniecības vietā Positivus festivāla laikā, jo Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) epidemiologi informēja, ka vairāki festivāla apmeklētāji pēc SIA TurKebab gatavoto kebabu ēšanas sūdzas par sliktu pašsajūtu.

PVD inspektori kebabu tirdzniecības vietā konstatēja vairākus pārkāpumus, kas varēja veicināt patērētāju saslimšanu, proti – pārtika tika gatavota un uzglabāta neatbilstošā temperatūrā, tirdzniecības vietā nebija nodrošināta atbilstoša ūdensapgāde dārzeņu, salātu, virtuves piederumu un darbinieku roku mazgāšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) epidemiologi laika posmā no 21.07.2012. līdz 23.07.2012. saņēma informāciju par 18 festivāla Positivus apmeklētājiem, kuriem konstatēti zarnu infekcijas simptomi. Epidemioloģiskās izmeklēšanas laikā noskaidrots, ka 17 saslimušie festivāla laikā uzturā lietojuši SIA TurKebab produkciju.

Neviens cits kopīgs riska faktors saslimušajiem nav konstatēts, liecina SPKC sniegtā informācija medijiem.

Saslimušajiem cilvēkiem pārtikas toksikoinfekcijas simptomi (slikta dūša, vemšana, vājums, dažiem caureja, sirds klauves, galvas sāpes, svīšana) parādījās vidēji četras līdz piecas stundas pēc vistas un vistas un liellopu gaļas kebaba lietošanas uzturā.

Saslimušie festivāla dalībnieki TurKebab produkciju ēduši laika posmā no 20.07.2012 pēcpusdienas līdz 21.07.2012. rītam.

No pasākuma norises vietas slimnīcā nogādāti 15 slimnieki (trīs cilvēki atteicās no hospitalizācijas) – 10 Vidzemes reģionālajā slimnīcā, četri Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas (RAKUS) stacionārā Latvijas infektoloģijas centrs (LIC) un viens Bērnu klīniskās universitātes slimnīcā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau no nākamās nedēļas darbu sāks īpašais Positivus festivālam veltītais 360TV Positivus kanāls, kura programma šovasar būs sadalīta trīs lielos blokos, šodien vēstīja Lattelecom vadītājs Juris Gulbis.

Lattelecom sadarbību ar Positivus festivāla rīkotājiem sāka pirms trīs gadiem, piedāvājot arī īpašo festivālam veltīto televīzijas kanālu.

Šoreiz pirms festivāla četrus raidījumus vadīs Andris Freidenfelds, kā arī būs skatāmi labākie ieraksti no pagājušā gada festivāla. Kad sāksies festivāls, tad 360TV Positivus piedāvās tiešraides no koncertiem un festivāla notikumu apskatus, kā arī būs stāsti par mūziku, bet vēl divas nedēļas pēc tam, kad festivāls jau būs beidzies, televīzijas kanāls piedāvās noskatīties labākos koncerta ierakstus un labākos notikumus no festivāla, stāstīja Gulbis.

Positivus festivāla rīkotājs Ģirts Majors akcentēja, ka festivālam ir svarīga šī televīzija, jo tas ļauj daudz vairāk cilvēku sekot līdzi festivālam. «Pirms pāris gadiem vienīgā televīzijā skatītākā mūzikas pārraide bija Jaunais vilnis. Prieks, ka tagad tas ir Positivus festivāls,» sacīja Majors. Pagājušā gada pieredze liecina, ka 360TV Positivus līdzi sekojusi katra ceturtā mājsaimniecība.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Positivus Music vadītāju Ģirtu Majoru

Lelde Petrāne, 04.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Positivus Music vadītājs Ģirts Majors. Positivus Music ir viena no lielākajām Latvijas koncertaģentūrām, kas dibināta 2003. gadā un ir organizējusi daudzus mūzikas koncertus, piemēram, Kings Of Leon, Nine Inch Nails, Lana Del Rey, Faithless, James Blunt, Kaiser Chiefs, Garbage un citus. Kopš 2007. gada Positivus Music organizē arī Positivus festivālu.

