Citas ziņas

Daugavpilī atklāj viesnīcu "Park hotel Latgola"

Aivars Mackevics [email protected], 06.06.2005

Jaunākais izdevums

Šī gada 3.jūnijā Daugavpilī pēc rekonstrukcijas tiek atklāta viesnīca “Park hotel Latgola” (agrāk viesnīca “Latvija”). Rekonstruētā viesnīca atbildīs trīs zvaigžņu viesnīcas statusam, tā kļūstot par vienu no spēcīgākajiem viesnīcas pakalpojumu sniedzējiem visā Latgales reģionā. “Mūsu viesnīcas privatizācija tika sākta 1995.gadā, šo gadu laikā ir mainījušies gan viesnīcas saimnieki, gan tās attīstības virzieni un ir tapusi moderna, trīs zvaigžņu prasībām atbilstoša viesnīca”, stāsta viesnīcas “Park hotel Latgola” direktors Juris Sarkans. Viesnīca “Park hotel Latgola” būs lielākā un modernākā viesnīca Latgalē, tajā ir 118 numuri, 236 gultasvietas, tai skaitā arī seši luksus numuri. “Park hotel Latgola” sniegs visplašāko pakalpojumu klāstu, izmantojot gan Latgales tūrisma resursus, gan organizējot semināru- konferenču darbu, šiem nolūkiem paredzēta viesnīcas VIP zāle, četras mazākas un viena lielāka konferenču zāle. Viesnīcā “Park hotel Latgale” darbosies trīs restorāni, viesi varēs izmantot saunu, džakuzi u.c. pakalpojumus. Viesnīca ar darba vietām nodrošinās vairāk kā septiņdesmit darbiniekus. Viesnīcas īpašnieki ir SIA Pellston nami, kas tika dibināta 2003.gadā, lai realizētu šo projektu. Viesnīcas “Park hotel Latgola” mājas lapa internetā: www.hoteldaugavpils.lv Avots: Daugavpils TIC

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Daugavpilī atklāj jauno viesnīcas "Park Hotel Latgola" pulksteni

, 20.10.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 20.oktobra daugavpiliešu laiku atkal skaitīs viens no pilsētas simboliem - viesnīcas pulkstenis. Laikrādis atradīsies tur, kur gadu desmitiem pilsētnieki un pilsētas viesi to ir pieraduši redzēt, uz viesnīcas "Park Hotel Latgola" jumta.

"Mēs apzināmies, ka šis nav parasts pulkstenis, bet ir viens no Daugavpils simboliem," uzsver viesnīcas "Park Hotel Latgola" direktore Iveta Šašoka. Jaunais pulkstenis ir viesnīcas dāvinājums Daugavpilij un daugavpiliešiem. "Visi pilsētnieki- no liela līdz mazam bija pieraduši, ka Daugavpils centrā ir pulkstenis, tagad mūsu solījums un arī pienākums pret pilsētu ir izpildīts - Daugavpils galvenais pulkstenis ir atgriezies savā vietā," saka I. Šašoka. Par godu pulksteņa atklāšanai- plkst.17.00, viesnīcā "Park Hotel Latgola" notiks tikšanās- "Laiks ir tas, kas neļauj visam notikt vienlaicīgi..." un flamenko ģitārista Andra Kārkliņa fotogrāfiju izstādes "Saules vārti" atklāšana. Izstādē būs apskatāms A.Kārkliņa fotoskatījums uz vienpadsmit saulainām Latīņamerikas zemēm - no Meksikas līdz Argentīnai. Piedalīsies arī pats autors. Savukārt, visiem daugavpiliešiem un Daugavpils viesiem viesnīcas direktore Iveta Šašoka novēl "vienmēr un visur būt īstajā laikā un savā vietā!" Viesnīca "Park Hotel Latgola", agrākā viesnīca "Latvija", pēc rekonstrukcijas tika atklāta 2005.gada jūnijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Top jaunas viesnīcas; Rīgas tirgus tuvu piesātinājumam

Lāsma Vaivare, 07.05.2014

Vaļņu ielā 49 iepretim Rīgas autoostai top jau sestā viesnīca, kas strādās arWelton zīmolu.

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc iepriekšējo gadu aktīvajiem nekustamā īpašuma darījumiem Rīgā tiek rekonstruētas, būvētas un atvērtas jaunas viesnīcas; eksperti lēš – tirgus ir tuvu piesātinājumam.

Bez pašreizējiem viesnīcu projektiem Rīgā, kas jau ir vai tūlīt tiks pabeigti, vēl tiek plānoti vairāki jauni; kad tie būs pabeigti, tirgus būs piesātināts, norāda nekustamo īpašumu kompānijas Newsec Latvija direktors Valdis Mitenbergs. Ja investors šobrīd sāktu apsvērt viesnīcas projekta īstenošanu Rīgā – iegādātos īpašumu, sāktu projektēt –, iespējams, būtu jau nokavēts.

Ja nepalielināsies tūristu skaits, konkurence viesnīcu biznesā būtiski saasināsies, pauž Latvijas viesnīcu un restorānu asociācijas izpilddirektore Santa Graikste. Viņasprāt, pie esošās viesnīcu noslodzes, kas pēc asociācijas datiem pērn bija ap 48%, nav īstas vajadzības pēc jaunu viesnīcu būvniecības. Vienlaikus šobrīd tirgū vērojamā aktivitāte, rekonstruējot un no jauna būvējot viesnīcas, ir sakritība, nevis apzināts plāns. «Viesnīcas izveide nav īstermiņa projekts,» viņa norāda, stāstot, ka, piemēram, vēsturiskas ēkas pārveide par viesnīcu var būt ļoti laikietilpīga, kas liek pagarināt būvniecības termiņus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Diskutēs par tūrisma attīstību Daugavpilī

Daiga Ozola, Db, 01.12.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2008. gada 4. decembrī Rīgā viesnīcā Avalon notiks diskusija par Daugavpils 2008. gada tūrisma sezonu.

Diskusijas laikā dalībnieki pārrunās svarīgākos panākumus 2008. gada tūrisma sezonā, kā arī problēmas, ar kurām ir nācies saskarties tūrisma jomas speciālistiem Daugavpilī. Par tūrisma nozīmi pilsētas dzīvē pastāstīs Daugavpils domes priekšsēdētājas 1. vietniece Eleonora Kleščinska.

