Zīmols OT Ogres Trikotāža ceturtdien rīkoja 2010./2011.gada sezonas modes skati Adītā ziema.
Skatē līdztekus uzņēmuma dizaineru izveidotajai jaunajai pamatkolekcijai tika rādītas divas līnijas, ko uzņēmums plāno pastiprināti attīstīt turpmāk - apģērbi bērniem un apģērbi lielo izmēru valkātājiem Plus Size.
Kompānijas valdes priekšsēdētāja Margarita Jeršova iepriekš uzsvēra, ka abi virzieni izraudzīti pēc rūpīgas pašmāju tirgus pieprasījuma izpētes, kurā joprojām pieprasījums pēc labas kvalitātes trikotāžas izstrādājumiem vidējā un vidēji augstā cenu segmentā būtiski pārsniedz piedāvājumu.
«Šī ir salīdzinoši brīva tirgus niša un mūsu rīcībā ir pilnīgi visi resursi, lai to aizpildītu,» norādīja M. Jeršova.
Bērnu kolekcijas modeļus izstrādājusi uzņēmuma dizainere Katrīna Puelo.
Plus Size līnija, kuras izveidi konsultēja OT Ogres Trikotāža komercdirektors Vladislavs Tikāns, ieturēta klasiskā stilā.
#1/29
"OT Ogres Trikotāžas" sabiedrisko attiecību speciāliste Maruta Bukleviča uzrunā klātesošos pirms 2010./2011.gada sezonas modes skates "Adītā ziema".
#2/29
"OT Ogres Trikotāžas" sabiedrisko attiecību speciāliste Maruta Bukleviča uzrunā klātesošos pirms 2010./2011.gada sezonas modes skates "Adītā ziema".