- Kāpēc jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Nevaru iedomāties, ka darbotos kādā citā nozarē, izņemot šo. Bet kāpēc? Droši vien tāpēc, ka ļoti patīk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Tiem, kuri vēlas ar festivālu nodarboties ilgtermiņā, ir atbildības sajūta, bet ik pa laikam ir gadījumi, kuri diemžēl liek brīnīties, ka tādas lietas var notikt, lai arī tas ir saprotami - šī industrija Latvijā ir jauna un niecīga, kaut spēcīgāka nekā pirms desmit gadiem,» citējot Positivus organizētāju Ģirtu Majoru, raksta laikraksts Diena.

Positivus šodien izsludina nākamā gada festivāla norises datumus, un tie ir 18., 19. un 20. jūlijs. Tāpat Positivus ir viens no desmit pretendentiem uz Eiropas festivālu balvu par labāko mūziķu izvēli. Nomināciju sarakstu izveidojusi starptautiska žūrija, kurā darbojas industrijas aģenti, eksperti un žurnālisti. Tas ir liels sasniegums, jo Positivus ir iekļuvis nominantu sarakstā, kur pārējie konkurenti ir daudz lielāki festivāli, - saka festivāla Positivus organizētājs Ģ. Majors. «Visiem šiem festivāliem ir daudz lielāks budžets nekā Positivus. Mums ir mazāk nekā viens miljons eiro, ko festivāls tērē māksliniekiem, bet pārējiem ir no diviem līdz pat 10 miljoniem,» viņš stāsta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivāls «Positivus» nākamgad būs saīsināts, jo trīs dienu pasākums atspoguļojas augstākās biļešu cenās, pastāv sezonālo koncertu konkurence, kā arī lielākā daļa apmeklētāju iepriekšējos gados izvēlējušies to apmeklēt tieši divas, nevis visas trīs dienas, sacīja festivāla organizators Ģirts Majors.

Viņš skaidroja, ka, saīsinot festivāla norisi, tas kļūs pieejamāks plašākai publikai, jo muzikālā satura kvantitāte atspoguļojas biļešu cenās, kā rezultātā, tas ir «jutīgs moments pasākumu tirgū».

Tāpat Majors uzskata, ka, atgriežoties pie agrākā divu dienu koncepta, tas kļūs saturiskāks. Festivāla rīkotāju statistika esot uzrādījusi, ka cilvēki pēdējo gadu laikā lielākoties apmeklē vien divas, nevis visas trīs dienas, kas liek secināt, ka trīs dienu festivāli bijuši par garu.

Taujāts, vai aizvadītā gada festivāls uzņēmumam radījis zaudējumus, Majors teica, ka šis bizness vienmēr ir sezonāls. «Ir koncerti, kas ir ļoti veiksmīgi un tādi, kas nav tik veiksmīgi. Tas pats ir ar festivāliem. Mums ir svarīgi, lai vidējā līkne ir stabila. Tas nav pirmais gads, kad festivāls guvis zaudējumus. Bet, ja mēs skatītos tikai no peļņas viedokļa, tad festivālu nekad nebūtu sākuši. Pēc viena gada nevar izdarīt ilgtermiņa secinājumus,» pauda «Positivus» rīkotājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Majors: Latvijas koncertdzīvei nav loģisku pasākumu arēnās

Jānis Rancāns, 30.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas koncertdzīve pēdējos gados ir ievērojami atdzīvojusies, taču tās nākotni nodrošinās vidēja līmeņa koncerti, nevis lieli pasākumi arēnās, kas mazam tirgum ir tikai loģiski, uzskata koncertaģentūras Positivus Music vadītājs Ģirts Majors.

Positivus vadītājs sarunā ar raidījumu Dienas Rīts norādīja, ka par panīkumu Latvijas koncertdzīvē ir jārunā pagātnes formā. Lejupslīde neesot novērojama un cilvēki pērk biļetes, sacīja Ģ. Majors, uzsverot, ka ir tikai loģiski, ka Latvijas tirgū koncertdzīvi nodrošinās vidēja līmeņa koncerti, bet pasākumi arēnās būšot īpašs notikums.

