Šogad, iespējams, izdosies apkopot datus par Latvijas reklāmas tirgus apmēriem līdz šim nemērītajos globālajos interneta portālos
Tas izriet no DB nozares ekspertu aptaujas.
Šogad kopējā reklāmas nozares izaugsme varētu būt 5 procentu apmērā, un lielākas izmaiņas būs starp mediju veidiem, proti, digitālā un mobilā vide turpinās izaugsmes gājienu, nedaudz samazinot TV, preses un radio īpatsvaru, tomēr dramatisku izmaiņu vēl nebūs, spriež IDEA Havas Media valdes loceklis Ivo Rundāns.
Liela daļa no interneta reklāmas investīciju apjoma nebūt neparādās tirgus atskaitēs, jo ārvalstu medijos izvietotā reklāma līdz šim netiek publiski uzskaitīta. Lielākās platformas ir Google un Youtube, Facebook un Instagram, Twitter, Waze un turpmāk arī LinkedIn, lēš I. Rundāns. Viņaprāt, nozīmīgākais notikums varētu būt Latvijas Reklāmas Asociācijas (LRA) centieni apkopot pilnīgāku informāciju par Latvijas reklāmas tirgu, iekļaujot tajā informāciju arī par līdz šim nemērītajiem globālajiem interneta portāliem, kuri pieminēti iepriekš. «Projekta izdošanās gan ir atkarīga no tirgus dalībnieku gatavības dalīties ar informāciju, lai kopīgi jau precīzāk noteiktu kopējo reklāmas tirgus apmēru,» viņš teic.
Visu rakstu Iet analītikas pavadā lasiet 7. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.