Pakalpojumi

Vairākās autostāvvietās Rīgā ieviesta automātiskas apmaksas sistēma

Zane Atlāce - Bistere, 04.12.2018

Jaunākais izdevums

Autostāvvietu apsaimniekotājs «EuroPark Latvia» sadarbībā ar uzņēmumu «Mobilly» ieviesis jaunu stāvvietu apmaksas pakalpojumu «Mobilly Automatic», kas stāvvietas apmaksu ļauj veikt automatizēti.

Apmaksas sistēma jau šobrīd pieejama stāvvietās Rīgā, tai skaitā arī četrās «EuroPark» pazemes autostāvvietās kas aprīkotas ar barjersistēmu.

«Mobilly Automatic» ir stāvvietas apmaksas sistēma, kas laika uzskaiti par stāvvietas izmantošanu un apmaksu veic automātiski – iebraucot autostāvvietā, videokameras fiksē klienta automašīnas valsts reģistrācijas numuru, atver barjeru un sāk laika atskaiti. Pēc tam, klientam no stāvvietas izbraucot, kamera atkal nolasa automašīnas numuru, tiek aprēķināts stāvvietā pavadītais laiks un stāvvietas izmantošanas maksa, kas tiek ieturēta no klienta «Mobilly» konta. Lai izmantotu «Mobilly Automatic», jāpiereģistrējas pie vēlamās autostāvvietas Mobilly aplikācijā.

Ja klients nevēlas, lai apmaksa par stāvvietu notiktu automātiski, automātisko apmaksu jebkurā brīdī var atspējot «Mobilly» aplikācijā un norēķinus par stāvvietu veikt ierastā kārtībā, izmantojot stāvvietās esošos apmaksas automātus. Īpaši aktuāli tas ir klientiem, kuriem ir abonementi kādā no šīm stāvvietām – lai izvairītos no dubultas apmaksas.

«Mobilly Automatic» darbojas «EuroPark» stāvvietā «Jēkaba Arkāde» Z.A.Meierovica bulvārī, t/c «Galleria Riga» pazemes autostāvvietā, t/c «Origo» pazemes autostāvvietā un pazemes autostāvvietā zem «Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel».

Stāvvietas, kurās pieejama automātiskā apmaksa, var atpazīt arī pēc īpašas zīmes, kas redzama gan pie iebraukšanas konkrētajā stāvvietā, gan «Mobilly» aplikācijā – stāvvietas burtu kods ir attēlots uz gaiši zaļa fona. Tāpat «Mobilly» aplikācijā pie šīm stāvvietām redzama norāde «Automatic».

Automātiskās apmaksas iespējas autostāvvietās, kur šāds pakalpojums pieejams, šobrīd Mobilly klienti izmanto apmēram 2000 reizes mēnesī, un šim skaitlim ir tendence strauji pieaugt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēdzoties "EuroPark Latvia" un "UniPark" autostāvvietu pārvaldītāja SIA "Stova" apvienošanās procesam, visas "UniPark" autostāvvietas Rīgā no 1.jūnija darbojas ar "EuroPark" zīmolu.

Līdz ar apvienošanās procesu "EuroPark" apsaimniekoto objektu skaits Rīgā sasniedzis 95 autostāvvietas, rīdziniekiem un pilsētas viesiem nodrošinot vietas kopumā vairāk nekā 10 000 automašīnām. "UniPark" līdz šim Rīgā apsaimniekoja daudzstāvu autostāvvietas Prāgas ielā 2 un Lielgabalu ielā 4, autostāvvietas pie tirdzniecības centriem "Olimpia" un "Rimi", Mūkusalas Biznesa centra autostāvvietu, kā arī virkni citu, kopumā 11 objektu Rīgā un tās apkārtnē.

"UniPark" autostāvvietu līdzšinējie lietotāji aicināti turpmāk pakalpojuma apmaksai izmantot vienoto "EuroPark" mobilo norēķinu lietotni, ar kuras palīdzību samaksu var veikt ne tikai "EuroPark" un Rīgas pašvaldības autostāvvietās, bet arī autostāvvietās Lietuvā, Igaunijā un Polijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par autostāvvietu apsaimniekotāja SIA «Europark Latvia» vienīgo īpašnieku kļuvis uzņēmums SIA «Stova», liecina Lursoft dati.

Uzņēmums pieder Lietuvā reģistrētai kompānijai UAB «Parkdema» un kuras patiesā labuma guvēji ir mazumtirgotāja «Maxima» īpašnieka «Vilniaus prekyba» mazākuma akcionārs Mindaugas Marcinkevičius un Kestutis Martinkenas.

