Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 200 tūkstošus eiro produktu izstrādē un 2 miljonus eiro jaunās ražošanas līnijās, Latvijas piena pārstrādes uzņēmums "Food Union" šosezon ir radījis 10 jaunus saldējuma veidus, informē uzņēmumā.

Jaunie saldējuma veidi izstrādāti un ražoti Latvijā primāri pašmāju tirgum, taču daļa jaunumu priecēs pircējus arī Lietuvā, Igaunijā un Norvēģijā un Dānijā.

"Food Union grupas Saldējuma kompetences centrs, kas atrodas Rīgā, Latvijā, uzņem apgriezienus. Šosezon mūsu Eiropas uzņēmumi laiž klajā vairāk nekā 100 jaunus produktus, no kuriem daļa ir izstrādāti šeit. Tāpat mēs audzējam ražošanas kapacitāti - šovasar Eiropas uzņēmumiem Lietuvā, Igaunijā, Norvēģijā, Dānijā un Rumānijā plānojam saražot saldējuma produkciju 2000 tonnu apmērā, kas ir aptuveni puse no tā, cik ražojam Latvijas tirgum. Un mēs plānojam šo apjomu pakāpeniski audzēt, vienlaikus stiprinot produktu izpētes un izstrādes kompetences," uzsver Normunds Staņēvičs, Food Union vadītājs Eiropā.

"Šī gada jauno saldējumu portfelī apvienots labākais no abām pasaulēm - globāliem trendiem un Latvijas pircēju gaumes. Mazāku kumosu saldējumi, tradicionālu garšu un netradicionālu formu saldējumi, saldējumi bez piena un saldējumu deserti ar nebijušu garšu salikumiem, kā arī sērijveida "superstāri" - ir mūsu šī gada piedāvājumā aukstā garduma cienītājiem," stāsta Ieva Ražinska, "Food Union" mārketinga vadītāja Latvijā.

Saldējumam "Pols" šajā sezonā 6 jaunumi. No tiem trīs turpina "Pols" klasiskā krējuma saldējuma uz kociņa tradīciju, tikai ar augļu garšām un glazūrām - upeņu, aveņu vai citronu - mazāk kumosu saldējuma formātos. Veselīgam dzīvesveidam kļūstot arvien populārākam, palielinās pieprasījums pēc mazāka izmēra saldumiem.

"Pols" leģendārais krējuma saldējums šogad radīts jaunos formātos - kvadrātveida batoniņa formā ar piena šokolādes kārtu un apaļā formā starp diviem cepumiem ar šokolādes gabaliņiem. Savukārt "Pols" Bubble gum lielajā vafeļu konusā šogad ieguvis jaunu "konkurentu" - "Pols" cukurvates saldējumu.

Saldējuma "Ekselence" piekritējiem radīts "latte macchiato" saldējums ar kafijas garšu uz kociņa šokolādes glazūrā. Bet augļu sorbeta saldējumam "Om" šogad radīts jauns produkts ar nebijušu garšu kombināciju - bumbieris, citrons un ingvers. "Kārums" biezpiena saldējumi uz kociņa šogad tiek ražoti jaunā cilindra formātā ar šokolādes un mango glazūrām.

Vairums no jaunajiem "Food Union" saldējumiem jau ir pieejami pārdošanā lielākajos tirdzniecības tīklos Latvijā, citos mazākos veikaliņos, kā arī uzņēmuma jaunizveidotajā internetveikalā pienaveikals.lv, kas pašlaik nodrošina bezmaksas piegādes Rīgā, Rīgas rajonā, Jūrmalā, Saulkrastos un Siguldā.

"Food Union" grupa apvieno trīs lielākos piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmumus Latvijā - "Rīgas piena kombināts", "Valmieras piens" un "Rīgas piensaimnieks" (pievienots "Rīgas piena kombināts" 2020.gada februārī), lielāko saldējuma ražotāju Igaunijā "Premia" un "Premia" Lietuvā, lielāko saldējuma ražotāju Dānijā "Premier Is" un saldējuma piegādes servisa uzņēmumu "Hjem Is", saldējuma ražotāju Norvēģijā "Isbjørn Is" un saldējuma piegādes servisa uzņēmumu "Den Norske Isbilen", saldējuma ražotāju Rumānijā "Alpin57Lux", saldējuma ražotāju Baltkrievijā "Ingman Ice Cream" un Krievijā "Hladokombinat No.1".

"Food Union" grupas apgrozījums Eiropā 2018.gadā pārsniedza 280 miljonus, kas ir par 11% vairāk nekā iepriekšējā periodā, un grupa strādāja ar vairāk nekā 9,8 miljonu peļņu.

Komentāri

Pievienot komentāru