Daugavpils domes Pilsētas attīstības departamenta vadītāja Inga Goldberga informēs par projektiem, kas uzlabos tūrisma pakalpojuma piedāvājumu Daugavpilī. Tiks sniegta informācija arī par svarīgākajiem kultūras projektiem un pasākumiem 2009. gadā Daugavpilī, savukārt Daugavpils lielākās viesnīcas Park Hotel Latgola direktore Ruta Sarkane pastāstīs par viesnīcas piedāvājumu tūristiem 2009. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Viesnīcu biznesa profesionāļi tiekas starptautiskā konferencē Rīgā

Aivars Mackevics [email protected], 07.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada 4. jūnijā viesnīcā Reval Hotel Rīdzene, lai runātu par viesnīcu biznesa attīstības tendencēm, bija pulcējušies viesnīcu biznesa speciālisti no visas pasaules. Atklājot konferenci "Pasaules viesnīcu biznesa attīstība", dalībniekus uzrunāja Starptautiskās viesnīcu un restorānu asociācijas prezidents Džons Bells, Latvijas Republikas Ekonomikas ministrijas Tūrisma departamenta direktore Aira Andriksone un Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas prezidents Jānis Jenzis. Par Latvijas tūrisma attīstības plāniem un mārketinga aktivitātēm informēja Latvijas Tūrisma attīstības valsts aģentūras direktors Uldis Vītoliņš. Izraēlas Viesnīcu asociācijas ģenerāldirektors Abrahams Rozentāls savā lekcijā uzsvēra, ka drošības kritērijus viesnīcu uzņēmējdarbībā ir jāietver kā pašsaprotamu elementu. Drošības pasākumus viesnīcā ieteicams veikt neuzkrītoši, jo uzsvērtas rūpes par drošību var raisīt viesos diskomfortu un aizdomas. A. Rozentāls arī dalījās pārdomās par viesnīcu klasifikācijas problemātiku. Pašreizējā situācijā grūti iedomāties vienotas viesnīcu klasifikācijas ieviešanu visā pasaulē. Iespējams, varētu veidot klasifikācijas sistēmas atbilstoši reģioniem, piemēram, Eiropu iedalot Dienvidu, Ziemeļu, Centrālajā Eiropā, taču A. Rozentāls uzsvēra, ka viesnīcu iedalīšana atbilstoši klasēm ir ļoti problemātiska, jo daudzkārt viesnīcas galveno pievilcību un augsto klasi nosaka kāds īpašs “knifs”, dizaina un servisa nianses, un mazākā mērā atbilstība standartiem. Izraēlas Viesnīcu asociācijas ģenerāldirektors pauda viedokli, ka drīzumā par noteicošo faktoru viesnīcu izvēlē varētu kļūt nevis zvaigžņu skaits, bet viesnīcas e-prezentācija, proti, informācija viesnīcas interneta mājas lapā. Amerikas Viesnīcu un tūrisma mītņu asociācijas prezidents Džo Makinernejs (Joe McInerney) savā uzrunā iezīmēja pasaules tūrisma industrijas attīstības galvenos aspektus. Tūrisma un viesmīlības industrijas apjomi pasaulē turpina pieaugt, tādēļ Amerikas Viesnīcu un tūrisma mītņu asociācijas prezidents iesaka jau caur atbilstošām izglītības programmām motivēt jaunus cilvēkus strādāt tūrisma un viesmīlības biznesā. Amerikas Viesnīcu un tūrisma mītņu asociācijas paspārnē darbojas Amerikas Viesnīcu un tūrisma mītņu Izglītības fonds, kas gadā nodrošina stipendijas pus miljona ASV dolāru apmērā un vidēji 180 000 ASV dolāru gadā atvēl pētījumiem. Amerikas Viesnīcu un tūrisma mītņu asociācija pastāv jau 95 gadus. Makinernejs uzsvēra, ka Latvijas lidsabiedrību airBaltic šobrīd var uzskatīt par vienu no stiprākajām zemo izmaksu lidsabiedrībām Eiropā. Amerikas Viesnīcu un tūrisma mītņu asociācijas prezidents Latvijai ieteica izvēlēties konkrētus mārketinga virzienus starptautiskajā tūrisma tirgū. Šobrīd ir īpaši piemērots laiks valsts tēla veidošanai, jo par Latviju pasaulē vēl nav izveidojušies izteikti stereotipi. Baltijas valstīm, kam ir daudz kopīga ar Skandināviju vai Lielbritāniju, jāpievērš uzmanība tam, kā līdzīgās tūrisma pievilcības pasniegt neparastā veidā caur pārdomātu ceļojumu pakešu veidošanu. Makinernejs iesaka akcentēt uzmanību uz luksusa klases ceļotājiem un tā saukto “X” paaudzi – ceļotājiem vecumā no 20 līdz 40 gadiem. HOTREC (Hotels, Restaurants & Cafes in Europe) izpilddirektore M. Sequaris argumentēja viesnīcu un restorānu biznesa lobēšanas nepieciešamību un iespējas Eiropas Savienības līmenī tādos jautājumos kā zemāka PVN noteikšana, sociālo jautājumu risināšana attiecībā uz viesmīlības nozares specifiku (darbs svētdienās, svētku dienās, naktīs), pārtikas drošības standarti, naktsmītņu klasifikācijas standarti, autortiesības attiecībā uz viesnīcās un restorānos atskaņoto mūziku, smēķēšanas ierobežojumi ēdināšanas uzņēmumos un naktsmītnēs. Pieredzē par SPA viesnīcu ekspluatācijas un produkta pārdošanas niansēm Eiropā dalījās Accor Thalassa (Vichy, Francija) direktors Aivars Provejs, velkot paralēles arī starp Jūrmalas un Vichy kūrorta attīstības problemātiku. Kā dažas no galvenajām SPA biznesa aktualitāt

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijā notiks pasaules mēroga viesnīcu industrijas pasākumi

