Veidos spēcīgāko talantu izlasi; Stendzenieks ikdienas darbā vairs neiesaistīsies 

Latvijā reklāmas nozarei ir nepieciešams restarts, lai klienti reklāmistus neuztvertu kā naudas tērētājus vai māksliniekus, bet ieraudzītu reklāmu kā investīciju

Linda Zalāne, 13.7.2018

DB 13. jūlija vāks

Zīmolu stratēģis, McCANN WorldGroup vadošais partneris Kristaps Siliņš ir pārliecināts, ka, saliekot kopā vairākus šauras nišas speciālistus vienā grupā, ir iespēja nodrošināt biznesa rezultātus un izaugsmi. Šī stratēģija bija pamudinājums McCANN WorldGroup iegādāties ikonisku nozares uzņēmumu !Mooz ar vairāk nekā 20 gadu pieredzes bagāžu. K. Siliņš atklāj, ka sarunas par !Mooz iegādi ar tā īpašnieku un spožāko radošo prātu Ēriku Stendzenieku notikušas jau labu laiku un piedāvājumu izteica McCANN WorldGroup, jo !Mooz pievienotā vērtība ir talanti un tā līdz šim ir bijusi apbalvotākā reklāmas aģentūra Baltijā.

«Tas ir visloģiskākais partneris, kuru pievienot grupai, lai kļūtu stiprāki, piesaistītu vairāk talantu, lai spētu aizvien vairāk konkurēt eksportā. Ē. Stendzenieks līdz šim ir sasniedzis visu, ko var šajā nozarē izdarīt Baltijā. Viņš, līdzīgi kā es, vēlas Rīgu uzlikt uz Eiropas kartes un parādīt, ka Latvijas reklāmas aģentūras spēj veidot pasūtījumus ne tikai Baltijas, bet arī citu Eiropas valstu klientiem,» viņš turpina.

Pārmaiņas būs

Nozarē divu spēcīgu aģentūru apvienošanās zem viena jumta ir svarīgs notikums, un K. Siliņš ir pārliecināts, ka tas ietekmēs konkurenci. Jau vēsturiski pasaulē redzams, ka aģentūras, kas spēj atrisināt vissarežģītākās klienta problēmas un piedāvā vislabākos biznesa rezultātus, ir tādas, kurās dažādi šaura profila speciālisti strādā zem viena jumta. «Tie romantiskie laiki pasaulē, kad tika uzskatīts, ka reklāmas jomā strādājošie ir ģēniji jeb mākslinieki un viens radošais prāts spēj atrisināt visas biznesa problēmas, ir pagājuši jau sen. To pierāda arī WPP grupa un citi starptautiski uzņēmumi, kas jau labu laiku aktīvi pērk un apvieno mazākas spēcīgas aģentūras. Arī Latvijā spēks ir lielās grupās un komandās, un šis nav nejaušs notikums, jo McCANN WorldGroup ir bijuši celmlauži šajā jomā, kad 2005. gadā Ainārs Ščipčinskis izpirka McCANN Rīga aģentūru no Ņujorkas IPG grupas, un kopš tā laika McCANN grupa Rīgā ir attīstījusies, un mēs redzam kā savu uzdevumu reklāmas tirgu reformēt, lai veiksmīgāk spētu arī savus pakalpojumus eksportēt,» paskaidro K. Siliņš.

Taujāts, vai visiem !Mooz darbiniekiem tiks saglabātas darba vietas, K. Siliņš atbild noraidoši, uzsverot, ka tiks izveidota spēcīgāko talantu izlase un reklāmas aģentūras vadības groži tiks uzticēti !Mooz līdzīpašniecei, kurai uzņēmumā piederēja 5%, Vitai Gaismai. «Savukārt Ēriks Stendzenieks iecerējis veltīt vairāk laika sev, atpūtai un personīgajiem projektiem, kas viņu interesē. Ikdienas aģentūras darbā Ēriks vairs neiesaistīsies, taču būs līdzās, lai palīdzētu turpināt !Mooz kultūru un tradīcijas,» atklāj K. Siliņš.

Visu rakstu Radošie talanti saplūst zem viena jumta lasiet 13. jūlija laikrakstā Dienas Bizness.

LASI ARĪ:

Ceļu reklāmas nozarē sāka pirms 22 gadiem

Tevi varētu interesēt

Reklāmas aģentūra «McCann» no Ērika Stendzenieka iegādājusies reklāmas uzņēmumu «Mooz!»,...

«Jebkurš, kurš šodien izsaka prognozes, ir vai nu gaišreģis, vai šarlatāns»

Latvijas reklāmas tēva Ērika Stendzenieka pirms vienpadsmit gadiem izveidotais Latvian Art Directors...

Latvijas reklāmas aģentūras starptautiskā arēnā virza gan vietējos zīmolus, gan veido reklāmas...

Aģentūra White Label apvieno spēkus ar vienu no lielākajām reklāmas aģentūrām Latvijā...

Nepalaid garām

Tiesvedību un to radīto sarežģījumu dēļ Lielupes apkaimē slēgtais restorāns "36.līnija" atsācis...

Ir būtiski runāt par privātās dzīves, interešu un plānu saskaņošanu ar darbu, nevis...

Tiesa noraidījusi nogalinātā maksātnespējas administratora Mārtiņa Bunkus brāļa prasību pret...

Pasaules parādi turpina augt, un vairāki finanšu procesu pētnieki brīdina, ka tam...

Skotijai ir viskijs, Somijai ir Nokia, Itālijai ir makaroni,Meksikai ir tekila, Karību...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

No šīs sadaļas

Rīgas Starptautiskās laikmetīgās mākslas biennāles ietvaros Mārtiņš Mielavs kopā ar mākslinieku...

Latvijas komunikācijas aģentūra A. W. Olsen & Partners uzvarējusi sabiedrisko attiecību jomas konkursā IPRA ...

Kopbraukšana kā fenomens pēdējā dekādē ir pieņēmies spēkā ļoti strauji un daudzos...

«Nav īsti tādu normālu, loģisku pamatojumu, kāpēc Rīgas centrā nevar, bet, teiksim,...

Iepirkumu uzraudzības birojs (IUB) jau piekto reizi pilnveidošanai atdevis SIA Rīgas satiksme...

Picēriju tīkla «Čili Pica» īpašniekam SIA «Čilija pizza» atcelts iepriekš piemērotais aizliegums...

Reklāmas aģentūra «McCann» no Ērika Stendzenieka iegādājusies reklāmas uzņēmumu «Mooz!»,...

Informāciju tehnoloģiju (IT) izstrādes un informāciju pakalpojumu sniedzēja SIA «Lursoft IT» pērn...

Latvijas Riepu apsaimniekošanas asociācijas (LRAA) biedru skaitam pievienojies auto nozares uzņēmums...

Šobrīd tiek strādāts pie jauniem priekšlikumiem, lai panāktu izmaiņas kopbraukšanas regulējumā,...