Jaunākais izdevums

Investējot vairāk nekā 11 miljonu eiro, rekonstruēts "Maxima" veikals Saharova ielā Rīgā, kas no "Maxima XX" formāta pārtapis par astoto lielformāta "Maxima XXX" veikalu galvaspilsētā.

Veikalā veikta apjomīga telpu pārbūve, paplašinot tās aptuveni par 25% - no 9752m2 līdz 12466m2, no kuriem 3904m2 aizņem tirdzniecības zāle. Veikalā ir atjaunota telpu apdare, iebūvētas jaunas inženierkomunikācijas, uzstādīts jauns energoefektīvs LED apgaismojums, mūsdienīgas ventilācijas iekārtas un videi draudzīgas tehnoloģiskā aukstuma iekārtas, kas darbojas bez freona un ļauj atgūt radīto siltumu.

Sakārtota arī blakus esoša teritorija 27 000 m2 platībā, kur izbūvēta autostāvvieta klientiem.

Plašais veikals nodrošinās 200 darba vietas un tajā ir īpaši domāts arī par darba apstākļu pilnveidošanu un darbu efektivitātes palielināšanu. Veikalā ir pārbūvēta piegādes zona, kas tagad būs pilnībā slēgta ar jumtu, tādējādi darbs rampā būs mazāk pakļauts laikapstākļiem. Sekojot līdzi digitālajai attīstībai, veikalā ir izvietoti 38 interaktīvi ekrāni, ieviesti 18 rokas skeneri darbam veikalā un noliktavās.

Veikalā atvērta arī vēl viena "Maxima Pārtikas Fabrika", piedāvājot pircējiem maltītes un dažādus konditorejas gardumus. Veikalā ir izveidotas 12 standarta kases un 32 pašapkalpošanās kases, kas ir līdz šīm lielākais skaits vienā "Maxima" veikalā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunieviestais piedāvājums «Maxima XXX» veikalā «Akropolē», kas paredz nodrošināt zemāko tirgus cenu ikdienā pieprasītiem produktiem, varot atstāt īstermiņa ietekmi uz atsevišķu produktu pieejamību veikalā.

Izmaiņas var skart konkrētus produktus, kam veikts būtisks cenu samazinājums tādās preču grupās kā svaiga vistas gaļa, cūkgaļa, atdzesēts lasis, šampanietis, jūras veltes, garneles, alus, sieri, žāvēta gaļa, kā arī atsevišķi piena produkti. Tāpat cenu politikas izmaiņas veiktas arī svarīgāko sadzīves preču sortimentā, to skaitā tīrīšanas līdzekļiem, trauku mazgājamiem līdzekļiem, veļas mazgājamiem līdzekļiem, kā arī produktiem, kas aktuāli ģimenēm ar mazuļiem.

Lai «Maxima XXX» veikalā «Akropolē» nodrošinātu iecienītāko preču pieejamību iespējami plašam pircēju lokam, noteiktiem produktiem tiks ierobežots preču skaits vienam pirkumam līdz 10 vienībām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reaģējot uz izmaiņām likumdošanā, kas paredz īpašumu aprīkošanu ar nepieciešamo ugunsdrošības inventāru, «Maxima Latvija» veikalos tiks nodrošināta arī šo preču tirdzniecība.

«Produkti izvietoti īpašos stendos mūsu «Maxima XX» un «Maxima XXX» formāta veikalos. Ja līdz šim iedzīvotajiem šīs ierīces bija pārsvarā iespējams iegādāties specializētos veikalos, tad tagad tās iespējams nopirkt kopā ar ikdienas precēm, kā, piemēram, svaigiem augļiem vai pienu,» stāsta «Maxima Latvija» valdes loceklis Jānis Vanags.

Ar 2020.gada 1.janvāri stājas spēkā Ugunsdrošības noteikumu obligāta prasība, ka visiem iedzīvotājiem mājokļos ir jāuzstāda dūmu detektori un privātmājās jānodrošina arī ugunsdzēsības aparāti. Sadarbībā ar «FN serviss», kas nodrošina sertificētu ugunsdrošības produkciju, lielākajos «Maxima» veikalos būs pieejami trīs veidu dūmu detektori, gāzes un tvana gāzes detektors, mājas ugunsdzēsības līdzeklis un divu izmēru ugunsdzēsības aparāti cenu amplitūdā no 7,59 eiro līdz 25,70 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai nodrošinātu zemākas cenas saviem klientiem, "Maxima" veikalos pakāpeniski tiek ieviesti Mākslīgā intelekta risinājumi, uzlabojot darba efektivitāti, iepirkšanās pieredzi klientiem, kā arī līdzsvarojot darbinieku slodzi.

Jau šobrīd lielākajos "Maxima" veikalos preču plauktu piepildījumu un kasu noslodzi pārvalda Mākslīgā intelekta risinājumi.

"Mūsu mērķis, ieviešot jaunākās paaudzes tehnoloģijas "Maxima" veikalos, ir sniegt praktisku pievienoto vērtību mūsu klientiem - augstas kvalitātes produktus par pieejamām cenām un pašreizējās konkurences un tirgus apstākļos, to iespējams nodrošināt, vēl vairāk efektivizējot pašu darbu, kā arī nepārtraukti uzlabojot iepirkšanās pieredzi. Tādēļ mērķtiecīgi turpinām veikalu modernizāciju," stāsta "Maxima Latvija" valdes loceklis Jānis Vanags.

Uzņēmumā ieviestās Mākslīgā intelekta tehnoloģijas rūpējas par to, lai klientu iecienītākie produkti, kā piemēram, piena izstrādājumi, gaļa un dzērieni, pircējiem būtu nepārtraukti pieejami.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai nodrošinātu ātru, ērtu un vēl drošāku iepirkšanos, “Maxima Latvija” atklājusi jaunu iepirkšanās veidu Baltijā – Scan&go” jeb “Skenē pats”, informē uzņēmumā.

Tas sniedz iespēju preci skenēt “Maxima” mobilajā lietotnē, produktus liekot savā vai veikalā iegādātā maisiņā, un gala rezultātā par precēm ērti norēķinoties īpašā apmaksas zonā, produktus neizņemot no maisiņa. Šis ir pirmais šāda veida iepirkšanās risinājums Baltijā, kas apvieno gan skenēšanas funkciju lietotnē, gan arī atsevišķi izveidotu norēķinu zonu.

Kopējās investīcijas veido 150 tūkstošus eiro un pakalpojums pašlaik pieejams “Maxima XXX” veikalā t/c “Akropole”.

“Covid-19 ietekmē šo gadu varam dēvēt par digitalizācijas evolūciju jeb laiku, kad jau papildus esošajiem digitālajiem risinājumiem kā, piemēram, mākslīgais intelekts plauktu piepildījuma uzraudzībai, elektroniskās cenu zīmes, arvien vairāk digitālu ekrānu veikalos, jaunas pašapkalpošanās kases, mobilā lietotne ar maksājuma iespējām, sprinta ātrumā ieviešam jaunus risinājumus, uzlabojot iepirkšanās pieredzi, kā arī arvien vairāk rūpējamies par klientu un darbinieku drošību. “Skenē pats” risinājums ar atsevišķu norēķinu zonu iepirkšanos padara ērtu un ātru, kā arī nodrošina bezkontakta iepirkšanos, kas jo īpaši būtiski šajos pandēmijas apstākļos,” stāsta “Maxima Latvija” vadītājs Viktors Troicins.

Komentāri

Pievienot komentāru