Jaunākais izdevums

SIA "Color Expert-Storch LV" izstrādātais virtuālais asistents jeb čatbots ļauj klientam veikalā čata veidā saņemt konsultāciju par to, kāda ota vai rullis būs piemērotākais izvēlētajai krāsai.

Šobrīd testa režīmā kompānija ir startējusi "Būvniecības ABC" veikalos Rīgā un jau šomēnes iecerēts būt Lietuvas, Latvijas un Igaunijas veikalos, vēlāk – Krievijā, Somijā, Ukrainā un Kaukāza valstīs. Šogad iecerēts virtuālo asistentu ieviest vienpadsmit valstīs. "Izskatīsim iespēju to ieviest arī pārējās valstīs, kurās strādājam – Rietumeiropā un Skandināvijā. Šobrīd esam vienojušies ar lielākajiem krāsu ražotājiem, kas pieejami "dari pats" tipa veikalos – "Caparol", "Akzo Nobel", "Rīgas laku un krāsu rūpnīca". Nākamie soļi ir audzēt krāsu zīmolu skaitu, kas ir pieejami virtuālajā asistentā," teic Rolands Černišovs, SIA "Color Expert-Storch LV" mārketinga un sortimenta nodaļas vadītājs.

SIA "Color Expert-Storch LV" ir krāsotāju instrumentu ražotāja un vairumtirgotāja "Storch-Ciret Group" meitas kompānija. Ideja par šādu risinājumu radusies tieši Latvijas struktūrvienībā. R. Černišovs uzsver, ka neviena konkurenta rīcībā nav šāda virtuālā asistenta un uzņēmums ir iesniedzis šī risinājuma patenta pieteikumu Eiropas Savienībā, Krievijā un Ukrainā.

"Pareiza krāsošanas instrumenta izvēle ir ļoti atbildīgs uzdevums. Pat, ja instruments ir dārgs un kvalitatīvs, tas nedos iecerēto rezultātu, ja tas nav piemērots izvēlētajai krāsai. Nepareizi izvēlēta instrumenta dēļ klients nebūs apmierināts ne ar krāsojuma kvalitāti, ne ar krāsas patēriņu," viņš norāda.

Risinājuma izstrādē ieguldīti aptuveni desmit tūkstoši eiro.

Ideja par virtuālo asistentu radās, mēģinot atrast risinājumu vairākām problēmām – palielināt pārdošanas apjomus veikalos, uzsākt ciešu sadarbību ar krāsu ražotājiem, palīdzēt cilvēkiem izvēlēties pareizu instrumentu tirdzniecības vietās, atslogot pārdevējus veikalos, radīt zīmolam pievienoto vērtību zīmolam. "To visu sasummējot, radās ideja par tiešsaistes rīku un nonācām līdz tam, ka tas var būt virtuālais asistents," saka R. Černišovs.

Viņš stāsta, ka no šāda risinājuma lietošanas pircējam veikalā ir divi galvenie ieguvumi. Pirmkārt, nav "jāmedī" pārdevējs, otrkārt, tiek piedāvāts pareizs produkts, kas nozīmē, ka klients būs apmierināts ar krāsojumu, krāsu, instrumentu un arī ar veikalu, kur to visu iegādājies. "Vairāki ieguvumi ir arī veikaliem – virtuālais asistents piedāvā kvalitatīvākus produktus, kā arī aksesuārus un papildu instrumentus, kas palielina vidējo čeku. Virtuālais asistents fokusējas uz noteiktu sortimentu, kas veikalam ļauj samazināt vienību skaitu noliktavā. Tāpat tas, ka veikalā ir virtuālais asistents, padara to atšķirīgu no konkurentiem. Manā skatījumā šādiem risinājumiem ir nākotne. Jau šodien mēs lielāko daļu informācijas par precēm iegūstam datoros un viedierīcēs. Kādēļ mēs nevarētu saņemt konsultāciju par preci savā telefonā, atrodoties veikalā?" tā R. Černišovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

Insulta rehabilitācijas asistentam pirmie pacienti

Anda Asere, 15.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veselības jaunuzņēmuma SIA "Vigobot" digitālais insulta rehabilitācijas asistents "Vigo" ir pieejams pirmajiem lietotājiem.

"Esam tikko palaiduši produktu Latvijas tirgū un pirmie 15 "Vigo" komplekti, kur ietilpst lietotne, planšetdators, statīvs un internets, jau ir pieejami lietotājiem. Paralēli sadarbojamies ar mediķiem, lai arī viņi varētu ieteikt "Vigo" insultu pārcietušajiem pacientiem, kam tas ir nepieciešams," teic līdzdibinātājs Kristaps Krafte.

Vaicāts par potenciālo lietotāju interesi, viņš norāda, ka šobrīd uz šo jautājumu ir grūti atbildēt. "Vēl neesam sākuši reklāmas kampaņu, bet jau esam saņēmuši pirmos pieteikumus no interesentiem. Testa lietotāji ir atzinīgi novērtējuši "Vigo" sniegtās iespējas un viņu atveseļošanās ir bijusi veiksmīga. Tāpat mūs atzinīgi novērtē insulta rehabilitācijas profesionāļi," saka K. Krafte.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar jaunā "SĀGA" tirdzniecības centra atvēršanu rudenī tiks izveidotas ap 500 jaunas darba vietas, kas kopā ar blakus esošo "IKEA" tirdzniecību centru veidos jaunu darījumu centru Rīgā.

Jaunā centra attīstībā plānots ieguldīt aptuveni 68 miljonu eiro lielas investīcijas.

"Neskatoties uz pandēmijas radītajiem riskiem, mēs kā investori un attīstītāji pieņēmām lēmumu turpināt projektu iepriekš noteiktajā laika grafikā un apjomā. Šis, līdzīgi kā citi lieli investīciju projekti Latvijā, šobrīd silda ekonomiku un jau būvniecības stadijā nodrošina darbavietas un saimniecisko apriti daudziem lieliem un maziem uzņēmumiem. Tomēr pēc atvēršanas rudenī tam būs vēl lielāka pozitīva ietekme uz vietējo ekonomiku, pateicoties atvērto veikalu, biroju, sporta un veselības klasteru, restorānu halles, pirmsskolas iestādes radītajām darbavietām un papildu nomaksātajiem nodokļiem valsts budžetā," lēš SIA "VPH Latvia" direktors Juris Barkāns.

Komentāri

Pievienot komentāru