Aivars Mackevics [email protected], 02.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada 3. un 4.jūnijā pasaules viesnīcu uzmanība būs pievērsta Latvijai, jo Rīgā notiks Starptautiskās Viesnīcu un restorānu asociācijas un Nacionālo asociāciju izpildinstitūciju tikšanās, kā arī Latvijā pirmā viesnīcu un restorānu industrijai veltītā konference „Pasaules viesnīcu biznesa attīstība”. Pasākumus rīko Latvijas viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) un organizēšanu atbalsta arī Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA). Starptautiskā Viesnīcu un restorānu asociācija (IHRA) ir vienīgā globālā organizācija, kas pārstāv viesmīlības industriju pasaulē. Tās biedri ir nacionālās viesnīcu un restorānu asociācijas visā pasaulē un starptautiskās nacionālās viesnīcu un restorānu ķēdes, kopumā pārstāvot aptuveni 300 tūkstošus viesnīcu un 8 miljonus restorānu. 3.jūnijā IHRA augstākās amatpersonas un starptautiski atpazīstamu viesnīcu ķēžu līderi kopīgi apspriedīs pasaules tūrisma un jo īpaši viesmīlības industrijas tendences, un, kā uzsver TAVA direktors Uldis Vītoliņš, šī tikšanas ir ļoti būtisks notikums Latvijas tēla atpazīstamības un tūrisma nozares attīstības veicināšanā. 4.jūnijā norisināsies starptautiskā viesnīcu industrijas konference „Pasaules viesnīcu biznesa attīstība”. Konferences organizētāju mērķis ir veicināt Latvijas viesnīcu biznesa attīstību, iepazīstinot viesnīcu īpašniekus un vadītājus ar jaunākajām pasaules viesmīlības industrijas attīstības tendencēm, kā arī aktuāliem mārketinga, menedžmenta un sadarbības jautājumiem. Konferencē kā prioritāras izvirzītas tādas tēmas kā Latvijas un pasaules tūrisma un viesmīlības industrijas attīstības tendences, drošības loma viesnīcas izvēles procesā, kūrortviesnīcu mārketinga pasākumu organizēšana, kā arī starptautisku viesnīcu ķēžu politika attiecībā uz Baltijas valstīm. Konferences „Pasaules viesnīcu biznesa attīstība” lektori ir pieredzes bagāti viesnīcu un restorānu nozares pārstāvji, starptautisku viesnīcu ķēžu un citu valstu viesnīcu un restorānu asociāciju līderi no ASV, Francijas, Izraēlas un Jordānijas. Konferenci atklās un ar priekšlasījumu uzstādies arī Starptautiskās Viesnīcu un restorānu asociācijas prezidents Džons Bells. LVRA organizētos pasākumus bez Tūrisma attīstības valsts aģentūras atbalsta arī viesnīcas Reval Hotel Rīdzene un Hotel de Rome, kā arī „Emīla Gustava šokolāde” un SIA „Mobil Plus”. Avots: TAVA

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Notiks pasaules viesnīcu biznesam veltīta konference

Vineta Vizule [email protected], 03.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

3. un 4.jūnijā pasaules viesnīcu uzmanība būs pievērsta Latvijai, jo Rīgā notiks Starptautiskās Viesnīcu un restorānu asociācijas (IHRA) un Nacionālo asociāciju izpildinstitūciju tikšanās, kā arī Latvijā pirmā viesnīcu un restorānu industrijai veltītā konference "Pasaules viesnīcu biznesa attīstība". Pasākumus rīko Latvijas viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) un atbalsta Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA). 3. jūnijā IHRA augstākās amatpersonas un starptautiski atpazīstamu viesnīcu ķēžu līderi kopīgi apspriedīs pasaules tūrisma un jo īpaši viesmīlības industrijas tendences, un, kā uzsver TAVA direktors Uldis Vītoliņš, šī tikšanas ir ļoti būtisks notikums Latvijas tēla atpazīstamības un tūrisma nozares attīstības veicināšanā. 4. jūnijā norisināsies starptautiskā viesnīcu industrijas konference Pasaules viesnīcu biznesa attīstība. Konferences organizētāju mērķis ir veicināt Latvijas viesnīcu biznesa attīstību, iepazīstinot viesnīcu īpašniekus un vadītājus ar jaunākajām pasaules viesmīlības industrijas attīstības tendencēm, kā arī aktuāliem mārketinga, menedžmenta un sadarbības jautājumiem. Konferencē kā prioritāras izvirzītas tādas tēmas kā Latvijas un pasaules tūrisma un viesmīlības industrijas attīstības tendences, drošības loma viesnīcas izvēles procesā, kūrortviesnīcu mārketinga pasākumu organizēšana, kā arī starptautisku viesnīcu ķēžu politika attiecībā uz Baltijas valstīm. Konferences lektori ir pieredzes bagāti viesnīcu un restorānu nozares pārstāvji, starptautisku viesnīcu ķēžu un citu valstu viesnīcu un restorānu asociāciju līderi no ASV, Francijas, Izraēlas un Jordānijas. Konferenci atklās un ar priekšlasījumu uzstādies arī Starptautiskās Viesnīcu un restorānu asociācijas prezidents Džons Bells. Starptautiskā Viesnīcu un restorānu asociācija (IHRA) ir vienīgā globālā organizācija, kas pārstāv viesmīlības industriju pasaulē. Tās biedri ir nacionālās viesnīcu un restorānu asociācijas visā pasaulē un starptautiskās nacionālās viesnīcu un restorānu ķēdes, kopumā pārstāvot aptuveni 300 tūkstošus viesnīcu un 8 miljonus restorānu. Avots:TAVA

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Organizē konferenci „Pasaules viesnīcu biznesa attīstība”

