Vācijas tiešsaistes tirdzniecības platforma Zalando šajā gadā sāks savu darbību Latvijā, informē kompānijā.
Uzņēmums paplašinās savu darbības teritoriju Eiropā vēl astoņos tirgos.
Vēl šajā gadā Zalando platforma darbu sāks arī Horvātijā, Igaunijā, Lietuvā, Slovākijā un Slovēnijā, bet 2022.gadā - Ungārijā un Rumānijā, kopumā aptverot 25 valstis.
Zalando dibināts 2008.gadā Berlīnē. Platformai pašreiz ir vairāk nekā 38 miljoni klientu 17 aktīvajos tirgos, pārdodot apģērbus, apavus, aksesuārus un skaistumkopšanas preces.
Pēc finansiāli veiksmīga 2020. gada Zalando paaugstinājis savas izaugsmes ambīcijas, un tā mērķis ir līdz 2025. gadam palielināt preču bruto vērtību (GMV) līdz vairāk nekā 30 miljardiem eiro. Uzņēmuma mērķis ilgtermiņā ir iegūt vairāk nekā 10 % lielu daļu no kopējā 450 miljardu eiro Eiropas modes tirgus.
2020. gadā Zalando sasniedza GMV 10,7 miljardu eiro apmērā, palielinot ikgadējo izaugsmi līdz 30,4 %.
Zalando paredz, ka 2021. finanšu gadā GMV pieaugs par 27–32 %, sasniedzot 13,6–14,1 miljardu eiro.
Līdz 2021. gada februāra beigām platformai pievienojušies vairāk nekā 3400 veikalu.