Līdz šim SIA «Europark Latvia» vienīgais īpašnieks bija Norvēģijā reģistrētā kompānija «Baltic Park AS», kuras patiesā labuma guvējs bija norādīts Snorre Bentsens.

Kompānija UAB «Parkdema» apsaimnieko un pārvalda «Unipark» zīmola autostāvvietas Latvijā un Lietuvā, zīmola «Citypark» autostāvvietas Igaunijā, kā arī autostāvvietas Polijā ar zīmolu «City Parking Group". Izmaiņas SIA «Europark Latvia» dalībniekos notikušas šogad 28.martā, bet tās ierakstītas komercreģistrā 22.maijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Papildināta - Kopīgus pakalpojumus Citadele banka un Mobilly plāno ieviest jau 2019. gadā

Db.lv, 19.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome (KP) nolēmusi atļaut apvienošanos, kuras laikā AS «Citadele banka» kļūst par 12,5 % SIA «Mobilly» kapitāla daļu īpašnieci, tādējādi iegūstot kopīgu izšķirošu ietekmi SIA «Mobilly» kopā ar esošajiem SIA «Mobilly» vairākuma dalībniekiem, informē KP.

KP nekonstatēja iespējamu kaitējumu konkurencei, tāpēc lēma par darījuma atļaušanu.

AS «Citadele banka» ir Latvijas kredītiestāde, kas sniedz tradicionālos banku un finanšu pakalpojumus, tostarp inovatīvus maksājumu pakalpojumus. Savukārt SIA «Mobilly» piedāvā pakalpojumus tūlītējiem maksājumiem par pirkumiem Latvijā. Tūlītēju maksājumu pakalpojumi, kurā darbojas SIA «Mobilly», ietver kontakta un bezkontakta karšu maksājumus, maksājumus ar mobilo tālruni, piemēram, ar īsziņas vai aplikācijas palīdzību, maksājumus ar aprocēm un uzlīmēm un citus.

SIA «Mobilly» un AS «Citadele banka» turpinās saimniecisko darbību kā līdz šim, integrējot SIA «Mobilly» mobilo maksājumu pakalpojumus Citadele grupas piedāvājumā, kā arī izstrādājot kopīgus jaunus mobilo maksājumu pakalpojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Citadele» plāno iegādāties 12,5% mobilo pakalpojuma sniedzēja «Mobilly» kapitāldaļu, liecina Konkurences padomes publiskotā informācija.

Konkurences padome informē, ka 2018.gada 14.novembrī saņemts ziņojums par darījumu, ar kuru banka «Citadele» kļūs par 12,5% «Mobilly» kapitāldaļu īpašnieci, tādējādi iegūstot izšķirošu ietekmi kompānijas kapitālā kopā ar esošajiem «Mobilly» vairākuma dalībniekiem.

Konkurences padomei viena mēneša laikā no ziņojuma saņemšanas dienas ir jāpieņem lēmums par apvienošanās atļaušanu, aizliegšanu vai atļaušanu ar saistošiem noteikumiem vai papildu izpētes uzsākšanu. Ja lietā būs nepieciešama padziļināta papildu izpēte, lēmuma pieņemšanas termiņš var tikt pagarināts līdz četriem mēnešiem no ziņojuma saņemšanas dienas.

Uzņēmumi, kas varētu sniegt būtisku un pamatotu viedokli par plānotās apvienošanās ietekmi uz tirgu un konkurenci tajā, aicināti sazināties ar Konkurences padomi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sīkmaksājumu lietotne Mobilly laiž klajā risinājumu, kas ikvienam aplikācijas lietotājam ļaus ziedot izvēlētajam labdarības mērķim, informē uzņēmumā.

Platformas izveide ir Mobilly ieguldījums sabiedrībai, ne peļņas projekts. «Pēdējo pāris gadu laikā mūsu ikdienas paradumi ir piedzīvojuši ievērojamas izmaiņas. Ja šodien ierasta lieta ir maksājumu veikšana ar vienu pieskārienu vai kartes pīkstienu, tad kāpēc, lai ziedošana nebūtu tikpat vienkārša?» teic «Mobilly» izpilddirektors Ģirts Slaviņš.

