Lai vairotu savu atpazīstamību un sabiedrības informētību par Valsts kontroles (VK) darbību, VK ir sākusi izmantot arī sociālos tīklus.
Valsts kontroliere Elita Krūmiņa pastāstīja, ka VK mērķis ir panākt, lai sabiedrība zina, ka šī iestāde ir nodokļu maksātāju interešu pārstāvis un kontrolē viņu resursu izmantošanas likumību un lietderību. Tādēļ tiek izmantoti dažādi komunikācijas veidi visām mērķa grupām.
Iestāde ir aktivizējusi savu darbību sociālajos tīklos Twitter un Facebook, tāpat arī vietnē Youtube ir pieejami VK sagatavoti videomateriāli par revīzijām. «Mūsdienās informācijas pārbagātība ir tik liela, ka cilvēkiem nav laika lasīt 100 lapu garus revīzijas ziņojumus. Jau tagad esam sapratuši, ka reakcija uz šiem videorullīšiem ir pozitīva un paplašina mūsu auditoriju,» atzina Krūmiņa.
Vienlaikus VK turpinās tikties ar iedzīvotājiem reģionos, kā arī rīkot preses konferences, lai informētu par veikto revīziju rezultātiem.