Andris Zeļenkovs [email protected], 30.05.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2005. gada 4. jūnijā, viesnīcā „Reval Hotel Rīdzene” notiks Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas organizētā, Latvijā pirmā viesnīcu un restorānu industrijai veltītā konference „Pasaules viesnīcu biznesa attīstība” Konferences mērķis – veicināt Latvijas viesnīcu biznesa attīstību, iepazīstinot viesnīcu īpašniekus un vadītājus ar aktuālākajām tendencēm pasaules viesnīcu un restorānu industrijā. Konferencē, kā prioritāras, izvirzītas sekojošas tēmas: - Latvijas tūrisma industrijas attīstības tendences; - pasaules tūrisma industrijas attīstības tendences (viesnīcas, tūrisma firmas, aviokompānijas); - viesnīcu attīstības tendences; - drošības loma viesnīcas izvēles procesā; - kā organizēt kūrortviesnīcas mārketingu un pārdošanu un gūt papildus ienākumus, izmantojot viesnīcas rīcībā esošos resursus - starptautisku viesnīcu ķēžu politika attiecībā uz Baltijas valstīm, u.c. Konferences „Pasaules viesnīcu biznesa attīstība” lektori ir pieredzes bagāti viesnīcu un restorānu nozares pārstāvji, starptautisku viesnīcu ķēžu un citu valstu viesnīcu un restorānu asociāciju līderi no Amerikas Savienotajām valstīm, Francijas, Izraēlas un Jordānijas. Konferenci atklās un ar priekšlasījumu uzstāties arī Starptautiskās Viesnīcu un restorānu asociācijas /IH&RA/ prezidents – Džons Bells /John Bell/. Konferences noslēgumā notiks konferences dalībnieku – lektoru un klausītāju diskusija. Konferences darba valoda – latviešu un angļu (tiks nodrošināts tulkojums). Konferenci „Pasaules viesnīcu biznesa attīstība”, LVRA organizē sadarbībā ar Tūrisma Attīstības valsts aģentūru, viesnīcu „Reval Hotel Rīdzene”, viesnīcu „Hotel de Rome", SIA „Mobil Plus”, tūrisma aģentūru „VIA Hansa” un „Emīla Gustava šokolāde”. Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija ir sabiedriska organizācija, kas apvieno viesnīcas, viesu mājas, moteļus un to restorānus, profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Viesnīcu un restorānu asociāciju vadīs Jānis Vālodze

Žanete Hāka, 11.04.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas (LVRA) valdes sēdē par asociācijas prezidentu ievēlēts viesnīcas Radisson Blu Ridzene Hotel vadītājs Jānis Vālodze.

Kā informēja asociācijas pārstāvji, par LVRA valdes locekļiem uz turpmākajiem diviem gadiem ievēlēti: Hanza Hotel pārstāve Iveta Gangnuse, Airport Hotel ABC pārstāvis Jānis Naglis, AS Lido pārstāve Rita Auziņa, Park Hotel Latgola pārstāve Ruta Priede, restorāna Kaļķu vārti pārstāve Sandra Sirmace un Rīgas Pārtikas ražotāju vidusskolas pārstāve Silva Ozoliņa.

LVRA apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai ar mērķi uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā (HOTREC) biedrs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Elizabetes ielā Rīgā plāno atvērt Radisson RED zīmola viesnīcu

LETA, 13.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā viesnīcu grupa The Rezidor Hotel Group līdz 2020.gadam Rīgā plānot atvērt jaunu Radisson RED zīmola viesnīcu, informēja viesnīcu grupas pārstāvji.

Aģentūra LETA šā gada martā jau vēstīja, ka nākamo trīs gadu laikā viesnīcu grupa Carlson Rezidor Hotel Group plāno Rīgā atvērt vēl vienu no tās pārstāvēto zīmolu - Quorvus Collection, Radisson RED vai Prizeotel viesnīcām.

Jaunā viesnīca ar 220 numuriņiem būs pirmā Radisson RED zīmola viesnīca Latvijā, kas ir viesnīcu grupas Carlson Rezidor Hotel Group jaunais dzīvesstila zīmols tā sauktās millenials paaudzes ceļotājiem. Radisson RED viesnīca Rīgā tiks atvērta sadarbībā ar nekustamo īpašumu pārvaldītāju Astor Group.

The Rezidor Hotel Group izpilddirektora vietnieks un galvenais attīstības speciālists Elijs Junjes norāda, ka Rīgā gaidāmā Radisson Red zīmola viesnīca pastiprinās viesnīcu grupas klātbūtni tirgū un tās dominējošo pozīciju Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

A/s Admirāļu klubs vienīgais kazino Rīgā, Blaumaņa ielā 32, tagad ir slēgts, Db konstatēja apmeklējot iestādi.

Neskatoties uz to, ka a/s Admirāļu klubs īpašnieks Jānis Dāvis iecerējis pārdot sev piederošo kompāniju, tomēr pašu kazino acīmredzot nolēmis slēgt, tā vietā atverot jaunu kazino Daugavpilī. Blaumaņa ielā, Rīgā agrāk atradās gan kazino zāle, gan spēļu automātu zāle, kas arī tagad ir slēgta.

Interesanti, ka vēl šī gada 29. aprīlī J. Dāvis intervijā laikrakstam Bizness & Baltija teica, ka plāno pārdod savu uzņēmumu, un tam esot divi kazino, taču tagad izrādās, ka viens no tiem slēgts jau no 1. aprīļa. Nav zināms, kā kazino slēgšana varētu ietekmēt plānoto darījumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Daugavpils tēmēs uz Latvijas tūristiem

Daiga Ozola, Db, 05.12.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daugavpilij tūrisma jomā pašlaik ir produktīvāka sadarbība ar Lietuvas pierrobežas reģionu nekā ar Latvijas pilsētām.

„Rīdzinieki, kas pie mums brauc, skaita stundas, kas jāpavada ceļā,” tā Daugavpils Domes rīkotajā diskusijā par tūrisma attīstību atzina Daugavpils Domes Pilsētas attīstības departamenta vadītāja Inga Goldberga. Viņa, tāpat kā vairākas tūrisma firmas, atzīst, ka pašlaik lielākais kavēklis rīdziniekiem apmeklēt Daugavpili, esot tālais ceļš. Kā tuvākais risinājums tiek nosaukta lidosta, kura darbu uzsākšot ātrāk, nekā tiks uzbūvēts ātrgaitas ceļš uz Daugavpili.