Runājot par Positivus festivālu, viņš apliecināja, ka pēdējos gados ir gandarījums par divu dienu programmām uz galvenajām – Tele 2 un Nordea – skatuvēm, kas nav orientētas uz lielām zvaigznēm. «Programmas ir augstvērtīgas – ārvalstu mākslinieki, kas ir karjeras augšupejas brīdī. Programma netiek vērsta uz vienu vai divām zvaigznēm un tas rada kvalitātes sajūtu. Mums ir svarīgi, lai visa programma ir daudzveidīga,» sacīja Ģ. Majors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Positivus vienā nedēļas nogalē «nokurina» 2 miljonus eiro

Kristīne Stepiņa, 01.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī būs divpadsmitā vasara, kad Salacgrīvu ieskandinās Positivus festivāls, pulcējot aptuveni 30 tūkstošus klausītāju gan no Latvijas, gan tuvākajām Eiropas valstīm, piektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Pasākuma idejas autors un organizators Ģirts Majors būs sarūpējis īpašus publikas «magnētus» – austrāliešu mūziķi Niku Keivu (Nick Cave) un britu elektronikas avangardistus – grupu The Prodigy.

Lai arī konkurence starp festivāliem pasaulē saasinās un mākslinieku honorāri aug, G. Majors uz festivāla attīstību raugās visnotaļ optimistiski, cenšoties turēt augstu kvalitātes latiņu un prognozējot Positivus ilgdzīvotāja statusu.

Fragments no intervijas

Vienpadsmit gados Positivus ir kļuvis par vērienīgāko brīvdabas festivālu Baltijā. Kas ir tā veiksmes pamatā?

Ir festivāli, kuri pulcē lielāku cilvēku skaitu, taču satura ziņā šis noteikti ir vērienīgākais Baltijā. Arī izmaksu ziņā. Tā budžets ir aptuveni divi miljoni eiro. Šāda nauda tiek «nokurināta» vienā nedēļas nogalē. (Smaida.)

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta un televīzijas uzņēmums Lattelecom ir izveidojis jaunu izklaides platformu Shortcut, kas piedāvā seriālu, filmu un TV kanālu satura apvienojumu, kā arī ekskluzīvas tiešraides no lielākajiem notikumiem Latvijā un pasaulē, ceturtdien preses konferencē informēja uzņēmuma pārstāvji.

Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis uzsvēra: «Savulaik mēs izstrādājām un izpildījām ambiciozu plānu - radīt Latvijā ātrāko internetu un plašāko Wi-Fi tīklu. Shortcut izstrāde ir loģisks nākamais Lattelecom attīstības solis, jo mēs esam pārliecināti, ka arī mūsu televīzijai, tāpat kā ātram internetam un Wi-Fi, ir jābūt pieejamai it visur.»

Shortcut lietotājiem būs iespēja skatīties seriālus, filmas, multfilmas, ekskluzīvas tiešraides un 50 pasaules top TV kanālus visā Latvijā neatkarīgi no interneta pieslēguma veida. Platformas piedāvājumā būs atrodamas arī jaunākās filmas, kas vēl nesen demonstrētas kinoteātros. Shortcut TV kanāli pieejami oriģinālvalodā, Shortcut Films un Premiere: filmas, seriāli - oriģinālvalodā, kā arī ar tulkojumu latviešu un krievu valodā. Savukārt viss bērniem domātais saturs ir ierunāts latviešu valodā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Atcelta Elijas Gouldingas uzstāšanās Positivus festivālā

LETA, 12.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Positivus festivāla rīkotāji saņēmuši ziņu, ka dziedātāja Elija Gouldinga aizvadītajā nedēļas nogalē ir saskārusies ar ievērojamām veselības problēmām, tādēļ ārsti viņai likuši atcelt visas drīzumā paredzētās uzstāšanās, to skaitā uzstāšanos Positivus festivālā, informēja Positivus komunikācijas vadītāja Līga Andžāne.