«Līdz šim ikvienam, kurš vēlējās atbalstīt kādu labdarības projektu, bija tikai dažas, lietošanas ziņā nedaudz novecojušas izvēles – iemest naudu ziedojuma kastītē, zvanīt uz kādu maksas numuru, nosūtīt maksas īsziņu, vai pārskaitīt ziedojumu uz konkrētās organizācijas kontu. Mēs, Mobilly, vienmēr esam par vienkāršām idejām un lietotājam ērtām tehnoloģijām, tāpēc uzdevām sev jautājumu – kāpēc mūsdienās ar vienu pieskārienu var veikt stāvvietas apmaksu vai nopirkt vilciena biļeti, bet nevar noziedot sev tīkamam mērķim? Mums arī vienmēr ir rūpējuši sociālie jautājumi, tāpēc, izmantojot savas stiprās puses, kas ir mūsdienīgu un lietotājam draudzīgu tehnoloģiju attīstība, realizējām ideju par jaunas ziedojumu platformas izveidi jau esošajā Mobilly aplikācijā.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

Ar Riga Card varēs norēķināties arī EuroPark Latvia autostāvvietās

Lelde Petrāne, 09.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA «Rīgas karte» uzsākusi sadarbību ar SIA «EuroPark Latvia», kas kompānijas autostāvvietu lietotājiem par pakalpojumu ļaus norēķināties arī ar mobilo lietotni «Riga Card».

Iespēja norēķināties ar mobilo aplikāciju «Riga Card» visās «EuroPark Latvia» stāvvietās pakāpeniski tiks ieviesta līdz gada beigām. Pirmajās divās autostāvvietās – Skolas ielā 7 un Lāčplēša ielā 44/46 – jaunais pakalpojums ir pieejams no 28. augusta.

SIA «Rīgas karte» valdes priekšsēdētājs un ASV/Fancijas akcionāru pārstāvis uzņēmumā Ēriks Morizūrs (Eric Morizur) komentē: «Ar «Riga Card» lietotni autobraucēji jau šobrīd var norēķināties visās Rīgas pašvaldības autostāvvietās, savukārt jaunais sadarbības projekts ar «EuroPark Latvia» sniegs iespēju visiem autobraucējiem ar «Riga Card» mobilo lietotni apmaksāt stāvēšanu vēl daudzās citās Rīgas autostāvvietās.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šī gada Ogres novadnieka kartei ir piesaistīts jauns maksāšanas līdzeklis - "Mobilly" maciņš.

Pievienojot savu Ogres novada iedzīvotāja karti "Mobilly" kontam, iespējams apmaksāt pusdienas Ogres 1. vidusskolā un Jaunogres vidusskolā un iegādāties braukšanas biļeti pašvaldības sabiedriskajā transportā, maksājot ar līdzekļiem no sava virtuālā maciņa.

"Mobilly" lietotnē vai Ogres novada pašvaldības tīmekļvietnē jebkurš Ogres novada iedzīvotājs savam "Mobilly" kontam var pievienot pilsētnieka karti, un turpmāk, iegādājoties braukšanas biļeti pašvaldības sabiedriskajā transportā un maksājot par pusdienām skolā, pirkuma summas subsidētā daļa tiks segta automātiski, savukārt atlikusī daļa - ieturēta no "Mobilly" konta.

Izmantot karti kā maksājuma līdzekli īpaši ērti ir vecākiem, kuriem tagad ir iespējams nosūtīt naudu uz bērna "Mobilly" kontu, lai ikdienā bērns varētu norēķināties skolā vai sabiedriskajā transportā, neņemot līdzi skaidru naudu vai maksājumu karti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo maksājumu platforma "Mobilly" ir saņēmusi elektroniskās naudas iestādes licenci no Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK).

Šī licence dod tiesības sniegt maksājumu pakalpojumus ne tikai vietējā tirgū, bet visā Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomikas zonas teritorijā.

Licence dos iespēju "Mobilly" atvērt maksājumu kontus ar savu unikālo IBAN identifikatoru, kā arī potenciālu iespēju nākotnē pieslēgties Latvijas Bankas uzturētajai zibmaksājumu sistēmai, kas nodrošinātu iespēju veikt ātros maksājumus, kā tas ir paredzēts SEPA Instant Credit Transfer (SEPA ātro kredītpārvedumu) principos.

Nākotnē "Mobilly" plāno ieviest lielāko daļu Eiropas Savienības Maksājumu pakalpojumu direktīvā (PSD2) paredzētos pakalpojumus, lai varētu piedāvāt pakalpojumus vienā ērti lietojamā lietotnē, tostarp sniedzot iespēju klientiem izmantot "Mobilly" pakalpojumus visiem iespējamajiem finanšu darījumiem, piemēram, iespēju reģistrēties "Mobilly" sistēmā ar citā dalībvalstī reģistrētu tālruņa numuru, piedāvāt klientiem iespēju papildināt elektroniskās naudas kontus, izmantojot zibmaksājumu sistēmas ātros maksājumus, un realizēt citus projektus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vietējais uzņēmums «KOOL Latvija», kas šovasar atvēris desmito «KOOL» zīmola degvielas uzpildes staciju (DUS), piedāvā dzērienus un ēdienus iegādāties mobilo maksājumu lietotnē.

