SIA Vīna studija otro darbības gadu noslēgusi ar 1,3 milj. eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 37 % vairāk nekā pirms gada.
Savukārt 2009. gadu uzņēmums gadu noslēdzis arī ar nelielu peļņu. Uzņēmums nolēmis arī paplašināties, un 26.augustā t/c Galerija Centrs Vīna Studija atver arī jaunu tirdzniecības vietu. Lēmumu veicinājuši vīna tirgus dati - šogad vīna tirgus Latvijā audzis par 2,8%. Savukārt pirms diviem gadiem, kad Vīna studija sāka darbu, tirgus kritums bijis 26%, Db.lv pastāstīja a/s UPB viceprezidente un viena no Vīna Studijas dibinātājām Ilze Freimane.
Vīna Studija apvieno sevī vīna veikala, vīna bāra, vīna skolas, kā arī vienota stila un apkalpošana konceptu, ko sola saglabāt arī t/c Galerija Centrs veikalā. Šis ir trešais Vīna studijas veikals Latvijā, un tā atvēršana sakrīt ar uzņēmuma pastāvēšanas divu gadu jubileju. Par spīti ekonomiskajai situācijai, gada laikā Vīna Studijai kopumā izdevies pārdot gandrīz 100 tūkstošus vīna pudeļu. Pēc I. Freimanes domām tas apliecina, ka vīna kultūra Latvijā turpina attīstīties un tai vēl ir liels potenciāls. «Latvijā no visiem alkoholiskajiem dzērieniem vīna patēriņš ir 6,6%, bet Eiropā šis skaitlis ir vidēji 4 reizes lielāks. Tātad mums ir kur augt,» uzver I. Freimane.
Vīna Studijas kolekcijā ir vairāk nekā 500 nosaukuma vīnu no visas pasaules un to klāsts tiek nepārtraukti papildināts. Latvijā visiecienītākais ir sarkanais vīns, kas veido aptuveni pusi no pārdotā dzērienu klāsta, nedaudz mazāk – 32% pērk baltvīnu, 10% dzirkstošo vīnu un 8% rozā vīnu, kas šobrīd pasaulē kļūst arvien populārāks, liecina Vīna Studijas pārdošanas statistika. Pēc cenu kategorijām vislielākais pieprasījums ir vīniem, kas maksā no trim līdz septiņiem latiem.