«Šķiet, festivālam nevar būt sliktākas ziņas, kā zaudēt kādu no programmā paredzētajiem māksliniekiem, īpaši, ja tas noticis tik īsi pirms festivāla norises, tomēr cilvēciski mēs sūtām vissirsnīgākos laba vēlējumus māksliniecei, novēlam pēc iespējas ātrāk atveseļoties un atgriezties uz skatuves,» pauda festivāla rīkotājs Ģirts Majors.

Saistībā ar šo notikumu Positivus piektdienas programmā būs izmaiņas.

Visticamāk, Gouldingas vietā uz festivāla lielās jeb Lattelecom skatuves uzstāsies britu producents, solo mākslinieks un dīdžejs Marks Ronsons, mikroblogošanas vietnē Twitter vēsta Ģ. Majors. Patlaban festivāla programmā Ronsonam tajā pašā vakarā, proti, piektdien ir paredzēta uzstāšanās ar dīdžeja setu uz festivāla otrās jeb Nordea skatuves.

Komentāri

Pievienot komentāru
Programmatūra

Positivus festivālā būs arī startup telts

Anda Asere, 06.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas nozīmīgākā ikgadējā startup un tehnoloģiju konference TechChill šovasar sadarbosies ar leģendāro mūzikas festivālu Positivus un tā laikā notiks konferences vasaras sesija

Tās laikā dalībniekiem būs iespēja atpūsties un smelties iedvesmu TechChill Summer Hub teltī, apvienojot mūzikas, mākslas un tehnoloģiju pieredzi vienā pasākumā. TechChill vasaras teltī būs iespēja iepazīties ar tehnoloģiju jaunuzņēmumiem no Baltijas valstīm, dzirdēt iedvesmojošas runas un diskusijas, kā arī notiks prezentēšanas skola un ideju sacensības.

«Festivāls ir kļuvis par nozīmīgu notikumu, kas spēj pulcēt progresīvāko Baltijas sabiedrības daļu un, ja runājam par saturu, jau sen ir izaudzis ārpus mūzikas robežām un kalpo kā laba platforma, lai iepazīstinātu cilvēkus klātienē ar jaunumiem dažādās jomās, jo festivāla apmeklētāji ir atvērti un gatavi veltīt laiku un uzmanību, lai uzzinātu ko jaunu. Startup kompānijām tā ir izcila iespēja satikt klātienē savus esošos un nākotnes klientus, lai uzrunātu šo milzīgo auditoriju – pārliecinātu un testētu idejas klātienē,» teic Andis Zusts, viens no Positivus festivāla organizatoriem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūzikas festivāls "Positivus", kam 17.un 18.jūlijā bija jānotiek Salacgrīvā, pārcelts uz 2021.gadu, sociālajos tīklos paziņojis festivāla direktors Ģirts Majors.

Viņš norāda, ka ārkārtas situācijas laikā pasaule ir pilnībā mainījusies un dažādas grūtības piedzīvo ikkatrs. Tas viss notiekot laikā, kad daļa cilvēku cīnās par līdzcilvēku dzīvību. "Šī paziņojuma rakstīšana ir grūtākais, ko nācies darīt festivāla 15 gadu pastāvēšanas laikā, jo mums jāpaziņo, ka 20202.gada vasara būs bez "Positivus" festivāla," raksta Ģ.Majors.

Viņš skaidro, ka festivāls nevar notiks mākslinieku, mūziķu, tehniskā personāla festivālu apmeklētāju veselības drošības dēļ. "Koncerti no guļamistabām televizora vai datoru ekrānā, ballītes dzīvojamās istabās vai uz balkoniem nekad neaizstās dzīvu koncertu apmeklējuma pieredzi. Pārvietošanās un pulcēšanās ierobežojumi visā pasaulē liek māksliniekiem atcelt koncertus, bet festivāla organizatoriem - rakstīt atcelšanas paziņojumus visu veselības un drošības labā," vēsta Ģ.Majors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Positivus festivāla programmu šogad papildinās britu grupa The XX. Tāpat savu dalību festivālā apstiprinājuši kanādieši Crystal Castles, melodiskie Fleet Foxes, dāņu indī roka pārstāvji Eferklang, instrumentālie Elektro Guzzi, kā arī latviešu grupa Jauns Mēness.