Lai aktīvāk piesaistītu Latvijas tūristus pilsētai, Daugavpils dome plāno likt akcentu uz vairākām lietām tūrisma jomā. Kā pilsētas lepnums tiek minēts cietoksnis, ar kuru 2-4 gadu nākotnē saistītas lielākās cerības tūristu piesaistei Daugavpilij. Pašreiz Daugavpils cietoksnis ir pārmaiņu gaidās: nākamgad plānots uzsākt Marka Rotko mākslas centra, Daugavpils pilsētas un rajona policijas pārvaldes kompleksa un inženiertīklu komunikāciju izveides un rekonstrukcijas darbus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Latviskuma zīmogs Daugavpilī

Monta Glumane, 01.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūzikas klubs un bārs Artilērijas pagrabi Daugavpilī klientus apkalpo tikai latviešu un angļu valodā, tādā veidā pirmajā vietā turot savas vērtības.

Atpūtas vieta Daugavpilī izveidota 2013. gada oktobrī, taču ideja par to radusies jau 2010. gadā. Ilgu laiku aizņēmusi telpu atrašana. «Pirmo gadu nogaidījām un apskatījāmies, vai šīs telpas neapplūst, ņemot vērā, ka blakus ir Daugava un bārs atrodas pagrabā,» stāsta Artilērijas pagrabu saimnieks Andrejs Faibuševičs, kuram šis bizness ir kā hobijs. Ikdienā viņš nodarbojas ar zinātniskiem un klīniskiem pētījumiem farmācijā.

Viņam bijuši vairāki iemesli, kāpēc izveidot šādu bāru Daugavpilī. Viens no galvenajiem – ieviest mūzikas klubu kultūru, jo iepriekš pilsētā to klasiskā izpratnē (kā, piemēram, Pulkvedim neviens neraksta un Četri balti krekli Rīgā) nebija. Tāpat nav bijis nevienas latviešu vietas, kur gribētos aiziet. «Bija skaidrs – kas pirmais brauc, tas pirmais maļ. Agri vai vēlu tāpat šāda vieta būtu radusies. Man kā jauniešu tēvam tas bija svarīgi, jo zinu, kāda ir provinces, it sevišķi Latgales, bērnu problēma, kad viņi nonāk lielpilsētā. Nevar salīdzināt ar tiem, kuri atbrauc no Valmieras vai Liepājas, no nerusificētiem reģioniem. Es gribēju ieguldīt Daugavpils jaunatnē, lai viņi būtu psiholoģiski konkurētspējīgi ar saviem vienaudžiem Rīgā. Veiksmīga sakritība, un 2013. gadā Latgalē tika atvērti trīs kultūras objekti – Marka Rotko centrs Daugavpilī, Gors Rēzeknē un Artilērijas pagrabi,» stāsta bāra saimnieks. Kopējās investīcijas uzņēmējdarbības sākšanai bija aptuveni 20–25 tūkst. eiro, no tiem 10 tūkst. eiro iegūti, piesaistot Altum Šveices mikrokreditēšanas programmu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Altum Kapitāla fonds noslēdzis līgumu par investīciju projektu ar Latvijas viesnīcu operatora Mogotel SIA uzņēmumu Mogotel Development Holding tā darbības izvēršanai Eiropas valstīs. Kopējais piešķirtā finansējuma apjoms plānots līdz pieciem miljoniem eiro jaunu viesnīcu Eiropā pārņemšanai pārvaldīšanā, informē Altum.

Kapitāla fonda finansējums aizdevuma veidā dos iespēju Mogotel uzņēmumam pielāgoties jaunajai tirgus situācijai un īstenot biznesa modeli, kas palīdzēs īstenot tālākas attīstības plānus un izvērst darbību ārvalstīs. Pirmais apstiprinātais projekts ir Kapitāla fonda finansējuma ieguldījums viesnīcas pārvaldīšanai vienā no Polijas pilsētām, savukārt kā nākamais solis plānots ieguldījums viesnīcas pārvaldīšanai vienā no Vācijas pilsētām.

"Esam gandarīti ar Kapitāla fonda finansējuma palīdzību atbalstīt vietējo nozares tirgus līderi ceļā uz viesnīcu pārvaldīšanas pakalpojumu eksportēšanu. Lai arī viesmīlība ir viena no visvairāk Covid-19 pandēmijas skartajām nozarēm pasaulē, līdz ar vakcinācijas aptveres palielināšanos Eiropā tiek prognozēta samērā ātra nozares atkopšanās. Mogotel grupas līdzšinējā pieredze un uzkrātās īpašās zināšanas un prasmes viesnīcu pārvaldīšanā ir labs pamats sasniegt plānoto investīciju atdevi pat ātrāk nekā pirmskrīzes periodā," komentē Altum valdes priekšsēdētājs Reinis Bērziņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Eksperti: Viesnīcu tirgus Latvijā nav pārbagāts

Biznesa augstskolas «Turība» Starptautiskā tūrisma fakultātes profesore Maija Rozīte/docētājas Ruta Žvals un Margarita Platace, 04.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz to, ka Latvijā, it īpaši Rīgā, tiek atvērtas arvien jaunas viesnīcas, viens no viesnīcu izmantošanas rādītājiem – numuru noslogojums, pēdējos divos gados ir palielinājies. Tas liecina, ka ir noturīgs tūristu, viesu skaita pieaugums un esošās viesnīcas ir spējušas noturēt savus klientus.

Viesnīcu nozare turpina attīstīties gan kvantitatīvi, gan kvalitatīvi. Aug viesnīcu skaits un kapacitāte, pieaug to daudzveidība. 2017.gadā viesnīcās apkalpots 2,1 miljons viesu. Salīdzinājumam - 2007.gadā skaits bija divas reizes mazāks - tikai 1,2 miljoni.