«Mobilly» lietotnē var iegādāties pieprasītākos «KOOL» produktus – kafiju un burgerus, kas pieejami siltumvitrīnās «KOOL» DUS. Savukārt jaunākajā «Jūrmalas šosejas» stacijā klienti ar «Mobilly» starpniecību var iegādāties arī zupu, saldējumu un auksto dzērienu. Neatkarīgi no atrašanās vietas klients lietotnē izvēlas degvielas uzpildes staciju, kas ir pa ceļam, piekrīt produkta iegādei un maksājums tiek veikts automātiski. Iegriežoties izvēlētajā DUS 24 stundu laikā, jānoskenē QR kods un jāpaņem gatavais produkts.

Uzņēmuma veiktie tirgus pētījumi liecina, ka viens no svarīgākajiem DUS apmeklējuma faktoriem ir rindu neesamība un īss gaidīšanas laiks, lai saņemtu pakalpojumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šā gada 1. jūlija Latvijā pirmo reizi tiks uzsākta Čeku loterija, kurā piedalīties varēs ikviens nodokļu maksātājs ar čeku par jebkuru pirkumu vērtībā virs 5 eiro.

Čeku loterija notiks interneta vietnē cekuloterija.lv. Pēc uzvaras Valsts ieņēmumu dienesta (VID) izsludinātajā iepirkumā čeku loterijas tehnisko risinājumu īstenos mobilo maksājumu uzņēmums Mobilly.

Plānots, ka izveidotā vietne cekuloterija.lv būs lietotājam draudzīga un ērta, kalpojot kā piemērs valsts un privāta biznesa veiksmīgai partnerībai. Lai piedalītos Čeku loterijā un pretendētu uz naudas laimestiem, kā arī uz Padziļinātās sadarbības programmas dalībnieku sarūpētajām balvām, tīmekļa vietnē cekuloterija.lv jāreģistrē čeks, kvīts vai biļete par kopējo summu vismaz 5 eiro vērtībā. Darījumu apliecinošam dokumentam jābūt izsniegtam par preci vai pakalpojumu, kas saņemts no Latvijā reģistrēta nodokļu maksātāja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nodokļi

VIDEO: VID demonstrē, kā reģistrēt čeku loterijai

LETA/Monta Glumane, 01.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šodienas sāk darboties čeku loterija, un pirkumu jeb pakalpojumu čekus var reģistrēt jaunā čeku loterijas vietnē «www.cekuloterija.lv», informē Valsts ieņēmumu dienests (VID).

Tīmekļa vietnes «www.cekuloterija.lv» izstrādātājas SIA «Mobilly» izpilddirektors Ģirts Slaviņš norādīja, ka lielākais izaicinājums ir lielā čeku dažādība Latvijā, tāpēc tīmekļa vietnes izveidošanā netiks piesaistīts mākslīgais intelekts. Viņaprāt, mākslīgais intelekts vēl nevar aizstāt to, ko spēj cilvēks.

Viņš sacīja, ka, strādājot pie tehniskā risinājuma, «Mobilly» krāja dažādus čekus un izrādījies, ka ir vairāki desmiti to veidu. «Tas sākotnēji apgrūtina lielāku mākslīgā intelekta iesaisti tehniskajā risinājumā, jo šis mākslīgais intelekts ir jāapmāca, lai tas atpazīst visus iespējamos čeku veidus,» sacīja Slaviņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Iedzīvotājus saziņā ar klientu servisu visvairāk kaitina ilga gaidīšana un lieka pogu spaidīšana

Db.lv, 26.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāk nekā pusi Latvijas iedzīvotāju saziņā ar klientu servisu kaitina pārāk ilga gaidīšana pie tālruņa klausules un nepieciešamība sazināties pa maksas tālruni, liecina finanšu tehnoloģiju uzņēmuma «Mobilly» veiktā aptauja.

Arī «Mobilly» izpilddirektors Ģirts Slaviņš atzīst, ka labā prakse būtu pēc iespējas atvieglot saziņu ar klientu servisu, lai sniegtu nepieciešamo palīdzību.