Iepriekš izziņotie galvenie festivāla mākslinieki ir Sigur Rós.

2013. gadā Positivus festivāls norisināsies trīs dienas ierasto divu dienu vietā.

Nākamā gada biļetes Positivus festivālam trīs dienām maksās 35 latus bez telts vietas un 39 Ls ar telts vietu. Tāpat pārdošanā būs pieejama «Grupas biļete» un atsevišķa biļete tikai sestdienai un svētdienai, kā arī piektdienai.

Nākamgad festivāls Positivus norisināsies septīto reizi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Positivus organizētāji cer: drīz pienāks diena, kad festivāla biļetes tiks izpirktas visas

LETA, 13.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Positivus festivāls, kas šovasar Salacgrīvā norisinājās jau septīto gadu, bet pirmo reizi piedāvāja programmu trīs dienu garumā, nav bijis tālu, lai būtu izpārdots, tādēļ festivāla organizētājs Ģirts Majors cer, ka jau drīz pienāks diena, kad festivāls būs izpārdots.

Ģ. Majors stāstīja, ka ir apmierināts ar 30 tūkst. apmeklētāju skaitu šajā vasarā. Šovasar festivālā tika sasniegts tāds apmeklētāju skaits, kāds tika prognozēts, un tas ir aptuveni tāds pats, kāds bija pagājušajā gadā.

«Skatītāju skaits nav mazāks. Skaits, uz ko mēs skatāmies, ir dienas un kopējais festivālu dienu apmeklētāju skaits. Lielākā daļa cilvēku biļetes pirka uz visām festivāla dienām - tā tas bija divu dienu festivālam, un tā tas ir arī trīs dienu festivālam. Cilvēku apmeklējums visās festivāla dienās bija līdzīgs, piektdienā un svētdienā bija nedaudz mazāk, bet sestdienā bija visvairāk,» sacīja festivāla rīkotājs, pieminot, ka līdzīgi ir pasākumos jebkurā valstī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Positivus rīkotāji sašutuši par uzņēmumu rīcību

Lelde Petrāne, 16.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sistēma, kad, pievienojoties kāda uzņēmuma sekotājiem Twitter, Draugiem.lv vai Facebook, mūzikas mīļotājs var tikt pie bezmaksas biļetes uz pasākumu, nav nekas jauns. Tomēr, kā izrādās, liela daļa akciju, kurās tiek izlozētas biļetes uz Positivus, notiek nelegāli, festivāla organizatoriem par zīmola izmantošanu ne santīma nesamaksājot, vēsta laikraksts Diena.

Nelegālo izložu skaits šobrīd jau mērāms desmitos, turklāt tādas rīkot atļāvušies ne tikai «kaktu kantori», bet pat viena no Latvijas lielākajām bankām un kāds no vadošajiem telekomunikāciju uzņēmumiem, laikrakstam atzinis festivālu rīkojošās aģentūras Positivus Music līdzīpašnieks Andis Zusts.

Viņš norādījis, ka tiesības izmantot festivāla zīmolu savās reklāmas aktivitātēs tiek piešķirtas festivāla sponsoriem, līdz ar to uzņēmumi, kas biļetes izmanto kā balvas akcijās, to nesaskaņojot ar festivāla organizatoriem, pārkāpj likumu.

«Skaidrs, ka visvieglākais veids, kā audzēt sekotāju skaitu sociālajos tīklos, ir izkarināt «burkānu», un Positivus biļete kā burkāns firmai ir salīdzinoši lēts. Virkne uzņēmumu, ar mums to nesaskaņojot, vienkārši nopērk biļeti, uz kuras turklāt rakstīts, ka publiska izplatīšana ir iespējama tikai saskaņojot ar organizatoru, un izliek to izlozē. Tie varbūt nav tiešie zaudējumi, bet tā ir kaitnieciska rīcība, jo rada negūtu peļņu. Ja visi uzņēmumi, kas tā rīkojas, būtu mūsu oficiālie sponsori, iespējams, mēs varētu atvest uz Latviju daudz skaļākas grupas. Un šogad tas ir tiešām «epidēmiskā» līmenī,» viņš skaidrojis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par godu Positivus festivāla 10.jubilejai sadarbībā ar a/s Aldaris radīts īpašs Positivus eils, kas drīzumā nonāks tirdzniecībā un būs nopērkams arī festivālā, kas no 15.-17. jūlijam tradicionāli norisināsies Salacgrīvā.

