Reklāmdevējiem Latvijā tagad ir iespēja ar Meta strādāt tieši. Jau gadiem ilgi uzņēmumi ir izmantojuši Meta produktus, lai visā pilnībā pielietotu savu potenciālu, pateicoties radošiem veidiem, kā uzrunāt potenciālos klientus. Tas arī nav pārsteigums - ar vairāk nekā 3,8 miljardiem cilvēku, kas tās izmanto katru mēnesi, augstu iesaistīšanās līmeni un izaugsmi, tādas mūsu platformas kā Facebook un Instagram ir viena no labākajām vietām, kur attīstīt savu biznesu.
Latvijas un Baltijas uzņēmumi un jaunuzņēmumi, šķiet, to lieliski zina un turpina pārsteigt mūs ar savām inovācijām un izpratni par uzņēmējdarbību. Neraugoties uz sarežģīto ekonomisko situāciju reģionā, tie maksimāli izmanto savus talantus un izaugsmes iespējas. Daudzi no tiem ar saviem produktiem iekaro pasaules tirgus, un viena no lietām, kas to padara par iespējamu, ir labi pielāgota reklāmas stratēģija.
Mēs zinām, ka uzņēmumu vadītājiem ir darba pilnas rokas, tāpēc strādājam, lai padarītu reklāmu pēc iespējas vienkāršāku un iedarbīgāku. Esam pielāgojušies uzņēmumu vadītāju un patērētāju vajadzībām, kā arī ieguldījuši līdzekļus jaunās iespējās, kas ļauj uzņēmumiem un patērētājiem sazināties, piemēram, Reels jeb īsos video. Tas viss kopā ar pamācībām un neskaitāmām uzņēmumiem draudzīgām funkcijām nozīmē, ka jebkura izmēra uzņēmumi var sākt mārketinga aktivitātes gandrīz nekavējoties. Uzņēmumu vadītāji un mārketinga speciālisti Latvijā tagad var tieši īstenot reklāmas kampaņas, izmantojot Meta Business Manager, kas visu procesu padara vēl vienkāršāku un efektīvāku.
Meta vienmēr meklē jaunas iespējas, kā palīdzēt uzņēmumiem sasniegt mērķus, un mākslīgajam intelektam šajos centienos ir bijusi nozīmīga loma. Mēs vēlamies palīdzēt uzņēmumiem viegli integrēties cilvēku dzīvē, lai veicinātu ilgtspējīgu izaugsmi, veiktspēju un lojalitāti jau šodien, vienlaikus attīstot arī jaunas iespējas rītdienai. Lai gan mākslīgais intelekts tikai nesen kļuvis par plaši apspriestu tēmu pasaulē, tam jau gadiem ilgi ir bijusi nozīmīga loma Meta darbībā. Mašīnmācīšanās ir palīdzējusi uzņēmumiem uzrunāt pareizo auditoriju un gūt maksimālu atdevi no to reklāmām. Meta veic apjomīgas investīcijas nozarē vadošajās mākslīgā intelekta tehnoloģijās, lai attīstītu savus biznesa rīkus, kas palīdz reklāmdevējiem reaģēt uz digitālo reklāmu ekosistēmu.
Mēs šobrīd atrodamies mākslīgā intelekta revolūcijas laikā, kas būtiski ietekmēs mūsu dzīvi visos iespējamos aspektos. Tas ietekmēs arī uzņēmumu un patērētāju mijiedarbību. Mēs jau tagad redzam, ka mārketinga speciālisti izmanto mākslīgā intelekta vai mašīnmācīšanās rīkus, lai optimizētu un automatizētu savu darbu, un šī tendence nemitīgi pieaug. Mēs prognozējam, ka pēc trīs gadiem aptuveni 22,9% mārketinga speciālistu savā darbā balstīsies uz mākslīgo intelektu (Deloitte pētījums, “Mārketings laikmetā pēc koronavīrusa pandēmijas,” 2022. gada septembris).
Mūsu investīcijas mākslīgajā intelektā ir radījušas vairākus rīkus, ko mēs nodrošinām uzņēmumu vadītājiem. Viens no labākajiem piemēriem ir Meta Advantage - mūsu reklāmas automatizācijas rīku komplekts mārketinga speciālistiem, lai palielinātu viņu veiktspēju. Tas izmanto mašīnmācīšanos, lai palīdzētu sasniegt vērienīgākus mērķus ar mazāku piepūli. Tas savieno uzņēmumus ar pareizo auditoriju, pareizajā laikā un pareizajā vietā - bez nepieciešamības veikt apjomīgu manuālo darbu.
Lai palīdzētu uzņēmumiem pielāgoties mainīgajai reklāmas videi un uzlabotu kampaņu rezultātus, mēs esam ieviesuši arī Advantage+ shopping campaigns (ASC) – jebkurā laikā pieejamu risinājumu pārdošanai tieši patērētājiem un viena zīmola mazumtirgotājiem. Galvenais mērķis ir veicināt tiešsaistes pārdošanu, balstoties uz jauniem mašīnmācīšanās modeļiem, lai reklāmas nodotu ieinteresētiem pircējiem. Un, kā jau bija gaidāms, esam novērojuši visai iespaidīgus rezultātus. Vairāk nekā 31 reklāmdevējs, kas pievienoja Advantage+ shopping campaigns savām “parastajām” kampaņām, novēroja izmaksu par vienu darbību uzlabojumus 17% apmērā un reklāmas tēriņu atdeves kāpumu par 32%.
Tā kā Meta lietotnes ir arī vieta radošumam, Meta Advantage veicina arī uzlabojumus, lai katrā reklāmā izceltu labāko. Tas izmanto mākslīgo intelektu, lai palīdzētu reklāmdevējiem automātiski piemērot nelielus uzlabojumus, veicot piemēram, spilgtuma, attēla proporciju un teksta izvietojuma pielāgošanu, lai uzlabotu radošo aktīvu (postu, vizuālo risinājumu) veiktspēju. Nesen veiktā izmēģinājumā atklājām, ka reklāmas, kurās tika piemēroti šie mazie uzlabojumi, nodrošināja par 14% vairāk papildu pirkumu uz vienu iztērēto dolāru, jo saturs bija personalizētāks.
Kompānijā Meta mēs esam lepni, ka dodam iespējas uzņēmumiem, nodrošinot tiem pareizos rīkus, tāpēc mums ir svarīga sadarbība ar reklāmdevējiem Latvijā. Latvijas loma digitālās pārveides veicināšanā visā Eiropā un jaunu ekonomisko iespēju radīšanā ir nozīmīga. Mūsu galvenais mērķis ir panākt, lai dažādu izmēru uzņēmumi varētu pilnībā izmantot savu potenciālu, tāpēc izmantojam mākslīgo intelektu savā labā un nepārtraukti uzlabojam mūsu risinājumus. Tagad, kad mākslīgajam intelektam un tā iespējām tiek pievērsta vēl lielāka uzmanība, mēs redzam nozīmīgu nākotnes potenciālo ieguvumu miljoniem uzņēmumu, kas ikdienā izmanto Meta platformas.