Trīs galvenās lietas, kas Latvijas iedzīvotājus visvairāk kaitina saskarsmē ar dažādu uzņēmumu un pakalpojumu sniedzēju klientu servisu, ir pārāk ilga gaidīšana pie tālruņa klausules (61%), nepieciešamība sazināties pa maksas tālruni (53%) un sastapšanās ar automātisko atbildētāju (41%). Teju trešdaļai jeb 29% aptaujāto nepatīk, ja, gaidot savienojumu, jāklausās mūzika vai savs vēstījums jāierunā automātiskajā atbildētājā. Savukārt 27% kaitinošs šķiet ilgais ceļš līdz savienojumam ar operatoru, kad vispirms jāizvēlas sarunas valoda, temats un citi soļi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas apsaimniekošanas nozares uzņēmums "Hagberg" sadarbībā ar tehnoloģiju uzņēmuma "Mobilly" grupas uzņēmumu "Mobilly TX" izstrādājis Latvijā unikālu lietotni caurspīdīgākai daudzdzīvokļu dzīvojamo māju apsaimniekošanai.

Ikvienam aplikācijas "myhagberg.com" lietotājam iespējams sasniegt savu mājas apsaimniekotāju un saņemt 24/7 atbalstu, uzzināt mājas uzkrājumu fonda atlikumu, piedalīties elektroniskās aptaujās, nodot un apskatīt skaitītāju rādījumus, veikt rēķinu apmaksu, sekot līdzi mājas tehniskajam stāvoklim, padarīto un plānoto darbu grafikiem.

Aplikācija arī kalpo kā ziņapmaiņas platforma ar apsaimniekotāju un nodrošina iespēju saņemt informāciju par dažādiem papildu pakalpojumiem.

"Kamēr informācija par dzīvojamās mājas apsaimniekošanu iedzīvotājiem būs pieejama fragmentārā un ne līdz galam caurspīdīgā veidā, ir grūti veicināt aktīvāku dzīvokļu īpašnieku iesaisti kopējā namīpašuma uzturēšanā. Taču Latvijā ir jāmainās tam, kā skatāmies uz savu īpašumu, jo tas nebeidzas aiz katra dzīvokļa durvīm. Nepietiekama informācija par mājas uzkrājumu fondā esošajiem naudas līdzekļiem un to izlietojumu, kā arī nekvalitatīva apsaimniekošana ilgtermiņā būtiski samazina īpašuma vērtību," norāda "Hagberg" valdes loceklis Ivars Lukaševičs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Rada aplikāciju darbinieku labumu pārvaldībai

Zane Atlāce - Bistere, 24.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai veicinātu darbinieku lojalitāti un darbaspēka izdevumu samazinājumu uzņēmumiem, uzņēmums MobillyTX radījis aplikāciju, kas pārvalda dažādu labumu piešķiršanas sistēmu darbiniekiem, ļaujot uzņēmumiem gada laikā ietaupīt pat vairāk nekā 36 000 eiro uz 100 darbiniekiem.

Aplikācija paredz, piemēram, pusdienu, transporta, medicīnas un sporta pakalpojumu, kā arī dažādu pasākumu un citu ikdienas pakalpojumu apmaksu, izmantojot Mobilly mobilo maksājumu aplikāciju.

Jaunais mobilā pakalpojuma risinājums tapis pēc tehnoloģiju un izklaides uzņēmuma "Tet" iniciatīvas un nepieciešamības saviem darbiniekiem nodrošināt inovatīvus un ērtus norēķinus par darbinieku labumiem.

Kā liecina uzņēmuma "Fontes" aptauja 2019. gadā, kurā piedalījās vairāk nekā 9000 IT nozares darbinieku, lielākie izaicinājumi darba tirgū šobrīd ir labāko darbinieku piesaiste un noturēšana.

Darba alga ir tikai viens no galvenajiem faktoriem, kas motivē cilvēkus pievienoties un būt lojāliem kādam no uzņēmumiem. Arvien biežāk darba devēji piedāvā darbiniekiem dažādus papildu labumus un motivācijas programmas, radot elastīgu un individuāli pielāgotu darba vidi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ēdināšanas uzņēmuma AS Lido valdē veiktas izmaiņas, informē uzņēmuma pārstāvji.

Par jauno valdes priekšsēdētāju iecelts līdzšinējais Amber Beverage Group loģistikas vadītājs Rems Razums, kā arī valdei pievienojies pieredzējušais finansists Rasmuss Pētersons.

Rems Razums amatā nomainījis līdzšinējo valdes priekšsēdētāju Māri Blumbergu, kurš uzņēmumu vadīja kopš 2017. gada aprīļa.

Jaunais valdes priekšsēdētājs Rems Razums līdz šim strādājis vairākos vadošos un stratēģiski nozīmīgos amatos tādos uzņēmumos kā SIA Linstow Center Management, SIA Narvesen Baltija, Europark Latvia u. c. Pirms stāšanās jaunajā amatā R. Razums bijis Amber Beverage Group un SIA Bravo vadības komandā.

