Jaunākais izdevums

Līdz ar pandēmijas radītajiem ierobežojumiem ēdienu piegādes servisu popularitāte arī šobrīd aizvien turpina strauji pieaugt, un, lai apmierinātu patērētāju vēlmi baudīt smalkāko restorānu maltītes arī esošajos apstākļos, šomēnes pašmāju tirgū sevi pieteicis jauns ēdienu piegādes pakalpojumu sniedzējs Five Star.

Tas piedāvā Latvijā vēl līdz šim nebijušu konceptu - vadošo šefpavāru svaigi pagatavotas maltītes ar ātru un kvalitatīvu piegādi visā valsts teritorijā.

Five Star platforma apvieno tādus ēdināšanas jomas lielmeistarus kā Mārtiņu Sirmo (Ramen Riga), Lauri Aleksejevu (36. līnija) un Raimondu Zommeru (Entresol).

Svaigi pagatavoto ēdienu plašajā sortimentā pieejami gan izmeklēti steiki un jūras veltes, gan dažāda veida salāti, uzkodas, zupas un deserti katrai gaumei. Kopā ar izvēlētajiem ēdieniem tiek piegādāta arī to pareizas pasniegšanas instrukcija, maltītes pagatavošanas pēdējo posmu uzticot pašam klientam un tādējādi nodrošinot autentisku ēdiena garšu, kāda tā būtu, baudot uz vietas restorānā. Galvenais uzsvars tiek likts uz salīdzinoši vienkārši pagatavojamiem, taču oriģināliem un kvalitatīviem siltajiem un aukstajiem ēdieniem no dažādu valstu virtuvēm.

Atšķirībā no citiem līdzīgiem ēdienu piegādes servisiem, Five Star savus pakalpojumus nodrošina visā Latvijas teritorijā tās pašas vai nākamās dienas laikā, turklāt vienlaicīgi par to pašu summu ir iespējams pasūtīt maltītes no dažādiem restorāniem. Īpaša uzmanība tiek pievērsta arī ēdiena piegādes kvalitātei, garantējot augstāko standartu un izdevīgas cenas kombināciju, kas ir viens no svarīgākajiem šāda servisa aspektiem.

Jau tuvāko mēnešu laikā Five Star platformā pieejamo produktu klāstu papildinās arī citu Latvijas vadošo restorānu maltītes, turklāt vēl bez ēdieniem sadarbībā ar vadošo bārmeni Andri Reizenbergu tajā ir iespējams pasūtīt arī zīmola Lyres bezalkoholiskos alkohola atdarinātājus kokteiļiem.

“Doma par šāda formāta platformas izveidi radās jau pagājušā gada sākumā, vēl pirms pirmā pandēmijas viļņa. Mūsu radītais serviss ir kā atvasinājums 2015. gadā aizsāktajai idejai, kad meklējām iespēju papusdienot kvalitatīvi un veselīgi, ikdienas steigā esot ārpus mājām, taču viss, ar ko saskārāmies, bija tikai klasiskie ātrās ēdināšanas varianti. Caur Five Star platformu vēlamies restorānu kultūru padarīt plašākai sabiedrībai pieejamu. Iespējams, arī tie, kuri nav raduši iet uz restorānu, pamazām mainīs savus paradumus. Cilvēku dzīves ritms ar katru gadu kļūst intensīvāks, un laika paliek arvien mazāk, tādēļ, sekojot tendencēm, paredzam, ka dažādu tiešsaistes servisu loma nākotnē tikai pieaugs,” komentē Five Star dibinātājs Kaspars Gulbis.

Five Star servisa attīstības nākamajā posmā jau šīs vasaras sākumā paredzēta arī pirmo gatavo maltīšu mazumtirdzniecības punktu atklāšana dažādās degvielas uzpildes stacijās Rīgā un pakāpeniski arī citviet lielākajās Latvijas pilsētās, kur novērojama intensīva automašīnu plūsma. “Restorāns pa ceļam” koncepts paredz to, ka pircējs pats varēs piebraukt pie lodziņa un ērti pasūtīt izvēlētos ēdienus un dzērienus, neizkāpjot no savas automašīnas. Līdzīgi kā Five Star tiešsaistes platformā arī par šo mazumtirdzniecības punktu ēdienkartes sortimentu gādās pašmāju atzītākie šefpavāri, sniedzot iespēju ikvienam baudīt pārdomātus un augstvērtīgus brokastu, pusdienu un vakariņu piedāvājumus pa ceļam vai ierodoties plānotajā galamērķī.