Viesnīcu tirgū ir augsta konkurence, kas liek uzturēt augstu pakalpojumu kvalitāti un neļauj būtiski paaugstināt cenas. Salīdzinājumā ar citām Eiropas valstīm mūsu viesnīcas par salīdzinoši zemākām cenām piedāvā augstu pakalpojumu kvalitāti. Par to liecina klientu atsauksmes un augstais vērtējums. Rīgā ir atvērtas jaunas augstākās kategorijas (5*) viesnīcas. Ir liela konkurence 4* viesnīcu segmentā. Rīgā darbojas starptautisku viesnīcu grupu un ķēžu viesnīcas, pieaug to ietekme. Ir liela viesnīcu daudzveidība novietojuma, dizaina, papildu pakalpojumu, piemēram, Spa, konferenču telpu ziņā. Kvalificēts, it sevišķi vidējā līmeņa un augstākā līmeņa, personāls ar labām svešvalodu zināšanām. Darba tirgus ir nodrošināts ar tūrisma izglītības iestāžu absolventiem, kuri ieguvuši mūsdienīgu, specializētu izglītību un praktiskās iemaņas Latvijā un pasaulē. Trūkst zemākas kvalifikācijas personāls - viesmīļi un istabenes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Skandināvijas viesnīcu ķēde Choice sāk darbību Baltijā

Ingrīda Drazdovska, 29.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmā Latvijas prezidenta Jāņa Čakstes dzimtas turpinātāji, sadarbojoties ar lielāko viesnīcu ķēdi Skandināvijā AS Choice Hotels Scandinavia, izveidojuši kopuzņēmumu SIA Choice Hotels Baltics.

Tā mērķis ir Baltijas valstīs izveidot un Choice viesnīcu tīklam pievienot virkni viesnīcu. Jau šobrīd Rīgā un Tallinā darbojas pa vienai Choice ķēdes viesnīcai. Savukārt turpmāko trīs gadu laikā plānots izveidot vēl deviņas Choice ķēdes viesnīcas Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

Čakstes ģimene Rīgā vada viesnīcu Clarion Collection Hotel Valdemars, kas Choice viesnīcu ķēdei pievienojās 2009. gada sākumā. Pēc viņu iniciatīvas izveidots kopuzņēmums ar lielāko viesnīcu ķēdi Skandināvijā, lai arī Igaunijā, Latvijā un Lietuvā izveidotu virkni Choice viesnīcu.

SIA Choice Hotels Baltics darbības stratēģija ir vērsta uz sadarbības līgumu slēgšanu ar jau esošajām viesnīcām un to pievienošanu Choice viesnīcu ķēdei. Jaunizveidotā uzņēmuma izpilddirektors ir Kārlis Čakste (Karl Mikael Čakste).

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

DB viesojas vienīgajā Igaunijas kapitāla mēbeļu ražošanas uzņēmumā

Anda Asere, 01.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igauņu mēbeļu ražošanas uzņēmuma Standard AS specializācija ir biroju un viesnīcu mēbeļu izgatavošana; 70% no apgrozījuma veido eksports

«Standard ir Igaunijā vienīgā mēbeļu fabrika, kura izdzīvojusi līdz šodienai un kuras īpašnieki ir vietējie. Visas pārējās rūpnīcas ir vai nu slēgtas, vai pārdotas ārzemniekiem. Mēs esam vienīgais Igaunijas kapitāla mēbeļu ražošanas uzņēmums,» apgalvo Enns Veskimegi (Enn Veskimägi), Standard AS valdes priekšsēdētājs. Viņš nenoliedz, ka biznesā ir bijuši arī sarežģīti posmi, kad nav bijis viegli izdzīvot. «Mums bija grūti laiki, kad Baltijas investīciju fondam pārdevām 25% kapitāldaļu. Toreiz mūs izglāba investors, kurš ieguldīja naudu, un mēs pārdevām daļas, lai varētu iegādāties jaunas iekārtas un tehnoloģijas. 2003. gadā kopā ar Prītu Tammu (Priit Tamm) un Mati Pēkmu (Mati Peekma) izpirkām daļas un kopš tā laika esam vienīgie uzņēmuma īpašnieki,» skaidro E. Veskimegi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Viesnīcu un restorānu nozarē jāsaglabā samazinātā PVN likme

, 14.07.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas, Latvijas un Lietuvas viesnīcu un restorānu asociāciju Valdes tiekoties šī gada 9. un 10. jūlijā, Pērnavā nolēma, ka Viesnīcu un restorānu nozarē ir jāsaglabā samazinātā PVN likme.

Šobrīd Eiropas Savienībā (ES) 22 valstīs, tai skaitā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā, viesnīcu pakalpojumiem un 12 valstīs restorānu pakalpojumiem tiek piemērota samazinātā PVN likme. Taču Igaunijas valdība, sākot ar 2009. gadu, ir iecerējusi paaugstināt izmitināšanas pakalpojumiem PVN likmi, piemērojot standarta likmi – 18% apmērā, Db.lv informē Santa Graikste, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas izpilddirektore.

Visu trīs Baltijas valstu viesnīcu un restorānu asociācijas ir pārliecinātas, ka tādējādi strauji samazināsies Igaunijā izmitināto ārvalstu tūristu skaits; tiks radīts īstermiņa ieguvums valsts budžetā, bet ilgtermiņā samazināsies Baltijas valstu konkurētspēja starp reģiona valstīm; ārvalstu investoriem tiks dots negatīvs signāls par biznesa vidi un ieguldījumiem viesnīcu nozarē Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Kvalitātes zīme Q Latvia tiek vēl deviņiem uzņēmumiem

Lelde Petrāne, 29.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Siguldā jau otro reizi tūrisma nozares uzņēmumiem izsniegs kvalitātes zīmi Q Latvia.

Kvalitātes zīmi Q Latvia saņems deviņi uzņēmumi:

IK Vienkoči, Vienkoču parks pastaigu takas ar apskates un izziņas objektiem;

Viesnīca Hotel Jūrmala SPA;

SIA Maiara Enterprises tūrisma un atpūtas centrs Plosti;

Valmieras pilsētas pašvaldības Sabiedrisko attiecību un tūrisma nodaļas Valmieras Tūrisma informācijas centrs

SIA Liepājas reģiona tūrisma informācijas centrs;

SIA Māras Nami viesnīca Park Hotel Latgola;

SIA SIGTUR viesnīca Hotel Segevold;

SIA SIGTUR viesnīca Eiropa;

Tūrisma aģentūra Vanilla Travel.

Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) direktors Armands Slokenbergs, atskatoties uz vērtēšanas komisijas sēdi, kurā tika piešķirtas kvalitātes zīmes, uzsver: «Šī bija trešā komisijas sēde, kurā bija skaidri redzams, ka ir pakalpojumi sniedzēji, kam ar kvalitāti viss ir kārtībā un viņi spēj iegūt kvalitātes zīmi ar pirmo piegājienu. Ir tādi komersanti, kas šā kvalitātes projekta ietvaros ir apzinājuši savas vājās vietas un uzlabojuši sniegto pakalpojumu līmeni. Un diemžēl ir pakalpojumu sniedzēji, kuri laikam nesaprot, kas ir kvalitāte un nespēj to uzrādīt. Tieši tāda ir projekta Q Latvia būtība – atklāt reālo situāciju un palīdzēt tai mainīties.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Hotel Bergs saņem Starptautisko viesnīcu balvu

Gunta Kursiša, 15.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīca Hotel Bergs saņēmusi Starptautisko viesnīcu balvu kā vislabāk novērtētā mazā viesnīca Latvijā (Highly Commended Best Small Hotel Latvia).

Starptautiskajā konkursā International Hotel Awards 2012-2013 Hotel Bergs piedalījās pirmo reizi.

Konkurss Starptautiskā īpašumu balva (International Property Award) norisinās astoņpadsmit gadus, un pirms diviem gadiem tika izdalīta atsevišķa Starptautiskā viesnīcu balva, pieaugot pretendentu skaitam no viesmīlības sektora.

«Balvas uzvarētāju logo visā pasaulē zināms kā viesnīcu nozares izcilības simbols,» pauž Hotel Bergs pārstāvji.

Viesnīcas tiek vērtētas vairākās kategorijās, iedalot viesnīcas pēc to lieluma, kā arī izdalot kategorijas: labākā arhitektūra, interjera dizains, viesnīcas mārketings, labākā viesnīcas mājas lapa. Viesnīcas tiek vērtētas reģionālajā līmenī un visaugstāk novērtētās viesnīcas sacenšas savā starpā starptautiskajā līmenī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Viesmīlības bizness mainās, jo ir daudz variantu, kur pārnakšņot

Anda Asere, 25.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd piecu pārvaldīto viesnīcu portfeli Igaunijas kompānija Legendhotels tuvākajā laikā plāno papildināt ar vēl divām.

Divas no Legendhotels viesnīcām ir Igaunijā, viena – Latvijā un divas – Polijā, kur tapšanas stadijā ir vēl divas. Vaicāts, cik vēl viesnīcu vēlētos savā ķēdē, Legend H & S OÜ vadītājs Tarmo Sumbergs (Tarmo Sumberg) teic, ka nav izvirzījis skaitlisku mērķi. «Augam dinamiski, mums patīk tas, ko mēs darām. Iespēju ir daudz,» viņš uzskata. Uzņēmums apsver iespēju atvērt arī kādu viesnīcu ārpus Baltijas un Polijas.

Kopš 1991. gada

«Viesnīcu biznesā nonācu 1991. gadā, pēc Padomju Savienības sabrukšanas. Tolaik tirgus bija brīvs, ēkas bija sliktā stāvoklī. Pirmos gadus savā karjerā strādāju viesnīcā Olümpia Tallinā, mēs veidojām viesnīcu grupu Reval Hotel Group. Beigās mums bija četras viesnīcas Tallinā un plānojām attīstīties arī Latvijā un Lietuvā. Atradām partneri, lielu nekustamā īpašuma kompāniju Linstow, kas pārņēma viesnīcu Latvija Rīgā un viesnīcu Lithuania Viļņā, uzņēmums mums piedāvāja operacionālo partnerību, vēlāk nopirka Reval Hotel Group. Es biju rīkotājdirektors un pēdējais privātais kapitāldaļu īpašnieks kompānijā. Man darbs lielā grupā šķita diezgan garlaicīgs un pārāk lēns. Esmu uzņēmējs un vienmēr vēlos ātrus lēmumus, strauji virzīties uz priekšu. Kad aizgāju, paņēmu viena gada pauzi, iesaistījos darbā publiskajā sektorā, bet 2002. gadā sāku veidot jaunu viesnīcu kompāniju,» stāsta T. Sumbergs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Globāls viesnīcu zīmols vēlas būvēt pieczvaigžņu viesnīcu Dzintaros

Zane Atlāce - Bistere, 12.02.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Globāls viesnīcu zīmols ir iecerējis būvēt un atvērt jaunu piecu zvaigžņu viesnīcu Jūrmalas centrālajā daļā, Dzintaros.

Uzņēmumā "Baltic Sotheby's International Realty" vērsies pasaulē zināms viesnīcu ķēdes uzņēmums ar vēlmi atvērt šīs ķēdes viesnīcu Jūrmalā. Zīmola nosaukums pagaidām esot konfidenciāla informācija.

Zīmola uzdevumā "Baltic Sotheby's International Realty" atradis un iegādājies zemesgabalu Turaidas ielā 10/12 - pilsētas aktīvākajā tūrisma zonā ar dzīvāko gājēju satiksmi (līdzās ir Jomas iela, Dzintaru koncertzāle).

Lai gan Turaidas ielā noteiktais funkcionālais zonējums pieļauj zemesgabalā izvietot viesu izmitināšanas objektus, tomēr lokālplānojums paredz attīstīt vien divarpus stāvu augstu ēku.

Starptautiskiem viesnīcu operatoriem, kuriem ir ķēdes viesnīcas pasaulē, kas atbilst 4 un 5 zvaigžņu kvalitātei, ir savi standarti, kādai jābūt viesnīcai, t.i., lai tā būtu rentabla, numuriņu skaitam būtu jābūt vismaz 150-200. Jūrmalā viesmīlības biznesam ir izteikta sezonalitāte, tādēļ viesnīcas funkcija būtu jāpapildina ar citiem pakalpojumiem, ko izmantot nesezonā: SPA piedāvājums, konferenču zāle, restorāni utt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ieguldot 14 miljonus eiro, atver SPA Rīgā

Inese Helmane, Db, 10.02.2009

Reval Hotels viesnīcu vadītājs Latvijā Kari Hiltunens (no kreisās) un ESPA Rīga direktors Johans Helstroms: «Ar ESPA Rīga atvēršanu nostiprinām savas pozīcijas gan viesnīcu biznesā, gan spa pakalpojumos. ESPA būs pirmais internacionālais zīmols, kas ienāks Baltijā, un tas palīdzēs piesaistīt apmeklētājus gan Rīgai, gan visai Latvijai.»