Savukārt Rasmuss Pētersons pirms stāšanās AS Lido valdes locekļa amatā ir vadījis bankas Luminor Latvia Restrukturizācijas departamentu, un finanšu jomā strādā jau vairāk nekā 10 gadu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2018.gadā SIA «Rīgas karte» apgrozījums sasniedza 22,56 miljonus eiro, kas ir par 4,60%, salīdzinot ar 2017.gadu, liecina Lursoft Klientu portfeļa dati.

Kompānijas peļņa sasniedza 6,12 miljonus eiro, kas ir par 49,07% vairāk nekā pirms gada.

SIA «Rīgas karte» dibināta 2007.gadā un ir izveidojusi un uztur Rīgas sabiedriskā transporta un autostāvvietu elektronisko norēķinu sistēmu.Uzņēmuma dalībnieki ir Rīgas satiksme un Francijā reģistrētais Conduent Business Solutions. Klientu Portfelis izpētījis, ka Pēc vadības teiktā, tīrā peļņa pieauga gan augstāku ieņēmumu, gan izmaksu samazināšanas rezultātā. Analizējot SIA «Rīgas karte» apgrozījuma struktūru, redzams, ka 16,25 miljonus eiro uzņēmums saņēmis ienākumos no e-biļetes sistēmas uzturēšanas un ar to saistītajiem pakalpojumiem, 5,96 miljonus eiro veidojuši ienākumi no komisijas maksas, 0,27 milj.EUR – ienākumi no skolēnu ēdināšanas sistēmas uzturēšanas un ar to saistītajiem pakalpojumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Krustojuma pārbūvē iegulda uzņēmuma līdzekļus 600 tūkstošu eiro apmērā

Db.lv, 06.08.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēgušies Elizabetes ielas un Satekles ielas krustojuma pārbūves darbi pie tirdzniecības centra "Origo" un jaunā biznesa centra "Origo One".

Projekta īstenošanu pilnā apmērā finansēja nekustamo īpašumu attīstītājs un apsaimniekotājs "Linstow Center Management" (LCM), pilsētas infrastruktūras uzlabošanā ieguldot 600 000 eiro.

Pārbūves rezultātā līdz šim neregulētajā krustojumā izveidotas jaunas gājēju pārejas drošai ceļa šķērsošanai, uzstādīta luksoforu sistēma ceļu satiksmes regulēšanai, pagarināta Elizabetes ielas velo josla pāri Satekles ielai, kā arī mainītas apakšzemes inženiertehniskās komunikācijas.

"Pusgadu ilgušie būvdarbi šā gada jūlijā ir veiksmīgi noslēgušies. Šī krustojuma uzlabošanas projekta īstenošana ir bijis ļoti komplicēts process, kas prasīja vairāk nekā astoņus gadus un izgaismoja dažādus sarežģījumus un nepilnības publiskās infrastruktūras īstenošanas procesā par privātajiem līdzekļiem," stāsta "Linstow Center Management" projektu direktors Andis Kublačovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome atļāvusi bankai Citadele, kuras valdes priekšsēdētājs ir Guntis Beļavskis, iegādāties 12,5% mobilo pakalpojuma sniedzēja Mobilly kapitāldaļu. Darbam Mobilly padomē banka Citadele plāno izvirzīt bankas valdes locekli Slavomiru Mizaku. Jaunus kopīgus pakalpojumus plānots ieviest 2019.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Jūrmala aicina nestāvēt rindās pie caurlaižu iegādes aparātiem

Lelde Petrāne, 27.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jūrmalas pilsēta aicina nestāvēt rindās pie caurlaižu iegādes aparātiem, bet caurlaides pirkt elektroniski: ar aplikāciju «Mobilly» (vai nosūtot SMS mobilā tālruņa operatoram) un «Riga Card» starpniecību vai portālā visitjurmala.lv.

Iebraukšanas maksu var samaksāt arī pēc iebraukšanas īpaša režīma zonā, tikai jāievēro, ka caurlaidei obligāti jābūt nopirktai ne vēlāk kā līdz plkst. 23.59 tajā dienā, kad transportlīdzeklis iebraucis Jūrmalā.

Vienas dienas caurlaidi konkrētai dienai var nopirkt mājaslapā visitjurmala.lv. To var izdarīt vai nu pirms došanās uz Jūrmalu, vai jebkurā laikā tajā pašā dienā līdz plkst. 23.59, kad transportlīdzeklis iebraucis īpaša režīma zonā. Par caurlaidi var samaksāt arī pēc izbraukšanas no Jūrmalas, jau aizbraucot mājās, tikai jāņem vērā, ka maksājums jāveic iebraukšanas dienā līdz plkst. 23.59. Arī mobilo aplikāciju «Mobilly» un «Riga Card» lietotāji par iebraukšanas caurlaidi var samaksāt pirms vai arī pēc iebraukšanas pilsētā. Svarīgi atcerēties, ka, iegādājoties caurlaidi, precīzi jānorāda transportlīdzekļa reģistrācijas numurs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Papīra biļetes var izvēlēties, lai ietītu košļeni vai uztaisītu lidmašīnīti. Citu iemeslu nav

SIA Mobilly izpilddirektors Ģirts Slaviņš, 20.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 20.augusta iedzīvotājiem, kas pārvietojas ar vilcienu, elektroniski apmaksātas pasažieru vilciena biļetes būs lētākas nekā tās, kas iegādātas klātienē, pie kasieres.

