Tehnoloģiju uzņēmums “Tet” atklāj jaunu zīmolu “Backscreen”, kas piedāvā mūsdienīgu pakalpojumu kopumu video satura uzglabāšanai, apstrādei, publicēšanai, straumēšanai un atskaņošanai.
Jaunā zīmola nodrošinātie pakalpojumi ir noderīgi video uz pieprasījuma, tiešraides TV kanālu, dažādu pasākumu tiešraižu, sporta pārraižu, digitālo apmācību, uzņēmumu mārketinga un jebkura cita video satura straumēšanai. Sniegtie pakalpojumi ir mērogojami tā, ka tos var izmantot gan lielas raidorganizācijas un telekomunikāciju uzņēmumi ar miljoniem skatītāju, gan arī tādi satura īpašnieki, kuriem ir nepieciešams pārraidīt vienu tiešraidi vai dažus video klipus nelielam skatītāju skaitam.
OTT platformu popularitāte īpaši strauji augusi pēdējo gadu laikā, un tiek prognozēts, ka straumēšanas platformas pavisam drīz pilnībā aizstās tradicionālo televīziju.
“Katram satura veidotājam – gan lielajiem nozares profesionāļiem, gan arī tiem, kas tikai nesen sākuši nodarboties ar satura radīšanu, ir vērts izmantot šo tendenci biznesa attīstībai. Tādā veidā ne tikai sasniedzot un saglabājot savu esošo mērķauditoriju, bet caur straumēšanas kanāliem piesaistot jaunu – jauniešu jeb Z paaudzes auditoriju, kas regulāri patērē video saturu. Esam pārliecināti, ka mūsu pakalpojums var kļūt konkurētspējīgs un interesants arī globālajā tirgū,” norāda “Tet” galvenais izpilddirektors Uldis Tatarčuks.
Pakalpojumu portfelis sastāv no četriem apakšproduktiem, kas izstrādāti, ņemot vērā klientu dažādās vajadzības. Backscreen App nodrošina pilnu OTT video risinājumu, ieskaitot lietotnes interneta pārlūkiem, mobilajām ierīcēm, viedtelevizoriem un citām iekārtām. Backscreen Stream piedāvā video apstrādes pakalpojumus, sākot no video tehniskās apstrādes un šifrēšanas līdz pat globālam satura piegādes tīklam (CDN). Backscreen Webplay ir pašapkalpošanās video platforma, kura nodrošina vienkāršu video uzglabāšanu, apstrādi, pārvaldīšanu, publicēšanu un atskaņošanu klientu interneta vietnēs, savukārt Backscreen Media ir universāla pašapkalpošanās multivides platforma, kas paplašina Webplay funkcionalitāti un ļauj profesionāli pārvaldīt liela apjoma video saturu un publicēt tos vairākās platformās.
“Sabiedrībā ir dažādu paaudžu pārstāvji – katrai paaudzei nepieciešama cita lietotāja pieredze, kas balstās uz iepriekšējiem paradumiem un zināšanām. Tas ir izaicinājums sasniegt un aptvert visas paaudzes no TikTok līdz Netflix paaudzēm un tradicionālo TV platformu lietotājiem,” uzsver Krists Avots, “Tet” korporatīvās attīstības direktors un “Backscreen” prezidents. “Mums ir ambiciozi mērķi – kļūt par mediju programmatūras risinājumu piegādātāju Eiropā vidēja izmēra operatoriem un satura publicētājiem.”
Jaunais zīmols aptver 50 profesionāļu komandu ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi nozarē. “Tirgū ir diezgan daudz IT risinājumu piegādātāju, bet ne visi izprot mediju biznesu. Mūsu risinājums nodrošina klientu vajadzības. Izmantotās tehnoloģijas ir veidotas tā, lai pakalpojumi strādātu globāli, tiktu automātiski mērogoti un spētu apkalpot praktiski neierobežotus satura un skatītāju apjomus, ko palīdzējuši izstrādāt mūsu partneri – labākie šādu tehnoloģiju piegādātāji tirgū. Platformu raksturo divi vārdi – kvalitāte un mērogojamība,” saka Norberts Osītis, “Backscreen” izpilddirektors.