FOTO: VITĀLIJS STĪPNIEKS,DB

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aprīļa sākumā Rīgā paredzēts atvērt 5* sešstāvu SPA, kurā ieguldīti 14 miljoni eiro un kurš strādās zem Lielbritānijas zīmola ESPA vārda.

Reval Hotels viesnīcu vadītājs Latvijā Kari Hiltunens (no kreisās) un ESPA Rīga direktors Johans Helstroms: «Ar ESPA Rīga atvēršanu nostiprinām savas pozīcijas gan viesnīcu biznesā, gan spa pakalpojumos. ESPA būs pirmais internacionālais zīmols, kas ienāks Baltijā, un tas palīdzēs piesaistīt apmeklētājus gan Rīgai, gan visai Latvijai.»Tas būs pirmais tik vērienīgs 5* SPA komplekss Baltijā un pat Skandināvijas valstīs un pirmais, kas strādās ar zīmola ESPA vārdu, atklāj ESPA Rīga mārketinga vadītāja Evija Segleniece. ESPA Rīga direktors Johans Helstroms (Johan Hellstrom) akcentē, ka tas ir unikāls projekts, jo atrodas sešos stāvos, kur vēsturiskais ir pielāgots mūsdienīgajam. Rīga izvēlēta tāpēc, ka, viņaprāt, Baltijas tirgus vēl ir ļoti neskarts un tam ir iespējas izaugsmei.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Prezidentu izbrīna, ka Daugavpilī nav brīvās ekonomiskās zonas

LETA, 27.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts prezidents Andris Bērziņš vizītes laikā Daugavpilī, atbildot uz žurnālistu jautājumiem, pauda pārsteigumu, kāpēc Daugavpilī savulaik nav tikusi izveidota brīvā ekonomiskā zona vai kādi citi atvieglojumi uzņēmējdarbības attīstībai.

«Atceros, Liepājā brīvā ekonomiskā zona savulaik deva jūtamu impulsu pilsētas ekonomikas attīstībai. Domāju, ka arī Daugavpilī kaut ko līdzīgu vajadzēja attīstīt,» teica Bērziņš.

Ekonomikas attīstības veicināšanai un bezdarba līmeņa mazināšanai ražotnes nebūt nav obligāti jācenšas atvilināt no rietumiem. Tās te var mierīgi rasties uz vietas, labs piemērs tam ir Ditton pievadķēžu rūpnīcas jaunā ražotne. Tā gan ir tapusi ar Eiropas Savienības (ES) atbalstu, un tajā ir uzstādītas rietumvalstīs izgatavotās ražošanas iekārtas, bet pamats šai ražotnei tomēr bijis tepat uz vietas, norādīja A. Bērziņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar 2019. gada 10. janvāri, Baltijas lielākā viesnīcu operatora SIA «Mogotel» zīmolu saimei pievienojas jaunpienācējs – Rija Hotels.

Ar jauno zīmolu turpmāk strādās četras bijušās Rixwell Hotels viesnīcas – Domus Hotel un Irina Hotel Rīgā, viena viesnīca Bauskā – Bauska Hotel un Old Town Hotel Tallinā. Zīmola Rija Hotels viesnīcas darbosies vidējā trīszvaigžņu cenu kategorijā.

Jaunā zīmola «Rija Hotels» ieviešana ļaus labāk un precīzāk segmentēt viesnīcu piedāvājumu atbilstoši ceļotāju vajadzībām un interesēm.

Mogotel viesnīcu grupas pārdošanas un mārketinga direktore Sanda Roze norāda: «Zīmols Rija Hotels ir radīts, lai efektīvāk piepildītu to klientu vēlmes un vajadzības, kuri pieprasa vidējās klases standarta viesnīcas pakalpojumus – trīszvaigžņu līmeņa komfortu par pieņemamu cenu. Savukārt tiem klientiem, kuri vēlēsies plašāku pakalpojumu klāstu, joprojām būs pieejamas sešas Rixwell Hotels viesnīcas, kas atbilst standarta četru zvaigžņu viesnīcu komforta līmenim, vai kāda no trīs Wellton Hotels viesnīcām ar izcilu un izsmalcinātu paaugstināta komforta klases piedāvājumu, ietverot SPA atpūtas iespējas.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Notiek viesnīcu segmentācija lētajā un luksusa virzienā

LETA, 13.06.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz straujo izmaksu kāpumu, viesnīcu nozarē tuvākajā laikā cenas, visticamāk, nepalielināsies, taču notiek viesnīcu segmentācija lētajā un luksusa virzienā, stāstīja Latvijas viesnīcu operatora SIA "Mogotel" attīstības direktors Ivans Dokicāns.

Viņš uzvēra, ka viesnīcas ļoti tieši izjūt augošās energoresursu cenas, īpaši SPA viesnīcas ar lielu elektrības patēriņu. "Mēs enerģijas cenas nekādi nespējam ietekmēt, un tas, kas šobrīd notiek, ir ārprāts. Energoresursu cenas ir ļoti liels izaicinājums visai industrijai," teica Dokicāns, piebilstot, ka tikpat strauji aug pārtikas cenas un darbaspēka izmaksas.

Jautāts, kā pieaugošās izmaksas ietekmēs pakalpojumu cenas viesmīlības nozarē, "Mogotel" attīstības direktors atzina, ka tas nenozīmē automātisku sadārdzinājumu.

"Tas nav tik viennozīmīgi. Esmu runājis ar kolēģiem Eiropā, kuri dzīvo daudzmaz stabila tirgus apstākļos jau ilgi. Izmaksas pieaug, bet tas nenozīmē, ka cenas uzreiz kāpj. Sākotnēji palielinās izmaksas un tikai pēc laika pieaug arī viesnīcu cenas. Viesnīcu bizness atrodas starp šiem diviem spiedieniem - pieaugošām izmaksām un pieprasījumu. Ja pieprasījuma nav, tad cenas vari celt, cik gribi, pieprasījuma vienalga nebūs," teica Dokicāns.

Komentāri

Pievienot komentāru