Pēdējā pusgada laikā pasažieru skaits, kas iegādājas biļetes izmantojot Mobilly lietotni, ir gandrīz dubultojies. Vilcienu biļešu pircēju skaits Mobilly vidē kopš janvāra pieaudzis no 10 līdz 20 tūkstošiem pasažieru, bet nopirkto biļešu skaits mēnesī tuvojas 100 tūkstošiem. Līdzīgi situācija arī autobusu biļešu tirdzniecībā – šā gada laikā klientu skaits pieaudzis pat trīs reizes.

Ir tikai loģiski, ka elektroniskās biļetes maksā lētāk nekā tās, kuras pārdod kasieris, izdrukājot uz papīra. Gluži vienkārši izmaksas ir zemākas, tātad arī cenai ir jābūt zemākai. Tas ir mazs, bet būtisks solītis ceļā uz modernu pasažieru apkalpošanas sistēmu. Īpašs prieks, ka šis lēmums skar visus tirgotājus, tātad tirgus netiek kropļots un mēs visi – gan valsts, gan privātie uzņēmumi varam konkurēt uz vienlīdzīgiem principiem, rūpējoties par augstāku servisa līmeni un pakalpojumu kvalitāti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ieņēmumi no caurlaižu iegādes iebraukšanai Jūrmalā šosezon bijuši 2,91 miljons eiro, informē Jūrmalas pilsētas dome.

Periodā no aprīļa līdz septembra beigām iegādātas 1,24 miljoni vienreizējās caurlaides - par 240 tūkstošiem vairāk nekā pērn. Vislielākais caurlaižu skaits fiksēts nedēļas nogalēs jūlijā. Rekordliels vienas dienas caurlaižu skaits bijis 22. jūlijā, kad iegādāti 15 tūkstoši vienas dienas caurlaižu.

Pēc Jūrmalas domes novērojumiem, ik gadu ievērojami pieaug elektronisko caurlaižu iegāde, un divu gadu laikā elektronisko maksājumu skaits pieaudzis gandrīz četras reizes. Kopumā šīs sezonas laikā elektroniski iegādāti 39 % caurlaižu. Karstajās vasaras brīvdienās elektronisko maksājumu īpatsvars bijis lielāks – gandrīz 50 procenti. Populārākais elektronisko maksājumu veids ir «Mobilly».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmdien, 1.aprīlī, atsākas periods, kad par iebraukšanu Jūrmalā jāmaksā nodeva 2 eiro apmērā. Pašvaldība aicina autovadītājus neveidot drūzmu pie caurlaižu iegādes automātiem Priedainē, un caurlaides iegādāties elektroniski: portālā www.visitjurmala.lv, ar «Mobilly» vai «Citadele» aplikāciju starpniecību. Tāpat pastāv iespēja nodevu samaksāt caurlaižu iegādes automātos četrās vietās pilsētā: pie lielveikala «Rimi» Lielupē, pie Dzintaru koncertzāles, Majoru stāvlaukumā un pie Dubultu stacijas.

Par caurlaidi varēs samaksāt arī pēc iebraukšanas pilsētā, tikai jāievēro, ka caurlaidei obligāti jābūt nopirktai tajā datumā, kad transportlīdzeklis iebraucis Jūrmalā līdz plkst.23:59, vai pirms tam. Ar vienu dienas caurlaidi īpaša režīma zonā varēs iebraukt neierobežotu reižu skaitu tajā datumā, kuram caurlaide iegādāta. Svarīgi atcerēties, ka, iegādājoties caurlaidi, precīzi jānorāda transportlīdzekļa reģistrācijas numurs. Caurlaide derīga tikai konkrētam transportlīdzeklim, kura reģistrācijas numurs ir norādīts, pērkot caurlaidi.

