Šis ir lielākais rekonstrukcijas projekts, kas lidostā Rīga tiek īstenots kopš tās būvniecības 1965. - 1974. gadā.
Projekta Starptautiskās lidostas Rīga infrastruktūras attīstība kopējās izmaksas ir 81 miljons latu. Projektu līdzfinansē ES Kohēzijas fonds 41,1 miljona latu apmērā un Valsts budžets (8,3 milj. Ls), pārējo finansējuma daļu nodrošina lidosta.
Projekta lielāko izmaksu daļu veido būvdarbu izmaksas, kas atbilstoši noslēgtajam līgumam ar būvniekiem ir 79,49 milj. eiro jeb apmēram 55,86 milj. Ls. Papildus būvdarbu izmaksām no projekta budžeta tiek segtas arī projektēšanas, būvuzraudzības un autoruzraudzības pakalpojumu izmaksas.
Kā DB jau ir ziņojis, starptautiskās lidostas Rīga infrastruktūras attīstības projektu izstrādāja pilnsabiedrība Nams/Cowi Latvia/Aviaplan, bet būvdarbu veicējs ir konkursa kārtībā izraudzītā piegādātāju apvienība FCC, Hochtief un A.C.B..
Projekta galvenās sadaļas ir skrejceļa segas rekonstrukcija, otrā un trešā perona pilna rekonstrukcija, jauna manevrēšanas ceļa un jauna ātrās nobraukšanas ceļa izbūve, jaunas drenāžas sistēmas izbūve, kā arī precīzās nolaišanās tuvošanās gaismu sistēmas modernizācija u.c. Kā norāda VAS Starptautiskā lidosta Rīga valdes priekšsēdētājs Aldis Mūrnieks, pēc rekonstrukcijas palielināsies lidostas kapacitāte – tā varēs pieņemt vairāk lidmašīnu, kā arī apkalpot vairāk pasažieru. Liels ieguvums būs modernizētās ICAO II kategorijas gaismas sistēmas, kas samazinās to reisu skaitu, kas nepiemērotu laika apstākļu un nepietiekamības redzamības dēļ līdz šim bija jānovirza uz kaimiņu lidostām.
Projektu pilnībā plānots realizēt līdz 2015. gada augustam.