“Maltīšu baudīšana restorānā ir viena no tām dzīves pieredzēm, kas arī parastai ikdienai spēj piešķirt mazliet svinīguma, taču laikos, kad visa pasaule ietur pauzi no kādreiz tik ierastajām atpūtas iespējām klātienē, svētku sajūtu nu jāmēģina uzburt pašiem savās mājās. Ja vēl salīdzinoši nesen doma par restorānā gatavotu ēdienu piegādi varētu šķist visai nereāla, tad šobrīd arī mēs esam pielāgojušies valdošajai situācijai un redzam, ka tas ir serviss, ko augstu novērtē gan pastāvīgie, gan arī jaunie klienti. Galvenā nianse šajā procesā, protams, ir galdā celtā ēdiena kvalitāte, kas nedrīkst atšķirties no uz vietas restorānā sniegtās, tāpēc ļoti rūpīgi izvērtējam piegādes sadarbības partnerus un paļaujamies tikai uz laika gaitā pārbaudītu kvalitāti, kas paceļ visas komandas veikumu jaunā līmenī,” komentē šefpavārs M.Sirmais.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atpakaļ skatīties nav jēgas, jo tā, kā bija, vairs nebūs, – viss ir mainījies, ir citi spēles noteikumi. Tagad viss ir aizvērts, un tad jau redzēs, kā būs pēc tam, – varbūt uzreiz būs jālec supervirslīgā, varbūt būs jānokāpj lejā uz Purvciema Ramen. Galvenais ir nepazaudēt sevi un nepārvērsties santīmos, centos.

Tā intervijā Dienas Biznesam teic restorāna 3 pavāri šefpavārs un līdzīpašnieks Mārtiņš Sirmais.

Ēdināšanas nozare viena no pirmajām pandēmijā tika apstādināta. M. Sirmais pauž, ka vecā kārtība nekad vairs neatgriezīsies.

Kā jums iesācies šis gads?

Tāpat kā jebkurš Latvijas valsts pilsonis sekoju līdzi skaistajām preses konferencēm no rīta līdz vakaram. Tas ir viss, ko es reāli drīkstu darīt. Likuma noteiktajā kārtībā.

Saprotu, ka šobrīd vairāk esat pievērsies Ramen Rīga darbībai?

Tas jau mums visu laiku ir bijis eksperimentālais bistro. Bijām Stabu ielā un tad nedēļas laikā uztaisījām arī Purvciemā.

Un kā sokas ar šo biznesu? Kāds ir pieprasījums?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā atzītie šefpavāri Lauris Aleksejevs (36.līnija), Māris Jansons (Kest), Mārtiņš Sirmais (Ramen Riga), Andris Rūmītis (Hercogs Garden) un Kristīne Vīksna (Tower Cafe) apvienojušies jauna koncepta līdzņemšanas restorānā Chef’s BOX – restorānā tiem, kas ceļā.

Chef’s BOX koncepts paredz, ka restorāna līmeņa ēdiens par ikdienā pieejamām cenām tiks sagatavots pēc individuāla pasūtījuma līdzņemšanai ērtos ilgtspējīgos iepakojumos. Pirmais Chef’s BOX restorāns uzsācis savu darbu Neste degvielas uzpildes stacijā Mārupē, taču svinīgā atklāšana plānota šī gada 21.jūlijā.

“Laikā, kurā cilvēkiem restorānu apmeklēšana ir bijusi vairāk sapnis, nekā īstenība, mēs, pavāri, ejam tuvāk viņiem. Proti, vietām, kur cilvēki atrodas – viņu mājām, viņu darba vietām, viņu un viņu bērnu interešu izglītības vietām,” komentē viens no Chef’s BOX ēdienu autoriem, uzņēmējs, restorāna 36. līnija īpašnieks un šefpavārs Lauris Aleksejevs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Žurnāla Dienas Bizness izdevums #4

DB, 26.01.2021

Dalies ar šo rakstu

Latvijā stabilitāte uzņēmējdarbību reglamentējošos likumos ir bijis nesasniedzams mērķis.

Jaunākās likuma normas, kas tiek virzītas Saeimā, pieprasīs noteiktai daļai uzņēmēju kristāldzidru reputāciju. Pretējā gadījumā jārēķinās ar īpašuma zaudēšanu.

Lasi žurnāla #DienasBizness 26. janvāra numurā:

  • viedokļi – uzņēmēji var dalīties ar īpašumu un nemaksāt nodokli
  • tēma – steidzami pieprasīs kristāldzidru reputāciju
  • aktuāli – vai valsts naudas sargs turpmāk klusēs?
  • likumdošana– darbiniekus var prēmēt ar kapitāldaļām
  • meža nozare – pārkāpt pāri stereotipu riskiem
  • intervija – 3 pavāru restorāns šefpavārs un līdzīpašnieks Mārtiņš Sirmais: Mums vajag naudu!
  • finanses – visi gaida peļņu
  • vērtē eksperts – ieguldījumu eksperts Voldemārs Strupka: Ieejam 2021. gadā ar buļļa prātu
  • attīstības iespējas – Latvijas biznesa vārti uz Saūda Arābiju
  • brīvdienu ceļvedis – Ivars Auziņš, SIA Transhemp valdes priekšsēdētājs un īpašnieks

Komentāri

Pievienot komentāru