Pieejamas arī ilgāka termiņa caurlaides: 7, 30, 90 dienām un visam periodam. Caurlaide transportlīdzekļiem ar pilnu masu līdz 3,5 tonnām 7 dienām maksā 10 eiro, 30 – 31 eiro, 90 dienām 55 eiro, visam periodam – 107 eiro. Transportlīdzekļiem ar pilnu masu virs 3,5 tonnām maksa par caurlaidi ir attiecīgi 12, 43, 110 un 213 eiro. Caurlaides iegādāties var www.epakalpojumi.jurmala.lv. Pārbaudīt caurlaides derīgumu var portālā www.jurmala.lv vai www.epakalpojumi.jurmala.lv.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Čeku loterijā jūlija laikā reģistrēti 1 565 458 čeki, biļetes vai kvītis, informēja Valsts ieņēmumu dienestā (VID).

No 1.jūlija sāka darboties čeku loterija un pirkumu jeb pakalpojumu čekus var reģistrēt vietnē «www.cekuloterija.lv».

Lai piedalītos loterijā un pretendētu uz naudas laimestiem, kā arī uz padziļinātās sadarbības programmas dalībnieku sarūpētajām papildu balvām, tīmekļa vietnē ir jāreģistrē čeks, kvīts vai biļete par kopējo summu vismaz pieci eiro. Darījumu apliecinošajam dokumentam ir jābūt izsniegtam par preci vai pakalpojumu, kas saņemts no Latvijā reģistrēta nodokļu maksātāja.

Čeku loterijā var piedalīties ikviens bez vecuma ierobežojuma, izņemot VID un čeku loterijas tīmekļvietnes izstrādātāja «Mobilly» pārstāvjus. Čeku loterijā var piedalīties arī bērni, tikai tādā gadījumā reģistrētajā čekā nedrīkst būt tādi pirkumi kā alkoholiskie dzērieni, tabakas izstrādājumi un enerģijas dzērieni.

Komentāri

Pievienot komentāru
Fin-tech

Izstrādā platformu darbinieku pusdienu apmaksāšanai

Anda Asere, 19.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Personālvadības tehnoloģiju uzņēmums «Motivio» ir izstrādājis pusdienu apmaksas mobilo lietotni «Motivio Meals»

«Mums visiem ir kāds paziņa, kas neēd pusdienas. Pārāk aizņemts, jātaupa līdzekļi vai kādi citi iemesli, bet rezultāts ir viens – negatīvi ietekmēta veselība, labsajūta un arī darbspējas. Ne velti ir teiciens paēdis cilvēks – laimīgs cilvēks,» saka Ansis Līpenītis, «Motivio» līdzdibinātājs. Virknē pasaules valstu, piemēram, Čehijā, Polijā, Slovākijā un Ungārijā apmaksātas darbinieku pusdienas ir populārākais darbinieku labums. Latvijā daži lielie uzņēmumi ir izveidojuši savas ēdnīcas, bet mazāki uzņēmumi dažreiz mēdz noslēgt līgumu ar vienu ēdnīcu, kurā darbiniekiem pieejamas pilnībā vai daļēji subsidētas pusdienas. Ārzemēs ir populāras pusdienu kartes, kas darbiniekiem ļauj izvēlēties pusdienot dažādās vietās, saglabājot darba devēja apmaksātu pusdienu iespēju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nodokļi

Čeku loterijas ugunskristības – stabila sistēma, priekšlaicīgi publicēti laimētāji

Ģirts Slaviņš, SIA Mobilly izpilddirektors, 12.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmā čeku loterijas izloze veiksmīgi noslēgusies ar pirmo laimētāju paziņošanu. Loterijas tehniskais risinājums sevi apliecināja kā stabila un droša sistēma, tomēr neiztika arī bez starpgadījumiem – laimētāju saraksts pirms noteiktā laika, uz īsu brīdi, parādījās publiskajā telpā.

Kas notika?

Čeku loterijas izloze tieši tā, kā tas rakstīts nolikumā, notika trīs dienas pirms rezultātu publicēšanas. To veic, izmantojot nejaušo skaitļu ģenerēšanas principu. Izloze norisinājās bez aizķeršanās, visi laimētāji tika noskaidroti, bet tā vietā, lai pagaidītu noteiktās pāris dienas, uzvarētāju saraksts negaidīti parādījās Čeku loterijas mājas lapā, kur to pamanīja acīgākie loterijas norišu sekotāji. Problēma tika nekavējoties novērsta un kļūda atklāta. Čeku loterijas tehniskais risinājums ir veidots tā, lai pilnībā izslēgtu cilvēciskā faktora klātbūtni. Tā ir automātiska sistēma, kurā izlozes procesu ietekmēt nav iespējams. Tieši šī iemesla dēļ kļūdu, kas bija ieviesusies sistēmas algoritmā, nebija iespējams noķert pirms tā kļuva publiski pamanāma.

Komentāri

Pievienot komentāru