«Šogad par godu festivāla apaļajai jubilejai kopā esam radījuši īpašu Positivus alu. Mēs ceram, ka festivāla fani un draugi novērtēs jauno produktu un tas viņiem patiks,» jaunā eila degustācijas pasākumā, kas 25. aprīļa vakarā norisinājās Aldara Alus darbnīcā, pauda a/s Aldaris pārdošanas direktors Artūrs Ilziņš.

«Ar katru gadu eila tipa alus kļūst arvien populārāks visā pasaulē. Šim īpašajam alum, kas brūvēts par godu festivāla desmitgadei, piemīt piesātināts apiņu aromāts, kurā dominē dažādu citrusaugļu notis,» teic a/s Aldaris galvenais alus meistars Valdis Čunka.

Positivus eila brūvēšanā izmantoti vairāki apiņu veidi. Sausajā apiņošanā, alus raudzēšanas procesa beigās pievienoti Mosaic apiņi, kas piešķir šim alum tā raksturīgo aromātu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Izziņoti pirmie šā gada Positivus festivāla mākslinieki

Gunta Kursiša, 06.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada festivālā Positivus Salacgrīvā savu dalību apstiprinājuši pirmie mākslinieki, kas uzstāsies uz abām lielākajām skatuvēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamā gada pavasarī Salacgrīvā notiekošajā Positivus festivālā uzstāsies Islandes postroka grupa Sigur Ros.

Kopumā Reikjavīkā bāzētā grupa gadu gaitā izdevusi 12 studijas albumus, no kuriem jaunākais ir šā gada pavasarī izdotais Valtari.

2013. gadā Positivus festivāls norisināsies trīs dienas ierasto divu dienu vietā. Sigur Ros uzstāsies sestdien, 20. jūlijā, kā galvenie makslinieki.

Nākamā gada biļetes Positivus festivālam trīs dienām maksās 35 latus bez telts vietas un 39 Ls ar telts vietu. Tāpat pārdošanā būs pieejama «Grupas biļete» un atsevišķa biļete tikai sestdienai un svētdienai, kā arī piektdienai.

Nākamgad festivāls Positivus norisināsies septīto reizi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Festivālā Positivus būs Palladium skatuve

Gunta Kursiša, 15.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivālā Positivus šogad tiks izveidota arī Palladium skatuve, kuras atbalstītājs būs alus zīmols Tuborg.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojas festivālu laiks, tāpēc biznesa portāls db.lv vēlējas noskaidrot, cik tirgotājiem un ēdinātājiem var izmaksāt piedalīšanās divu lielāko Latvijas mūzikas festivālu «Summer Sound» un «Positivus» tirdziņos.

Vasaras mūzikas un kultūras festivāla «Positivus» pārstāve portālu db.lv informēja, ka pasākuma organizatori katru gadu saņem daudz pieteikumu ar interesi tirgoties festivāla teritorijā, tomēr organizatori rūpīgi atlasot izvērtē katru pieteikumu un izvēlas tos, kas piestāv festivālam.

Vēl viens no kritērijiem ir tas, lai festivālā būtu pieejams iespējami plašs sortiments. Būtiska ir arī uzņēmēju reputācija, jo, kā paskaidro festivāla pārstāve, organizatoriem ir svarīgi, lai festivāla viesi saņemtu kvalitatīvu servisu.

«Positivus» festivālā uzņēmēji var pieteikties divās kategorijās - ēdināšanai un smukumlietu tirdziņā. Ēdināšanas zonas ir dažādas, kas nodrošina iespēju piedalīties kā lielam ēdinātājam, tā arī mājražotājam.

Komentāri

Pievienot komentāru